Volledige versie bekijken : zwanger!
Mientje
28 November 2008, 07:51
Hallo,
Ik ben gisteren uiteindelijk naar de dokter geweest omdat ik nog steeds geen ms heb. En wat blijkt: ik ben zwanger!!!
Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik dit hier neerschrijf.
We gingen op controle met de gedachte dat de dokter mij ging vertellen dat ik geen eisprong kreeg en dat ik hier medicatie voor moest nemen. Maar ze wilde toch eerst zelf nog eens een testje doen en hier kwam een + tevoorschijn. Mijn man en ik wisten niet wat we hoorden. We geloofden het eigenlijk niet. Maar ze zei: 'ja, geloof me maar, ik ben zeker, proficiat jullie zijn zwanger'.
Het dringt nog steeds niet door hoor, vooral omdat ik nergens last van heb (buiten zeer pijnlijke borsten). Maar dit kon perfect volgens huisarts. Ze zei om tegen half december naar gyne te gaan. Maar ik vind dat precies nog zo lang.
Ze zei wel om toch voorzichtig te zijn met het al te vertellen omdat de kans op MK natuurlijk wel reeël is, zeker na zo lang pilgebruik. Maar daar gaan we niet te veel proberen aan te denken hé.
Ben wel blij dat ik hier met mijn verhaal terecht kan.
Groetjes,
een supergelukkige Mientje
Annelies
28 November 2008, 08:26
hey Mientje,
proficiat!!!!
je moet je idd niet te veel zorgen maken en gewoon genieten!!!
groetjes Annelies
mini
28 November 2008, 09:14
proficiat mientje, hopelijk heb je een zorgeloze zwangerschap :)
Kimmy
28 November 2008, 09:22
proficiat Mientje!
het lijkt nog lang voor je naar gyné kan maar het heeft echt niet veel zin om eerder te gaan, hoor. Dan kan je toch nog niets zien behalve een vruchtzakje, het is leuker om te gaan en direct het hartje te horen en zien kloppen...
geniet ervan, niet teveel nadenken bij de kans op miskramen en gewoon goed overleggen aan wie het al wel of niet wordt verteld (ons criterium was: wie moet het weten opdat we ook bij hen terecht zouden knn bij een eventuele miskraam)
succes!
liefs
Kimmy
Mrs O.
28 November 2008, 09:36
proficiat mientje !!! geniet ervan :)
Sweetdreams1987
28 November 2008, 09:46
Hey !
Proficiat é!
Weet ge mss kunt ge het pas tegen de rest van de familie zeggen mer kerstmis ofzo,
iets ingepakt als een geschenkje :D
En dan ben je ook al naar de gyné geweest é :D
Geniet ervan é
-x-
lady bug
28 November 2008, 09:55
proficiat mientje. geniet er van en dat je geen kwaaltjes hebt wil niks zeggen hoor. ik had er ook zo goed als geen en tot nu toe is alles nog steeds goed met ons tweeën :)
veerle
28 November 2008, 10:35
hi mientje
proficiat meid!!!!
geniet ervan!!!
xxx
xx
x
Nessie
28 November 2008, 10:55
Proficiat Mientje!!
Het is blijkbaar een vruchtbaar forum, want ik deed gisteren een test en die toonde binnen de minuut 2 streepjes! Vannacht geen oog dicht gedaan, ik deed vanmorgen nog een test en opnieuw positief!!
Morgen naar de dokter om bloed te laten nemen!
Wat een gevoel is dit zeg!
En ook al onmiddellijk zo'n pak zorgen erbij!
We gaan samen kunnen aftellen Mientje!
Hier ook niet echt kwaaltjes, behalve de borsten en mijn maag die wat overhoop ligt!
grtjs,
Nessie
isabelga
28 November 2008, 11:07
Hey Mientje! Proficiat!!!!!!!
