Volledige versie bekijken : Nu al striemen, ojééé
Mrs O.
7 December 2008, 22:07
hoi iedereen
Vandaag iets ontdenkt: ik heb zo'n linea negra !!!! keigrappig, had het nog niet opgemerkt...
best wel cool :)
iets minder cool... had sinds enkele weken enkele kleine striempjes op mijn borsten en heupen (stuk of vier), nu bestudeer ik vandaag mijn buik id spiegel (hij is al goed aant groeien ineens...) en wat ziek ik op midden van buik, naast navel... STRIEMEN !!! nu al :( en ni één minike ,mr veeeeel
ok, geen ramp natuurlijk - het hoort erbij, mr gewoon zoooo vroeg al... en ik smeer goed...
als het aan dit tempo blijft doorgaan gaat mijn nickname veranderd worden nr MRs Zebra denk ik :)
Nog iemand van jullie last van (vroegtijdige) striemen????
xxx
snoezel
8 December 2008, 09:18
ik ben één van die gelukkige die geen enkele striem heeft...
ik had nochtans al enkele striemen van vroeger (ben niet van de magerste geweest) dus dacht dat ik helemaal ging vol staan
maar geen enkele :)
nu na de zwangerschap verdwijnen die wel niet maar die worden wel heel wat lichter van kleur! als het je een beetje hoop mag geven!
grt
snoezel
Surprise
8 December 2008, 09:42
Hallo MRS O. ,
Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik 17 en smeerde ik zéér goed , de dokters zeiden dat hoe jonger je bent joe beter je huid uitrekt maar vergeet het dus .
Ik heb striemen gehad ook vrij vroeg dat het niet meer mooi was om te zien en bij mij zijn ze helaas 13 jaar later nog niet allemaal verkleurd.
grtjs
Mrs O.
8 December 2008, 09:45
hrmpgf... bedankt voor de eerlijkheid mr nu heb ik zeker schrik :)
Ik hoop gewoon dat het bij mijn buik blijft, die verstop ik toch al jaren dwangmatig vd buitenwereld... Hoop gewoon dat mijn billen en borsten gespaard blijven...
Kimmy
8 December 2008, 11:56
... want billen en borsten worden niet voor de buitenwereld verstopt? ;)
trek het je niet teveel aan, mrs. O.!! bij mij zijn mijn borsten gegroeid en zie ik al heel wat striemen (niet op buik of billen), ik vind het ook erg vervelend maar ja, hoort erbij zeker... Mijn ventje mag nu meer smeren maar dat vindt hij niet erg ;)
liefs
Kimmy
Mrs O.
8 December 2008, 12:01
LOL... mijn buik is zo kwabberig dak hem eigenlijk bijna nooit toon... mr zou wel graag nog later zonder al te veel onzekerheid in een badpak rondlopen he kimmy :)
of ne schonen decolleté blijven houden...
Ik trek het mij ni te erg aan hoor, en idd, gisteren is mijnen tim weer aan een smeeroffensief begonnen gelijk zot !! hihi...
Kimmy
8 December 2008, 15:38
mijn Tim vindt crèmekes plots ook niet meer zo vies en vettig en mijdbaar als vroeger :)
vind het wel leuk om te zien dat hij mij, zelfs zwanger, nog aantrekkelijk vindt, ik zat daar eigenlijk best wel wat mee in...
in het begin van mijn zwangerschap had ik ook wat pijn als we seks hadden zodat hij efkes "op zijn tandjes moest bijten", maar de pijn is nu volledig verdwenen!
Mrs O.
8 December 2008, 15:42
bij mij begint het seksgewijs ook weer beter te lukken (mr tis toch ni zoals voor ik zwanger was hoor...)... een chance voor mijn timmeke... want amai... dieje jongen had constant goesting en ik altijd neeeeeeee ik ben moeeeeeeee, neeeeeeeeee da doe pijjjjjjn... LOL
Van de aandacht mag ik ook ni klagen... hij vindt dat ik er prachtig uitzie nu ik zwanger ben, hij is echt zooooo lief als ik zaag over hoe ik er uit zie...
Kimmy
8 December 2008, 15:44
we hebben het getroffen met onze Tims, é :)
Mrs O.
8 December 2008, 15:46
amai ni... :) :)
Voor de rest alles ok met u??
