Volledige versie bekijken : NOD Januari
veerle
15 December 2008, 19:46
Hi dames,
Deze topic is voor al de dames die geen testje als pakje onder de boom
konden leggen.
We gaan met zijn allen voor een goede start van 2009!!
Mijn NOD is 10 januari
xxx
xx
sunshine
15 December 2008, 20:04
Mijn NOD is 5 januari.
mini
15 December 2008, 20:05
Ik hoop dat ik jullie snel mag komen vervoegen :D
(klinkt bizar hé :D)
Sweetdreams1987
15 December 2008, 21:42
mijn mod is een beetje onbekend ...
ik ben gestopt met de ring en had nadien een cyclus van 47dagen
en ik ben nu aan mijn 2de cyclus begonnen dus ik heb nog geen regelmaat ....
-x-
veerle
17 December 2008, 21:48
hi sweetdreams,
het zal wel allemaal loslopen! je lichaam moet nog 'recupereren' en bij
de ene gaat dat sneller dan bij de andere.
Veel succes en op naar een vruchtbaar jaar !!
xxx
xx
x
mini
21 December 2008, 13:47
Ik mag me bij jullie vervoegen :D
Hopelijk wordt januari een héél vruchtbare maand ;)
Sunshine, 1ste kindje, ronde 13, NOD 5 januari
Veerle, 1ste kindje, ronde 8, NOD 10 januari
Mini, 1ste kindje, ronde 1 na MK, NOD 18 januari
L@yla
21 December 2008, 14:10
hoi allen,
ik weet nu niet of ik mij er moet bijzetten of niet, ik moet ze volgende woensdag hebben spannend,
alhoewel ik denk dat het weeral niets is heb ik toch hoop ik heb een paar kwaaltjes, bloedend tandvlees en pijnlijke borsten, opgezette buik vooral s ' avonds maar dat kan natuurlijk ook wijzen op een nod...
dus ik weet het weeral niet ...
we zien wel ik zou het wel leuk vinden na 8m vind ik dat het ook wel eens mag komen
gr
layla
Nala'tje
22 December 2008, 12:31
hey layla,
is bloedend tandvlees een zwangerschapssymptoom?
nog nooit van gehoord :-)
groetjes
veerle
22 December 2008, 18:22
hi layla
Ik hoop ook dat het voor u nu s raak gaat zijn
dat wachten duurt toch echt te lang..
Hoewel ik me er in januari niet te hard op ga fixeren,
druk op werk met solden en druk met tupperware dus dingen genoeg
om mijn gedachte een andere kant op te sturen :)
Moest ik deze dagen niet meer op het forum komen,
aan alleen een vrolijk kerstfeest en een vruchtbaar
2009 !!!
xxx
xx
x
Doortje
22 December 2008, 19:30
nod 15 januari denk ik, weet niet meer goed hoe mijn cyclus precies zit :s
was altijd regelmatig en nu had ik plots een cyclus van 36 dagen dus het
is afwachten
lieve groetjes Doortje
L@yla
22 December 2008, 19:38
hoi,
@nalatje: tja ik heb het tijdens mijn opleiding gezien als kwaaltje, er zijn natuurlijk veel mensen die het zo hebben ook maar ik heb het nog nooit gehad,het is ook maar als sprankeltje hoop:)
@veerle: ik hoop het ook, het wachten duurt idd lang maar eens zal het aan ons zijn, we moeten de moed erin houden,ik ben al blij dat ik niet de enige ben die er zo lang over doet
gr
layla
mini
22 December 2008, 21:44
Doortje, 1ste kindje, ronde ?, NOD 15 januari
Doortje
23 December 2008, 16:27
Voor mij is het ook de 1e ronde na MK, wss is mijn cyclus daarom zo ontregeld, maar wil daar niet te veel over nadenken dat is geweest en we moeten verder praat er ook niet graag over.
Denk dat mijn lichaam weer terug op gang moet komen.
Het zal wel normaal zijn he...
lieve groetjes Doortje
L@yla
24 December 2008, 00:40
ik zet mij er dus maar bij
layla,1ste kindje ronde 9 nod 19 januari 2009
sunshine
24 December 2008, 09:13
Normaal gezien kan het bij mij niet deze keer, dus mijn NOD zal hoe dan ook verschuiven naar februari...
mini
24 December 2008, 16:13
Doortje, 1ste kindje, ronde 1 na MK, NOD 15 januari
Layla, 1ste kindje, ronde 9, NOD 19 januari
veerle
24 December 2008, 16:33
Hi Layla,
Wat jammer!!! ik weet het is niet fijn hé na al die maanden weer s niks...
Kop op meid we laten 2008 achter ons en starten met een goed 2009 ;-)
Voor iedereen nog een fijne kerstavond!!! ;)
xxx
xx
x
sunshine
3 January 2009, 12:57
Op naar volgende maand... volgende NOD is bij mij 1 februari
mini
3 January 2009, 13:34
Jammer sunshine. Hopelijk heb je meer succes, de volgende ronde. :)
nele1979
3 January 2009, 19:06
Ik kom me ook aansluiten bij de groep . Wij zijn al aan het proberen sinds september ..... . Hopelijk lukt het nu :-)
http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=4451 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)
mini
3 January 2009, 19:13
Ik kom me ook aansluiten bij de groep . Wij zijn al aan het proberen sinds september ..... . Hopelijk lukt het nu :-)
hoi nele, welkom!
Veel succes bij het klussen ;)
Wat is jouw NOD? dan kunnen we met je meeduimen. ;)
p.s.: sedert september is nog niet zo héél lang ;)
nele1979
3 January 2009, 19:28
Idd , september lijkt nog niet zo lang , maar als je zwanger wilt worden is elke maand er teveel aan hé .
Zeker wanneer het bij de vriendinnen sneller lukt .... .
nod : 23 januari
http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=4451 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)
mini
3 January 2009, 19:48
Nele1979, ronde 5?, NOD 23 januari
Nja, is idd zo, als je om je heen kijkt, lijkt het dat vrienden en familie opeens allemaal zwanger zijn. (zelfs vreemden hebben precies het geluk :o)
Maar ooit komt jou tijd wel :)
Zwanger worden is net als zwanger zijn, véél geduld hebben voor je uiteindelijk beloond wordt met het allermooiste van de wereld ;)
L@yla
4 January 2009, 01:08
hoi ,
ik heb goede hoop voor januari! ik hoop dat het deze keer gelukt is,want mijn eisprong is in ieder geval al achter de rug
gr
layla
Laurence
4 January 2009, 10:04
NOD ergens rond 25 januari :) ronde 5
mini
4 January 2009, 12:11
Laurence, ronde 5, NOD 25 januari
We liggen allemaal vrij dicht op elkaar vind'k :D
Doortje
4 January 2009, 15:29
wordt een spannende maand voor iedereen precies ! moet nog wachten tot NOD 15 januari...
veel klusplezier gewenst aan iedereen !
lieve groetjes Doortje
veerle
5 January 2009, 13:18
ik ben s benieuwd of met de benen omhoog liggen hier
geholpen heeft :)
einalem
5 January 2009, 15:54
hey mensjes... k volg al een tijdje het forum en k heb nooit eerder hier iets gezegd, maar het lijkt me een enorme opluchting om hier bepaalde frustraties kwijt te kunnen!!
groetjes en voor iedereen een gelukkig nieuwjaar
veerle
5 January 2009, 19:11
hi einalem,
Het is idd soms een opluchting om hier iets neer te posten!!!
maar, zo zien we ook dat we niet de enige zijn met een eventueel probleem en...
soms bouw je een band op met iemand die je niet kent :) zoals ik met layla
we zijn ongeveer gelijik gestopt met de pil en het duurt bij ons allebei al vrij lang.
