PDA

Volledige versie bekijken : ONS SURPRISE IS ER NIET MEER

Surprise
14 December 2008, 10:31
Hallo,

Ik ben sinds maandag niet meer op het forum geweest want ik moest even het slechte nieuws verwerken.
Maandag avond gingen we voor een echo naar de genycoloog en daar kregen we de shock van ons leven ons bolleke leefde niet meer.
Morgen moet ik binnen om een curtage te doen .

Ik wens jullie allemaal nog een goede zwangerschap en een gezonde baby ,

Grtjs, Gillian

jolien
14 December 2008, 12:03
ai surprise

Vind ik heel erg voor jullie, hoe ver was je?
Veel sterkte

Groeten

mini
14 December 2008, 12:14
ai surprise, jammer om dit te horen!
Ik weet heel goed wat het is! (heb precies een maand geleden hetzelfste meegemaakt)
Ik wil je veel sterkte wensen! En je kan hier altijd je verhaal kwijt!
Sterkte! En hopelijk kan je dit alles snel een plaatsje geven.

X

Surprise
14 December 2008, 12:58
Hallo,

Nog niet zo ver 9 weken.
Bedankt voor jullie steun.

lies
14 December 2008, 18:17
Dag Gillian.

zoals altijd als ik dit hoor staat mijn hart een beetje stil. ik maakte een paar maand geleden hetzelfde mee: het is ongelooflijk rottig. ik wens je heel veel sterkte en moed. Draag veel zorg voor elkaar en blijf praten met je lief.
Als je je verhaal kwijtwil: je weet ons zitten.
Over de curretage als medisch fenomeen hoef je je niet veel zorgen te maken: doet geen pijn en is onder volledige verdoving.

Het klinkt misschien stom, maar hou moed: mini mag volgende maand ook opnieuw beginnen, en ikzelf ben slechts twee keer ongesteld geworden na de curretage en toen was ik weer zwanger.

liefs en veel sterkte

lies

mini
14 December 2008, 18:24
Idd, over de curettage hoef je je geen zorgen te maken. Het klinkt verschrikkelijk, dat woord, maar het gebeurt idd onder volledige verdoving en doet helemaal geen pijn. Ik moest 's morgens binnen en in de namiddag was'k al weer thuis. De dag zelf en dag nadien voel je alleen wa ambetant door de verdoving. 'k Had geen bloedverlies, enkel 4 dagen nadien had'k wat last van vloed... maar 'k denk dat da hoogstens 3 dagen heeft geduurd.
Ik wil je veel sterkte wensen voor morgen, ik zal aan je denken!

X

snoezel
14 December 2008, 20:06
hey surprise,
wat vind ik het zo erg om dit te horen...
het moet echt verschrikkelijk zijn wat er dan allemaal door je heen gaat!
ik wil je heel veel sterkte wensen hoor!
kom gerust je hartje luchten bij ons.
we luisteren graag...

vele knuffels
snoezel

Nes
14 December 2008, 20:37
Oei Surprise, wat erg!!! Ja 9 weken is niet ver, maar het is toch altijd een deel van jou dat je moe afgeven he. Ik hoop dat alles weer snel in orde is en dat je het snel een plaats kan geven! En erover praten doet goed he, niet opkroppen!!!
Veel moed en sterkte toegewenst.
Denk aan jou.
x

Sweetdreams1987
14 December 2008, 22:08
Hey ,

elke verlies is pijnlijk ...
veel sterkte en veel moed

-x-

Mrs O.
15 December 2008, 09:31
Hey Suprise,

Sorry van jullie slecht nieuws.. Veel sterkte om dit te verwerken...

