Volledige versie bekijken : Een licht streepje
Bibi84
20 September 2010, 13:41
Hey dames,
Met een bang hartje kom ik jullie melden dat ik denk dat ik terug zwanger ben.
Ik ben natuurlijk nog veeeeeeeel te vroeg om te testen maar kon het niet laten.
gisterenavond heb ik een testje gedaan en ja hoor er verscheen een tweede streepje :) Het is nog licht maar wel duidelijk zichtbaar en ik heb ook constant honger weer dus ik denk niet dat het een valse test is.
Overmorgen test ik opnieuw en dan hoop ik dat het streepje donkerder is en dan bel ik ook naar de fertiliteitsarts.
xxxx
Hera
20 September 2010, 13:44
alvast een voorzichtige proficiat gewenst.
ik duim mee dat je binnen een beetje van de daken kan schreeuwen dat je zwanger bent!!!
stamperke
20 September 2010, 14:02
super meid,duim hier mee dat het streepke veel donkerder mag worden :).
tiger
20 September 2010, 14:05
Alvast een voorzichtige proficiat!!
Witteke
20 September 2010, 14:17
Alvast een dikke proficiat!
PETRA
20 September 2010, 14:56
Bibi, superblij voor jou! Ik duim mee voor een ideale zwangerschap en een gezond boeleke!
kyanoke
20 September 2010, 15:01
ben heel blij voor u bibi, en hopelijk verloopt deze keer alles goed
Fien
20 September 2010, 15:11
Super!!! Geniet er van en de duimen staan omhoog! Proficiat!
Bibi84
20 September 2010, 15:12
Dank jullie wel allemaal.
Ik hoop het ook kyanoke dat alles blijft zitten deze keer nu ja ik ga ervan uit he positief denken.
Alleen weet ik niet echt wanneer ik "overtijd" ben aangezien ik elke maand een andere cyclus heb gehad. Het zal alleszins korten zijn dan 30 dagen anders had ik nu nog geen positieve test gehad wss.
xxxx
Jyotsna
20 September 2010, 15:35
proficiat!! ik duim ook mee dat nu alles goed mag gaan!
jen
20 September 2010, 15:42
proficiat :) hoop echt dat alles goed blijft gaan ;)
Ruby
20 September 2010, 16:14
Proficiat Bibi!
:)
Kimmy
20 September 2010, 16:49
fijn Bibi!!
ik duim met je mee x
vasoramasa
20 September 2010, 18:34
hier doen de duimen ook overuren ;)
xxxxxxxxx
Wheelee
20 September 2010, 18:49
gefeliciteerd Bibi!! Ik hoop dat alles goed blijft gaan meid!
grtz Wheelee
Fieke
20 September 2010, 19:14
Een hele dikke proficiat! Ik duim mee dat alles goed gaat!
Petatje
20 September 2010, 19:32
een voorzichtige proficiat meid! hier draaien er ook duimpjes!
Framboosje
20 September 2010, 19:39
Proficiat alvast:-)
Liefde is...
20 September 2010, 20:40
* Houdt haar duimpjes in de lucht!*
Koke
20 September 2010, 21:10
Oh bibi wat een geweldig nieuws!!!
Ik duim heel hard mee!!!
Sweetmieke
20 September 2010, 23:32
Ik duim dat alles goed mag gaan bibi! x
Vanessa V
21 September 2010, 09:38
ik duim hier ook mee! Proficiat!
Kimmy
21 September 2010, 09:54
en en en???
Bibi84
21 September 2010, 13:35
hihi nog geen nieuwe test gedaan.
Morgenvroeg ga ik een nieuwe doen.
Ik houd jullie zeker op de hoogte :)
mini
21 September 2010, 13:47
Proficiat, ik duim heel hard mee dat alles goed blijft gaan!
Bo
21 September 2010, 16:47
*duim* *duim* *duim* :)
Maro
21 September 2010, 19:46
hey bibi,
alvast van mij ook een dikke proficiat!
En ik duim mee dat alles nu mag blijven goed gaan!
Groetjes xxx
elsken
21 September 2010, 20:40
dikke proficiat bibi en ik duim ook dat alles nu wel goed gaat.