Leuk dat wanneer ik mijn ms krijg de mensen hier mij weer oppeppen want in
mijn omgeving weet niemand dat we gestopt zijn met de pil...
xxx
xx
x
Doortje
5 January 2009, 19:47
Idd net zoals Veerle heb ik hier heel veel aan op dit forum, want ook in mijn omgeving weet niemand
dat ik gestopt ben met pil en dan ik MK gehad heb, en hier op het forum kan je je frustraties kwijt
en praten met andere " lotgenoten".
lieve groetjes Doortje
veerle
5 January 2009, 19:51
hi doortje,
In welke ronde was jij zwanger voor je
de mk kreeg?
XXX
XX
X
einalem
6 January 2009, 08:41
hey!! merci voor de reacties... ik heb het enkel aan mijn broert(je)s verteld... maar aan vrienden vertellen dat doe ik ook niet... k wil niet elke keer horen en hoe zit het nu, en nu en nu???
einalem
6 January 2009, 10:10
doortje,
het spijt te lezen van je MK... moest je lang wachten voor je terug mocht beginnen proberen, of maakt dat helemaal niet uit? en los daarvan hoe gaat het met je?
groetjes
Doortje
6 January 2009, 16:35
Veerle en einalem,
We zaten 4e of 5e ronde weet het niet meer juist. Heb eigenlijk geen raad meegekregen daarna dus wist ook niet of
ik ronde moest wachten maar dat heb ik niet gedaan ben gewoon weer begonnen, maar de cyclus daarna was heel raar
met allerlei klachten: buikpijn, overgeven, flauwvallen, steken in mijn buik, heel erg veel bloedverlies. Dokter dacht dat dat nog overblijfselen waren van de MK, heel raar allemaal. Nu ben ik eigenlijk aan het wachten tot mijn lichaam weer hersteld is en alles weer normaal zijn gangetje gaat. ik vrees dat dit nog wel even zal duren en het ook nog niet voor binnenkort zal zijn maar we geven de moed niet op !
Ik heb het vorige maand heel moeilijk gehad hiermee omdat collega zwanger is en veel van mijn vriendinnen zijn zwanger, ze weten ook niets van de mk want had hen niets verteld over zwangerschap. Op een dag ben ik gebroken toen mijn collega vertelde dat ze eerste echo had gehad en toen heb ik mijn verhaal gedaan bij een andere collega. Dat luchtte heel erg op en nu gaat het weer goed met mij. Mijn man en ik hebben nu echt zoiets van: we genieten van het leven nu zijn we nog met zijn 2en, als je het langs die kant bekijkt zie je het ook eens van een andere kant.
En dat doet goed !
Lieve groetjes Doortje
veerle
6 January 2009, 18:01
hi dames,
Ik heb weer hoop (mss niet zo goed maja ;))
Normaal heb ik enkele dagen voor mijn ms wat bruinverlies en al zo wat
ms pijn. Nu had ik gisteren wat witverlies en nu juist een heel klein beetje
zuiver bloedverlies. Maar, ik heb nog geen ms pijn...
Ik verwacht mijn ms zaterdag pas maar vorige maand had ik ze ook 4 dagen eerder
Dus langs ene kant denk ik dat het mijn ms wel zullen zijn en langs de andere kant hoop
ik op een innestelingsbloeding omdat ik nog geen ms pijn.
Ben echt aan het hopen maar, het zal wel weer nikske zijn...
hoop doet leven?!
xxx
xx
x
mini
6 January 2009, 18:30
Dat klein beetje bloedverlies zou mogelijk een innesteling kunnen zijn. :)
veerle
6 January 2009, 18:53
ik durf niet hopen
wss zullen de ms morgen wel weer daar zijn :s
hoewel als ik de dg voor mijn ms wat bloed verlies is dat rood bruin van kleur eerder zelfs gewoon bruin
en nu is het roze van kleur...
Ik weet niet wat te denken :s
Vanaf wanneer kan je testen? toch pas vanaf de dag dat je nod normaal was hé?
xxx
xx
x
mini
6 January 2009, 19:13
ja idd, vanaf je NOD
Er zijn bepaalde testen die ultra gevoelig zijn en al kunnen gebruikt worden, 4 dagen voor je NOD.
Maar dit sluit niet uit dat de zwangerschap niet meer wordt afgebroken. Maw, dat je MS niet zullen doorbreken. Het is beter te wachten tot je NOD of zelfs erna, om een test te doen, als die dan positief is dan is hij positief.
In het eerste geval, spreekt met van vals positief :)
veerle
6 January 2009, 19:36
ik vrees dat het de ms zijn en als ze toch komen,
mogen ze morgen al komen, dan hoef ik niet meer tot zaterdag te wachten :)
xxx
xx
x
mini
6 January 2009, 19:44
:)
Ik hoop dat ze wegblijven voor je Veerle :)
Maar idd, als ze moeten komen, liever vroeg dan laat.
veerle
6 January 2009, 20:03
ik maak me al klaar voor de volgende teleurstelling...
moesten ze dan niet komen is de surprise echter groter!!
;-)
xxx
xx
x
einalem
6 January 2009, 20:14
Doortje,
echt super sweet van je man... en hij heeft nog gelijk ook!
k hoop voor je mee dat het niet te lang meer zal duren :-D
toedels
einalem
6 January 2009, 20:15
Veerle,
Ik maak me ook op voor een teleurstelling... allez dat probeer ik toch: het is eerder mijn eigen proberen wijs te maken dat het niets is en toch hopen... k weet nu al dat k dan een slecht gezinde dag ga hebben!
hou de moed erin!
x
veerle
6 January 2009, 20:19
ja einalem,
je weet precies wat ik bedoel...
opmaken voor een teleurstelling en toch ergens nog de hoop dat ze wegblijven :s
het mag hier stilaan komen want word er stapelgek van. Door de maand gaat het wel en
geniet ik wel van het klussen maar zo wanneer ik mijn ms krijg voel ik me die dag echt
depri en durf ik wel s te huilen :s
xxx
xx
x
einalem
6 January 2009, 20:36
Veerle,
ken het gevoel! het begin van een nieuwe ronde is een nieuwe kans... als dat op niets uitdraait...