Nes
8 December 2008, 18:35
Vroeger ben ik eens enorm afgevallen en dan weer eens wat bijgekomen, dus ik sta vol striemen op mijn heupen :-(
Voor de moment heb ik er nog geen bespeurd op mijn buik of borsten, maar ik ga straks toch nog eens controleren hoor. Want soms vergeet ik die creme wel eens.
Ik moet zeggen dat mijn libido op een laag pitje blijft staan. Echt wel erg. En ik weet niet wat eraan te doen. Ik denk ook wel dat mijn ventje op de verkeerde ogenblikken afkomt. (bv ben ik met iets bezig of laat hij me eerst een uur of twee slapen,...)
Ik weet niet of jullie dat ook hebben maar als wij gemeenschap hebben heb ik juist het gevoel of ik moet plassen. Echt wel niet leuk, tot het ambetante toe. Maar soit.
Kimmy
9 December 2008, 09:03
ja, nes, ik weet precies wat je bedoelt, dat had ik vroeger nooit en tot voor kort had ik dat ook elke keer!! bij mij is het nu dus over zonder er iets aan te doen, hopelijk bij jou ook want het is geen fijn gevoel, é...
zeg, smeren jullie die crèmekes echt elke dag? Ik ben daarin geen meisjes-meisje, ik ben daar rotslecht in, ik doe het mss één keer per week - bloos. Misschien moet ik beter mijn best doen, zouden die echt helpen?
Mrs O.
9 December 2008, 09:42
ik probeer zéker vanaf gisteren elke dag te smeren :), mr normaal smeerde ik ongeveer een drie- viertal keer per week... 's avonds als ik gedoucht heb en in m'n bedje kruip...
Met wat smeren jullie? ik heb ne mega pot uierzalf (lol) gekocht id delhaize... is heel aangenaam om te smeren en plakt niet achteraf en ruikt nog eens lekker ook...
EEn vriendin van mij smeerde zo van die dure producten van bij apotheker speciaal voor zwangerschapsstriemen, en uiteindelijk stond die ook vol dus daar geef ik mijn geld ni aan...
Kimmy
9 December 2008, 10:44
ik kocht iets in de bodyshop dat ook best lekker ruikt
ik hou gewoon niet van al dat geplak, bah, dan doe je je pyama aan en dan voel je die zalf nog
tja, ik doe het meer om dan achteraf te knn zeggen "ja, maar ik smeerde nochtans" :)
ik denk dat het meer zou helpen als ik iets minder at dan al die zalf te smeren :p
Mrs O.
9 December 2008, 10:52
ben je al verdikt kimmy???
Ik ben al 2 weken ni meer op de weegschaal gn staan, mr vorige controle was er mr halve kilo bij, op 2.5 maand tijd ongeveer... Nu dnek ik wel dat er een beetje bij is, mr ni veel :)...
Mrs O.
9 December 2008, 10:54
oh ik heb nog een vraagje; ik voel de laatste dagen zo luchtbroebelkes in mijnen buik.. precies dat mijn onderbuik 'den bibber' heeft... heel stillekes wel ze.. zou da het kindje zijn, of gewoon mijn verbeelding???
snoezel
9 December 2008, 11:16
t is vroeg maar dat zou je kindje wel kunnen zijn hoor mrs. o!
soort van plopjes was het hier...
Mrs O.
9 December 2008, 11:21
ja ik vind het ook vroeg, daarmee... :)
tzijn mss gewoon mijn darmen... ma vroeg het omdat ik nog nooit zoiets gevoeld heb... tis echt zo'n 'vlinders id buik' gevoel, mr dan letterlijk...
ka80
9 December 2008, 13:36
Hey, het is blijkbaar aangelegd of je striemen gaat hebben of niet. Smeren helpt dus eigenlijk niet zo heel veel. Het houdt je huid soepel en het is aangenaam (zeker als je man voor de massages instaat)maar niet noodzakelijk (ook al zullen sommige laboratoria beweren van wel). Een vriendin van mij had nooit gesmeerd, was 23 kg bijgekomen en toch geen enkele striem,... hangt van persoon tot persoon af. Ik heb er gelukkig ook nog geen maar kan nog veranderen. Groetjes allemaal
Kimmy
9 December 2008, 15:58
hallo!
