PDA

Volledige versie bekijken : potjes

snoezel
10 October 2010, 21:20
wij gaan binnenkort een weekje naar duitsland op vakantie.
vermits ons meis nu aan de patatjes is begonnen zou ik graag hier al potjes meenemen. dan ben ik gerust en ben ik zeker dat er niks inzit dat ze niet mag...
maar vanaf vier maand heb je precies nergens keuze :cool:

van olvarit vond ik zelf maar twee smaken. en tis dan nog eens twee keer met wortel erin.
welke smaken zijn er zoal en waar halen jullie die?

groetjes
snoezel

Koke
10 October 2010, 21:40
Olvarit heeft toch een aantal verschillende smaken? Ik heb Ruben al spinazie, wortel, tuingroenten, groentenhapje en bloemkool gegeven, allemaal van olvarit.

Mijn zus zei me vandaag dat die van naturnes ook heel goed zijn, maar die heb ik zelf nog niet geprobeerd.

tiger
11 October 2010, 08:14
Van olvarit heb je inderdaad meerdere smaken, zoals Koke zegt. Het is me wel opgevallen dat iedere winkel maar een 2-tal smaken in zijn gamma heeft.

De naturnes wortelen geven wij ook (zit geen aardappel in) en dat is echt wel een succes. Het is alleen heel loperig, waardoor je veel smost.

Hipp heeft ook groentepotjes, allemaal bio, maar heb ze nog niet geprobeerd en weet dus niet of ze er vanaf 4 maand hebben. Jarne is wel verzot van de fruitpotjes van Hipp.

snoezel
11 October 2010, 11:07
allé, ik heb het al gehoord :)
ik kan dus een paar winkels gaan doen :D

rienemieke
11 October 2010, 13:36
ja die van naturnes zijn ook goed!

in nederland vind je nog meer smaken!
en daar hebben ze echt een heel uitgebreid gamma en meestal ook aanwezig in 1 dezelfde winkel, misschien oko wel praktisch!

Fieke
11 October 2010, 18:00
Ik was deze week in Kruidvat, en liep door de baby-rayon,
daar hebben ze wel meerdere keuzes!
Misschien daar eens langsgaan?

Kimmy
13 October 2010, 16:35
wij gaan altijd naar het kruidvat en mixen het kruidvatmerk met "echte" merken
(wij geven in het weekend vaak uit een potje, in de week krijgt ze elke dag vers)

vroeger voelde ik me daar schuldig over, nu niet meer , volwassen worden noemen ze dat zeker ;)

Nu redeneer ik, het is ook gezond, alleen duurder + meer tijd met Helena die al zo kort is als je je kindje enkel écht in het weekend ziet

tiger
13 October 2010, 20:32
Ik heb al van in het begin gezegd dat ik Jarne in het weekend potjes wil geven. Door de week is het al vers in de creche.

Maar omdat hij geen aardappel verdraagt en vlug op iets reageert, heb ik tot nu toe maar 1 groentepotje dat hij verdraagt en 2 fruitpotjes. Dus nog veel te vaak vers in het weekend.

cocelinetje
13 October 2010, 21:25
In colruyt hebben ze, bij mijn weten, wel verschillende soorten potjes :)

Trinity
13 October 2010, 22:46
(wij geven in het weekend vaak uit een potje, in de week krijgt ze elke dag vers)

vroeger voelde ik me daar schuldig over, nu niet meer , volwassen worden noemen ze dat zeker ;)

Nu redeneer ik, het is ook gezond, alleen duurder + meer tijd met Helena die al zo kort is als je je kindje enkel écht in het weekend ziet

Eet Helena dan niet mee van tafel?

En het is waar, je moet zo veel mogelijk genieten van de weekenden! In de week is het allemaal zo beperkt he (ik werk dan wel dichter bij nu, maar werk nu gewoon langer :rolleyes:)

boeleke2704
15 October 2010, 18:22
Hier ook potjes in het weekend, idd de tijd is dan al zo kort dat ik hem ook graag met Henri doorbreng ipv te potteren... En de KA heeft mij zelfs met potjes laten opstarten omdat di zo goed uitgebalanceerd zijn. Dus gezond en al wat je wil. Idd wel duurder... Ach ja, als ik zo wat tijd kan winnen met m'n kleine man!

kingka
17 October 2010, 11:21
ik denk dat mijn patatje in een worteltje gaat veranderen :s
gisteren naar kruidvat en in delhaize geweest
ik heb voor +4 gevonden:
olvarit spinazie
olvarit tuingroenten (zitten ook worteltjes in)
natuurnes worteltjes

bij kruidvat hadden ze ook tuingroentjes maar daar zaten bonen en tomaten in en dat waren nu juist de twee dingen waar kobe op reageerde.
die probeer ik liever niet op vakantie.

snoezel
17 October 2010, 21:19
oeps, dat was ik dus hé, die dat gezegd heeft :D

Kimmy
19 October 2010, 13:13
Eet Helena dan niet mee van tafel?

nog niet nee, reden is dat wij in de week eten nadat zij is gaan slapen (ze slaapt erg vroeg en we hebben door onze beider voltijds job geen tijd genoeg om te zorgen dat er een gezonde warme maaltijd klaar is voor zij moet slapen...) en in het weekend eigenlijk niet altijd erg gezond eten of gewoon brood eten... dus ja, ze krijgt nog steeds pottekes...