Volledige versie bekijken : Gedichtje
lotjen
5 December 2008, 14:57
Heyla,
dit is er eentje voor Mrs. O,ik werk in een ziekenhuis en der is hier eergisteren een mevrouw bevallen,zij is Vlaams,
en hij is Congolees,en hun kindje is echt goddelijk (ben daarnet eens gaan piepen :) )
En ze hadden zo een mooi gedichtje op hun kaartje staan!
Het geheim van de smid
Is het mengen van bruin en wit
Wat wij er samen van hebben gemaakt
Is ons mokka-babytje als resultaat
Als dat niet super is?!
Ga nu snel het kaartje terug aan de deur gaan hangen,voordat ze er naar op zoek gaan!
Liefs Lotte
sunshine
5 December 2008, 15:04
MOOI!! :-)
taschkevdv
5 December 2008, 15:05
oooh das wel kei tof he!
haha zien die mensen al aan hun deur staan, wie heeft er nu in godsnaam ons kaartje gepikt??!! :):)
mini
5 December 2008, 15:19
Súper mooi!
En hoe heet het kindje? :)
lotjen
5 December 2008, 15:30
Het is een meisje, Janelle,op zn Engels uitgesproken.
En er stond een foto op het kaartje,de mama in het wit gekleed,de papa in het zwart,en hun baby'tje tss hen in,
in haar blootje,echt schitterend. Mrs. O,der is daar een schoon baby'tje in de maak bij jou hoor!
Ik doe hier massa's info de laatste tijd ivm babynamen enzo...
Minder goed nieuws hier op de materniteit afdeling,
(ik zweef nu tss verschillende afdelingen in,in een poging patiëntendossiers op tijd nr facturatie door te krijgen)
Er is hier vorige week een vrouw binnengekomen 28 weken zwanger van een vierling (!),en ze was blijkbaar 3 van
de 4 kindjes verloren,ze is dus bevallen van 1 levend baby'tje,dat het gelukkig wel goed doet.
Als ik zo'n dingen hoor houd ik mn hart toch wel wat vast hoor,brr....
Liefs Lotte
Mrs O.
5 December 2008, 16:45
hey lotte
merci voor de leuke anekdote !!!
idd een tof gedichtje... Ik hoop ook da we een mooi kindje gn hebben (u eigen kindje is altijd mooi he), ik zei altijd alsk klein was tegen mijn ma: ik wil e zwart babietje mama , en ons ma, ja annelies, da is ni zo simpel he
Vr geboortekaartjes heb ik nog geen enkel benul wat ik ga doen... weet ni of ik het 'mixed culture' feit er letterlijk bij ga betrekken of niet...
Kheb nog tijd he :-)
ZIE NU !! haha :) het gaat nog waar zijn ook :)
Ivm de vierling, is zo zo erg he... mr kan mij inbeelden dat het niet simpel moet zijn om 4 kindjes te voldragen, haast onmogelijk denk ik ....
Gelukkig dat dat eentje het dan goed doet... stel je voor...
Mr er zal wel altijd een groot gemis blijven denk ik bij dat koppel, amai...
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.