Je verdient dit heeeeel hard meid
xxx
aline
22 September 2010, 08:40
Proficiat Bibi!!! Echt super nieuws. Ik duim dat alles goed blijft gaan!
biebie
22 September 2010, 10:34
Hey Bibi,
ook hier wordt superkeihard meegeduimd dat alles goed blijft gaan.
Jullie verdienen het!
Prutske5
22 September 2010, 11:06
Bibi meid, ik duim hier ook mee voor een super duidelijk lijntje en dat het deze keer echt goed mag blijven gaan!!
Bibi84
22 September 2010, 13:39
hey,
Ik heb gisterenavond een nieuwe test gedaan kon niet wachten tot deze ochtend;
Het lijntje is al een heel stuk donkerder bijna hetzelfde als de controlestreep. Dus ik denk wel dat het goed zit. Ik ben ook al ongelofelijk moe dus ik hoop dat deze keer het allemaal blijft zitten.
Ga proberen een foto te maken van de testen en deze posten straks of morgen
xxxx
Prutske5
22 September 2010, 13:57
ooh super meid!!
bel dan maar snel naar je fertiliteitsarts!
bij mij bleek m'n endometrium die maand te dun, ik heb gebeld en ik mocht gelijk om mijn voorschrift voor utrogestan gaan.
I'll keep my fingers crossed!
ka80
22 September 2010, 13:58
Oh super Bibi!!! ben héééééél blij voor je, nu hopen dat alles goed blijft lopen he!! Wanneer ga je een afspraak maken of bloedtest doen? x
Bibi84
22 September 2010, 14:05
Ik ga vandaag nog bellen naar de fertiliteit.
Heb proberen te bellen tijdens de middag maar nam natuurlijk niemand op.
Weet eigenlijk zelf niet of ik nu eerst nog langs de ha moet.Zal ervan af hangen hoe snel ik bij de fertiliteitsarts terecht kan.
Bibi84
22 September 2010, 14:07
@ prutske: hoe heb je dat dan gedaan met je werk?? heb je het al onmiddellijk gezegd?
Ik wil liefst ook zo snel mogelijk naar de fertiliteitsarts maar ik werk van 09.00 tot 18.00 uur en ik wil nog niets zeggen.
stamperke
22 September 2010, 14:28
bibi dikke proficiat meid,geniet ervan en we duimen dat alles goed mag gaan dees keer.
Bibi84
22 September 2010, 14:29
amai ik kan pas op 20 oktober naar de fertiliteitsarts. Hij is op congres.
Anneke8
22 September 2010, 16:41
een hele dikke proficiat bibi. Ik duim dat het verder goed blijft gaan en binnen 8 maand een klein wondertje in je armen kan houden.
20 okt is nog een hele tijd wachten. Misschien kan je dan beter toch al eens langs de huisarts gaan.
Framboosje
22 September 2010, 16:52
Proficiat bibi, duimen dat idd alles goed blijft gaan, geniet er maar van!!
ruth
22 September 2010, 16:53
Een dikke proficiat!
20 oktober is idd nog heel lang!? Mag je ondertussen al starten met iets? Ik neem nu ook utrogestan 3xd om de innesteling te bevorderen, en blijkbaar wordt dat wel veel gegeven wanneer er risico is op een miskraam. Mss ondertussen al eens contact opnemen met je eigen gyn. want het is toch raar dat ze je zeggen dat je onmiddellijk moet contact nemen als je zwanger bent en uiteindelijk maar een maand later een consult krijgt; of zou heeft hij geen collega waar hij mee samenwerkt?
Ik hoop natuurlijk dat dit allemaal niet nodig is, maar jullie hebben nu wel al genoeg verdriet gehad, deze keer moet dit bolleke bij jullie blijven!
Wij duimen!
Bibi84
22 September 2010, 17:01
awel ja dat vind ik dus ook zo raar allemaal.
Hij ging mij van in het begin opvolgen moest ik nu zwanger zijn maar als ik moet wachten tot 20 okt ben ik volgens mij al 8-9 weken. Das al laat he.
En nu heeft mijne vriend ook nog middagpost juist die dag en heb een afspraak in de namiddag, dus kan ik die ook nog eens verzetten. Dan zal het nog later worden wss.
