PDA

Volledige versie bekijken : vanaf wanneer kun je eigenlijk "kwaaltjes" beginnen krijgen?

pinkytje
13 December 2008, 20:53
hallokes,
ik vroeg me eigenlijk ietske af. . .
Vanaf wanneer starten die kwaaltjes feitelijk?
want ik moe pas op 19/12 men MS hebben en kheb al paar dagen krampen,en jeukende borsten,
kweet nie goe wa denken?
Is het misschien al teken dat men MS aan het doorkomen zijn?
En ng iets... ze zeggen dus als je je eisprong moe hebben dat je best 3dagen goe doorklust,
maaaaaaaaaaaaaar stel : jij voelt je eisprong?en je klust pas de dag erna?Of tenminste,je DENKT dat je je eisprong gevoeld hebt? Da zwanger worden hangt me men keel uit ,ik herken amper mezelf nog,
en ben geen aangenaam gezelschap meer voor men vriend,heb totaal geen zin in seks,en ik snauw hem of omdat IK vind dat ie zaagt maar het eigenlijk wel goed bedoeld?!?!
Dit was echter de laatste keer denk ik dat we probeerden ,word gezegd met een klein hartje,maar al dat twijfelend gedoe ,daar kan ik nie meer tegen ,de enige plaats waar ik me ng veilig voel is op men werk ,erg eh!
Op den duur weet nen mens nie meer wa te denken ,weet je.
Chapoo voor de mensen die al jaren bezig zijn ,op de natuurlijke manier of niet,echt waar ,ik zou het niet kunnen denk ik .Tot daar mijn gezaag voor vandaag(rijmt ee ;) )
bebaaai x x xx x x

katrientje
13 December 2008, 22:26
Pinkytje,

Ik begrijp volledig wat je bedoeld, je wil zooooo graag een kind dat de sex op den duur een automatische gaat worden. En dan heb je natuurlijk geen zin meer...
En je zegt dat je dat niet zou kunnen van niet op natuurlijke manier, maar als je echt verlangt naar een kind, dan doe je er alles aan.

Veel moed alleszins, voor iedereen trouwens die al een hele tijd aan het proberen zijn

xxx

jolien
14 December 2008, 09:25
Hey Pinkytje

Ik hoop dat je binnenkort een positeve test hebt hoor.

Ik kan er niet over meespreken want ik was bij mijn vorige zwangerschap direct zwanger, maar is mis gegaan op 7 weken. De volgende ronde was ik terug zwanger en 9 maanden later bevallen van een dohctertje die nu 6 maand oud is. nu zijn we bezig voor ons tweede kindje, de eerste ronde, ik zit nu in mijn vruchtbare dagen. Heb wel een tip. als je niet goed weet wanneer je eisprong is, zou ik beginnen klussen een dag of 5 a uw laatste dag van uw ms en dat 12 - 14 dagen lang, door om de 2 dagen te klussen. Ik moet normaal morgen 15/12 of dinsdag 16/12 mijn eisprong hebben, wij zijn van woensdag beginnen klussen om de 2 dagen en gaan dit doen tot volgend weekend. Wat ik ook doe is na het klussen een kussen onder mijn poep leggen en wat met mijn benen naar omhoog liggen een 5 tal minuten. hihi :-) Het moet natuurlijk wel leuk blijven hé het klussen, tegen je zin moet het ook niet hé.
In verband met de kwaaltjes die kwamen bij mij eerste zwangerschap maar op als ik 6 weken zwangerschap, bij velen begint het dan maar, maar sommige hebben al kwaaltjes voor ze eigenlijk ongesteld moeten worden. Hangt af van persoon tot persoon.

Het brengt natuurlijk veel stress in jullie relatie, is normaal, je bent er allebei mee bezig, en zeker als het niet lukt, zijn jullie al lang aan het proberen?

Als je nog met vragen zit stel maar hoor.

Groetjes

lies
14 December 2008, 18:26
hey pinky

wat jolien zegt hebben wij ook gedaan: om de twee dagen klussen, vanaf een dag of vijf na je ms, tot mijn temp omhoog was gegaan. netjes om de twee dagen, dan heb je altijd levende visjes rondzwemmen als je ovuleert :)
het is te begrijpen dat het allemaal wat geforceerder gaat, dat was bij ons ook zo: maar wij deden daar niet zo moeilijk over. Met een beetje extra aandacht en omkadering krijg je ook zin om te vrijen. het is zoals gepland gaan sporten: het is niet omdat je een vaste fitness-avond hebt, dat je minder deugd hebt van het fitnessen.

veel succes!

lies

Nes
14 December 2008, 20:50
Pinkytje,

Op het einde hebben wij echt niet meer gekeken wanneer wij klusten, het stak ons ook tegen. En zie, wij hebben der niet meer naar gekeken. Het beste is eigenlijk een beetje voor je eispong beginnen klussen.
Kwa symptomen, buikpijn (zelfde pijn als regelpijn) heb je van in het begin en duurt enkele maanden. Moe zijn, is bij mij na een maand de kop komen opsteken tot 4 maand. Pijnlijke borsten heb ik eigenlijk nog maar juist. Hopelijk ben je hier iets mee.
Probeer het uit je hoofd te zetten want als je er teveel mee bezig bent gaat het niet lukken hoor. Fixeer je op je ventje.
Succes.