Volledige versie bekijken : Zware ruzie
elsken
21 September 2010, 20:36
pffffffffffff dames ik moet hier even mijn hart komen luchten.
Ik heb namelijk heeeeel zware ruzie met mijn vriend gemaakt deze avond zelf zo erg dat ik volledig over mijn toeren was en mijn hart bontste tot in mijn keel zeker 300 slagen per minuut om jullie maar een idee te geven.
Nu had ik direct daarna buikpijn en nu maak ik mij dus heeeel erg ongerust.
Hiervoor naar de dr bellen zal ik echt niet doen want wat moet ik zeggen ik heb zware ruzie gehad en nu buikpijn en ik ben ongerust. Ik denk dat ze eens zal lachen.
Heeft er toevallig ook iemand zo iets meegemaakt terwijl ze zwanger was (is mss een domme vraag maar dan ben ik mss al een beetje geruster).
Ik maak mij echt wel ongerust en ik voel mij zooooooo schuldig tegenover ons kindje dat ik zo over mijn toeren was en ik heb al ongelooflijk veel gehuild omdat ik toch wel heel veel schrik heb.
Dank jullie om te luisteren
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
lady bug
21 September 2010, 20:41
het is volgens mij een reactie op die ruzie. je buik wil je eigenlijk duidelijk maken dat je moet kalmeren.
elsken
21 September 2010, 20:49
dank je lady bug om mij toch een beetje gerust te stellen want geloof mij ik ben heeeeeeeeeeeel ongerust.
lieke
21 September 2010, 21:01
@Elsken: ik denk ook wel dat het een reactie op jullie ruzie is geweest. Je buik zal inderdaad wel aangeven als er iets mis is, wacht het even af, maar als jij terug wat rustiger wordt zal je buik dit ook wel doen. Geen paniek, je babytje zit er veilig opgeborgen en wordt goed door jou beschermd, daar zal je lichaam wel voor zorgen.
Hopelijk is de ruzie weer snel bijgelegd
Fieke
21 September 2010, 21:48
Tzal idd een reactie zijn op de ruzie!
Door dat je hartslag versnelt, reageert je beebje daar op!
Probeer een beetje te kalmeren, dan komt de baby ook tot rust!
En misschien kan je morgen proberen nog eens rustig te praten met je vriend!
Dan zijn jullie beide misschien al een beetje rustiger!
Veel succes!
Sweetdreams1987
21 September 2010, 22:40
Hey Elsken,
Ik sluit mij aan bij de rest hier ze...
Heb dit ook een keer voorgehad toen er familie van een resident tegen mij stond te brullen en te doen dat het ni normaal was. Had op een gegeven moment zelfs het gevoel dat die mij ging aanvallen.
Nadien had ik ook enorm veel last van mijn buik door mij kwaad te maken , te huilen en al de rest dat er bij was...
Echt niet leuk maar zoals ze hier al zeiden ff rustig aan doen.
elsken
22 September 2010, 07:44
ho ik heb heel de nacht last gehad aan mijn buik en bijna niet geslapen erg he.
ik hoop gewoon dat alles goed is maar het zal idd mss wel van de stress zijn dat mijn buik zo reageerd, niet goed he die stress.
bedankt iedereen om mij raad te geven. Nog tot dinsdag wachten en dan mag ik eindelijk naar de gyn.
dikke kussen allemaal.
Nog een klein vraagje is het normaal dat je het nog niet echt ziet bij mij ik ben nu toch al 4 maand zwanger?
xxxxxxxxxxxx
aline
22 September 2010, 08:43
Bij mij heeft het ook lang geduurd vooraleer je iets zag hoor Elsken. Maar dan ineens op 1-2 weken tijd was dat buikje daar. Mensen die mij die tijd niet gezien verschoten zich een ongeluk :D
elsken
22 September 2010, 11:20
ja sorry hoor maar ik wordt zot denk ik door heel die toestand ben ik plots zo onzeker geworden dus ik zal mij even moeten ontstressen en hoe doet een vrouw dit : inderdaad door te gaan shoppen.
xxx
Prutske5
22 September 2010, 11:42
Elsken toch!
dat stress in je buik slaat is normaal he, en nu reageert je kleintje daar heel hevig op. ontstressen is momenteel dus echt wel datgene wat je nu dringend moet doen, en als dat is door te winkelen, dan is dat maar zo :p
Ik hoop wel dat je het vandaag nog kan uitpraten met je ventje, want zolang dat niet gebeurd is, zal die stress blijven hangen...
Maro
22 September 2010, 12:04
Hey elsken,
ik heb ook al veel periodes in mijn zwangerschap over mijn toeren geweest door ruzie met mijn vriend. En ik denk dat ik nog nooit zoveel stress al gehad heb zoals in mijn zwangerschap.
Na die stress of ruzie kan je idd wat last in je buik hebben en wat ongemakjes voelen door de stress die je gehad hebt maar dat kan normaal gezien geen kwaad. Ik stel men eigen dan gerust met de angelsound, dan luister ik na een stress moment of na een erge ruzie nog is naar de hartslag en dan kalmeer ik automatisch.
Als je erg ongerust ben kan je altijd naar de dokter of gyne gaan om is naar het hartje te luisteren dan ben je direct gerust :)
Groetjes xxx
Coconutjah
22 September 2010, 13:58
Hey meid,
Als je beebje voelt dat je hartslag omhoog gaat, gaat het daarop reageren door dat ook te doen, is normaal maar probeer het te vermijden meid! Probeer kalm te blijven en ruzie te vermijden (moeilijk als je hormonen overhoop liggen maar toch ;) )
Hoe klein dat schatje daarbinnen ook is, het voelt als jij je anders gedraagt!