eens zien wat donderdag voor me brengt (bijna, bijna, bijna, bijna)
L@yla
6 January 2009, 20:59
hoi veerle,
hoewel ik voor je hoop dat het niet je ms zijn maar iets anders, duim ik ook voor je mee dat al ze het zijn ze morgen al komen,dan kan je weer verder, kop op meid ik hoop dat we samen mogen zwanger zijn, we wachten al lang genoeg he:)
vele gr
layla
nele1979
6 January 2009, 22:01
2 duimen extra zullen geen kwaad kunnen zekers ?? :-)
Duimen dus maar , ook voor al de anderen hier .... kmerk dat onze nod vrij kort bij elkaar ligt . Er zal er toch wel 1-tje prijs hebben ? ;-) Meer mag ook natuurlijk hé !! :-)
Bij mij moet de eisprong nog komen , maar al is repeteren kan geen kwaad ;-) ! ( repeteren , repeteren , wie zijn best doet zal het leren ! )
doei
Nele
http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=4681 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)
Cillian
7 January 2009, 09:40
Zet mij er maar bij ronde 2, heb ook een periode gehad van ongeveer twee maanden dat ik mijn regels niet kreeg maar tel dat niet mee, kga er vanuit dat mijn lichaam toen ontregeld was en dat mijn hormonen nu wel hun plaats teruggevonden hebben. We zijn dus al van september bezig, is niet zo lang maar voor ons een eeuwigheid! NOD normaal 18 januari 2009. Iedereen die we kennen geraakt zwanger behalve ik snik snik.
GELUKKIG NIEUWJAAR EN ALLEMAAL EEN VRUCHTBAAR JAAR TOEGEWENST!
Doortje
7 January 2009, 13:07
Veerle wat spannend ! Hopelijk is het deze keer prijs he je wacht al een tijdje
ik duim voor je !
lieve groetjes Doortje
L@yla
7 January 2009, 13:38
hoi,
cillian, ik versta je heel goed,hier is het ook zo iedereen behalve ik maar het komt wel en dan zal het geluk dubbel zo groot zijn,
veerle: al nieuws, ik hoop het zo voor je
dikke knuffel
layla
taschkevdv
7 January 2009, 13:44
hey veerle
ik duim ook voor je se! ik gun het je echt... allé iedereen he ma hé :)
xxx
einalem
7 January 2009, 13:49
idd toi toi toi!!!
voor iedereen...
:-)
L@yla
7 January 2009, 21:03
hoi allen,
vandaag een leuke maar depri dag achter de rug, ik krijg het alsmaar moeilijk, wil genieten van de tijd die we nog hebben met ons twee maak kan nie laten van te denken op nummer 3, ik verlang er zo naar en het komt maar niet... ik probeer echt om er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn maar met mijn nieuwe job is dat nogal moeilijk(kinderverzorgster) k zie dagelijks al die lieve ukkepukjes en k wil er zo graag eentje van onzelf, ook mijn beste vriendin moet bevallen,iedere moment,ik kijk er enorm naar uit maar besef dat het ook even een klopje zal zijn voor mij... mijn andere beste vriendin heb ik vandaag gezien en krijgt ook al een mooi buikje hoewel ik oprecht gelukkig ben voor hen kan ik het niet onderdrukken om soms te denken waarom zij wel al en ik niet... ik ga jullie verlossen van mijn gezaag maar dit moest er even uit...
maar goed binnenkort weten we meer, we worden na zoveel x uitstellen allebei getest op 27 januarie, ik heb het gevoel dat ik dan mss meer op mijn gemak zal zijn ongeacht de uitslag nu weet ik niet meer wat te denken, is het normaal dat het zolang duurt of scheelt er iets, dan zal ik het tenminste weten...
gr
layla
veerle
7 January 2009, 21:53
hoi laylake en al de andere!!
De ms zijn er tot mijn grote verwondering nog niet!!
Ik weet eigenlijk niet of het een innesteling gaat zijn wat ik heb maar een heel klein beetje
roze bloed verloren je kan het zelfs niet echt bloed noemen (weet niet hoe het te beschrijven)
en vandaag gewoon witverlies.
Ik hoop van wel maar hoop toch eigenlijk op niks :s
En ik heb een puist op mijn kin --> krijg ik altijd als ik mijn ms krijg...
Layla, ik begrijp heel goed wat je bedoelt ivm de zwangere vriendinnen ik gun het die van mij ook
voor de 100% en laatst op 1 dag een baby geboren en een andere vriendin gverkondigde haar zwangerschap
toen heb ik het heel moeilijk gehad en gehuild. Maar, ik denk dat het ook komt omdat ik het tegen niemand kan
vertellen... als alleen aan jullie hier dan.
Het was ook de eerste keer dat mijn man zijn van waarom gaat dat bij iedereen wel snel?!
Ach ja, onze tijd zal wel komen zeker? maar idd door de uitslag van de testen zal je wss meer
op je gemak zijn. Als mijn ms doorkomen ga ik maandag ook s langs bij de ha voor eens te kijken
wat of hoe...
Groetjes van je lotgenootje ;)
xxx
xx
x
veerle
8 January 2009, 21:33
Morgen een stapje dichter bij mijn NOD :s Ik zal morgen wel al voelen of ze er zaterdag
gaan zijn...
Ik zit nu de hele tijd te hopen dat het beetje rozeverlies van in de week op een innesteling wijst.
Ik heb der geen id van of een innesteling een echte bloeding is (want dat had ik niet) en of het lang duurt(had ik ook niet).
Maar ik hou in mijn achterhoofd dat het ook weer niks is. Postitief denken hé dus vanaf nu denk ik bij mezelf:
ik ben zwanger! ik ben zwanger!! haha hoop dat ik het binnenkort echt kan zeggen :d
xxx
xx
x
einalem
9 January 2009, 08:04
hey people
k heb vandaag getest... negatief, maar k w er onnozel van dat ik mijn maandstonden maar niet krijg!! ik ben anders nooit zo laat
:-((((((( Ik voel niet eens aan dat ze eraan zouden komen
Heeft iemand dit ook voorgehad??
zucht
Cillian
9 January 2009, 08:30
Einalem maak je geen zorgen de eerste keer was ik 9 weken overtijd toen ik mijn maandstonden eindelijk kreeg, tweede keer was ik 9 dagen overtijd en nu is het dus eigenlijk ronde 3 maar beschouw het maar als ronde 2 want in die eerste periode waren mijn hormonen beetje verward en moesten ze eerst hun plaats vinden ;-) Mo komt wel in orde don't worry, be happy! Gewoon gelukkig zijn met wat je nu al allemaal hebt!
En Veerle? Al test gedaan?
veerle
9 January 2009, 13:37
hi dames,
onder mijn middag pauze ff naar huis om bobbie binnen te zetten dat hij niet vastvriest :-)
en voorlopig nog geen sporen van aankomende ms.
Zullen tot morgen moeten wachten.
Als ik ze morgen niet heb, test ik maandag of dinsdag of is dat nog te vroeg??
xxx
xx
x
Mrs O.