ja, ik ben al verdikt :(. Ik kwam al 3,5 kg bij... Het feit is dat ik net vorig jaar een half jaar gezond heb geleefd waardoor ik op mijn trouwdag in mei kon zeggen dat ik 11 kg vermagerd was. Nu moet ik toegeven dat ik me laat gaan. Vreselijk en erg dom eigenlijk, é!! :(
ik voel alleen mijn darmen en ik ben zeker dat het mijn darmen zijn, het kindje voel ik nog niet. Kan dat wel al zo vroeg? We zijn nu nog maar 14, 15 weken, é?? Ik dacht dat het van het eerste ten vroegste 20e week was en van een volgend kindje 16e à 17e week? maar als jij het al voelt, des te beter, het vergroot vast nog een stukje de band, niet?
dank je, ka80 om mij gerust te stellen ivm striemen, ik doe door zoals ik bezig ben. Elke dag smeren, dat zie ik écht niet zitten!! en het ziet ernaar uit dat ik een striemenmeisje ben, jammer maar helaas.
x
Mrs O.
9 December 2008, 16:14
ik peis dat ook mijn darmen zijn :)
mr dan doen ze toch héél raar ze... lol
Nes
9 December 2008, 21:55
Ik smeer nu vijf dagen van de zeven. Op de verpakking (bij de apotheek gekocht) staat dat ik 2 maal per dag zou moeten smeren maar ik kom maar aan 1 keer. Mijn gyne zei ook dat je eigenlijk niet veel kon doen buiten je huid hydrateren. Dus ja.
Ja, bij mij is het ook zo begonnen, met mijn darmen (dacht ik eerst) en sinds een week begint dat klein spruitje hier enorm te bewegen, zelfs overdag al. Ik denk dat ik ze/hem al langs de buitenkant heb gevoeld. Leuk gevoel hoor!!!
Zeg, wij hebben de laatste tijd veel ruzie/discuties hebben jullie dat ook? Het zijn mijn hormonen denk ik en hij weet niet hoe ermee om te gaan en dan krijgen we ruzie. Leuk is wel anders. Hopelijk houd dat op hoor jong. En ik ben ook heel bang dat hij helemaal niet klaar is voor dat kind. Hij wil namelijk zijn vrijheid niet opgeven, zelfs voor mij eens vroeg naar huis komen zit er al niet in. Volgens mij zal hij dat schaapje niet veel zien als hij zijn gewoontes niet aanpast. Dat kleintje zal al slapen als hij thuiskomt. Soit, das dan zijn probleem.
Laurence
10 December 2008, 07:09
Dat gaat over hoor. wij hadden dat ook. Maar trek het je niet te veel aan, eens je kindje er zal zijn, zal hij helemaal anders zijn.
Vergeet niet dat hij niet kan voelen wat jij nu voelt. sommige mannen zijn daar jaloers op :)
taschkevdv
10 December 2008, 09:56
hey kimmy
ik heb gelezen dat als je de eerste 12 weken 3kilo bijkomt dat dit wel normaal is.jij bent al 15 weken weken dus die halve kilo zal dan ook nog wel normaal zijn he :).
bij ons word ik zot van onze hond.sinds ik zwanger ben doe ze vanalles kapot en bevuild ze haar eigen nest.we zijn echt ten einde raad met het beest.....
Kimmy
10 December 2008, 11:17
echt? oef, ik dacht dat je eigenlijk niets mocht bijkomen de eerste drie weken...
3,5 kg is niet heeeel veel maar ik heb er vorig jaar wel wéken over gedaan om iedere week een halve kilo af te krijgen :( (blijkbaar is het best bij het afvallen niet meer dan halve kilo per week te verliezen)
oei, da's wel raar, é, van die hond! ik zou ook niet weten wat ik moet doen, hoor, mss eens naar dierenarts om raad te vragen??
liefs
Kimmy
Mrs O.
11 December 2008, 14:22
hoi iedereen
even een vraagje (om paniek te vermijden - want begin toch beetje schrik te krijgen) is het normaal dat je regelmatig 'steekjes' voelt in je buik???
Als ik gewandeld heb of mij gehaast heb, heb ik de uren erna echt wel regelmatig pijnscheutjes in mijn buik (vooral onderbuik)
Gisterenavond expres NI bewogen (gevegeteerd id zetel en tim alles laten brengen wat ik wilde) en pijnscheutjes waren verdwenen...