En Nessie! Proficiat!!!!!!!
taschkevdv
28 November 2008, 11:08
hey proficiat mientje
tof he seg!zeker als het zo onverwachts komt :).en die kwaaltjes moet je u idd ni te hard aantrekken bij mij is het ook alleen de borsten en heel soms de rug.ik mag zelfs ma pas de 6 januari na de gyne!das pas lang :) ach ja wachten wachten wachten he :)
lady bug
28 November 2008, 11:34
ook van ons een dikke proficiat nessie. geniet er maar van, want de tijd vliegt. ik zit ondertussen al in de helft
taschkevdv
28 November 2008, 11:43
en nessie natuurlijk ook een dikke proficiat he :)!!
chikaka
28 November 2008, 12:11
dikke proficiat meiden!!!
Ik zie dat jullie nog niet lang aan het proberen waren! Momenteel ben ik ook nog aan het wacthen op mijn MS en zit al aan dag 33...
Begin me wel misselijk te voelen in de morgen en heb nu al anderhalve week en temperatuur van 37 à 37.1 C.
We zien wel
chikaka
28 November 2008, 12:18
Ohja wou nog iets vragen/toevoegen...
Vanmorgen is mijn vriend onverwacht thuis gekomen en ja... hormonen stonden niet stil :)
Ik had gewoon veel last van mijn baarmoeder toen wij bezig waren.. Is dit een zwangerschapssymptoom??
groetjes
lady bug
28 November 2008, 13:21
wat bedoel je met last??
Mrs O.
28 November 2008, 13:34
ik had het weekend van mijn Nod enorme last tijdens het vrijen... vooral toen ik een orgasme kreeg was de fun over en lag ik te kermen vd pijn aan mijn baarmoeder...
2 dagen erna testte ik positief :)
dus bij mij was dit zeker een symptoom !!!
chikaka
28 November 2008, 14:02
zoals Mrs. O omschrijft.. Het doet pijn (niet alleen orgasme maar ook tijdens de daad)
Kimmy
28 November 2008, 14:08
bij mij was dit net hetzelfde... ik vond vrijen helemaal niet meer fijn, als ik een orgasme kreeg was het alsof de baby zei "ha, nee, é, mama, geen pleziertjes meer voor jou" :).
proficiat Nessieeee!!!!
amai, nog een duo dat samen kan aftellen :)
geniet ervan enne... het vrijen wordt weer beter!
liefs
Kimmy
lady bug
28 November 2008, 14:09
ik had en heb daar ook last van. het mindert wel, maar ook de zin om te vrijen mindert wat. nu hopen dat het snel terug komt, want mijn man begint het lastig te krijgen :)
ka80
28 November 2008, 14:23
PROFICIAT MIENTJE NESSIE EN TASCHKE !!!!!
Ja, de seks en orgasme,... je produceert dan zo'n hormoon dat wat trekt op de weeën en dus krampen geeft maar eigenlijk onschadelijk is. Nu moet ik wel toegeven dat ik daar in het begin last van had maar nu helemaal niet meer. Tip, probeer seks te hebben op de kant (lepeltje) dat doet helemaal geen pijn, de standaardhoudingen zijn niet zo aangeraden want pijnlijk.
xxxx
chikaka
28 November 2008, 14:41
Zo te horen zou ik maar beter een testje wagen... zoals al enekel ber geleden meegedeel, ik zit nu op dag 33 maar mijn eerste en vorige cyclus was 41, daarom dat ik nog geen test heb geprobeerd. Mijn temperatuur is al anderhalve week 37 à 37,1 ° en heb ergens gelezen dat na eisprong dit normaal is en als je temperatuur 37 blijft of hoger een grotere kans inzit da je zwanger bent...
Mrs O.
28 November 2008, 14:53
succes met de test !!!
Nessie
28 November 2008, 15:00
Merci!!