Prutske5
22 September 2010, 17:33
@ prutske: hoe heb je dat dan gedaan met je werk?? heb je het al onmiddellijk gezegd?
Ik wil liefst ook zo snel mogelijk naar de fertiliteitsarts maar ik werk van 09.00 tot 18.00 uur en ik wil nog niets zeggen.
daar heb ik nu net de chance dat ik geen werk heb, een geluk bij een ongeluk he. dat je op je werk nog niks wil zeggen, dat snap ik, je werkt er trouwens ook nog niet zo lang dacht ik? wat het allemaal nog moeilijker maakt...
ik zou ook efkes bellen naar je nle gyne en nog eens goed de nadruk leggen op die opvolging door de fertiliteitsarts.
Het minste dat hij kan doen is je utrogestan voorschrijven. ik dacht ook dat je eens geschreven had dat hij niets fout vond en dat je progesteronwaarden goed waren, maar die kunnen schommelen he. met die utrogestan kan je niets fout doen. Het gaat een miskraam niet voorkomen, maar zal er wel voor zorgen dat als de fout bij de innesteling ligt, dat die dan beter verloopt!
Wanneer ik geen voorschrift meer heb ga ik gewoon naar de ha, dus voor alle zekerheid zou ik eerst naar daar gaan. Wie weet hoe lang je anders nog moet wachten op je gewone gyne...
ik blijf http://www.babyplaza.be/community/images/icons/icon14.gif !!!
kyanoke
22 September 2010, 18:11
das dan ni opvolgen he bibi, zou ondertss mss een vroegere afspraak maken bij een andere gynecoloog en mijn probleem uitleggen en vragen of ik weekelijks kan komen tot ik bij den andere kan
Fieke
22 September 2010, 19:12
Tja, ze wachten natuurlijk ook even af, dat er al zeker iets te zien is!
Ik ben zwanger geworden via ivf, en ik mocht ook pas op 8weken op echo!
Anders was er niet echt iets te zien zei de gyn!
In elk geval een hele dikke proficiat, en probeer er een beetje van te genieten
Fien
22 September 2010, 19:27
Proficiat Bibi!!!! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid!
kyanoke
22 September 2010, 19:55
op 6 weken is er een hartje te zien, en als je da hebt dan zakt je percentage al flink voor kans op een miskraam
Wheelee
22 September 2010, 21:26
Bibi, gefeliciteerd meid!! Echt fijn voor jullie! Ik hoop dat alles goed zal gaan en dat er voor oktober toch even iemand naar je kan kijken. Al is het maar om je gerust te stellen!!
Geniet ervan meid, je hebt het verdiend!
liefs Wheelee
Bo
23 September 2010, 09:41
Proficiat meid!
Ik zou toch ook even langs de ha gaan voor een voorschrift Utrogestan. Het kan geen kwaad è, en wie weet helpt het wat.
Moest je nog niet durven, ik heb nog wat over. Ik wil het je best opsturen als je wilt, dan kan je t toch al gebruiken tot de 20ste en dan zien wat je fert.arts zegt.
Moest je ook geen aspirine nemen nu? Er hangt me zoiets in mijn kop.
Kimmy
23 September 2010, 10:02
och, bibi, ook van mij al een voorzichtige proficiat
ik hoop voor jou dat het héél snel 20/10 is!!
Bibi84
23 September 2010, 13:49
ja ik moet cardioaspirine innemen dat doe ik nog steeds.
amai wat een gedoe. De fertiliteitsarts is op verlof. Mijne gyné is ook op verlof. Dus heb ik gewoon naar afdeling gynaecologie gebeld en het uitgelegd aan een verpleegster en deze heeft mij dan doorverwezen naar een andere gyné. Zij vond het ook niet kunnen hihi.
Dus ik mag straks om half 5 al gaan. Dan zal er nog niks te zien zijn aangezien ik nog maar net vier weken ben maar dan kan die mij toch wel utrogestan geven of iets anders weet ik het.