9 January 2009, 13:52
Hey veerle, moest mijn ms krijgen op zondag en heb maandagvoormiddag al getest en het was duidelijk positief !!
Sommigen testen meteen positief, anderen moeten paar daagjes langer wachten.. Mr maandag of disndag is wel ok hoor denk ik om te testen... Mijn collega zei me toen ik aant twijfelen was (want ik wou ook wachten om ontgoocheling te vermijden): als je zwanger bent, ben je zwanger... waarom een week extra zenuwachtig zijn als je het vroeger kan weten???
Nu , ik zat mr in mijn 2de ronde toen ik positief teste, dus had totaal geen verwachtingen, ik snap dat jij hier na 8 rondes en al heel wat ontgoochelingen veel bewuster en ook emotioneler mee omgaat, en dat de ontgoocheling groot kan zijn moest je negatief testen... Mr zoals je in een ander berichtje zei: je bent ultrapositief aan het denken, en zo hoort het !!
Ik hoop echt uit het diepste van m'n hart dat het prijs is deze keer :) (voor alle anderen die aan het proberen zijn natuurlijk ook hé)
xxx
veerle
9 January 2009, 19:23
hi dames
ik heb alweer zoals woe een klein beetje bloedverlies maar, geen ms pijnen..
Maar aangezien ik vandaag zo een bloedingkje heb zullen mijn ms morgen er
wel weer zijn ....
xxx
xx
x
kastaar
9 January 2009, 19:41
Hoi veerle!
Ik voel ontzettend met je mee. Mijn NOD is eigenlijk maandag dus komen de duiveltjes normaal zondag. Anders voel ik al een dag of 4 op voorhand heel goed dat ze er aan komen maar tot nu toe voel ik wel iets maar eigenlijk niets in vergelijking met anders. Maar ik denk wel dat ze er aankomen (en zoals iedereen waarschijnlijk hoop ik dat het toch niet zo zal zijn!)
Ik was er deze ronde nog veel bewuster mee bezig dan anders en was af en toe aan het wegdromen dat het zo zijn en vertelde ronduit aan mijn vriend welke plannen ik allemaal had :-) Hij zei me mijn hoop niet op te bouwen en ik overtuigde hem (en op die manier ook mezelf) dat ik niet erg zou vinden, dat ik het na al die tijd wel gewoon ben... Natuurlijk hou ik me nu een beetje in tegenover hem want kheb echt geen zin in een zin zoals: kheb je toch gezegd dat je er niet zo mee bezig mag zijn.
Blij dat ik dit hier even kwijt kon!
Succes allemaal!
Doortje
10 January 2009, 09:38
En Veerle al nieuws ? Wanneer wil je gaan testen ? Ik zou in jou plaats niet kunnen wachten.
Hopelijk blijven ze weg, maar ik duim voor je !!!
Lieve groetjes Doortje
mini
10 January 2009, 12:40
En veerle? nieuws? :) Hopelijk positief!
taschkevdv
10 January 2009, 16:16
ja ik ben toch ook wel heel benieuwd se Veerle...... :) AL GETEST??? :)
Laurence
10 January 2009, 18:02
En en en, heb je al getest? Blijkbaar ben ik hier niet de enige nieuwsgierige :)
L@yla
10 January 2009, 18:40
veerle? Misschien geen tijd om op het forum te komen vanwege een positieve test! meid ik hoop het voor je
gr
layla
veerle
10 January 2009, 19:28
hi dames,
Met de benen omhoog liggen en mijn positieve gedachten hebben niet geholpen...
De duiveltjes zijn er ....
op naar ronde 9 ... *zucht*
ps:Kon niet eerder op het forum heb moeten werken van 9-18u
xxx
xx
x
mini
10 January 2009, 19:48
jammer veerle :(
Maar kop op, volle moed terug aan de nieuwe ronde beginnen :)
lies
10 January 2009, 21:51
oooh, veerle, zo spijtig. ik had echt voor je geduimd. goede moed!
lies
Laurence
11 January 2009, 10:35
Oh wat jammer. Je verdient het zo erg.
Maar zoals mini zei, vol goede moed aan de volgende ronde beginnen :)
veerle
11 January 2009, 10:59
ja, er zit niks anders op denk ik :)
bij mijn man zijn neef heeft het ook 9 maanden geduurd dus..
wie weet ...
xxx
xx
x
Doortje
11 January 2009, 11:35
Veerle wat erg voor je, heb aan je gedacht gisteren, ik hoopte het zo voor je !
maar de moet niet opgeven op naar de volgende ronde...
lieve groetjes Doortje
NICKYTJE
11 January 2009, 15:34
hoi iedereen,
dit is men eerste berichtje hier, heb al veel gelezen en leef echt met iedereen mee!
we zijn zelf nog maar aan ronde 3 bezig dus nog niet zo lang ...
maar bij ons weet ook niemand het, best wel frustreren, want iedereen stelt altijd vragen, en geeft hun 'advies', heb al dikwijls het puntje van mijn tong moeten afbijten ... ik antwoord de laatste tijd gewoon met "we zullen wel zien ..."
het doet wel deugd om het hier dan eens eruit te kunnen gooien...
L@yla
11 January 2009, 16:08
hoi
hier een bewogen nachtje: de handtas gepikt, problemen dus aangezien alles erin zat maar ja er zijn ergere dingen
veerle meid, ik vind het jammer maar idd de moet niet opgeven, we blijven gaan e ! het komt heus wel ik hoop dat we samen mogen zwanger zijn!
en nickytje welkom het kan idd deugd doen om eens je hartje te luchten
gr
layla
mini
11 January 2009, 16:25
oei L@yla, da's een heel stuk minder :/
taschkevdv
11 January 2009, 17:24
hey veerle
aaah jammer seg! had nog zo goed geduimd voor jou!
@layla ai seg das ook wel minder!pff al dat geregel dan om alles terug in orde te krijgen.... :/
nikkytje laat je maar is volledig gaan als je met iets zit he ;).welkom alvast
einalem
11 January 2009, 17:53
cillian,
je hebt zeker en vast gelijk!!! ben een week-endje weg-geweest met mijn vriend en dat was echt fijn zo met z'n tweetjes... :-)
Veerle,
het spijt me echt voor je... meer succes in de negende ronde!!!!
ook voor de rest... veeeeeeeeeeeeeeeeel succes
mini
11 January 2009, 18:02
Ik durf er niet op te hopen, maar 'k heb terug last van rommelende darmen :o
Toen ik zwanger was in oktober had'k daar ook last van. Het begon ook ongeveer een week voor m'n NOD.
Allezja weet ni, zijn ni precies m'n darmen is zo beke onderaan m'n buik.
brrrrrr!!!! Spannend :D
Nuja we zien wel :P
kastaar
11 January 2009, 18:26
Ik probeer al de hele dag mijn gedachten te verzetten! Nog steeds geen teken van de duiveltjes :-) Kdurf niet te enthousiast zijn maar wetende dat ik anders héél veel last heb (ben soms zelfs al op spoed moeten binnengaan omdat de pijn niet meer te dragen was) en nu voel ik bitter weinig. Af en toe een kleine druk in mijn onderbuik maar die gaat snel weer over.