Veel succes met de test! Ik had zaterdag nog negatief getest, maar heb sedert maandag last van mijn darmen beginnen krijgen en niet goed weg weten met mezelf. En dan, 4 dagen later toch positief getest!
Je voelt precies dat er iets niet klopt of dat er iets anders is, maar ik durfde geen test doen.
Mijn vorige cyclus was er ene van 35 dagen en nu zat ik al aan 44 dagen.
Grtjs!
chikaka
28 November 2008, 15:15
Ewel Nessie,
Gisteravond toen ik in mijn bed lag, dan waren mijn darmen serieus aan het brobbelen en kan ook al enkele dagen moeilijk naar het toilet. Er zijn zo nog een paar dingetjes waarvan ik zeg, dit klopt niet maar denk dat mijn lichaam een loopje neemt met me. Toch denk ik dat mijn eisprong heeft plaatsgevonden rond 14 november. Vorige ook een hele week witverlies...
sunshine
28 November 2008, 15:35
Amai zoveel zwangeren (begin een beetje jaloers te worden), allemaal een heel dikke proficiat!
@chikaka:'k ben nieuwsgierig, wanneer test je?
chikaka
28 November 2008, 15:57
Ik denk dat ik toch zeker tot volgende week zaterdag zal wachten om te testen want zit dan aan 41 dagen (indien er intussen nog niks te bespeuren valt°
Dacht dat ze er vandaag zouden zijn die duivels want gisteren krampen tot en met... Vandaag heb ik ook weer veel krampen.. We zullen zien :)
Mrs O.
28 November 2008, 16:07
ik had ook massa's krampen chikaka... echt.. we hebben veel symptomen gemeen...
ge beschrijft mijn 2 dagen voor ik positief getest heb... tis nooit zeker mr denk toch da ge goe nieuws ga krijgen zenne :)
Mientje
28 November 2008, 18:42
Hey,
Bedankt allemaal!
Nessie ook proficiat voor u hé! Ja, dan kunnen we idd samen aftellen. Raar hé. Ik kan het nog steeds niet geloven, denk dat het pas goed gaat doordringen na de echo. Ook mijn man kan het nog niet goed geloven. We hadden niet verwacht dat we zo snel prijs gingen hebben.
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met de gyne. Mijn huisarts had me iemand aangeraden (iem die heel bekwaam is maar volgens sommige niet zo vriendelijk) maar bij haar kon ik pas op 7 jan. op controle gaan en dit vind ik toch wel lang wachten hoor. Heb dan even naar huisarts gebeld wat ik zou doen. Ze vond ook dat ik best wat vroeger kon gaan. Nu heb ik op 15/12 een afspraak met een andere gyne (hier wist huisarts nog niet veel over omdat ze pas nieuw is in het ziekenhuis). Ik zal wel zien, ik kan nog veranderen.
Ik kijk er al naar uit om het tegen mijn familie te vertellen. Denk dat ik een speciaal kadooke ga voorzien onder de kerstboom.
@ Chikaka: ik zou idd nog even wachten om te testen. Ik heb getest op dag 34 en dag 41 en was steeds negatief. Tot gisteren op dag 48 was het positief maar de + was ook nog niet onmiddellijk zichtbaar, want huisarts dacht ook eerst dat het negatief was. Maar toen werd het toch wel duidelijk dat ik zwanger was. Ik heb voor de zekerheid vandaag zelf nog eens een test gedaan (want stel u voor dat het dan toch niet zo was) en deze gaf onmiddellijk aan dat ik zwanger ben.
Veel succes!
Groetjes,
Mientje
lies
28 November 2008, 19:35
Proficiat allemaal!
Nala'tje
29 November 2008, 11:05
proficiat meiden!!!
het is een vruchtbare maand :-)
er blijven niet veel niet-zwangeren meer over :-)
groetjes
Laurence
29 November 2008, 11:37
Inderdaad zoveel niet-zwangere blijven er niet meer over.