Is dit puur toeval en heb ik gewoon bandenpijn (zijn dit steekjes trouwens? of hoe voelt dat?) of wat zou dit zijn?
xxx
Kimmy
11 December 2008, 17:05
ik heb ook soms van die scheutjes maar niet uren aan één stuk door
volgens mij is het perfect normaal en helaas een "neveneffectje", als je je echt veel zorgen maakt kan je mss eens bellen naar de gyné? toen ik daar vorige keer zat nam hij ook telefoon aan van een mevrouw die ongerust was (ik hoorde hem haar bemoedigend en geruststellend toespreken en kon raden dat ze in paniek was)
mss Tim tegen toto laten zeggen dat de mama het niet zo leuk vindt als hij zoveel schopjes geeft? ;)
liefs
Kimmy
Nes
11 December 2008, 18:25
Hey, Laurence ik ben blij te horen niet alleen te zijn. En ik hoop echt dat het snel over is want ik houd het echt niet meer uit zo. Pfff. Echt niet plezant en ik begin dan te stressen en krijg nachtmerries en van die toestanden.
Die hond, ik zou ook raad vragen aan de dierenarts, die weet wel een middeltje? Is het een reu of een teef?
Die steken in de buik is echt wel normaal, das bandenpijn. Als je dat hebt wil dat zeggen dat je moet rusten, meer niet, ik heb der ook last van gehad, nu gaat dat al stukken beter.
Grts.
ka80
11 December 2008, 18:49
Hey, bij mij is dat ondertussen ook over. Ik heb ze spijtig genoeg moeten inruilen met harde buiken,... weet niet wat het aangenaamste is eigenlijk en die harde buiken, daar is ni veel tegen te doen vrees ik.
groetjes
Mrs O.
12 December 2008, 09:18
Ok, bedankt voor de geruststelling dames :)
Idd, ik denk dat we de komende maanden wellicht nooit helemaal kwaaltjes-vrij zullen zijn... Wss hoe verder id zwangerschap hoe meer ;)
xxx
taschkevdv
12 December 2008, 10:38
Hey, Laurence ik ben blij te horen niet alleen te zijn. En ik hoop echt dat het snel over is want ik houd het echt niet meer uit zo. Pfff. Echt niet plezant en ik begin dan te stressen en krijg nachtmerries en van die toestanden.
Die hond, ik zou ook raad vragen aan de dierenarts, die weet wel een middeltje? Is het een reu of een teef?
Die steken in de buik is echt wel normaal, das bandenpijn. Als je dat hebt wil dat zeggen dat je moet rusten, meer niet, ik heb der ook last van gehad, nu gaat dat al stukken beter.
Grts.
Het is een teefke.Ze is nog maar 7.5 maand.We hebben ze ook heel vroeg gekregen op 7 weken dus ze is heel afhankelijk van ons.Volgens men vader zou ze jaloers zijn.Het is niet dat we ze nu minder aandacht ofzo geven hoor.pfff
Nes
12 December 2008, 15:06
Ik denk dat je vader gelijk heeft!!! Zeker als het een teef is. Probeer misschien eens met haar extra aandacht te geven. Je weet nooit.
Ik hoop dat dit zich oplost. En anders zou ik er toch wel hulp bijhalen want hoe gaat ze reageren als het kindje er is? Je moet haar daarop voorbereiden!!! Hoe weet ik niet.
mini
12 December 2008, 20:17
Dieren voelen dat aan dat je zwanger bent :)
En idd, het zou wel eens kunnen dat ze jaloers is, ze voelt dat er veranderingen op komst zijn. Maar dat wil niet zeggen dat je haar minder aandacht geeft hé. :)
Ik was het raar maar waar, ook gewaarig aan m'n hond. Maar die kwam extreem veel knuffelen. En als m'n man dichterbij kwam 's avonds, dan begon die te grommen, wat m'n hond anders nooit doet. We dachten eerst dat het aan de ouderdom lag. Hij is namelijk al 14 jaar (bijna 15 :o)
pinkytje
13 December 2008, 20:34
Mrs O
mag ik je mss eens vragen vanaf wanneer je die kleine striempjes op je borsten hebt opgemerkt?
grts en veel smeergenot ;)
xx
Nes
14 December 2008, 20:38
Smeergenot, Pfff. Vandaag nog niet gesmeerd en ik heb der niet veel zin in ook.
Mrs O.
15 December 2008, 09:41
hoi pinky...
mijn eerste titty-stretchmarks :) waren er op ongeveer 8/9 weken denk ik... weet het ni goe ni meer... In ieder geval héél snel...
Nu zijn mijn purpere verschrikkingen gestopt met zich voort te planten... Benieuwd wanneer ik volgende lading ga krijgen... hrmpf...