Ik vraag me wel af of ik door de inspuiting met pregnil mijn duiveltjes wat later moet verwachten. De inspuiting kreeg ik op zaterdagmorgen 27 december dus deze tijd 14 dagen terug had ik mijn eisprong (36 u na spuit). Ik reken dan toch goed dat de duiveltjes nu moeten komen?
Spannend!
L@yla
11 January 2009, 23:45
hoi hoi,
bedankt voor de reacties, mis men spulletjes wel en k vind het idee dat iemand anders nu in mijn spullen snuffelt wel heel akelig, maar goed er zijn ergere dingen int leven... kastaar en mini ik duim mee:) ik zelf heb al een paar dagen zeurende buikpijn, als het hier morgen niet over is ga ik er wel eens naar laten kijken , kan met momenten van de dag niet eens rechtop lopen nuja , t zal wel weer een of ander akkefietje zijn moest ik weten dat het van iets anders komt heb ik het er graag voor over:)
slaapwel en aan allen een goede werk of thuis(voor de zwangeren geniet ervan:) week
veerle
12 January 2009, 12:59
hi Layla,
Wat een ellende hé zo een gestolen tas heb het ook al 2x aan de hand gehad :s
Ik hoop dat die buikpijn op goed nieuws wijst ;)
Ik duim voor je!!
xxx
xx
x
kastaar
12 January 2009, 13:53
Hallo iedereen!
Dank u voor het duimen maar het heeft deze keer ook wéér niet mogen zijn ... :-(
Deze nacht om 04u00 wakkergekomen door de hevige pijn en felle bloeding.
Om 8u30 op onderzoek geweest bij de gyne. Al bij al goed nieuws gehad: de cyste die er zat is losgekomen nu door mijn mensturatie dus hoeft die niet weggenomen te worden en zit hij er niet meer om de komende ronde aan te vangen. Pijnstiller en 3 dagen rust voorgeschreven. Morgen ronde 2 met clomid en volgende afspraak op vrijdag de 23ste voor mijn echo en pregnilprik.
Daar gaan we weer ...
einalem
12 January 2009, 15:20
er zit toch een klein positief puntje: die cyste is weg!!!
succes
L@yla
12 January 2009, 15:29
hoi
@kastaar: toch goed dat de cyste weg is, ik duim voor je want dat lange wachten is pijnlijk he:(
@veerle: ja seg een gedoe ze met al die papieren, sloten veranderen geen bakje meer van de garage maar goed t komt wel in orde,ik hoop idd ook dat de buikpijn op iets leuk wijst alhoewel ik het gewoonweg niet durf te hopen
gr
layla
lotje
12 January 2009, 16:42
hoi Iedereen
ik heb me vandaag ingelogd omdat ik wat goede moed kan gebruiken, ben gestopt met de pil sinds oktober en nog altijd niks.. ik word al zenuwachtig van het wachten...
groetjes
mini
12 January 2009, 17:04
ik zou zeggen, lotje, heb een beetje geduld. :)
Geniet van de tijd dat je met je twee bent... oktober is echt nog niet lang hoor. :)
Doortje
12 January 2009, 19:54
Lotje ik begrijp dat wel... als je een keer beslist hebt om aan kindje te beginnen wil je zo snel mogelijk zwanger zijn he. Maar helaas gaat het niet altijd even vlot, geniet nu nog maar van het klussen en van de tijd met zijn 2en...
lieve groetjes Doortje
lotje
12 January 2009, 21:08
danku wel voor de bemoedigende woordjes want mijn vriend wordt nu al wel zot van mij denk ik,
hij zegt dat ik er ook in mijn hoofd teveel mee bezig ben..
doet toch even deugd om met lotgenoten te praten
grtjs
lotje
veerle
12 January 2009, 21:13
hoi lotje,
hier zie je dat je niet alleen bent :-) wij zitten in ronde 9...
en het doet idd deugd dat je hier met je forumvriendinnen kan kletsen want,
mannen begrijpen dat niet altijd :)
xxx
xx
x
Lottebol
12 January 2009, 21:16
Ik snap je...
Mijn hoofd zegt dat ik nu eerst moet uitkijken naar een normale cyclus, dat dat ook wel al even kan duren.
Mijn hart daarentegen is al helemaal gefocused op een zwangerschap... tegen beter weten in.
veerle
12 January 2009, 21:20
hoi lottebol,
onbewust ben je er toch mee bezig als je het nu wil of niet ;)
Ik ben nu in mijn 9e ronde en ik heb altijd een cyclus van 28 dagen gehad
behalve in december was het een cyclus vn 24dagen...
Het is idd een beetje afwachten wat dat lichaam allemaal vn plan is :)
xxx
xx
x
Nala'tje
13 January 2009, 18:50
Laurence, ronde 5, NOD 25 januari
er zitten weer wat NOD's aan te komen,
niemand die zich niet kon inhouden en toch al getest heeft?
groetjes
Doortje
13 January 2009, 19:42
Nala'tje ik hebme toch moeten bedwingen vanmorgen om geen test te doen, heb er nog een liggen dus het
is wel verleidelijk ja..., heb overmorgen mijn NOD
maar ga deze ronde rustig afwachten tot de periode van mijn langste cycl. voorbij is en dan ga ik pas testen, want kan niet weer een teleurstelling aan...
de rest al nieuws ?
lieve groetjes Doortje
Nala'tje
13 January 2009, 19:44
doortje, hoelang was ja langste cyclus tot nu toe?
groetjes
Doortje
13 January 2009, 19:59
35 dagen
was altijd heel regelmatig altijd 28 dagen maar de cyclus na mijn miskraam
waren ineens 35 dagen, dus ga nu ook maar weer uit van de langste cyclus :(
dus nog een dikke week wachten helaas :(
Laurence
13 January 2009, 20:02
Ik heb terug bloedverlies, maar niet echt mijn maandstonden.
Mischien mijn eisprong?
Veel klussen dus :)
Manon
13 January 2009, 20:39
Hallo,
Mag ik mij ook aansluiten bij jullie? Wij zitten in ronde 2 voor ons 2de kindje. Mijn NOD is normaal gezien 17/01.
Hopelijk is 2009 voor ons allen een vruchtbaar jaar!!
Manon
13 January 2009, 20:57
Lotje, is dit uw eerste kindje? Ja, ik ken dat gevoel. Wij zitten in ronde 2 maar ik ben al gestopt met de pil mei 2008. Ik wou eerst ontpillen en wegens omstandigheden zijn we begonnen aan een 2de eind november.