Ik ben ongesteld sinds deze ochtend. Op naar ronde 3 dus.
Ik ben blij dat ik terug eventjes de tijd heb om alles bij te lezen. De laatste maand was het nogal druk.
Maar het was vor het goede doel. Ik mag eindelijk met de auto rijden. Dinsdag mag ik mijn voorlopig rijbewijs gaan halen :):):)
Proficiat aan alle dames die hier binnenkort met een dikke buik gaan rondlopen :)
poepie
29 November 2008, 12:03
hey,
een dikke proficiat aan nessie en mientje!!!! geniet er maar goed van!!! Moet een zalig gevoel zijn!?
het aftellen kan beginnen hé dames?
groetjes xxx
Laurence
29 November 2008, 16:39
He poepie, wij zitten in dezelfde ronde, en ongeveer hetzelfde in onze cyclus. :)
poepie
29 November 2008, 19:57
hey laurence ,
ja inderdaad bijna hetzelfste, en in dezelfde ronde hihi ;)
Echt tof zo kunnen we misschien elkaar wat ondersteunen hé?
vele groetjes xxx
chikaka
1 December 2008, 08:13
Hoi dames,
Ondertussen al aan dag maar.. zaterdagavond had ik pijn aan mijn eierstokken, ik zeg ik ga eens een ovulatietest doen en wat bleek.. twee streepjes... het is nu afwachten tot volgende week zaterdag.
Ik had geluk want mijn vriend is vrijdagmorgen thuisgekomen en zaterdagmorgen pas terug in zee gegaan.
Zou er een kans zijn dat wij op het juiste moment geklust hebben?
grxxtz
elsken
1 December 2008, 15:48
He proficiat meiden.
Geniet er maar van (ook al heb ik er nog geen en wel ik er doodgraag eentje en liever vandaag dan morgen).
Ben ook benieuwd normaal pas volgende week mijn MS maar toch al van zaterdag zo een lastige buikpijn, wel dragelijk maar zo ambetant. (gaat op en neer).
En onvoorzichtig geweest in de week van de eisprong dus probeer er niet aan te denken maar toch hoop ik stiekem zoals vele onder ons zeker?
elsken
1 December 2008, 15:49
Blijkbaar mij goed misrekend voor mijn MS, ze zouden deze week al komen (blijkt uit mijn cyclus) dat verklaard dus mijn buikpijn.
Spijtig maar ja volgende keer beter zeker.
elsken
8 December 2008, 11:16
mensen mensen mensen
nu kan ik er echt nie meer aan uit.
Volgens mijn cyclus ben ik al op mijn 6de dag en heb ik binnen 8d mijn eisprong (zoals jullie zelf kunnen waarnemen) . Wel ik heb nog altijd mijn MS niet. Ik heb wel al van vorige week buikpijn precies zoals ik mijn MS elke dag zou krijgen.
Weet iemand hoe dit komt? Ik durf nog nie te hopen want ik heb wel last in mijn buik, is dit een teken of is die cyclus gewoon verkeerd berekend?
dank u voor de hulp
mini
8 December 2008, 12:06
heb je dan geen test gedaan? Mss ben je wel zwanger
Nessie
8 December 2008, 12:25
Ik zou ook een test doen 'hoor!
Veel succes!
elsken
8 December 2008, 14:21
ja ik weet het maar zou het kunnen dat die cyclus schommelt van maand tot maand.
Raar in elk geval.
Ik geef mijzelf nog tot het einde van deze week en dan doe ik zeker een test. Erg stresserend maar ik denk ergens wel dat het wel heel vlug zou gelukt zijn moest dit zo zijn.
En ergens heb ik wel het gevoel dat mijn MS er aan zitten te komen want ik heb niets van kwaaltjes of last, buiten buikpijn natuurlijk. Maar dan zit mijn cyclus dus terug overhoop
Ik probeer er niet aan te denken omdat de desillusie daarachter nog groter is.