En mijn ma zegt dat ik tóch amandelolie moet gebruiken... kzal mr luisteren zeker :)
ps: Nes, komaan meisje, smeren he !!!
snoezel
15 December 2008, 13:22
ik heb ook amandelolie gesmeert!
eerst gewoon de olie en daarna de bodymilk van de kruitvat.
ik heb geen striemen van mijn zwangerschap (had er al van daarvoor fel te verdikken :s )
vond het wel leuk om mijn buikje in te smeren want kreeg dan steeds reactie!
de papa heeft hier nooit gesmeert hoor :/
Nes
15 December 2008, 15:43
Ja, den mijnen smeert hier ook niet hoor. Misschien als we het meer gaan voelen wel. Hopelijk.
Mrs O.
16 December 2008, 09:51
ik ga straks ook is zien voor amandelolie (zouden ze da hebben id DI??)... Tim smeert ni elken dag - ik doe het laatste tijd meestal zelf, maar als hij smeert kan hij ni meer stoppen, zit hij zo lekker dwaas nr mij te kwijlen (lol) - wetende da het waarschijnlijk de enige 'action' is die hij gt krijgen die avond...
Wa wij nu wel elke avond doen is, is da tim over mijn buik wrijft, dikke 5 min zo, en da hij terwijl tegen toto praat... dan vraagt hij hoe toto zijn dag geweest is, en of hij braaf geweest is en mama ni te veel last heeft bezorgd :)... lekker debiel, mr tim vindt het zalig om dit te doen, zo voelt hij zich 'meer' papa zegt hem... Ik laat hem doen, vind het wel schattig...
snoezel
16 December 2008, 10:56
mrs o.
k denk dat het bij jou nog iets te vroeg is maar je kindje herkent de stem van zijn papa na een tijdje.
blijkbaar zouden ze die dan beter herkennen als ze geboren zijn.
als je elke avond het zelfde liedje zingt en je doet dit na de geboorte ook herkennen ze dat en worden ze er rustiger van.
ik ging dat doen maar vond het raar om te zingen tegen mijn buik.
ik maakte wel geregeld een praatje tegen onzen toby, vond ik zalig!
Mrs O.
16 December 2008, 11:12
Heb tim gezegd dat baby hem nog ni kan horen, mr hij zegt: our baby is a superbaby so he can hear me already...
wie kan daar nu mee discussieren???? hihi...
ik laat hem doen, het is zo cute...
Ben ook van plan om een liedje te kiezen dat ik aan toto zal laten horen/ voor hem zingen...
Mrs O.
17 December 2008, 10:00
Ik ben gisteren amandelbloesemolie (?!?) gn kopen van Kneipp, en het is gewoon zalig... mijn tummy is zooooo zacht, het smeert zo zalig, voelt warm aan zoals massageolie... Ik ben verkocht aan het smeren !! Vanaf nu elke dag !!! heb nu wel oude t-shirt als pyjama, want het maakt vlekken eeeeh
Tim is ook meteen grote fan vd olie: ipv gewoon buikje en borsten in te smeren heb ik full body massage gehad (YES !! )... zal wel mr eenmalig zijn, zo perfect is hij helaas ook ni :)
Kimmy
17 December 2008, 10:43
oei, en zijn je lakens en zo dan niet besmeurd met die olie?
het is niet echt iets voor mij, ik krijg liever wrijfjes dan massages... :)
wedden dat jouw Tim het wel nog een paar keer doet!! je doet gewoon je toto na en zegt: "papa, papa, mama wil graag een massage, daar word ik ook groot en sterkt van " ;) en dan smelt hij en dan krijg je wat je wil!!
Mrs O.
17 December 2008, 10:46
:) :) :)
Kimmy
17 December 2008, 12:11
:) :) :)
ha, je lacht ermee, het werkt écht hoor ;)
daarvoor dient dit forum toch, é, om elkaar te helpen!! geloof me: dit helpt.
Mrs O.
17 December 2008, 12:35
ik zal het is uittesten sebiet :-)
morgen breng ik verslag uit !!
pfff kan mij vandaag ni concentreren he... Zit helemaal alleen op kantoor en tis superkalm... zit op internet te zoeken nr zwangerschapsyoga toestanden en dergelijke, mr blijkbaar is de rand rond brussel vrij onderontwikkeld op dat vlak.. Ik vind niks !!