Je bent er toch wel mee bezig hé. Ik had een normale cyclus van 28 dagen tot mijn oma overleden is in oktober. Van die moment is mijn cyclus wat in de war daarmee dat ik schreef dat ik normaal mijn MS moet hebben op 17 januari.
veerle
13 January 2009, 21:16
ik ga er deze maand voor :)
we gaan tot de laatste dag voor mijn ms om de dag klussen :) + mss een zeer belangrijke factor,
ik ga nar de weight watchers niet echt om af te vallen maar om een gezondere leefgewoonte
aan te nemen :)
Ik at praktisch nooit fruit en groenten en nu doe ik dat dagelijks wel :) en ik let meet op
mijn eten. evenwichtig en gezond wat mss toch ten goede komt om zwanger te geraken??
xxx
xx
x
nele1979
13 January 2009, 21:30
hallo ,
Wij moeten nog enkele dagen wachten om te testen en ik probeer er niet teveel aan te denken , maar voor iemand die in een kribbe werkt is dit uitgesloten . Je wordt er constant aan herinnert . Collega's die er naar vragen ( sommigen weten dat we aan het " klussen" zijn ) , de baby-kes ...... Ook onze familie ( zij weten niet dat wij aan het "klussen" zijn) zit achter ons veren :s :d Goed bedoelt allemaal wel , maar ja .... je voelt de druk stijgen .
Ik probeer niet al teveel hopen dat we " prijs" hebben om de ontgoocheling te vermijden . Soit we zullen wel zien hoe dat het loopt !
Toi toi aan al de anderen hier op het forum !
http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=5040 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)
NICKYTJE
14 January 2009, 00:11
hoihoi,
weet je wat wij ons afvragen, er gebeuren zoveel 'accidentjes', waarom moeten wij er dan zoveel moeite voor doen, das tog niet eerlijk eigenlijk, bij diegenen die er helemaal nog niet aan gedacht hebben, een keertje niet voorzichtig genoeg en raak, en hier zitten we dan allemaal onze eiersprong uit te rekenen en te hopen dat de duiveltjes bij ons eens niet komen ...
succes aan al de rest
en layla, succes met de papieren, ben men portefeuille ook kwijt, wordt ook nog een geloop ......
XXX
xxx
XXX
einalem
14 January 2009, 09:29
hey meisjes...
k heb een vraagje: k heb net mijn maandstonden gehad, maar maar 2 dagen: k stond een beetje verbaasd van de "korte duur", of is dit ook normaal?
ben super benieuwd naar wie er deze maand geluk gaat hebben!!!
toedels
lotje
14 January 2009, 14:31
ja, het is mjin eerste kindje ik ben ook nog jong maar als het aan mij lag was ik er nog vroeger aan begonnen, maar wou toch eerst wat meer zekerheid qua werk die begint er stillekes te komen dus kon ik niet meer wachten
heb ook veel vriendinnen die al kindjes hebben, dan kriebelt het nog meer
er is gisteren zelfs nog een vriendin bevallen, ben heel blij voor haar maar ook beetje jaloers..
grtjs lotje
Lottebol
14 January 2009, 19:05
Mijn twee beste vriendinnen zijn allebei al mama van een kindje. Eén van hen is zelfs al bezig aan een tweede.
Da's dus al twee jaar niets anders dan baby's en zwangerschappen als gespreksonderwerp. Af en toe was dat lastig... Ik gun het hen beide zo hard, maar als je er zelf nog niet mee bezig bent... Ik ben vaak jaloers geweest, maar gelukkig even blij als jaloers. Da's menselijk om een beetje jaloers te zijn, het is iets heel bijzonder, hé!
lotje
14 January 2009, 20:43
hoi hoi,
ben ze juist gaan bezoeken se, is een heel mooi kindje, ben wel vooral blij voor haar hoor
pff en heb me niet kunnen inhouden en heb een zwangerschapstest gedaan omdat ik bijna geen buikpjin had (waar ik anders immens veel last van heb) maarja het mocht niet zijn..
grts lotje
Laurence
14 January 2009, 20:51
Ik vind dat er hier plots veel Embryootjes zijn bijgekomen de laatste 2 weken :)
Welkom allemaal :)
Khoop voor ieder van ons dat het raak is:)
mini
14 January 2009, 20:56
Ja, 't valt me toch ook op dat hier véél nieuwe mensen zijn bijgekomen :)
Maar da's altijd leuk hé :D
veerle
14 January 2009, 21:01
hi meiden,
Het is idd zo dat er veel accidentjes gebeuren en dat iedereen in je omgeving wel zwanger wordt :s
Wij starten morgen als de ms weg zijn aan de 9e ronde en sinds ik gestopt ben met de pil,
was er elke maand wel iemand zwanger of bevallen elke maand kreeg ik weer de klappen van
het goede nieuws van vriendinnen (en ja, ik gun hun het ook echt!!!) en het krijgen van de ms..
Hopelijk komt er deze maand een einde aan!!!
xxx
xx
x
lotje
14 January 2009, 21:39
heb net mijn ms gekregen, heb het weer effe moeilijk en liggen wenen het word precies elke maand erger en moeilijker om die teleurstelling te zien
xxx
katrientje
15 January 2009, 10:52
Veerle,
Ik zou toch eens naar gyné gaan om paar onderzoeken te doen.
Stel dat er is mis is, dan ben je al maanden aan het proberen voor niets...
Volgende maand zijn wij 1 jaar aan het proberen en hopelijk zwanger op het einde van de maand na IVF...
Allee jullie moeten dat zelf beslissen hé, maar dan ben je tenminste zeker dat er niets mis is.
Groetjes
Manon
15 January 2009, 12:06
Dag Lotje,
Ik begrijp je gevoel volkomen!! Ik heb ook een dipje vandaag.
Wij zijn bezig voor ons 2de kindje, ons zoontje is nu 20 maand geweest. Ik hoopte vlug zwanger te zijn omdat ik niet teveel leeftijdsverschil wil tussen de 2. Dit is onze 2de ronde en het lijkt eeuwen te duren. Ik ben gisteren een vroegtijdige zwangerschapstest gaan halen en deze vanmorgen getest... NEGATIEF!! Ik heb mijn NOD normaal 17/01. Ik ben ook al gestopt met de pil van mei zodat mijn lichaam zich wat kon aanpassen.
Ik ben ook 5 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap, en ik woog dan al niet veel. Misschien heeft het daarmee te maken.
Katrientje, ik wens u alvast veel succes toe. Ik heb een vriendin die dit ook heeft meegemaakt en die is nu mama van een tweeling!! Ik zit hier "te klagen" maar ik weet dat er veel ergere situatie's zijn! Ik leef met je mee!
Zijn er onder jullie die al iets meer weten?
