Volledige versie bekijken : wat moet ik nu denken?
taschkevdv
28 November 2008, 15:49
pff weet niet wat ik moet denken.had terjuist nog eens een test gedaan om als "kado" te geven.
wat zag ik ineens zo goed als niks.heeeeeeeel licht streepje ma dan ook heel licht.normaal moet ze nu toch beter zichtbaar zijn dan van de week niet? ze is zelfs een pak minder zichtbaar.zo goed als niet......
Mrs O.
28 November 2008, 15:51
is het dezelfde test of van een ander merk???
kan er mee te maken hebben he...
taschkevdv
28 November 2008, 15:56
euhm was ander merk ja....dit was een life test.
Mrs O.
28 November 2008, 16:14
hmmmm
ken de verschillende testen niet: bij mij was het nen test vd delhaize en nen test vd DI :)
als je schrik hebt, laat anders je lboed nog eens trekken, om je HGC na te kijken, zien of deze al goe gestegen zijn...
taschkevdv
28 November 2008, 16:21
ja heb om half 6 een afspraak.dan weet ik het vanavond nog zei ze.
wel tof dat ik nog mag komen.
wou eerst nog een test kopen dat ik al wel gebruikt heb maar ja heb zo iets dan kunnen ze ineens zien of het idd al gestegen is he...
Mrs O.
28 November 2008, 16:35
idd... veel succes vanavond !!!
snoezel
28 November 2008, 17:07
die life test is van den delhaize hé?
ik had twee keer een halve streep... en ook heel licht.
maar kijk, ze zit hier nu toch bij mij op schoot.
ik hoop dat het bij jou ook zo is hoor!
lies
28 November 2008, 20:40
heb je 's middags getest? je moet ochtendurine gebruiken é.
mini
28 November 2008, 22:31
nee, lies je hoeft helemaal geen ochtendurine gebruiken :)
Ik heb 's avonds getest en de streep was héél duidelijk. Als je gedurende paar uur je urine kunt ophouden en niet of héél weinig drinkt heb je evenveel kans op een positieve test 's avonds als 's avonds
Surprise
28 November 2008, 22:47
IK BEN NU VOOR DE 3DE KEER ZWANGER EN DE TESTEN DIE IK ZELF KOCHT ZELFS PREDICTOR HEBBEN ALTIJD NEGATIEF AANGEGEVEN DUS KAN NIET ZEGGEN DAT IK DIE DINGEN ECHT BETROUWBAAR VINDT. :(
lies
29 November 2008, 00:51
nee, lies je hoeft helemaal geen ochtendurine gebruiken :)
Ik heb 's avonds getest en de streep was héél duidelijk. Als je gedurende paar uur je urine kunt ophouden en niet of héél weinig drinkt heb je evenveel kans op een positieve test 's avonds als 's avonds
tja, daar zit dus mijn probleem: ik drink te veel water overdag.
taschkevdv
29 November 2008, 10:35
hey
gisterenavond heeft de dokter nog gebeld.de waarde was dus wel gestegen dus van maandag 56 naar vrijdag dan 156.dus het is wel gestegen maar ze zegt dat het wel weinig is....pfff nu wilt ze volgende vrijdag nog is bloed trekken.ik weet het niet meer se.
lies
29 November 2008, 11:43
Want kan dat betekenen, eigenlijk? Want ofwel ben je zwanger ofwel niet, toch?
Wat vreselijk, die onzekerheid.
taschkevdv
29 November 2008, 12:13
ja zwanger ben ik sowieso maar gaat het daar dan allemaal goed.allé heb langs ene kant zoiets als het maar stijgt he, ma zij maakt me wel ongerust.ach ja nog ff wachten he....heb gelezen dat het in het begin niet bij elke vrouw even snel stijgt....
Surprise
29 November 2008, 12:50
Das waar maak je maar niet te veel zorgen , das ook niet gezond .
Het komt allemaal wel goed .
Nes
29 November 2008, 13:35
Proficiat
Ik zou me der geen zorgen over maken en afwachten tot het bezoekje aan de gyne. Die ziet wat ervanbinnen aan de hand is ook he.
;)
snoezel
29 November 2008, 15:15
ze kunnen beter eens bloed teveel trekken hoor!
dan ben je gerust.
het is in ieder geval gestegen hé!
Mientje
29 November 2008, 15:42
Hey,
Mijn dokter heeft helemaal geen bloed getrokken. Ze heeft een test gedaan en deze bleek dan positief. En dat was het. Ik moest gewoon een afspraak maken met de gyne.
Hier kan ik pas op 15/12 naar toe. Dat is nog lang wachten hé.
Mientje
mini
29 November 2008, 20:46
mijn eerste bloedonderzoek was 94.
5 dagen nadien moest'k een tweede onderzoek, om te zien of het goed gestegen was en toen waren m'n waarden 444.
Meilan
30 November 2008, 01:52
Het is idd wel weinig. Ik heb een bloedtest gehad toen ik net 5 weken was (zoals jij) en mijn HCG zat rond 400!!! En dat is normaal voor die tijd.