Nes
17 December 2008, 18:08
Hela, ik zal mijn klein spruitje ook eens laten praten tegen m'n man, maar volgens mij gaat dit geen effect hebben bij mij. Den mijnen is niet zo aangelegd en is zeker geen romantische ziel. Ik sta er meestal alleen voor op dat gebied. Ja, een rugmassage krijg ik al eens van een collega, daar ben ik wel blij om. Eigenlijk ben ik wel een beetje jaloers als ik jullie zo hoor, maar das niet kwaadaardig bedoeld hoor, profiteer ervan.
Ja mrs o, daar heb ik nog niet naar gekeken. Maar waar kan je eigenlijk zwemmen hier in Brussel? Der zijn er die speciale uren hebben voor zwangere vrouwen dat weet ik maar niet waar.
Mrs O.
18 December 2008, 09:42
Ik heb gisteren is gekeken voor zwnagerschapszwemmen in vilvoorde, en da is er.; MAAR het is eigenlijk aquagym voor (voornamelijk 60+ers in bloemetjesbadpak, heb ze al gezien) iedereen, en donderdag zijn de zwangere vrouwen 'ook welkom'... wa voor iets is da nu?
Dus ga het ni doen... Mss op mijn eigen houtje gewoon met den tim gn zwemmen op donderdag, mr das vr na de feesten...
Mrs O.
18 December 2008, 09:43
in brussel ken ik alleen het zwembad van neder over heembeek, ge hebt natuurlijk wel het zwembad vd VUB, is ni zo ver van u hé Nes !!!
L@yla
18 December 2008, 11:26
hoi nes,
vandaag gyne onderzoek,ik duim voor je mee dat alles goed is
gr
layla
Mrs O.
18 December 2008, 12:16
Oh ja is juist !!! veel succes !!! (alst al ni gepasseerd is :) )
Wacht vol ongeduld op je verslag...
Nes
18 December 2008, 22:23
Ja, tussen de oudjes ga ik nu ook niet gaan staan hoor. Maar der zijn zwembaden die hun temperatuur aanpassen zodat je het niet te koud hebt.
Een verslagje vind je onder 'is mijn baby nu in gevaar'
Tof dat jullie allemaal zo meeleven, dat geeft stuun. Merci.
winnie
19 December 2008, 22:14
Hey,
t is misschien een vreemde vraag, maar vanaf wanneer kan je eigenlijk striemen krijgen? En hoe kan je die het best voorkomen of bestaan er niet echt doeltreffende middeltjes?
Groetjes
Winnie
Nes
19 December 2008, 23:33
Ik denk vanaf je begint uit te zetten. Mijn gyne zei gewoon hydrateren. Ik heb nu gewoon een creme gekocht bij de apotheek maar amandelolie zou naar het schijnt ook heel goed zijn.
Mrs O.
21 December 2008, 17:36
hey winnie
ik had op 12 weken al beginnende striemen, anderen hebben er op het einde van hun zwangerschap geen één... Hangt vooral af van je vel... ofwel krijg je snel striemen, ofwel niet... ik zitid eerste groep :)
Goed hydrateren kan helpen, mr niet verhinderen denk ik. Ik smeerde eerst lotion, nu amadelolie.. iets vettiger , mr lees hierboven, véél aangenamer en ook wel prettiger :)
ka80
21 December 2008, 19:06
Striemen kan je inderdaad niet vermijden,... ik heb heel goedkope pure amandelolie gevonden in zoiets als de Sunwah (zo een Aziatische winkel). Heb een grote bus gekocht en zal hier wel mee toekomen. Alles wat over is kan ik in één of andere taart draaien he! Het is ook eetbaar, tenzij je de cosmetische versie pakt maar die is dan wel 4 keer zo duur en volgens mij even goed. Ben nu wel al 3 weken vergeten te smeren en eigenlijk doet die olie wel goed aan men vel (heb redelijk droge huid). Ik zal er eens terug mee beginnen.
Nes
21 December 2008, 22:19
Hmmm, eetbare amandelolie, nog niet aan gedacht ka. En dat kan nog romantisch worden bij ;) Ja, mijn gedachten slaan weer op hol. Dat doen ze de laatste tijd veel. Hoeveel keer ik nog niet bevallen ben in mijn gedachten.
En smeren he meisje.
Mrs O.
21 December 2008, 23:09
idd heb mijn olie nu e klein weekje en mijn velleke voelt super aan !!!! ik heb ook last van droog vel, en id winter zo erg zelfs dat het jeukt...
