Volledige versie bekijken : Eileiderontsteking
Rachelle
8 November 2010, 14:57
Ongeveer 6 jaar geleden heb ik een eileiderontsteking gehad, wat overgens niet is ontstaan door een soa. Door zo'n ontsteking kan de vruchtbaarheid afnemen.
Toen ik voor controle van mijn spiraaltje bij de gynaecoloog was, zei deze zonder aanleiding dat ik niet tot mijn 30ste moet wachten met kinderen. Omdat hij me hiermee overrompelde heb ik niet kunnen vragen waarom hij dit zei. Het spiraaltje is eruit. En nu we een kinderwens hebben zit mij het hierbovengenoemde niet lekker. Heeft iemand ervaring met een eileiderontsteking en snel zwanger worden??
Ruby
8 November 2010, 16:13
Rachelle,
Ik heb geen ervaring met eileiderontsteking, dus weet hier niets over.
Maar wil je wel succes wensen.
Voor je eigen gemoedsrust kan je toch best even bellen naar de gyn of nog eens een afspraak maken?
Ruby
Rachelle
8 November 2010, 16:38
Dank je Ruby.
Heb het daar met de huisarts over gehad, maar deze zegt dat de gyn dat helemaal niet had mogen zeggen als daar geen aanleiding voor was. Ik ging namelijk voor de controle van mijn spiraaltje. Ook zei hij dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken, omdat het helemaal niet hoeft te zijn dat de vruchtbaarheid afneemt.
We moeten net zoals anderen een jaar proberen, mocht ik dan nog niet zwanger zijn dan moet ik terug naar een gyn. deze zal dan een vloeistof door mijn eileiders heen spuiten om te zien of ze open zijn.
Fieke
8 November 2010, 16:46
Ik zou me ook nog niet meteen teveel zorgen maken!
En anders moet je eens bellen naar die gyn die dat zei!
Misschien is er een andere reden dan die ontsteking dat hij dat zei!
Bij mij zeiden ze op mijn 16 toen ik de aller eerste keer naar de gyn ging,
dat ik heel moeilijk aan kinderen ging geraken!
Heb toen wel gevraagd waarom, en bleek dat ik PCOS had, en dat zien ze op elke echo!
Ik zou gewoon naar die gyn bellen en vragen waarom hij dat zei!
Dat hoef je je daar misschien al geen zorgen meer over te maken!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.