Ik ben nog nooit zo bang geweest als ik ga plassen omdat ik hoop dat ze er niet doorkomen, erg hé.
Nala'tje
8 December 2008, 19:10
hey elsken,
ik wil je niet ontmoedigen,
maar ik heb vorige cyclus anderhalve week rondgelopen met het gevoel dak men ms had,
ik dacht dak mss zwanger was maar nee hoor, gewoon een cyclus van 32 dagen.
de mijne schommelt ook: tot nu toe 34,26,32.
maar kzou toch een testje doen :-)
groetjes
veerle
8 December 2008, 21:07
dat vrouwenlichaam toch hé
het kan wat met ons gevoelens spelen!!!!
xxx
xx
x
L@yla
9 December 2008, 00:04
hoi allen,
vandaag voor de eerste keer zo een ovulatietest gebruikt,hm raar iets, er kwam een heel heel doorzichtig streepje, wat dan wss wil zeggen dat het nog niet de juiste moment is! in ieder geval aan alle zwangere een dikke proficiat! het loopt hier als een trein komaan e veerle t is aan ons e
hehe :)
gr
layla
mini
9 December 2008, 09:52
Ik wacht ongeduldig op de duiveltjes!
En dan vliegen we er ook weer in. :D
Annelies
9 December 2008, 10:04
hey,
ik ben al 2 dagen overtijd, maar ik durf nog geen test te doen!!
ik vind het zo spannend
xxx
mini
9 December 2008, 10:19
Wanneer zou je eventueel een test durven doen? :)
veerle
9 December 2008, 16:13
hoi dames,
er moet me iets van het hart :)
Vanmorgen kreeg ik een sms van mijn beste vriendin...Een collega van haar had over mij gedroomd en ik had een baby in mijn armen.
Ik ken haar collega wel (is mijn ex collega) maar ze weet absoluut niet dat we aan het proberen zijn...En het is ook niet zo dat ik haar recent gezien heb of gesproken heb.
Op zich geen gek verhaal (tot nu toe) maar er is ook in dit verhaal een MAAR :)
Ze heeft ooit nog zo een droom gehad van een vriendin van haar en wat bleek.. Enkele weken later kwam die vrolijk vertellen dat ze zwanger was....
Ik geloof niet echt in paranormale dingen maar, toch heb ik nu weer wat hoop dat het deze maand wel s raak zou kunnen zijn :)
Het zou kunnen dat het de vorige keer toeval was... Maar zowel ik als degene die het droomde vinden het raar dat ze net over mij dat heeft gedroomd...Omdat we niet zo 'close' zijn ze is eerder een kennis en hoort niet
echt tot mijn vriendenkring.
Ik weet dat ik het me niet mag aantrekken en op vast pinnen maar toch....
Ik kan alleen maar hopen dat het nu hetzelfde afloopt als bij haar vorige droom :)
xxx
xx
x
Kimmy
9 December 2008, 16:31
Dag Veerle,
Ik geloof ook niet direct in zo'n dingen MAAR (:)) "hoop doet leven". Misschien is het zo dat als je positief denkt, onder meer omdat die collega dat droomde, dat je gewoon meer kans hebt??
Ik zou mij er gewoon aan optrekken als ik van jou was!
x
Nala'tje
9 December 2008, 19:49
hey,
ik heb ook deze dagen voor het eerst ovulatietesten gebruikt,
en k moet echt heeeeeeel goed kijken of er streepjes staan.
het bovenste zie je nog redelijk goed, maar een onderste is amper te zien.
ik hoop nu maar dat ik mijn eisprong nog niet heb gehad, anders werken die dingen niet bij mij.
volgens mijn ticker moet ik hem nog niet hebben, maar als ik mijn kortste cyclus neem dan moest ik hem al gehad hebben.
is dit normaal?
oh, en veerle, zou toevallig kunnen zijn maar mischien ook niet he :-) spannend :-)
annelies, heb je al getest? wanneer ga je testen?
groetjes
isabelga
10 December 2008, 09:52
Hey Veerle! Laat ons hopen dat dromen uitkomen!