xxx

mini
15 December 2008, 10:38
Tgoh 9 weken niet ver... ik heb daar zo m'n eigen mening over.
Ongeacht hoe ver je bent in je zwangerschap, 't is en blijft je kindje dat je moet afgeven op die moment. Ik was MAAR 7 weken en 'k vond het meer dan verschrikkelijk. :/ Vanaf de dag dat je een positieve test hebt gedaan, ben je zo bezig met dat wondertje in je buik, dat het er ni toe doet, hoe ver je bent.
Natuurlijk ga ik nu ni gaan beweren dat als je bv. 16 weken bent en dan je kindje moet afgeven dit niet erger is... 'k Bedoel maar... Voor iemand anders lijkt dit minder erg. :/ Zo heb ik het toch ervaren.
(en nee ik bedoel de mensen hier ni, integendeel, jullie zijn een grote steun voor ons :))

Kimmy
15 December 2008, 10:53
och, nee, surprise, wat een spijtig nieuws!
ook van mij een hartje onder de riem...

liefs
Kimmy

taschkevdv
15 December 2008, 11:12
ooh surprise dit is wel erg he!
ook van mij een hart onder riem he meid!!

Surprise
16 December 2008, 07:51
Bedankt iedereen voor de steun ,

Ik voel me zo vreselijk ben in een zéér diepe put terecht gekomen en heb het gevoel dat alles rond mij in elkaar valt ik weet niet of iemand dit begrijpt mss degene die het al hebben meegemaakt en idd ik hoor van iedereen beter zo was nog vroeg , mijn verstand weet dat het beter is als het in het begin gebeurt dan als je véél verder bent of als erger nog je kindje al geboren is maar mijn hart is helemaal verscheurd. Ons bolleke zijn of haar naam was al uit gekozen ik wist al welk kaartje ik wou enz.. ik weet dat het vroeg was om dit allemaal al te weten maar sinds ik het wist was ik er iedere dag mee bezig helemaal anders dan bij mijn 2 oudste mss omdat ik besefte dat dit kindje echt ons laatste zou worden. Hierna zou ik zéér waarschijnlijk nooit meer zwanger worden .

Vele groetjes aan jullie allemaal en nogmaals bedankt.

isabelga
16 December 2008, 10:22
Hey suprise, ik wens jullie gezin veel sterkte toe in deze moeilijke periode. we denken aan jullie

lady bug
18 December 2008, 14:47
hey surprise,

het spijt me echt om dit te horen. dan zijn mijn "problemen" helemaal niks ernstig in vergelijking wat jij nu moet mee maken. nog heel veel sterkte toegewenst en als er iets is waarmee we je kunnen helpen, laat het ons maar weten

L@yla
18 December 2008, 15:34
hoi surprise,
een beetje laat maar ook van mij heel veel sterkte toegewenst

gr
layla

mini
18 December 2008, 16:51
Hoe gaat het ondertussen met je Surprise?
Als je wilt praten, we zijn er voor je!

Annelies
19 December 2008, 09:22
hey Surprise,

ik vind het zo erg voor jou.
ik heb hetzelfde meegemaakt, dus ik weet hoe je je voelt.
ik zat de eerste maand echt in de put, maar het is moeilijk
het belangrijkste is de steun van je vriend, die heeft mij er ook doorgehaald en kijk we zijn nu al terug zwanger.
De schrik hangt mij nu ook op het lijf om nog eens hetzelfde mee te maken.

groetjes
Annelies

Surprise
19 December 2008, 17:40
Hallo iedereen ,

Ik heb woensdag nacht een flinke bloeding gehad en mijn man wou absoluut naar SPOED maar ik wilde niet zijn dan vandaag maar weer eens naar de gyne geweest en heb medicatie gekregen en de week na de kerst moet ik weer terug gaan.
Ik kan nog ieder ogenblik van de dag huilen vooral als ik een zwangere zie of als ik kleine boellekes zie.
Gr

L@yla
19 December 2008, 17:46
hoi surprise,
verschrikkelijk voor je meid,veel moed en sterkte en ik hoop dat je vlug weer het geluk mag hebben om zwanger te zijn
dikke knuffel
layla

winnie
19 December 2008, 22:11
Hey Surprise,

k vind het echt ontzettend erg voor jou. Veel moed en sterkte gewenst

Dikke knuffel
Winnie