PDA

Volledige versie bekijken : 1e x IUI niet doorgegaan!

Denin
1 November 2010, 11:37
Heey meiden..

Ik zit nieuw op dit forum..
Ben nog een beetje aan het uitvogelen hoe het werkt.
Mijn 1e iui is niet doorgegaan, omdat ik 4 grote eieren had en dan doen ze het niet meer. Ik ga nu van 50 I.E purgeon naar 25 I.E. Wie heeft dit wel eens meegemaakt.
Ik verlies ook vanaf vrijdag al heel licht bloed en het is week te vroeg voor mijn :devil:ONG. Heeft iemand hier ervaring mee? Komt dat door de puregon:confused:
Ik heb steeds het gevoel dat het doorzet, want ik heb wel buikpijn maar dan ga ik naar het toilet en dan is er niks. Heel klein beetje roze bloed..
Ik hoop dat iemand ervaring hier in heeft en een antwoord heeft!
Super bedankt

jen
1 November 2010, 11:41
oeis dat is wel niet leuk :( spijtig genoeg heb ik geen raad want deze maand is mijn eerste IUI ik hoop dat dat bij mij ook niet zo is hoor :(
hopelijk heeft er iemand snel raad voor je

Denin
1 November 2010, 11:50
hoi jen

Ok dank je wel voor je reactie.. Ik wacht gewoon af. Al wordt ik er wel gek van..
Ik moet a.s. vrijdag ONG :devil: worden. Dus nog een paar dagen :confused:
Spannend voor je de 1e IUI!!
Weet je al wanneer je moet beginnen met puregon?

jen
1 November 2010, 12:41
nee moet nu mijn regels afwachten en dan van dag 3-7 clomid en dan 12de dag pregnyl voor de rest weet ik van niets :)

Denin
1 November 2010, 14:05
Spannend meid! Clomid is dat bijna hetzelfde als puregon? hoeveel eenheden moet jij spuiten?
Succes!!

jen
1 November 2010, 15:36
clomid zijn pilletjes en geen idee of dat hetzelfde is :) weet er eigenlijk niet veel van
is idd heel spannend :)

Fieke
1 November 2010, 17:31
Wat jij omschrijft heb ik nog niet echt meegemaakt!

Ik had ook eens 4 eitjes en dan deden ze het wel nog, maar
dat kwam wel omdat het mijn laatste poging was voor IVF,
en omdat ik zoiezo al moeilijk eitjes aanmaak!
Twas zelfs niks geworden dan! Dus je ziet!

Veel succes met de volgende poging!

Denin
2 November 2010, 08:34
@t Jen:
Dat zijn pilletjes, wist ik niet.
Ik moet spuiten, maar dat valt best mee hoor! Eerste x was heel eng, maar nu niet meer. Denk als mijn ongi doorzet dat ik volgende week weer opnieuw begin. Eerst mijn regels afwachten en dan een afspraak maken...
Spannend!

@t Fieke..
Gefeliciteerd meid!!
Bij jou hebben ze 4 teruggeplaats en er is 1 bevrucht.. Rare vraag maar wat gebeurt er met die andere 3 eitjes dan? Word je dan gewoon ong?? Je lichaam stoot die andere toch af dan.
Jammer dat ze het bij mij niet hebben gedaan, maar ze zijn bang op meerlingen vandaar dat ze ervan af hebben gezien. Nu op naar de volgende ronde.
Geniet van je zwangerschap

greetzz......

Fieke
2 November 2010, 21:13
@ denin: toen ik die 4 eitjes had wat het nog gewoon IUI,
dus ze gaven mij dan pregnyl om de eitjes te laten springen,
en de zaadcellen van mijn man werden dan ingebracht met een katheder.

Toen was er geen enkel bevrucht en werd ik ongi!

Bij onze laatste IVF behandeling, dan worden den eitjes buiten de baarmoeder bevrucht, hebben ze 2 bevruchte embryo's teruggeplaats,
en ben ik toch zwanger geworden maar van eentje!

Heb dat toen eens gevraagd wat er met dat andere embryo"tje gebeurd, maar dat wordt mee opgenomen in het baarmoederslijmvlies denk ik, de gyn kon er eigenlijk zelf niet echt een antwoord op geven, dan wordt je niet ongi!