Bij mij zag je pas echt een mooie buik rond de 20 weken dus je hebt nog tijd ;)
Weet je wat ik wel ervaren heb? Moet je mss eens doen..als ik ging zwemmen voelde ik precies Sem zweven in mijn buik, voelde het veel beter dan en was een vreemd maar prettig gevoel!
Veel liefs coco en co! xxx
ka80
22 September 2010, 14:13
Hey, wij hadden ook wel ruzie tijdens de zwangerschap. Mijn man wilde geen vader worden terwijl wij samen gekozen hebben om voor kindjes te gaan. Ik moest daar ook heel veel van huilen en dan trok mijn buik hard samen. Dat is echt maar een reactie op de ruzie hoor. Je baby zit daar goed. Maak je maar geen zorgen.
gisteren zei mijn man nog tegen Nolan: wat zie ik u toch graag mn klein zoontje, als we u niet hadden he!!! en gaf hem en mij ook een dikke kus. Was zo lief van hem. Een zwangerschap kan zwaar doorwegen (letterlijk en figuurlijk) en stress verzoorzaken. Ik hoop voor je dat alles goedkomt maar maak je in ieder geval geen zorgen voor je baby!
Ik had pas een buikje vanaf 5 maanden en heb altijd een kleine buik gehad, toch woog mijn baby 3,2kg dus daar hoef je je ook al geen zorgen om te maken! :)
elsken
22 September 2010, 16:37
oh dames ik ben dus gaan shoppen om mij te ontstressen en ik heb iets lekker gekocht namelijk noten, man wat zijn ze lekker (we mogen dit toch eten he met toxo,), maar wel duur 12euro voor een kilo maar foert ik vond dat ik het verdiende.
Heb voor mezelf dan ook leuke slips en bh's gekocht van esprit mooie hoor een blauwe met een beetje kant en een grijze juist dezelfde en daar dan de slips van bij veritas dus de prijs valt nog mee he per setje 40euro.
Ik heb mijzelf ook maar getrakteerd op een lekkere crème het is er het weer voor he. 2 bollen vanille en 1 praline mmmmmmm kan smaken he.
ben dan ook stiekem naar babyartikelen gaan kijken maar ik heb nog niets gekocht ik wacht echt tot na dinsdag omdat ik dan bij de gyn moet gaan en waarschijnlijk het geslacht zal weten en dat maakt alles veel makkelijker.
Soms heb ik zo het gevoel van pffffffffffffff hoe moet ik er aan beginnen aan de lijst, aan wat moet ik allemaal denken, wat moet er niet op de lijst maar moet ik toch hebben, ik heb precies nog eeuwen de tijd en toch zal ik er eens werk moeten van maken maar kan mij iemand zeggen hoe je eraan begint.
dank jullie nogmaals voor jullie lieve opbeurende woorden, het doet echt deugd dat jullie ook soms ruzie hadden tijdens de zwangerschap want mijn vriendin is iets minder ver dan mij en die hebben daar geen problemen mee die haar man doet alles voor haar en dan overdrijf ik niet he. als die van haar werk komt kan die in de zetel gaan zitten en kookt hij, wast af, laat haar badje lopen, man man man wat een luxe maar ja die van mij heeft dan andere kwaliteiten he :-) .
ok dan maak ik mij niet meer ongerust over de buik al dan niet nog niet goed zichtbaar want dan dacht ik van tja het zal niet goed gaan daarbinnen.
dikke zoenen iedereen en geniet.
xxxxx
PETRA
23 September 2010, 12:19
Hoi Elsken,
Voor je begint aan je geboortelijst kan je best al eens een kijkje nemen bij het topic UITZET, je zal al veel wijzer geworden zijn na het lezen van de gevoerde discussies (allé ik heb er toch veel aan gehad). Op de babyplaza website vind je ook een lijst met wat je nodig hebt.
Ikzelf heb alles bij dreambaby online gedaan en ben dan als ik dacht dat de lijst volledig was naar de winkel geweest om nog eens alles te bekijken, aan te vullen en te veranderen, je kan dan later ook nog vanalles online wijzigen...
Bo
23 September 2010, 13:23
Hey meiske,
Goed dat je even je zinnen hebt verzet! Dat kan toch eens deugd doen è.
En ruzies etc hebben we allemaal wel eens. Zoals reeds gezegd is het gewoon belangrijk dat je je niet tè hard opjaagt, want je kindje voelt en merkt dat. Voor de rest reageert je buik op de stress, kan geen kwaad in principe hoor, maar het is gewoon een teken dat je t even wat rustiger moet doen (wie het zegt è :D)
Oh, en van die 'wondermannen'.... ik heb ze zo ook geen hoor ;) Alles komt thuis op mijne nek terecht, hij zal wel ietsjes helpen als hij er al eens is en als hij tijd of zin heeft, maar voor de rest ook noppes hoor. En toch zie ik hem doodgraag :D Het is maar hoe je het bekijkt. En als je hem nu ziet doen met onze laurens, daar doe je t voor hoor!
Dikke knuffel X dat kan ook al eens deugd doen!!!
baloutje
23 September 2010, 15:37
Goed zo veel shoppen en u niet te veel aan trekken van de mannen hihi.
T belangrijkste zit in je buikje
XXX
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.