Volledige versie bekijken : Nachtmerries
Nes
2 December 2008, 19:09
Help, ik heb de laatste tijd enorm veel last van nachtmerries echt vreselijk. Ik word dan wakker en ik draai me dan om met het gedacht iets anders of niets meer te dromen en telkens gaat die gruwelijke droom verder. Echt niet te doen. En over de domste dingen, ik versta niet hoe ik derbij kom.
Heeft er iemand raad daarover en heeft daar nog iemand last van? Iets speciaals drinken voor het slapen dat dromen tegenhoud? Ik droom wel denk ik want dat zal wel niet bestaan. Ook slaap ik de laatste tijd niet goed meer, ik ben veel te vroeg wakker.
rienemieke
2 December 2008, 21:17
hey
ik had dat ook nachtmerries!
je kan daar jammer genoeg niks aandoen, blijkbaar ook een zwangerschapskwaaltje!
Nes
4 December 2008, 18:41
Das echt niet leuk!!! Vannacht heb ik gedroomd dat mijn man me had laten zitten en ik zat daar met mijn buik. Pff
Laurence
5 December 2008, 10:27
ik had ook veel nachtmerries
blijkbaar dan toch een zwangerschapskwaaltje :)
Surprise
5 December 2008, 10:32
Bij mijn 2de zwangerschap had ik daar ook last van en het ging altijd over mijn kindje was vreselijk.
Maar je kunt er niks aan doen . :(
lotjen
5 December 2008, 14:32
Ik heb dat ook,ben de laatste weken zeker al 3 keer verdronken,2 keer doodgeschoten en 1 keer met mn hoofd op de hoek van
onze (nieuwe) salontafel gevallen in mn dromen...
O ja, en al 2 keer bevallen ook,ben der mss een tikkeltje teveel mee bezig,zou dat kunnen :)
Liefs Lotte
mini
5 December 2008, 15:21
Is toch héél normaal dat je ermee bezig bent!
En ik heb het ook al gehoord dat nachtmerries bij de kwaaltjes horen.
Nes
6 December 2008, 01:05
Is idd een kwaaltje, maar een mindertof want als ik wakker word en me omdraai om verder te slapen val ik in dezelfde droom.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.