Ik zou dat niet echt paranormaal noemen, maar meer vrouwelijk instinct.
Het vrouwelijk instinct is een raar ding. Ik heb zo 3 bevallingen gedroomd: ik droomde 's nachts van een vriendin en de volgende dag belde ik haar. Ze was net bevallen.
Ik droomde dat mijn broer die nacht papa werd en om middernacht kreeg ik telefoon dat de kleine was geboren.
Ik werdop een ochtend wakker en dacht aan een vriendin. Ik belde en ze was net op weg anar het ziekenhuis, haar water was gebroken.
Annelies
10 December 2008, 09:56
hallo,
ik heb nog niet getest, maar ik heb ook mijn ms nog niet gekregen, blijven hopen dus.
ik heb nog nooit met ovulatietesten gewerkt dus ik kan je niet helpen nala'tje.
Veerle ik zou ook blijven hopen en dromen, misschien is het dan wel zover voor jou. nog een 7-tal dagen geduld en dan weet je het zeker.
ik heb me voorgenomen om pas op dag 40 te testen, dus ik ga pas maandag om een test gaan!!!!!
ik hoop er zo erg op
xxx
elsken
10 December 2008, 14:10
hey iedereen.
Spannend hé zo moeten wachten.
Ik heb ondertussen nog altijd mijn MS niet gekregen, gisteren is getest en negatief, nu ga ik ook wachten tot ma om opnieuw te testen, allez ik ga dat proberen.
volgens mijn cyclus van 28d zou ik al 5-6 dagen overtijd zijn.
ik kan er eigenlijk niet goe bij moest ik een cyclus deze maand hebben van 32d bijvoorbeeld aangezien ik altijd al een cyclus van 28d heb gehad, waarom dan plots niet meer? wie kent het antwoord?
groetjes en veel succes aan iedereen
sunshine
10 December 2008, 14:29
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb ook altijd een cyclus van 28 dagen, en plots was ik eens tien dagen overtijd. Dat was eenmalig, nadien was het terug 28 dagen, ik heb toen ook heel veel negatief getest, zelfs mijn bloed laten trekken. Ik hoop echt voor jou dat het bij jou anders is...
veerle
11 December 2008, 00:03
hi isabelga,
amaai das echt raar en dan nog wel 3keer dus wie weet wordt het voor
die collega van mijn vriendin nu de 2e keer maar, ik blijf er nuchter in ;)
Nog een weekje geduld ;)
xxx
xx
x
isabelga
11 December 2008, 09:41
Hey Veerle! ik hoop voor jou op goed nieuws!
Annelies
11 December 2008, 10:38
hey,
ik kon me niet meer houden,
ik heb getest
maar rara
NEGATIEF
pff
mini
11 December 2008, 11:45
Oh Annelies :( Jammer.
Véél succes in de volgende ronde en dat de duiveltjes maar snel mogen komen. Zodat je opnieuw aan een nieuwe (hopelijk vruchtbare) maand kan beginnen.
taschkevdv
11 December 2008, 12:12
ik vind het ook heel jammer voor je annelies.we duimen voor de volgende ronde he!