Hihi Nes, leven de romantische gedachten he... Alhoewel: ik heb al 3 dagen weer zware nachtmerries: 2 keer ivm baby en ene keer over tim die mij bedroog
Ben eergisteren in mijn droom zelfs bevallen van een baby zonder geslacht !! (zoals een pop) echt brrrrrrrr... Is omdat ik nu constant ah mijmeren ben wat het zal zijn... raar hoe dromen in verband staan met u gedachten he
Kleine kans, mr mss brengt morgen antwoord (moet op controle jeeeeeeeuj) en zien we of toto een dochter of zoon wordt, is wa vroeg mr het kan zeker heb ik gelezen :) Anders is het voor binnen 4 weekjes, zal ook wel lukken... Als ik morgen weer gewoon de bevestiging krijg dat alles in orde is, ben ik supercontent
Nes, mss heb ik het ergens gemist hier, mr weet jij het geslacht al? of wil je het niet weten?
mini
22 December 2008, 10:11
Hey, mrs O. 'k zal meeduimen dat je het geslacht al kan zien. ;)
Kom je het dan vertellen of hou je het liever geheim? hihi.
Gisteren kwam het hier ter sprake, m'n ventje zei: 'als ge trg zwanger zijt dan willen het geslacht ni weten hé?! hé schat?!'
Ik: :/ Ma allez... wa zegde gij nu... tuurlijk wil ik het geslacht weten :o
En dan zei hem: 'Ik zal de gyné omkopen, hij mag het niet zeggen! 't Moet een verrassing blijven!'
Soit, dat beweert hij nu, 'k denk dat hij de eerste zal zijn, die het zou willen weten :P
Laurence
22 December 2008, 10:20
De mijne zei dat ook, hij was rap van gedacht veranderd
winnie
22 December 2008, 10:30
Ik zou het denk ik ook nog niet willen weten, maar mijn ventje heeft me al laten weten dat hij niet zolang wil wachten. Waarschijnlijk zal mijn nieuwsgierige ik tegen dan de bovenhand hebben en zal ik al van gedacht veranderd zijn.
mini
22 December 2008, 11:23
héhé. Die mannen hé, zo voorspelbaar ;)
snoezel
22 December 2008, 11:47
toch raar hé,
de gyne wist bij ons dat we het niet wouden weten dus heeft ook nooit iets gezegd of hij het kon zien.
op twintig weken was het wel: "ja, zelf voor mij wilt jullie kindje het niet laten zien" en daarna hebben we er ook niet meer op gevraagd.
wel heel raar want vanaf 25 weken was ik ervan overtuigd dat het een jongen ging zijn terwijl iedereen zei dat het een meisje ging zijn.
en ik heb toch gelijk gekregen!
voor een volgende wil ik weer zo'n verrassing! super gewoon...
Nes
22 December 2008, 12:14
Mini, anders eens alleen naar de gyne gaan he. Dan kan die het je zeggen en zo weet je ventje het ook niet. Als jij het wil weten en hij niet. Jij hebt het recht het te weten en hij heeft het recht het niet te weten.
Wij weten het geslacht. Het is nu 3 keer hetzelfde geweest dus het zou moeten lukken zeker dat het nog veranderd. Maar 'k ga het jullie maar zeggen na 22 april. Dus nog even geduld.
Ja die nachtmerries, afschuwelijk he. Bij mij is het iets beter nu. Alé 'k ga niet roepen of het begint opnieuw. Maar het hangt idd goed samen met je gedachten.
mini
22 December 2008, 22:05
Ik ga zeker niet alleen naar de gyné :)
'k Denk als het zo ver is, een kaartje mee te nemen en een envelop. :D
'k Ga vragen de gyné het geslacht te noteren op het kaartje, in de envelop te steken, dicht te kleven en op één of andere manier te verzegelen.
Dan ga ik die thuis in de kast zetten en dan ga ik eens zien hoe lang m'n ventje het kan volhouden om die niet open te breken ;) :P
Mrs O.
23 December 2008, 00:11
Natuurlijk was ik veeeeeel te optimistisch en mogen we nog is 5 weekjes wachten vooraleer we (mss) het geslachgt van toto kennen.
Alles was in orde vandaag, korte uitwendige echo gehad, ni veel gezien eigenlijk... toto bewoog mooi, schedeltje,ruggewervel en ribbekes goed gezien deze keer, beentjes ni zo want hij zat zo precies op zijn poep :)
Van hoofd tot poep is toto nu 11cm groot.. dab egint he :)
Gyné zei niks speciaals, is vrij stille man, enkel dat alles ok was.
