PDA

Volledige versie bekijken : Voel me echt ni goe vandaag!

mama.van.matti
4 November 2010, 12:19
Ben het ZOOOOO beu al dat gezaag rond mijne kop he!!
Ik krijg juist telefoon van mijn zus(10jaar ouder en geen kinderen of echt levenservaring)
Met de vraag...Seeeg waarom laat je het eigelijk inleiden voor dat uw datum om is? Die week meer of minder doet er toch ni toe he...
Kzeg ten eerste gij weet ni hoe het voelt om hoogzwanger te zijn, de extra 26kilo mee te moeten sleuren, al 2 weken pijn en last te hebben van harde buiken en die strondvoorweeen en plus daarbij al 2keer valse start gehad en trug naar huis gestuurd worden...
Ik ben het gewoon beu en met de kleine is alles inorde dus zie ni in waarom we een week of langer over den datum zoude gaan...

Ik krijg als antwoord.... Da vind ik echt erg!! gewoon puur egoistisch van u! Hoop da ge dan goe afzie met de inleiding!
En ze hangt op....

Ben er echt ni goe van! Mijn moleke begint al te draaien en de emoties zijn weer goe opgang :( Ben ik dan een slechte mama omda ik het laat inleiden zonder medisch probleem...

Sorry voor menne letanie maar moest het ffkes kwijt!

boeleke2704
4 November 2010, 12:30
Foei, wat een reactie van je zus seg!!!
Dat is toch iets waar niemand zich mee te moeien heeft!
Ik ben 1 week overtijd gegaan en begrijp heel goed hoe je je voelt!! Ik wou ook die laatste weken dat het voorbij was. Mijne gyne is jammer genoeg echt tegen inleiden, anders had ik mss hetzelfde als jou gedaan.
Als je gyne zegt dat het kan en mag, dan is het idd een teken dat jouw kindje er klaar voor zal zijn. Dus trek het je niet aan (in de mate dat dat kan)!!
Je gyne zou geen slechte beslissingen nemen hoor. Ik begrijp je heel goed, dat je de kans grijpt als je de keuze aangeboden krijgt.

Veel succes!!