PDA

Volledige versie bekijken : Een tweede kindje vlug na het eerste

jolien
15 December 2008, 12:14
Hey

Ik Ben jolien, 25 jaar, getrouwd met mijn lieve man en mama geworden van een dochter op 18 juni 2008.
Wij gaan deze maand voor de tweede. Nog iemand die vlug aan een tweede kindje begint of mama's waarbij de kindjes niet veel van leeftijd schelen. Alle tips zijn welkom, hoe hebben jullie het ervaren?

Liefs Jolien

Nala'tje
15 December 2008, 18:26
hey jolien,

ik kan geen antwoord geven op je vragen want wij zijn bezig voor een eerste kindje,
maar wou je gewoon ff welkom heten op het forum en veel succes wensen met het zwanger worden :-)

groetjes

jolien
16 December 2008, 08:59
Dank u nala'jte is heel tof van jou
Groetjes :)

isabelga
16 December 2008, 10:20
Hey Jolien! Proficiat met jullie kleine meid en veel succes met de 2e ronde!
Ik ken verschillende mensen die op korte tijd 2 kindjes hebben gekregen. een vriendin van me heeft een dochter van 4, een van 2,5 en een van 1! Je moet uitstapjes enzo wel goed organiseren, want je hebt dan 2 buggy's of zo een lange tweelingbuggy...

snoezel
17 December 2008, 15:06
hey jolien,

hier eentje van vier maand...
als de kribbe niet zoveel zou kosten zou ik er vlugger voor gaan maar nu is het echt, geen twee tegelijk in de kribbe!
anders kan ik mijn loon even goed ineens laten doorstorten :s

binnen een jaartje, als de papa er klaar voor is, beginnen we er waarschijnlijk opnieuw aan!

veel succes!
snoezel

mammiii
21 January 2009, 15:49
Hoelang moet je eigenlijk wachten na de bevalling om trg een kindje bij?
Want khoor van alle kanten soms dat het zelfs kan pijn doen.
Zowieso zal er een 2 a 3 jaartjes tusse zitten, dat ze ook wat kunnen samen spelen later.

snoezel
21 January 2009, 19:51
ik heb altijd gehoord 9 maand zwanger, 9 maand ontzwangeren...
ken er die op een jaar tijd twee kindjes hebben gekregen (dus das terug zwanger na twee maand of zo) en dat zijn toch allemaal gezonde kindjes :)
zou het zelf wel niet aankunnen :s

jolien
21 January 2009, 21:59
Hey

Ik heb het gevraagd aan dokter en zij zei vanaf 3 maand na de bevalling is je lichaam er terug klaar voor.

Groetjes

Billieke
22 August 2009, 13:36
En Jolien al terug zwanger?

jennifer
14 September 2009, 01:52
wij zijn nu ook al voor de 6 maand aant proberen voor een 2de kindje, ik heb nu al ongeveer een week last van misselijkheid en vermoeideid en ook precies de pijn in mijn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden. ik hoop dat het deze maand dan ook gelukt is.
en aan iedereen die ook aant proberen is om zwanger te worden veel succes,
groetjes jennifer