PDA

Volledige versie bekijken : Menstruatie na eisprong

chikaka
14 December 2008, 18:37
Hoi dames,

Ik had graag geweten of je na de eisprong maximus 14 dagen hebt waarin de MS dient voor te komen. Kan het ook zijn dat dit tussen de 14 en 16 dagen is. Ik had mijn eisprong op 1 december en tot op vandaag nog ongesteld..

sunshine
14 December 2008, 20:42
IK denk dat het idd ook langer kan zijn dan 14 dagen hoor. Bij mij is het ook niet exact 14...

Nes
14 December 2008, 20:44
Het is idd niet altijd op 14 dagen. Bij mij schommelde dat. Ik merkte het aan een licht bloedverlies tijdens de eisprong. Was wel handig.

Nala'tje
14 December 2008, 20:45
hey chickaka,
ik snap je vraag niet zo goed.
ze zeggen dat je 2 tot 2,5 weken na je eisprong je ms doorkrijgt. dus 16 dagen zou normaal zijn.
dus het zou wel kunnen als je je eisprong hebt gehad op 1 december dat je je ms een van de dagen moet krijgen.
of niet natuurlijk :-)

xxx

lies
14 December 2008, 21:48
bij mij standaard 18 dagen, dus langer kan ook.

Nikki1982
15 December 2008, 10:20
Hallo dames, ik heb ook een vraagje ivm wat chikaka vroeg.

Stel je eisprong komt een week later dan je had uitgeteld, krijg je je ms dan ook een week later? Of je ms komt gewoon dan eigenlijk een weekje na je eisprong? Ja sorry, is mss rare vraag :-s

mini
15 December 2008, 10:33
Sowieso, als je eisprong later is zal je cyclus ook langer duren. Je hebt je eisprong en gemiddeld na 14 dagen heb je je MS

chikaka
15 December 2008, 11:01
Dames,

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb mij vergist met datum, mijn eisprong was 29 november en niet 1 december.

Degene die hier praten over 16 of 18 dagen of meer hebben jullie jullie eisprong getest. Ik heb deze namelijk met een ovulatietest gedaan en deze was op 29 november...

sunshine
15 December 2008, 11:15
Vanaf dat het meer dan 16 dagen is chikaka, zou ik toch beginnen denken dat je eventueel zwanger kan zijn. Want ik heb altijd horen zeggen dat het 12-16 dagen is tss. je eisprong en je ms, en als dat niet zo is dat het dan altijd zo is bij die persoon. Op die dagen kan je naar het schijnt niet veel variatie hebben, dat zou ongeveer elke maand hetzlefde moeten zijn...

mini
15 December 2008, 11:57
Het zou natuurlijk ook wel kunnen dat je cyclus wat verstoort is. Waardoor je een langere cyclus hebt :)

chikaka
15 December 2008, 12:05
Mijn cyclus is inderdaad verstoord hoor zit al aan dag 51 maar heb mijn eisprong gekregen 29 oktober en lees op het internet dat je MS na eisprong tussen 14 en 16 dagen doorkomt.. en zit vandaag op dag 16.. Wou hierover eventjes julli mening.

grxxtz

mini
15 December 2008, 12:25
Als het mogelijk is, dan zou ik nog paar dagen wachten om te testen ;)
Maar als je echt ongeduldig bent dan kan je snel een testje halen en morgenochtend testen. Of, je drinkt meer dan twee uur geen water of andere dranken, hou zolang het mogelijk is, je urine op... en doe die test! :D

jolien
15 December 2008, 12:28
Hey

Ik zou ook een testje doen morgenvroeg. kan geen kwaad hé. :)

Nikki1982
16 December 2008, 11:23
Hey chikaka, heb je een test gedaan?

Groetjes

chikaka
16 December 2008, 13:08
Hello Hello,

@nikki: ik heb nog geen test gedaan, ik zal deze normaal morgenavond doen :)

jolien
16 December 2008, 13:13
Hey

Als je het s'avonds doet kan het zijn dat hij negatief is hé, het beste is eigenlijk met ochtend urine daar zit het meeste hcg in. ALs je het toch morgenavond wil doen raad ik aan dat je een uurtje of 2 voor de test niets meer drinkt. Dan heb je ook wat meer hcg in je urine.

veel succes ik duim voor jou

chikaka
17 December 2008, 08:10
Hoi dames,

Helaas, gisterennamiddag zijn de duiveltjes gekomen

Graag had ik geweten van degene onder jullie met een onregelmatige cyclus hoe lang het duurde eer jullie zwanger waren..

grxxtz

jolien
17 December 2008, 08:59
HEY CHIKAKA

Ik weet niet hoe mijn cyclus is omdat ik hiervoor de pil nam. ik heb wel een tip. ik zou vanaf een dag of 5 na uw ms beginnen klussen om de 2 dagen en dat gedurende 2 3 weken lang, daar moet je eisprong normaal yoch ergens tussen zitten.

Je kan het ook zien aan je cervixslijm, als het eiwitachtig, doorschijnend is en rekbaar en je hebt veel slijm komt je eisprong eraan.

Groetjes

http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=3776 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)

chikaka
17 December 2008, 11:34
Dag Jolien,

Ik nam voordien ook de pil (8 jaar). Ik ben gestopt in september en heb nu nog maar voor de tweede maail mijn MS. Eerste cyclus 43 dagen en nu 52 dagen...

Het klussen voor ons op het juist moment is niet echt altijd mogelijk daar mijn vriend visser is...

xx

Nikki1982
17 December 2008, 14:32
Hallo chikaka

Oh wat jammer dat de duiveltjes er zijn. Zijn bij jou de ovulatietesten duidelijk?
Toen je positief testte, heb je toen meteen betrekking gehad? 't Vruchtje heeft zich wss gewoon niet ingenesteld :-s

xxx

chikaka
17 December 2008, 14:45
Nikki,

Mijn test was zeer duidelijk en ik voelde het ook...

Wij hadden het laatst betrekking in de morgen en in de avond was mijn eisprong...

Betrekking tijdens de eisprong ging niet meer want hij was toen al terug in zee

Nikki1982
17 December 2008, 15:54
En voel jij de eisprong ook?
Vind het wel jammer dat ze toch gekomen zijn bij je, maar beter dat dan onregelmatige cyclus, mja is maar een magere troost hé. Ik weet het :-s

Morgen zouden mijn ms moeten komen, allee ja ik weet het allemaal niet meer eigenlijk, morgen of volgende week hehe.

chikaka
17 December 2008, 18:17
Dag Nikki,

Ik heb wel een onregelmatige cyclus.

Ik had de eerste maal 43 dagen en nu was het 51 dagen.

Hopelijk is het bij jou bingo. Heb jij een onregelmatige cyclus en hoeveelste ronde is dit van je?

Ik heb mijn eisprong deze maand wel gevoeld...

groetjes

Nikki1982
18 December 2008, 09:38
Hey hey!!

Het is nog maar mijn eerste ronde hoor, dus dan kan men nog geen prijs hebben ;-)
Ik denk wel dat men eisprong week later is geweest omdat ik toen vanalles voelde en die week dat ik uitgeteld had voelde ik niets. Mag ik vragen wat jij juist voelt ongeveer?

Groetjes