PDA

Volledige versie bekijken : navelpiercing

Nes
11 December 2008, 22:41
Ik heb vandaag op het net ontdekt dat er zwangerschapspiercings bestaan voor in de navel. Die zijn flexibel en geven mee met je buik. Ik denk dat ik me der eentje ga aanschaffen.
De eerste keer dat ik een piercing liet zetten was dat slecht afgelopen omdat ze die te diep hadden gestoken. Ik heb die dan moeten uitdoen en laten dichtgroeien. De kleine periode dat ik hem had was ik er zo gewend aan geraakt dat ik mijn buik leeg vond zonder piercing. Nu dan heb ik hem maar opnieuw laten steken. Ik zie het dus niet zitten om hem een derde keer te laten steken en wil ik dus ook mijn piercing inhouden.
Voor de moment heb ik nog geen last, ze zit nog goed, niet gespannen of ontstoken,... Maar ik ben daar wel bang voor. Nu heb ik ook gelezen dat als je een piercing lange tijd hebt dat gaatje niet meer dichtgroeid en je die na een jaar ofzo nog terug kan indoen. Ik wil dat risico niet nemen en ga proberen met zo een speciale voor zwangere vrouwen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of wat denken jullie?

Grts Nes.

Sweetdreams1987
11 December 2008, 23:03
Ik heb hier geen persoonlijke ervaring mee,
maar ik was onlangs het bolletje van mijn piercing kwijt en ik had er niet direct een ander
ik denk dat ik ongeveer een week zonder piercing heb rondgelopen ,
en toen ik een ander had was het toch wel pijnlijk ze.
bij mij was het al een beetje dicht gegroeid,
en ik heb mijn piercing toch ook al zeker zo'n 5jaar ....

-x-

L@yla
11 December 2008, 23:12
hoi nes,
mijn vriendin heeft er zo een zo een zwangerschapspiercing,
je moet eens kijken op het net maar volgens mij kan je ze zelf kopen in six en kruidvat

gr
layla

snoezel
12 December 2008, 05:59
ik heb mijn piercing uitgehaald in het begin van mijn zwangerschap...
ik kon daar echt niet meer tegen, deed vreselijk pijn!

ik heb ze nog steeds niet opnieuw ingestoken maar het lukt wel.
dat gaatje is nog steeds niet dichtgegroeid bij mij!

lady bug
12 December 2008, 09:53
ik heb mijn peircing ook vrij snel uitgedaan, omdat ik er last van kreeg. maar er bestaan idd zwangerschappiercings. deze kan je zonder enig probleem bij je piercer verkrijgen. dit zijn als ik het mij goed voorheb langere flexibele piercings.

Nes
12 December 2008, 15:14
Lady bug, das idd een langere flexibele piercing van biomateriaal.
Het hangt dus precies af van persoon tot persoon. Ik heb me gisteren op het internet eentje gekocht, normaal heb ik het volgende week. Ik ga proberen, want ik ben bang dat het gaat scheuren met deze die ik nu inheb. Ik hoop dat ik ze verdraag. Ik zie wel.
En heeft jullie gyne nooit gezegd dat je ze uit moest doen?
Ik hou jullie op de hoogte.
Grts Nes

Nes
15 December 2008, 17:56
'K heb vandaag de zwangerschapspiercing toegekregen. Ik heb ze wel een beetje moeten inkorten want ze was echt wel wat te lang en ik was bang te blijven hangen aan m'n kleren. Dus nu is ze iets langer of mijn normale. 'K dacht als die dan te klein is koop ik wel een nieuwe.
Nu, toen ik ze inkorte kreeg ik er natuurlijk dat slotje niet meer op dus heb ik dat steeltje aan het slotje wat moeten verdunnen. Ik denk dat het nu wel redelijk vast zit. We zien wel. Hopelijk kan ik ze verdragen.
Nu, je weet dat je een piercing niet mag insteken of uitdoen zonder dat ze vochtig is. Ik heb dus isobetadine gebruik zoals altijd. Dat ontsmet met den eenen. Nu las ik (daarna) op het brief dat je dit enkel mag gebruiken op doktersadvies. Hopelijk heb ik nu niets verkeerds gedaan.? 'T is toch geen open wonde he.
Voila, das mijn ervaring.

