PDA

Volledige versie bekijken : Blaasontsteking?

Liefde is...
17 September 2010, 18:41
Hoi dames

Ik denk dat ik aan het begin sta van een blaasontsteking en weet niet goed wat ik het best doe..
Heb een licht branderig gevoel constant maar het is niet zo dat ik om de 5min naar het toilet moet rennen..

Ik ben al begonnen met cranberrysap te drinken *Bweik*
Maar zou ik naar de dokter even moeten bellen? Of wacht ik gewoon beter even af tot morgen en drink ik ondertussen lekker verder?

Groetjes!

Anneke8
17 September 2010, 20:04
das moeilijk in te schatten. In principe kan je wachten want je kan er vanaf geraken met antibiotica die niet erg is voor de baby. Ik heb dat net na de bevruchting ook gekregen.
Langs de andere kant ben ik er nog nooit afgeraakt zonder geneesmiddelen, dus alleen probeer ik het ook niet meer.

Mieke
17 September 2010, 20:09
Als ik het net begin te rkijgen drink ik hééél veel water achter elkaar. Zodat ik veel naar't toilet moet en alles goed gespoeld wordt :-) Maar als het langer dan 2 dagen duurt ga ik er mee naar de huisarts.

Elke_
17 September 2010, 23:17
Best is dadelijk naar de huisarts te gaan. Als het echt een ontsteking is, is het niet goed voor je beebje. Gewoon met een potje urine naar de huisarts en dan weet je het dadelijk.
Heb het tijdens de zwangerschap ook 2x gehad.
De eerste keer wist ik wel nog niet dat ik zwanger was, maar gelukkig toen wel aangepaste antibiotica gekregen.

Liefde is...
17 September 2010, 23:41
Ik heb toch maar even naar de HA gebeld en mocht meteen langskomen.
Hij heeft me al antibiotica voorgeschreven maar ik mag ze nog niet nemen tenzij het echt véél erger wordt en ik het niet meer kan houden.

Morgen urinestaaltje binnenbrengen en dan maandag de resultaten ervan..

Nu heb ik dus al véél gedronken ondertussen en dat branderig gevoel is dus weg...
En nu? toch maar mijn staaltje binnenbrengen en laten controleren of het zo laten... Manman soms kan uw lichaam u toch echt voor de zot houden ja!

Groetjes

domi2
20 September 2010, 11:04
Best toch binnenbrengen, ik heb dat ook gehad en begon met een blaasontsteking waar ik niet echt last van had en toen heb ik een nieronsteking gekregen, en die pijn is echt niet om mee te lachen... Dus doen he meid!!