Even afwachten dus.
Meilan
Laurence
30 November 2008, 11:19
Misschien ben je nog geen 5 weken zwanger, maar iets minder. Dat kan ook hé. Het kan zijn dat je je eisprong iets later hebt gehad.
taschkevdv
30 November 2008, 13:44
ja sowieso dnek ik inderdaad niet dat ik al 5 weken ben hoor.heb sowieso men eisprong al later gehad en ik had ook al eens een test gedaan die je al kon doen 7 dagen voor je je ms moet krijgen en die was toen negatief.dus denk niet dat ik al 5 weken ben....
taschkevdv
1 December 2008, 09:49
hebben jullie het ook altijd zo koud?
brrr. van het weekend liep ik in men flanellen pyjama, daar een fleece trui over men sjaal en de kachel stond op 22.omdat ik het nog niet warm genoeg had ben ik nog is onder een deken gaan liggen :).
Mrs O.
1 December 2008, 10:09
hey tashke
goed dat het gestegen is mr het is idd wel weinig... mijn hcg op net geen 5w was rond de 2300...
Mr niet wanhopen... mss ben je minder ver of zo dan je denkt...
Goed dat je dokter je gt opvolgen !!
xxx
Kimmy
1 December 2008, 10:32
Hey,
Mijn dokter heeft helemaal geen bloed getrokken. Ze heeft een test gedaan en deze bleek dan positief. En dat was het. Ik moest gewoon een afspraak maken met de gyne.
Hier kan ik pas op 15/12 naar toe. Dat is nog lang wachten hé.
Mientje
maar dan weet je niet of je al dan niet immuun bent voor toxoplasmose? Ze testen bij die bloedtest ook voor HIV, rubella en andere ziekten! Toch wel vreemd hoor, dat je huisarts niet onmiddellijk bloed trok, normaal is dat echt wel het eerste dat ze doen?
Mientje
1 December 2008, 21:43
Nee, idd dat weet ik dus nog niet. Probeer nu wel echt op mijn voeding te letten. Maar ja, de vorige weken heb ik dat niet gedaan omdat ik dacht dat ik niet zwanger was.
Nadat de test positief bleek, vroeg ik wat er nu moest gebeuren en ze zei dus dat ik afspraak met de gyne moest maken en op mijn voeding moest letten, gezond moest leven.
Ik moet mij nu toch geen zorgen beginnen maken hé?
Mientje
Laurence
1 December 2008, 21:55
zeker en vast geen zorgen maken,dat is slecht voor de baby.
Maar het is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan
Nes
1 December 2008, 23:30
Ik heb het ook kouder of gewoonlijk. Daar kan ik mee leven maar het feit dat mijn tepels zo pijn doen als ik kou heb, daar heb ik het wel moeilijk mee!!! Echt pijnlijk. Heeft hier niemand een tip voor?
Kimmy
2 December 2008, 13:32
bij mij was dit ook mijn allereerste kwaaltje dat gelukkig niet zo heel lang duurde (3-tal weken), zoooooveel pijn dat dat doet, é, het enigste wat bij mij klein beetje hielp was watjes (zo van die watjes om je van je make up te ontdoen) in mijn bh steken...
liefs
Kimmy
snoezel
2 December 2008, 13:36
anders borstcompressen in steken...
die zal je binnenkort mss toch nodig hebben :D
ka80
2 December 2008, 19:22
ja, dat doet echt pijn, ik sta soms met tranen in mijn ogen,... Ik zal ook eens achter borstcompressen gaan kijken want heb voorlopig niets gevonden wat helpt!
Nes
2 December 2008, 19:54
Zeg Snoezel, kan het dat de melk al begint te lekken tijdens de zwangerschap??? En ik ga me die compressen aanschaffen want aj aja j.
taschkevdv
6 December 2008, 10:22
hey
allé gisteren nog is men bloed laten trekken, mannekes wat een gedoe.men gewone dokter(bij ons in de praktijk zitten ze met 4 huisartsen vanaf maandag met 5!) was dus dinsdag ziek gevallen dus moest er gisteren een andere huisarts men bloed trekken. wat een geklungel :) 2 keer goed verkeerd gestoken en dan was het raak :). dus het is blijkbaar toch gestegen we staan nu op hcg 917 dus dat is toch positief he :)
lies
6 December 2008, 11:42
ik heb gisteren ook bloed laten prikken. 4 weken 5 dagen ver, waarde staat op 3000.
straks is het een tweeling zeg.
lies
6 December 2008, 12:18
hey
allé gisteren nog is men bloed laten trekken, mannekes wat een gedoe.men gewone dokter(bij ons in de praktijk zitten ze met 4 huisartsen vanaf maandag met 5!) was dus dinsdag ziek gevallen dus moest er gisteren een andere huisarts men bloed trekken. wat een geklungel :) 2 keer goed verkeerd gestoken en dan was het raak :). dus het is blijkbaar toch gestegen we staan nu op hcg 917 dus dat is toch positief he :)
een grafiekje hier: http://www.betabase.info/showBasicChart.php?type=Single
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.