mammiii
23 January 2009, 16:52
'K heb vandaag de zwangerschapspiercing toegekregen. Ik heb ze wel een beetje moeten inkorten want ze was echt wel wat te lang en ik was bang te blijven hangen aan m'n kleren. Dus nu is ze iets langer of mijn normale. 'K dacht als die dan te klein is koop ik wel een nieuwe.
Nu, toen ik ze inkorte kreeg ik er natuurlijk dat slotje niet meer op dus heb ik dat steeltje aan het slotje wat moeten verdunnen. Ik denk dat het nu wel redelijk vast zit. We zien wel. Hopelijk kan ik ze verdragen.
Nu, je weet dat je een piercing niet mag insteken of uitdoen zonder dat ze vochtig is. Ik heb dus isobetadine gebruik zoals altijd. Dat ontsmet met den eenen. Nu las ik (daarna) op het brief dat je dit enkel mag gebruiken op doktersadvies. Hopelijk heb ik nu niets verkeerds gedaan.? 'T is toch geen open wonde he.
Voila, das mijn ervaring.
Voor je buikpiercing is Cedium spray het best, doet er niet echt toe wnr je hem eigenlijk uithaalt. Maar is wel handig als je die natuurlijk veranderd van piercing. Ik krijg er eentje vndaag, want nu is mijn bolletje heel in da gaatje aan het trekken. Pijnlijk.Ik hoop als het geboren is dat da ni teveel aan alles ga trekken want keb er een paar zitten hehe. x

Nes
23 January 2009, 17:03
Ha die Cedium spray ken ik niet. Ik heb gevraagd aan de gyne of die isobetadine kwaad kon daarvoor en ze zei van niet. En waar koop je die spray? Want ik moet ze elke week uitdoen voor de echo.
Ik ben heel blij van die piercing! Ze past nog altijd en als ze nu ook te klein word ga ik een nieuwe aanschaffen.
Verander jij maar vlug voor het inscheurt want anders sta je verder van huis!!!!!

mammiii
23 January 2009, 17:30
Ha die Cedium spray ken ik niet. Ik heb gevraagd aan de gyne of die isobetadine kwaad kon daarvoor en ze zei van niet. En waar koop je die spray? Want ik moet ze elke week uitdoen voor de echo.
Ik ben heel blij van die piercing! Ze past nog altijd en als ze nu ook te klein word ga ik een nieuwe aanschaffen.
Verander jij maar vlug voor het inscheurt want anders sta je verder van huis!!!!!
Cedium spray kan je kopen in apotheek, is niet duur. nja ik koop da wel in tattooshop.Dat kost dan 2 euro. Maar veel meer zal dat ni kosten, dat is gezuiverd water. Zuurstofwater is ook niet echt goed voor je piercings. Ik moet de mijne er nooit uithalen hoor! Khoop alleen als ik ga moeten bevallen dat ze ni vragen om die micro-dermals uit te halen, want dat gaat nimeer. (inwendige piercing).

vasoramasa
23 January 2009, 17:43
inwendige piercing? leg eens uit want dat ken ik niet