Groetjes
L@yla
15 January 2009, 14:01
hoi allen,
katrientje ik zie dat dit een spannende periode is voor jou en je ventje,ik wil je dan ook heel veel succes toewensen:)
en veerle meid, het is lastig he ik weet het en het word er niet gemakkelijk op maar idd zoals katrientje zegt, mss eens testen, dan weet je waar je aan toe bent, maar je beslist dat uiteraard zelf, mijn ventje is deze morgen getest en ik moet op 27/01 bloed laten trekken en dan krijgen we ook de uitslag van de spermatest, benieuwd:)
gr
layla
mini
15 January 2009, 14:31
Hier me ook ni kunnen bedwingen, heb ook testje gedaan. (die supergevoelige) Had ook een negatief resultaat :(
Ohja... wie weet was het uiteindelijk nog te vroeg. We zullen zien, ofwel zondag ofwel maandag doe ik een nieuwe test :)
lotje
15 January 2009, 16:08
ik heb nog wel een vraagje,
ik heb nu wel 3 dagen eerder ms gekregen maar nu klopt mjin ticker niet meer kan ik dat aanpassen? want ken daar zoveel ni van?
xxxx
mini
15 January 2009, 16:12
Gewoon een nieuwe ticker maken :) Dat zal je moeten doen bij iedere ronde ;)
Vroeger begon de ticker opnieuw te tellen, na het aantal dagen dat je koos, maar door een update (door aanvraag van meerdere mensen) loopt de ticker gewoon verder. Je gaat met andere woorden gewoon overtijd ;)
taschkevdv
15 January 2009, 16:41
hey mini
aah das jammer! maar ik had de eerste keer ook zo'n supergevoelige test gedaan op woensdag en was negatief en zaterdag had ik een positieve test.dus :) ik hoop het voor jou dat je toch een postief testje krijgt he :)
lotje
15 January 2009, 16:42
dus na elke maand maken jullie een nieuwe ticker want een ronde staat voor een maand als k het goed begrijp? (sorry ken er echt wel niks van!! :s
xxx
mini
15 January 2009, 16:47
Ja idd, wij maken iedere maand een nieuwe ticker aan (dus een nieuwe ronde ;))
mini
15 January 2009, 16:48
@taschkevdv: enerzijds hoop ik het ook :) Maar ik blijf er redelijk nuchter bij. Maw, ik ga er dus vanuit dat het nx is deze maand ;)
L@yla
15 January 2009, 17:00
hoi mini,
ik moet nog even wachten om zo een test te kunnen doen maar ik denk dat ik gewoon mooi ga afwachten,ale mijn best doen in ieder geval:)
heb je nog kwaaltjes, ik heb nog altijd die rommelende darmen en pijnlijke borsten maarja dat kan ook weer op iets anders wijzen...
gr
layla
mini
15 January 2009, 17:06
ik heb nog steeds m'n buik die zo wa ambetant is, ik kan ni echt verdragen dat er iets tegenzit... voor de moment staat m'n broek open :D
Verder van de rest ni echt kwaaltjes :) (moe da wel, maar da kom omdak de vroegen heb :))
Ahja we zien wel :)
veerle
15 January 2009, 21:14
als het na deze ronde weer niks is,
gaan we eens naar de ha of gyné
ik denk dat we de afgelopen maanden ook een iets teveel de houding hadden van we zien wel
en om de dag klussen in de week dat ik dacht dat het mijn vruchtbare periode was.
Deze maand om de dag de hele maand + gezonde evenwichtige voeding! ;)
xxx
xx
x
wannaBmamma
15 January 2009, 21:16
NOD 21 januari? Het is de derde ronde na het stoppen van de pil en ik weet nog niet zeker wanneer het zover is :)
L@yla
15 January 2009, 23:43
hoi,
mini: ik ook een heel opgezwollen buik vooral s'avond maar dat komt mss omdat ik al 2dagen niet meer naar het toilet kan :opstopping beu hoor:)
@veerle: vandaag werd ik even vrolijk, ik zat eindelijk eens bij iemand die ook zolang heeft moeten proberen,ze is ondertussen mama van 3 en heeft bij alledrie zolang geprobeerd, er is niets mis met hen beiden maar ja ze zei de een heeft gewoon meer tijd nodig en hoe meer je erin opjaagt hoe langer het gaat duren : ik ga ze maar geloven zeker, meid ik hoop dat het bij jou ook voor binnenkort is:)
gr
layla
Cillian
16 January 2009, 08:04
Ik denk dat het niet voor deze ronde is, heb nog niets gevoeld maarja afwachten hé, ik zal zondag of zaterdag eens een testje doen denk ik. Normaal gezien moet dit toch al tekenen als het positief is hé? Succes aan iedereen!
Trinity
16 January 2009, 08:15
Na net geen jaar proberen, denk ik dat het ons eindelijk gelukt is. Een heel zwak streepje, kan het bijna niet geloven. Je wacht er zo lang op, en dan kan ik het niet geloven :-) Binnen een paar daagjes nog eens testen, om toch heel zeker te zijn. Want ben enorm bang dat het niet werkelijk is.
Maar als het echt is.....dan is het het beste nieuwjaarsgeschenk dat ik ooit heb gekregen! Had mijn eisprong met nieuwjaar. Veel verdriet kwam met nieuwjaar, omdat mijn grootvader die dag is gestorven, maar misschien komt er nu toch ook heel veel vreugde. Misschien is het gezegde ´voor elk leven dat gaat, komt er een nieuw´dan toch wel waar....
Mrs O.
16 January 2009, 09:54
oh trinity das goed nieuws !!!! proficiat !!
een streep is een streep hé... wanneer ga je je bloed laten trekken??
Nala'tje
16 January 2009, 11:01
hey trinity,
proficiat!!!
en een streep is een streep zenne, bij mij was ze ook heel licht,
kon het ook niet geloven!
als je bloed laat trekken heb je zekerheid he!
groetjes, nala
L@yla
16 January 2009, 11:11
hoi trinity,
een dikke proficiat, geniet ervan en blij dat het toch nog komt als je al zo lang bezig bent
gr
layla
katrientje
16 January 2009, 11:58
Proficiat!!
Kelly
16 January 2009, 12:48
Proficiat!
Zo eens goed nieuws na lang proberen, dat is motiverend voor iedereen denk ik...
mini
16 January 2009, 13:02
proficiat!
Trinity
16 January 2009, 14:33
Mercitjes allemaal!
Volgende maandag bel ik naar de ha, want dat kan alleen in de voormiddag, en dan hoop ik tegen einde van de week een afspraak te hebben. Dan zullen we wel zien of ze bloed trekken of niet :-) Ik woon in Denemarken, en gezondheidszorg loopt hier een ietsjes anders. Kan het nog steeds niet echt geloven, zal pas zeker zijn als het een dikke streep is of de ha bevestigd :-)
taschkevdv
16 January 2009, 14:40
proficiat trinity!!
lotje
16 January 2009, 14:57
hey proficiat trinity!! ben echt blij voor je
xxx
ka80
16 January 2009, 14:58
Proficiat!! Super goed nieuws! Geniet ervan
veerle
16 January 2009, 17:02
hi trinity!!
Proficiat meid!!! Nu geloof ik er ook weer in :)
XXX
XX
X
Manon
16 January 2009, 17:41
Dikke proficiat Trinity!!
lotjen
16 January 2009, 18:54
Der gaan binnenkort een paar mensen hier kunnen testen é,ik duim voor iedereen dat ze een september baby'tje mogen
verwachten!!!! En al een heel dikke proficiat aan Trinity,want een streep is een streep hoor,mijn licht streepje zit nu ook lustig te
kicken vanbinnen!!!