Ik ben dan ook altijd zo overdonderd van mijn kleintje te zien dak alles wat ik wil vragen vergeet te vragen.
Hij heeft gezged dat ik tot einde omnibionta moet blijven nemen, gecombineerd met ombnibionta met omega3 of zoiets? kennen jullie dit???
snoezel
23 December 2008, 07:19
mrs. o,
ik had ook zo'n gyne die niet veel zei...
als het in orde is, is het in orde hé!
ik nam andere vitaminen dus kan je niet helpen, sorry...
grt
snoezel
Laurence
23 December 2008, 10:51
ik nam omnibionta pronatal en folavit.
voor de rest moest ik niks innemen
Kimmy
23 December 2008, 11:12
Natuurlijk was ik veeeeeel te optimistisch en mogen we nog is 5 weekjes wachten vooraleer we (mss) het geslachgt van toto kennen.
Alles was in orde vandaag, korte uitwendige echo gehad, ni veel gezien eigenlijk... toto bewoog mooi, schedeltje,ruggewervel en ribbekes goed gezien deze keer, beentjes ni zo want hij zat zo precies op zijn poep :)
Van hoofd tot poep is toto nu 11cm groot.. dab egint he :)
Gyné zei niks speciaals, is vrij stille man, enkel dat alles ok was.
Ik ben dan ook altijd zo overdonderd van mijn kleintje te zien dak alles wat ik wil vragen vergeet te vragen.
Hij heeft gezged dat ik tot einde omnibionta moet blijven nemen, gecombineerd met ombnibionta met omega3 of zoiets? kennen jullie dit???
ach hier staat het verslagje, ik zag het nog niet :)
je gyné had het over een nieuwe omnibionta die op de markt is en die je vanaf de 12e week van de zwangerschap moet innemen!
niet alle apotheken hebben dat al maar als je er een paar doet vind je wel een :)
ik tel af
x
Mrs O.
23 December 2008, 17:09
kimmy ge hebt mij voorbijgestoken !!! volgende keer is het eerst jij en dan de week erna ik... hihi...
Idd, heb het opgezocht op internet, is gewone omnibionta met extra bij id doos ampullekes visolie voor ontwikkeling vh kindje...
Morgen is nr apotheker si, vandaag vergeten...
Gisteren was bij gyné bloeddruk wa hoog: 14/8, ni van mijn gewente... probeer me nu minder zenuwachtig te maken in stomme dingen, want amai...
tis ni goed voor totoke he....
Nes
23 December 2008, 18:20
Jaja mini, om die omslag uiteindelijk zelf open te maken? :) :)
Ik moet ook omnibionta blijven nemen. Ik vroeg of ik idd dat nieuwe niet moest nemen en ze zei me dat ik niet mocht wisselen. Dus blijf ik maar omnibionta nemen. Bijkomende vitamines heb ik tot hiertoe nog niet gekregen.
Ja, ik vergeet haar ook alles te vragen wat ik wil vragen. Dan ging ik het noteren. Ok dat gedaan maar dan ben ik dat blad vergeten meenemen. Stom he.
Mijn bloeddruk staat voor de moment weer goed. Alé hout vasthouden natuurlijk.
mini
23 December 2008, 21:52
ha nee :D
als het erop aankomt heb'k meer geduld dan m'n ventje :P
Laurence
24 December 2008, 09:20
Ik zou die omslag daar toch ni kunnen laten liggen zonder erin te kijken hoor, ik ben veel te nieuwsgierig
Nes
24 December 2008, 09:42
Ik zou dat ook niet kunnen. Zeker als iemand me zegt dat het niet mag, dan doe ik het zeker. En op dat vlak heb ik geen geduld.
mini
24 December 2008, 16:11
hihi. Best wel grappig. Ma hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik er van overtuigd ben om het zo te doen. :D
Nijntje
25 December 2008, 13:31
Hallo,
Is t aan te raden om nog extra vitamines bij te nemen? Mijn huisarts heeft enkel folavit voorgeschreven en voor de rest niets. De gyne had daar ook niet van gezegd.
Was trouwens GEWELDIG, die eerste echo! Je zag t kindje al helemaal, echt super die technologie! :D
Nijntje
Nes
26 December 2008, 18:08
Ik krijg ook nog geen suplementen. Alleen die pro nantal. Ik denk dat dit afhangt van persoon tot persoon.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.