@kyanoke: bij de tweede zwangerschap had ik een hartje zien kloppen op 5w5d maar helaas is dat gestopt.
xxx
baloutje
23 September 2010, 15:36
Ik duim voor je bibi84 ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat je hetzelfde mag ervaren als ons. dikke zoen XXX
kyanoke
23 September 2010, 15:47
das heel goed bibi dat je al kan gaan.
Bibi84
24 September 2010, 14:27
Zo ik ben gisteren geweest en alles zag er normaal uit voor 4 weken. Er was veel dik baarmoederslijmvlies te zien en een beginnend vruchtzakje. Tot nu toe was alles goed.
ik moet die cardioaspirine zeker nog doornemen. Utrogestan moest helemaal niet. volgens die gyne heeft dit echt alleen werking bij ivf enz maar niet bij een natuurlijke zwangerschap. Dit wordt veel gegeven voor het psychologische effect maar niet dat het effectief zou helpen. Hij wou het mij wel voorschrijven maar ja heb het dan toch maar niet gedaan.
Achter twee weken mag ik al terug op 7/10 om te kijken als alles goed groeit en of er dan al een hartje klopt, hetgeen wel zou moeten denk ik dan.
Dus ja afwachten maar. Nu ja twee weekjes is zo lang ook niet he.
Vond deze gyné super meevallen en hij heeft praktijk aan huis dat is ook fijn. Ik ga bij deze blijven gaan.
Nu krijg ik wel veel echo's dat vind ik wel leuk hihi
xxxxx
karootje
24 September 2010, 14:58
Oh leuk voor jullie dat jullie goed nieuws hebben gekregen...wij mogen ook op 7/10 terug...we kunnen samen aftellen dan...;)
Prutske5
24 September 2010, 15:47
zo'n goed nieuws Bibi!
ik ben zo blij voor je dat je al een beginnend vruchtzakje zag en dat die gyne dan ook ineens goed meeviel.
doordat bij mij het bmslijmvlies veel te dun was en men ms er na 9à10 dagen al doorkwamen, duidde dat bij mij op een progesterontekort.
maar als dat bij jou nu mooi dik is, is dat geweldig goed nieuws he!
ik blijf voor je duimen hoor, en nu op naar 7/10 :)
kyanoke
25 September 2010, 05:47
ben heel blij voor u bibi dat het de positieve kant uitgaat, en ja twee weken is een mooie tijd om terug op controle te gaan. hopelijk kom je ons dan het nieuws brengen dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien. ik duim
Liefde is...
25 September 2010, 09:05
Super Bibi!!
Geniet van het goede nieuws en dat je eindelijk een gyn gevonden hebt waar je je goed bij voelt!!
Ik duim mee dat je binnen een maand of 8 een wolk van een baby in je armen mag houden!!
Je verdient het!
Maro
25 September 2010, 11:44
Hey bibi,
dat is goed nieuws.
Ik blijf met je meeduimen dat binnen twee weken een mooi kloppend hartje op het schermpje verschijnt ;)
Groetjes xxx
mini
25 September 2010, 17:52
Oooh ik duim mee hoor!
Fieke
25 September 2010, 20:13
Heel goed nieuws, ik duim mee dat alles goed blijft gaan!
Liesje28
28 September 2010, 08:45
Idd heel goed nieuws, ook hier staan de duimen omhoog !!!
Bibi84
28 September 2010, 12:59
mijn hcg was 409 op 4w2d toch een mooi begin :)
aprilvisje
28 September 2010, 13:59
Hey dames,
Met een bang hartje kom ik jullie melden dat ik denk dat ik terug zwanger ben.
Ik ben natuurlijk nog veeeeeeeel te vroeg om te testen maar kon het niet laten.
gisterenavond heb ik een testje gedaan en ja hoor er verscheen een tweede streepje :) Het is nog licht maar wel duidelijk zichtbaar en ik heb ook constant honger weer dus ik denk niet dat het een valse test is.
Overmorgen test ik opnieuw en dan hoop ik dat het streepje donkerder is en dan bel ik ook naar de fertiliteitsarts.
xxxx
veel succes en hopelijk is u 2DE test positief maar dat zal wel :p
kyanoke
28 September 2010, 14:02
een mooie waarde heb je daar bibi
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.