PDA

Volledige versie bekijken : nacht voeding

dorien_951
29 October 2010, 10:42
Sinds enkele dagen slaapt Victor de nacht door. Ik moet zeggen dat doet veel deugd!!! Want hij vroeg nog 2x nacht voedingen. (rond 1u en rond 4u)

Nu vorige nacht was hij ineens wakker om 4u. Hij huilde niet maar zeurde wel.

Had ik hem eigenlijk aan de borst moeten hangen?

Want heb hem laten zeuren en na een half uurtje is hij weer in slaap gevallen.

Twinkel
29 October 2010, 14:36
Ik zou hem ook laten zeuren en laten verder slapen. Als hij echt zou huilen is het iets anders natuurlijk.

Heb da bij Tibo ook gehad, wakker worden van zijn gezeur, denken 'ik wil nog ff blijve ligge' en dan 2h later wakker worden en merken da we plots zoveel verder zijn. Is het begin van echt doorslapen.

domi2
29 October 2010, 15:37
Sinds enkele dagen slaapt Victor de nacht door. Ik moet zeggen dat doet veel deugd!!! Want hij vroeg nog 2x nacht voedingen. (rond 1u en rond 4u)

Nu vorige nacht was hij ineens wakker om 4u. Hij huilde niet maar zeurde wel.

Had ik hem eigenlijk aan de borst moeten hangen?

Want heb hem laten zeuren en na een half uurtje is hij weer in slaap gevallen.

Nee das super dat hij nu al doorslaapt en dat met BV!!! Super zou ik zeggen!! Zolang hij niet echt huilt zou ik me daar toch geen zorgen over maken hoor...

sunshine
29 October 2010, 16:27
Ik zou hem ook laten als hij niet huilt, behalve als je zou horen dat hij echt zeurt van de honger. 't Kan natuurlijk wel zijn, als hij een regeldag zou hebben of in een sprongetje zit plots 's nachts toch terug voeding wil, maar volgens mij merk je dat wel, als hij echt honger heeft zal hij volgens mij niet opnieuw in slaap vallen maar beginnen huilen ;)

kyanoke
30 October 2010, 11:36
goed zo dat je hem hebt door laten zeuren, ik heb is met Kenjiro 2 uur laten doorwenen en zeuren maat tot nu toe heeft het nog niks opgebracht, och ja eigelijk is hij wel braaf hoor 's nachts, wordt 1 keer wakker, geef dan zijn flesje en ik kan hem onmiddelijk daarna weer in bed leggen want hij is direct stil en slaapt weer verder.

chientje
30 October 2010, 16:18
ik zou het ook niet doen hoor :) geef ook nog altijd bv, maar als ze niks zeggen, laten liggen zou ik zeggen, ons Gitte zeurt haar ook terug in slaap.

@twinkel, ik ken da heb dat ook al enkele malen voor gehad, zo een pak later wakker worden. :)