Liefs Lotte
lies
17 January 2009, 10:56
Na net geen jaar proberen, denk ik dat het ons eindelijk gelukt is. Een heel zwak streepje, kan het bijna niet geloven. Je wacht er zo lang op, en dan kan ik het niet geloven :-) Binnen een paar daagjes nog eens testen, om toch heel zeker te zijn. Want ben enorm bang dat het niet werkelijk is.
Maar als het echt is.....dan is het het beste nieuwjaarsgeschenk dat ik ooit heb gekregen! Had mijn eisprong met nieuwjaar. Veel verdriet kwam met nieuwjaar, omdat mijn grootvader die dag is gestorven, maar misschien komt er nu toch ook heel veel vreugde. Misschien is het gezegde ´voor elk leven dat gaat, komt er een nieuw´dan toch wel waar....
Proficiat, Trinity, ik ben superblij voor je. Geniet ervan! Dat van dat gezegde is niet zo loos, trouwens. Mijn opa is een paar weken geleden ook overleden.
voor elk leven dat gaat,...
mini
17 January 2009, 15:22
Ik schuif door naar februari :(
Lottebol
17 January 2009, 15:51
Trinity,
een dikke proficiat! Een lijn is een lijn... Ben blij voor jou!
Mini,
wat jammer voor je. Het komt zeker en vast goed voor jullie, maar het zal blijkbaar geduld vergen. Ik duim!
Vreemd genoeg moet ik hopen niet zwanger te zijn. Ik heb een rugblessure en moet daarvoor scans en manuele therapie ("kraken") ondergaan. Daarvoor mag ik niet zwanger zijn.
Ik heb die therapie absoluut nodig, maar hoe kan ik nu hopen niet zwanger te zijn? De kans dat ik zwanger ben, is klein. Het is mijn eerste rond sinds we stopten met de pil, maar toch... Pff.
taschkevdv
17 January 2009, 17:15
hey mini
oooh jammer seg!! je hebt je ms doorgekregen dan?
en had nog zo geduimd voor je!
mini
17 January 2009, 17:25
ja :)
Maar eigenlijk had de gyné ons verwittigd op voorhand, dat we niet teveel hoop op de eerste maanden mochten zetten.
lies
18 January 2009, 00:45
Mini: de volgende maand é. ik ben ook twee keer ongesteld geworden en dan niet meer. Het komt bij jou ook wel in orde...
mini
18 January 2009, 10:51
Wie weet hé, alles op z'n tijd ;)
Cillian
18 January 2009, 11:16
Zaterdag test gedaan, negatief, had ik wel verwacht, niets gevoeld dus hopelijk februari dan! Proficiat Trinity is inderdaad een mooi nieuwjaarscadeautje!
Trinity
18 January 2009, 11:19
Vol goede moed aan de volgende ronde he Cillian!!
Ik duim allesinds voor jullie allemaal, dat februari een babyboom-maand mag worden
Laurence
18 January 2009, 12:15
Proficiat trinity :)
Hier weet ik het terug ni meer.
Sinds zaterdag (dag 14 van de cyclus) heb ik terug dikke proppen oud bloed dat ik verlies.
Maandag bel ik naar de gyné voor controle, want met de formomen die ik neem zou ik dat niet meer mogen voorhebben.
Is het nu ronde 6 of nog steeds 5, weet ik niet. Eens zien wat de gyné zegt :(
Doortje
20 January 2009, 18:23
Hoi Dames, ben al weekje niet meer op forum kunnen komen heb het druk gehad,
cursussen voor mijn werk, paar dagen in buitenland en mijn oma is afgelopen weekend gestorven, net de dag daarna zijn bij mij de duiveltjes doorgekomen, dubbel verdriet...
Zware tijd, zeker ook omdat mijn nicht net met het nieuws kwam dat ze zwanger is. Emotioneel zwaar voor me,
maar nu maar op naar een nieuwe ronde he... Ben bijna de moed aan het verliezen :( het is niet gemakkelijk.
Lieve groetjes Doortje
Nala'tje
20 January 2009, 18:45
hey doortje,
moeilijke tijden voor jou...
ik hoop dat je hier op het forum een beetje troost vind.
m'n oprechte deelneming voor je oma.
hopelijk is het deze ronde prijs!!!
veel liefs, nala
L@yla
20 January 2009, 18:57
hoi doortje,
wat erg voor je van je oma en ja als je zelf zo graag wil zwanger worden en dan iemand uit je omgeving het meld dan is dat wel even slikken he, ik hoorde gisteren ook dat mijn oudste nicht 6 weken zwanger is heel blij voor haar maar wanneer is het aan mij he
goeie moed gewenst
layla
Laurence
20 January 2009, 21:30
NOD veranderd bij mij 31 januari :) :(
Veel sterkte toegewenst doortje
veerle
20 January 2009, 22:58
hi doortje,
innige deelneming meid!!
Mijn oma is gestorven toen we net gestopt waren met de pil en de andere oma is nu vrij ziek :s
jammer genoeg zijn dat ook dingen die tot het leven behoren!!
Het is zeker niet gemakkelijk als mensen in je omgeving zwanger worden terwijl jij dat
ook wil hier is het al 9 maanden zo :s iedereen is zwanger of bevalt.
Laatst vertelde mijn beste vriendin dat ze zwanger was van het 2e en toen ze weg was
ben ik beginnen te wenen :s ik gun het haar heel erg he maar toen kreeg ik weer de mismoed.
Niet toegeven aan de mismoed maar vooruit kijken hoofd omhoog en ervoor gaan!!
veel sterkte en succes !
xxx
xx
x
taschkevdv
21 January 2009, 10:51
hey doortje
oprechte deelneming!veel sterkte meid!
bij mij heeft men nichtje ook verteld dat ze zwanger is.ze is 19 en haar vriend 16! het was er dan nog voor gedaan ook :/.ze woont terug thuis en heeft geen werk....
mini
21 January 2009, 11:03
:/ Amaai... 'k Vermoed dat die jongen nog naar school gaat... en uw nicht geen werk... Lang leve de ouders :/
Mrs O.
21 January 2009, 11:28
hey doortje
veel sterkte toegewenst...
xxx
mini
21 January 2009, 11:34
Doortje, véél sterkte toegewenst
taschkevdv
21 January 2009, 12:13
:/ Amaai... 'k Vermoed dat die jongen nog naar school gaat... en uw nicht geen werk... Lang leve de ouders :/
idd hij gaat nog naar school.ja lang leve de ouders ook niet hoor.men tante kan er echt niet mee lachen, zij is ook alleenstaand.ach ja.
Doortje
24 January 2009, 17:26
Dank je allemaal voor de lieve berichtjes en de steun, doet heel erg goed.
We doen het nu wat rustig gaan en gaan ons niet meer zo focussen
deze ronde, misschien dat het dan wel lukt.
Mijn NOD is 14 febr misschien op valentijn ??
Lieve groetjes Doortje
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.