Volledige versie bekijken : Een paar vraagjes
Surprise
2 December 2008, 11:11
Zoals ik al gemeld heb ben ik niet meer zo thuis in babyspulletjes en alles veranderd zo snel dat ik nu twijfels heb over de spullen die ik al dan niet zou willen kopen.
Ik zou graag een tri.cotti willen hebben maar mijn man wilt een gewone draagzak :/
Ik ben ook aan het twijfelen tss. een badje of een bébé-bubble (emmertje)
In de babyzaak waar ik geweest ben raden ze me een wandelwagen van GRACO aan ze hebben me 3 modellen geshowt een QUATTRO TOUR SPORT of QUATTRO TOUR DELUXE of een TREKKO (3wieler).
Een slangenzak lijkt me ook wel ideaal om borstvoeding te geven.
Heeft er iemand van jullie ervaring met een DOOMOO seat ?
Dat zal het zo ongeveer wel zijn .
Grtjs , Gillian :D
snoezel
2 December 2008, 12:34
ik heb een tricot slen en kingka een baby bjorn :)
zo hebben wij dat hier opgelost!
ik gebruik dat alle dagen voor de hond uit te laten en ben er super tevreden van!
ik heb onze kobe één keer in zo'n emmertje gewassen en ik vond dat niet zo gemakkelijk.
mijn schoonzus had dan zo'n tummy tub en die was er dan weer helemaal gek van...
met de graco heb ik geen ervaring. hier een pericles...
het slangenkussen was ik heel tevreden van tijdens mijn zwangerschap. zonder kon ik niet slapen.
in het begin met onze kobe heb ik daar 's nachts heel veel plezier van gehad. ik gaf borstvoeding in bed en daarna vielen we daar dan ook altijd in slaap :D
een collega heeft de doomoo seat en is er heel tevreden van. haar dochtertje is ondertussen twee jaar en zit er nog altijd op.
wij hebben een gewone relax en die heeft hier ook al zijn diensten bewezen.
wij hebben een kat en hond en die relax verhuist overal mee. vond ik niet zo ideaal met een doomoo...
grt snoezel
Surprise
2 December 2008, 12:47
Wij hebben ook 2 honden en een kat daarom was ik ook al aan het twijfelen aan die doomoo seat.
Alvast bedankt voor de tips.
Gillian :)
isabelga
2 December 2008, 18:23
Hey Surpise!
Mijn broer had ookzo een emmertje, maar dat bleek toch niet zo gemakkelijk te zijn, dan zijn ze maar overgeschakeld op een badje. Veel gemakkelijker en meer vrijheid in je bewegingen.
Nes
2 December 2008, 18:49
Ik ben ver zot van die uitzet, gelukkig ben ik op tijd begonnen want heb al veel veranderd. Oei oei oei, jongens toch wat daar allemaal bij komt kijken. En mijnen man dan van, ge hebt carte blanche schat, doe je zin en zo kom ik er dan helemaal niet uit.
Denk dat ik een apart badje ga voorzien en appart meubeltje zoals Snoezel zegt. Zie nog want zie dat badje wel graag en kost ongeveer 125 euro en met de solden hoop ik op korting. En dan zoals Snoezel zegt, dient het kussen nog.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.