Nala'tje
11 December 2008, 20:02
hey annelies wat jammer!! hopen dat de ms er snel zijn dan he!!!
groetjes
veerle
12 December 2008, 21:59
hi anneliesje,
veel goeie moed en op naar een nieuwe hopelijk vruchtbaardere maand!!
kop op ;)
xxx
xx
x
lies
13 December 2008, 09:56
Dag Annelies
Spijtig! volgende ronde beter é...het is binnenkort ongetwijfeld aan jou....
lies
Annelies
13 December 2008, 10:27
hey,
merci voor de steun
maar ik denk dat ik afhaak, voor mij hoeft het niet meer
ik wil geen ronde 24 meer.
gr
L@yla
13 December 2008, 19:33
Hoi annelies,
wat jammer voor je ik kan heel goed begrijpen dat het af en toe teveel wordt, bij sommigen komt het uit de lucht vallen en bij anderen wil het maar niet lukken, in ieder geval hoop ik dat je er ook deze keer een beetje kan overzetten en toch met volle moed naar de volgende ronde gaat!
bij deze een hart onder de riem:)
gr
layla
pinkytje
13 December 2008, 20:19
hallokes,
lang geleden ik hoer ng eens ben geweest ...
Toen ik jullie vertelde na 8maanden proberen zwanger te geraken ,mijn vriend en ik uit elkaar zijn gegaan ,zijn we ondertussen al weer een tijdje samen hoor,ben nooit meer begonnen om weer men pil te nemen ,want vond dat enorme zonde.Na er een tijd niet aan te denken ,heb ik nu toch wel rare waarnemens...
men borsten jeuken enorm en heb massas krampen en men buik,moet pas de 19de men maandstonden hebben ,maar nu zit ik ietwat met een dubbel gevoel! wat als ik zwanger ben en tgaat plots weer niet meer met men vriend???? Of wat als ik nu niet zwanger ben ? Ik weet het allemaal niet meer ze,het wenen staat me al enkele dagen dichter dan het lachen,en kan nie veel verdragen ,vorige maand zijn men maandstonden ook maar half doorgekomen,mss van de stress? ach ik weet het niet,ergens verlang ik wel tot ik weet hoe of wat,maar dan langs de andere kant ook weer niet.Ik denk ook dat men borsten zwaarder zijn geworden ,maar als je er dan op let ,dan begin je ferm te twijfelen.. zijn het nu men gedachten? of niet?
Moeilijke tijden zenne eigenlijk mee al da zwanger worden ,alles is met beiden in orde,enkel mijn baarmoeder ligt wa achteruit(dieper) maar de gyne zei me ook da da normaal geen problemen mag geven ,gewoon de standjes iets aanpassen ,gggrrrr ik word zot! ! ! ! ! !
xxxxxxxx
pinkytje
13 December 2008, 20:20
oei.... met 'hoer' bedoelde ik wel degelijk 'hier' !!!
heb et te laat gezien ,
is et erg om ergens te hopen dat je dan toch maar niet zwanger bent? ik weet niet wat ik heb maar ik zit in dilemma met mezelf zenne
Nes
14 December 2008, 21:00
Pinkytje,
Je bedoeld dat hij omdat je niet zwanger raakte, dat een breuk heeft veroorzaakt tussen jullie?
Het is normaal dat je twijfels hebt, als hij je een keer heeft laten zitten denk je dat dit nog gaat gebeuren. Kan je derover niet praten met hem? Maar als hij een kind met je wil moet dat toch wel iets zeggen he!!!
Moest ik van jou zijn zou ik toch eens goed praten voor je verder gaat met zwanger raken hoor. Ik weet dat het erg klinkt maar, 'je snapt me wel'
En ivm de sex, denk aan zijn gevoelens ook, je weet hoe mannen zijn als het daarover gaat he. Ze zijn niet zoals ons, ze hebben dit nodig.
pinkytje
15 December 2008, 21:38
Hm Mannen!
ge zijt da niets mee ,
zoals ik al vermoedde,weer uit elkaar !
we verstaan elkaar gewoon nie en allebei een ander zicht op het leven ,hij denkt da da uitgaan is ,zuipen ,voetbal zien en sex hebben ,mijn kijk is heel iets anders hoor!
klinkt raar maar hopelijk ben ik nu niet zwanger hoor!shit seg
@Nes : Hoe gaat het bij jou?
xxxx
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.