PDA

Volledige versie bekijken : is dit normaal zo vroeg?

Elfje83
29 October 2010, 17:26
amai sommige dagen voel ik maar af en toe iets maar zoals vandaag is het gewoon niet normaal wat een gestampt en dan voel ik die echt draaien en dan daar weer een hoop gestampt, EN het is gewoonweg al zichtbaar!!!!
is dat wel normaal? ben nog niet eens 24w?????

das al 2dagen dat die uit de bol gaat, en dat zijn gemiddeld 7 stampjes maar echt hard, dan wat gedraai en weer en half uur niks en dan echt weer hard, soms kan ik mij gewoon niet meer concentreren met al die herrie :D
met trui aan zie je mijn buik bewegen! ik weet echt niet of het normaal is, ik hoop van wel anders heb ik een groot probleem... http://9maand.be/images/smileys/smile.gif

Bo
29 October 2010, 17:30
Oh, dat is héél normaal hoor :D Geniet er maar van!
Hier heb ik nu een mega-rustig babytje in mijn buik, terwijl dat Laurens er ook stevig tegenaan kon gaan. Ik vond dat wel leuk, alleen mijn ribben niet ;)

Elfje83
29 October 2010, 17:48
ohh pfff dan ben ik blij, gene zever maar deze middag kreeg ik zelfs paniek :p

ik dacht oei oei dat kan niet meer normaal zijn, op zo weinig weken want mijn buik is niet eens zo dik, maar het is juist of er geen laag tussen zit.

alle dan weten we dat het ne hevige word :rolleyes:

Fien
29 October 2010, 18:05
Precies of er hier ook geen laag tussen zit! Ik voel al meer als een week bellekes, bubbels, kriebels, golfkes en het wordt met de dag duidelijker.
Ik voel mijn baarmoeder ook heel goed zitten.
Gister had ik er mijn hand op toen ik in bad zat en heb ik eens goed gepord en jawel hoor, ik kreeg reactie! Mijn hand ging zelfs op en neer en dit heb ik haar drie keer kunnen laten doen :D
Geniet er maar van!

PETRA
29 October 2010, 18:06
Ik zou zeggen geniet er maar van! jouw beebje maakt het goed daar in de buik!

Elfje83
29 October 2010, 18:08
haha ja bij mij was de bubbels enzo ook rond 17w begonnen.

maar dit wat je vanaf week 20 krijgt is echt heftig!
gewoon onbeschrijfbaar gevoel echt, zo intens en zo hevig

het zit ook heel laag bij mij, want ik voel nooit iets boven mijn navel ofwel vanbinnen op mijn blaas :D
ofwel links en rechts in mijn zij maar altijd laag ik heb echt vanboven niks zitten.

Liefde is...
29 October 2010, 18:36
Ooh dat moet zalig zijn... :)

Maar alles op zijn tijd! Hier begint dat buikje nu al serieus zichtbaar te worden.. Voor mij dan toch en voor diegene die het weten ook.

Maar anderen zoals de plaatselijke bakker ofzo die denken misschien gewoon dat ik wel erg aan het verdikken ben ofzo :D

Geniet van de bubbels en van de stampjes enzo!!

ravy
29 October 2010, 18:45
ja ja jij hebt een drukte makertje in je hahaha maar zeer herkenbaar hoor.. ene ze worden ook steeds sterker.. dus straks doet het echt gewoon zeeer...xx

mama.van.matti
29 October 2010, 19:23
geniet er maar van nu het nog "redelijk" zachtjes is:) voor jou lijkt het nu al hard maar de komende weken zal het nog erger worden en inderdaad geen deugd meer doen...als het laag zit dan heb je nog geluk denk ik, maar eens ze je ribben en maag hebben gevonden dan heb je wel wat problemen:)

BeautifullyChaotic0
29 October 2010, 22:36
Inderdaad, hier zit er eentje zeer hoog en das echt geen pretje als ze tegen je ribben liggen te porren. Moet zeggen ik voelde onze meid redelijk vroeg (15 weken). Maar heb steeds van elk moment genoten. Maar soms als ze echt druk was had ik wel ff zoiets van allé wees nu eens eventjes stil want op een gegeven moment als je je moet concentreren opt werk was het wel ambetant. Nu beweegt ze nog steeds veel hoor maar nu het anders ambetant omdat ze vanalles begint te stompen :).

janneman
30 October 2010, 08:34
ooooh geniet er maar van!!!! soms vraag ik mij af hoe datdat weer voelde!!zalig hé!!!

Elfje83
30 October 2010, 09:07
oh ben ik echt blij dat het normaal is, had echt effe schrik wie weet was het daar te klein en wou die eruit ofzo :p

ja het zit heel heel laag bij mij, ribben of maag voel ik nooit
enkel blaas en links en rechts ervan heel soms eens ter hoogte van de navel maar dat is eigenlijk zelden.

oke dan gaan we nu nog genieten, zou het ook kunnen dat je daar moe van word als je kleine een dag heel hevig is?
ik heb geen last meer van moeheid en gisteren was ik om 8u30 stikop...

bedankt iedereen!:devil:

mama.van.matti
30 October 2010, 11:41
ja je kan er echt zelf moe van worden als dat kleintje nooit stil zit.. ze gaan echt met veel energie van u eigen lichaam lopen ze! :)
nu nog, ben 38w en 3dagen ver en, ben gisteren om 22u30 gaan slapen om dat ik in de zetel al bijna was vertrokken, heb als een roos geslapen, geen één keer moeten opstaan voor wc ofzo, en heb geslapen tot 7u20... en nu zou ik zo weer een dutje kunnen doen ze :)

insaf
30 October 2010, 13:27
goh meisje hier is da ook zo zene echt wel elke dag ik heb nen hevige jonge in mijnen buik. mijne buik trekt soms zelfs scheef als hij zo naar ene kant in een bolleke zit is er precies zo ene kant plat en de andere zo nen bol...Geniet er maar van meisje echt waar...Er was is een dag da ik hem echt maar lichtjes voelde toen panikeerde ik ff ik dacht ale zo ne hevige en nu voel ik die amper maar die nacht nog dacht ik was hij er weer van links naar recht van bove naar onder dwars noem maar op...Achja zolang ik hem maar voel ist goe:D