PDA

Volledige versie bekijken : brandende pijn onder mijn borst

Evike
25 September 2010, 16:14
Dames kan iemand dit probleem met mij delen :-) ik heb sinds enkele dagen een brandende pijn enkele centimeters onder mijn borst. Het lijkt net of ik een grote wond heb maar er is eigenlijk niets te zien :s ik ben nu 39 weken zwanger en maak me wel zorgen. Wat zou ik doen

lieke
25 September 2010, 16:57
Is dit niet van je huid te zo hard begint te spannen, ik heb dit gevoel al weken op mijn buik? ik weet het nie hoor, maar bij mij voelt dit ook branderig aan. Als je niet zeker bent, eens naar je huisarts gaa, of naar het moederhuis bellen ofzo, die mensen kunnen je misschien wat meer helpen.

groetjes

mini
25 September 2010, 19:07
Ik heb dat bijna m'n hele zwangerschap gehad.
Ferm pijnlijk, maar veel kon je er niet aandoen, buiten ietswat nooit rechtzitten. Ik zat het gemakkelijkst op een bureaustoel die kon kantelen of tuinstoel. :rolleyes:
Het zou met de ligging van de baby te maken hebben.

Coconutjah
27 September 2010, 23:10
Hey,
Heb dat ook een groot stuk van mijn zwangerschap gehad, bij mij was het omdat Sem tegen mijn ribben duwde en dat geeft een branderig, stekend gevoel...geen zorgen maken is omdat beebje wat weinig plaats begint te krijgen ;)

Liefs coco xxx

Bo
28 September 2010, 17:15
Hier ook juist hetzelfde gehad. Laurens lag eerst met zijn hoofdje tegen mijn ribben en toen hij gedraaid was shotte hij er heerlijk tegen met zijn voeten. Ik denk dat mijn ribben zelfs gekneusd waren, zo'n pijn en branderig gevoel idd dat dat was.
1 geluk: het is weg van zodra baby eruit is :D

mini
29 September 2010, 18:30
Da's een feit! Ik had het wel al van 16 weken :rolleyes:

Fien
4 January 2011, 16:19
Oh wat ben ik blij dat ik dit topic heb gevonden! Ondertussen heb ik naast bekkeninstabiliteit en een zwakke rug hier ook nog last van! En pijn dat dit doet! Het brandt niet echt maar het steekt enorm. Als ik rechtsta is het nog te doen maar zitten is een ramp. Ben er zelfs mee naar de ha geweest en ze dacht ook even aan gekneusde ribben in combinatie met ligging van de baby...
Hadden jullie het ook bij het zitten? Of rechtstaan?

mini
4 January 2011, 16:36
Zitten was een hel voor mij!
Tenzij ik me precies wat naar achteren kon zetten, maar dan nog hield ik het geen uren vol.

Fien
4 January 2011, 18:31
En heeft dit heel de zwangerschap geduurd? Doet toch wel deugd om te horen dat er nog zijn die er last van hebben. In mijn omgeving lacht iedereen het zowat weg :(

mini
4 January 2011, 18:55
Idem, toen ik eens m'n beklag deed dan was het alsof ik geen reden had om te klagen. :(
Het hoorde bij het zwanger-zijn. :mad:
Dit heeft toch tot ongeveer 35 weken geduurd, daarna was m'n buik ietswat gezakt en voelde het véél comfortabeler aan om te zitten.

Fien
4 January 2011, 19:37
Bedankt voor je reactie mini! Ondanks de pijn voel ik mij nu al een stuk beter!

mini
4 January 2011, 19:53
Graag gedaan hoor ;)

Mieke
5 January 2011, 10:57
Ik heb dit ook gehad. Ik heb toen bijna 2 weken amper geslapen omdat het toen het zeerste deed. Zitten ging telkens maar voor eventjes. Bij mis het ook geminderd rond de 36ste week. En na de bevalling was het gewoon weg. Leuk is het zeker niet hoor en je hebt recht om te klagen want het doet echt wel pijn!

Fien
5 January 2011, 17:41
fieuuwww!! Nog een reactie die bevestigt dat ik niet kleinzerig ben :). Ik weet wel nog niet hoe ik het op het werk moet aanpakken. Heb grotendeels bureauwerk en twee keer per maand vergadering van drie uur. Tot nu toe heb ik het kunnen uithouden maar ik ga dat niet blijven volhouden...

Mieke
5 January 2011, 20:12
Ik was al thuis op dieje moment (verplicht zwangerschapsbescherming), maar anders had den ha mij thuisgezet.

Sweetdreams1987
5 January 2011, 21:03
Hier is het eigenlijk vorige week pas begonnen en alleen aan de linkerkant.
Het is niet constant meer echt met momenten , afhankelijk van hoe ons duveltje ligt :)