mammiii
23 January 2009, 17:52
inwendige piercing? leg eens uit want dat ken ik niet
Micro dermal , Is een plaatje van 4mm dat ze onder je huid plaatsen. waar een er pinnetje uitkomt, en daarop draai je een steentje .
Kost iets meer,maar echt minder pijnlijker dan een gewone piercing.
Ze gebruiken een holle naald, nemen een beetje huid bij elkaar.
En dan steken, halen ze er em dan weer uit, dan zit er een gaatje in je huid.Dan nemen ze tang met plaatje aan vast en duwen ze dat in het gaatje.( het steentje hangt er al op). et voila! .. Wel 2 weken met plakkertje lopen,want dat zit nog niet goed vast.
Ook als je doucht , erop laten! anders trek je die sowieso eens mee.
Het voordeel is ,het is mooi en niet vulgair, (1 klein steentje zie je)
Maar het nadeel is ,eruit halen kan niet uit je zelf, je moet die er laten uit snijden. en daar behoud je een litteken bij.
Van kleurtje veranderen kan wel, maar als je al eens goed nadenkt moet het beetje pijnlijk zijn want het plaatje zit al vast aan het weefsel.

Nes
23 January 2009, 20:34
Voor de gewone echo moet ik hem er ook niet uithalen maar voor al die metingen van de baby wel. Das een andere gyne en die is altijd bang me pijn te doen. Is wel lief. Ivm die inwendige piercing, ik zou toch eens informeren bij je gyne en die al op de hoogte brengen dat je die er niet kan uithalen zo kan die daar ook rekening mee houden.

Trinity
24 January 2009, 09:44
Ik gebruikte in het begin oogzalf rond mijn piercing.

mammiii
24 January 2009, 10:27
Voor de gewone echo moet ik hem er ook niet uithalen maar voor al die metingen van de baby wel. Das een andere gyne en die is altijd bang me pijn te doen. Is wel lief. Ivm die inwendige piercing, ik zou toch eens informeren bij je gyne en die al op de hoogte brengen dat je die er niet kan uithalen zo kan die daar ook rekening mee houden.
Mijn gyne is zo vriendelijk niet ze.. amai ni. Enorm kort reageren en alsk iets vraag het is teveel.En als ze me onderzoekt is ze ook wel hardhandig.

mammiii
24 January 2009, 10:29
het is op me gezicht. Nuja kzal het toch eens vragen! Liefs

mini
24 January 2009, 11:39
En ge voelt u goe bij uwe gyné? :/ Als die zo reageert zou ik toch eens een andere opzoeken.
Iemand die iets meer zachtaardig is. :)

mammiii
24 January 2009, 11:52
Mja tfeit is, het is direct rechtreeks in het ziekenhuis.en een andere kan ik niet want ze zijn allemaal te druk bezig en ook het duurd te lang vooraleer ik een afspraak kan hebben.

sunshine
24 January 2009, 12:26
Ben ik blij dat ik dat niet heb zo'n piercing, 'k word al misselijk al ik jullie verhalen lees... :-)

Kelly
24 January 2009, 15:49
'k Durfde het bijna nie zeggen, maar 'k word daar dus ook echt slecht van :-)

ka80
24 January 2009, 16:42
Ik sluit me daar een beetje bij aan, mijn arme navel ziet nu al zo af!! Een piercing zou echt niet welkom zijn

mammiii
24 January 2009, 17:21
Bij sommige steekt de navel uit he? bij is da nog altijd ne zwart gaatje .:p hih

Nes
25 January 2009, 15:29
:lol: Das gewoon zoals een gaatje in je oor.

Mijn navel is nog altijd normaal. Daar ben ik wel blij om.

En moest mijn gyne niet vriendelijk zijn ofzo zou ik toch ook op zoek gaan naar een andere!! Ookal woont die iets verder of in een andere stad maar bij een gyne moet je je goed voelen vind ik. Nog niet aan een voedvrouw gedacht? Dat word een groot deel betaald door de ziekenbond.

mammiii
27 January 2009, 11:20
:lol: Das gewoon zoals een gaatje in je oor.

Mijn navel is nog altijd normaal. Daar ben ik wel blij om.

En moest mijn gyne niet vriendelijk zijn ofzo zou ik toch ook op zoek gaan naar een andere!! Ookal woont die iets verder of in een andere stad maar bij een gyne moet je je goed voelen vind ik. Nog niet aan een voedvrouw gedacht? Dat word een groot deel betaald door de ziekenbond.
enige informatie :D