Volledige versie bekijken : Wanneer wordt ik dikker??
Wende
1 December 2008, 01:29
Wanneer wordt ik nou wat dikker??? Ik zit verdorie in mijn 15e week! En echt dikker wordt ik niet! Mijn man en ik meten om de zoveel tijd mijn buik en het is nu 3 weken geleden dat ik echt wat gegroeid was....
Ben nog wel steeds zwanger denk ik, heb nog steeds last van gevoelige borsten, steken in mijn onderbuik....
Laurence
1 December 2008, 07:54
Hey wende,
trrek het je niet te veel aan hoor.Die buik gaat echt wel groeien, maar op zijn tijd.
Ieder lichaam is anders.Maar ook al groeit je buik niet veel, je baby heeft nog meer dan plaats genoeg om te groeien
lies
1 December 2008, 08:26
Wat raar, Wende? Vorige maand had je nog een topic geopend omdat je al 10kg bij was gekomen op 10 weken?
snoezel
1 December 2008, 11:32
wende, een collega van mij heeft maar een buik gekregen op zeven maand...
hangt blijkbaar ook van je buikspieren af!
taschkevdv
1 December 2008, 11:41
wordt je dan sneller dik als je veel buikspieren hebt of juist niet? :)
snoezel
1 December 2008, 12:05
juist niet :)
ik had dus heel snel een buik :D
taschkevdv
1 December 2008, 12:11
aah zo ok dan :).ik heb best wel wat buikspieren dus ben benieuwd of het klopt :)
katrientje
1 December 2008, 13:22
Amai, dan ga je het bij mij snel zien als ik zwanger ben... :-) hahaha
mini
1 December 2008, 17:32
Ik was maar zeven weken zwanger en je kon het al heel duidelijk zien :D
ka80
1 December 2008, 20:34
Kan geen kwaad hoor, mijn buikje is pas beginnen groeien vanaf week 20 en alles gaat perfect!!! Dus no worries!!
Sorry hoor maar ik kan het echt niet laten:
wanneer WORD ik dikker (zonder T) en WORD je (ook zonder T)
veel liefs aan iedereen
ka
PS: echo was super !!
mini
1 December 2008, 21:59
haha :D
Ik ken het, de spellingsfouten (ook al maak ik er soms nog veel :D) Maar 'ik wordt' daar kregen we massa's straf voor in't school :D
Gelukkig was'k er nooit bij ;)
Ik Drink nooit Thee (was een middelke om het te onthouden ;))
Nes
1 December 2008, 23:28
Bij mij is m'n buikje de laatste 2 à 3 weken enorm beginnen groeien. Hoewel ik al reacties heb gekregen dat ik een klein buikje heb. Hoewel die bij mij soms al in de weg zit. :) En het rare is dat ik mijn borsten op mijn buik voel als ik me buk, is echt wel wennen hoor. Mijn man verschiet altijd dat mijn borsten zo groot zijn nu. :) Goed voor hem, en voor mij ook want een maatje meer mocht wel eens. :) :)
lotjen
2 December 2008, 21:57
Joeppppiieeee,
ik ben mijn eerste zwangerschaptruitjes gaan kopen. Wat een heerlijk gevoel!!
Mn buikje begint wat zichtbaar te worden,maar ik merk wel van mezelf dat als ik zie
dat mensen ernaar kijken dat ik onbewust mn buik ga intrekken,macht der gewoonte vrees ik
Bij mij zijn er ook veel mensen die vinden dat ik helemaal nog geen dikke buik heb,
dan zeg ik dat me dat niet geeft,dat het nog komt,maar ik mezelf denk ik dan... dedju :D
Liefs Lotte
Nes
4 December 2008, 19:42
Ik heb dat al afgeleerd, ik ben trots op mijn buikje. Ik wil hem nu al niet meer kwijt.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.