PDA

Volledige versie bekijken : Baby-koorts

Kelly
3 December 2008, 14:52
Hey!

Ik ben Kelly! Ik heb al een heel lange tijd baby-koorts, maar nu ook echt gestopt met de pil! Ik vond het altijd raar dat mijn parnter zo'n schrik had van deze stap, maar nu de stap gezet is, heb ik plots ook heel veel vragen. Dat is waarschijnlijk normaal en daar bestaan waarschijnlijk deze sites voor!

Dus ik ga wat rondneuzen, en als ik specifieke vragen heb, zal ik ze zeker stellen! Of misschien gewoon ervaringen uitwisselen... Hoewel er nu nog niet veel te vertellen valt, behalve dat ik hoop dat ik geen jaar moet wachten op een zwangerschap!

Groetjes, Kelly

taschkevdv
3 December 2008, 16:02
Hey Kelly

welkom op de forum! Dat je met een heleboel vragen zit is zeker normaal hoor.
Ik wens je in ieder geval al veel succes en dat je snel mag komen schrijven dat het zo ver is he! :)

Surprise
3 December 2008, 16:26
Hallo Kelly,

Véél succes en welkom.

Grtjs

Kimmy
3 December 2008, 17:38
Dag Kelly,

Welkom op het forum, het is inderdaad zo dat sites als deze het allemaal wat makkelijker maken!

Ook het forum is een echt goeie hulp bij vanalles en nog wat, al is het maar dat je er niet alleen voor staat.

Ik ben zelfs al beetje verslaafd aan het forum. Ik vertel mijn man thuis 's avonds alle verhalen die ik overdag van iedereen las, waarbij ik triest ben als iemand iets ergs meemaakte (en helaas gebeurt dat ook) en waarbij ik samen met hem lach om de grappige dingen die gebeuren of dingen durf aankaarten omdat ik kan zeggen "ja, maar die of die op het forum had dat ook dus het is zeker niet uitzonderlijk"!

Je zult er dus zeker veel aan hebben...

Véél succes alvast!!

Bij mij schreef mijn gynaecoloog mij "foliumzuur en een goeie portie geduld voor" toen ik hem zei dat we aan kindjes zouden beginnen. Ik kon teruggrappen toen ik de eerste keer ging toen ik zwanger was dat ik het geduld niet nodig had gehad, hopelijk is dat voor jou ook zo!

Liefs
Kimmy

mini
3 December 2008, 17:49
Hey en welkom op het forum!
Véél succes bij het zwangeren worden! :D

Laurence
4 December 2008, 12:27
welkom
en veel succes met zwanger worden. Hopelijk is het snel raak

isabelga
4 December 2008, 16:33
Hallo Kelly! welkom en hopelijk gaat het snel!

Nala'tje
4 December 2008, 16:48
hey kelly, welkom!
hoop dat ke ke snel bij het lijstje met zwangeren kan schrijven

groetjes

Kelly
5 December 2008, 09:39
Hey iedereen!

Bedankt voor de toffe reacties!

Ik wil van de gelegenheid gebruik maken jullie allemaal veel succes te wensen bij het zwanger worden en de anderen nog veel succes met de zwangerschap!!!

Kelly
23 December 2008, 08:37
Hey...

Misschien een domme vraag, maar als NOD de eerste niet ongesteldheidsdag is, hoe komt dat dan dat die overeenkomt met mijn eerste WEL ongesteldheidsdag. In een normale cyclus krijg ik morgen mijn regels, maar hier staat er dat dat mijn eerste NOD is?

snoezel
23 December 2008, 09:28
NOD is eigenlijk de dag dat je hoopt dat je maandstonden niet meer gaan doorbreken en je dus zwanger bent!
en ja, spijtig genoeg is dat dikwijls wog (wel ongestelde dag)

ze zouden er dus eigenlijk beter HNOD van maken (hopelijk niet ongestelde dag)

veel succes

Kelly
23 December 2008, 09:33
OK bedankt voor de verklaring!

Voor mij is het nu nog niet hopelijk, ik heb ervoor gekozen mijn lichaam eerst een maandje te laten wennen of laten ontpillen (en eigenlijk wou ik nog niet zwanger zijn tijdens de feesten)... Maar volgende maand gaan we ervoor!

snoezel
23 December 2008, 11:16
ik ging dat ook eerst doen maar ja, ik en geduld :D

veerle
5 January 2009, 21:07
hoi kelly,

welkom op het forum en zoals kimmy zegt je zal merken dat het forum
verslavend werkt ;)
hopelijk lukt het zwanger worden bij jou wat sneller dan bij ons!

succes!
xxx
xx
x