Volledige versie bekijken : Maandstonden of niet?
Mij
3 October 2010, 10:56
Een vraagje.. ik zit nu in ronde 6. Ik heb de vorige 5 rondes steeds regelmatige cyclussen gehad en rond de 27ste dag mijn maandstonden.
Ook deze ronde dacht ik dat het netjes op tijd was toen ik op dag 27 heel licht roos bloedverlies had. Dit is echter bij 3 dagen licht rood tot roos en heel weinig bloedverlies gebleven en dan niets meer. Ik deed zwangerschapstest maar niets.
Nu vraag ik mij af wat ik er van moet denken.. ik heb mijn maandstonden naar mijn gevoel niet gehad (want anders altijd helemaal anders) ..
Kan dit kwaad of moet ik mij hierover zorgen maken???
Oum_Hafsa
3 October 2010, 17:21
Mij soms kan het kloppen dat je weinig bloed kan hebben, ligt er aan hoe je lichaam is, te moe of gestress kan er mee te maken hebben.
Ik heb het ook wel eens gehad maar ging dan terug denken dan was ik gewoon gestress tijdens de menstruatie dat er bijna geen bloed was te zien.
Maar als je het voor de zekerheid wilt weten misschien contact opnemen met de dokter
PETRA
5 October 2010, 08:50
aan je andere topic te zien geen maandstonden dus :D
ka80
20 October 2010, 20:39
Hey, ik vroeg me af of iemand deze situatie ook al eens heeft meegemaakt:
Ik heb cycli van 41 à 42 dagen normaalgezien en nu heb ik opeens een abnormaal korte cyclus; eentje van 16 dagen!!! Kan dat wel? Toen ik op dag 41 mijn regels kreeg waren het wel degelijk mijn regels, veel bloed gedurende 5 dagen, en nu, amper 11 dagen later verlies ik weer hopen bloed. Wil dit dan zeggen dat ik een eisprong gehad heb vlak na het einde van mijn regels of is het iets anders? Ik snap het echt niet.
iepje
21 October 2010, 10:00
dat heb ik nog niet meegemaakt, mss eens naar gyne of HA bellen...
Kathy
22 October 2010, 09:03
Kan het niet zijn dat je een ovulatiebloeding hebt? Heb ik ook bijna iedere maand...
Kimmy
22 October 2010, 09:37
Hey, ik vroeg me af of iemand deze situatie ook al eens heeft meegemaakt:
Ik heb cycli van 41 à 42 dagen normaalgezien en nu heb ik opeens een abnormaal korte cyclus; eentje van 16 dagen!!! Kan dat wel? Toen ik op dag 41 mijn regels kreeg waren het wel degelijk mijn regels, veel bloed gedurende 5 dagen, en nu, amper 11 dagen later verlies ik weer hopen bloed. Wil dit dan zeggen dat ik een eisprong gehad heb vlak na het einde van mijn regels of is het iets anders? Ik snap het echt niet.
heel vreemd eigenlijk, é, ka80!
neem je de pil niet dan?
ka80
28 October 2010, 13:41
Hey! Nee ik neem de pil niet. Wij vrijen al bijna een jaar enkel met condoom, ben blij niet meer aan de hormonen te zitten.
Een ovulatiebloeding? Aha, dat zou wel eens kunnen maar het was echt 4 dagen aan een stuk en ik verloor echt veel bloed. Ik snap er niets van, heb dit nog nooit gehad. Hopelijk heb ik nu terug een normale cyclus van 41 dagen!!
x
Kimmy
28 October 2010, 17:18
Hopelijk heb ik nu terug een normale cyclus van 41 dagen!!
pff, of minder want dat lijkt mij een wel erg lange cyclus...
ik wil ook niet meer aan de pil, na boeleke ook eens op zoek naar een anticonceptiemiddel zonder hormonen (maar toch niet het condoom is)
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.