Volledige versie bekijken : Voor de fans van Take That
kingka
26 November 2008, 21:47
... en ik noem geen namen
Mark Owen is opnieuw papa geworden, van een dochter. De aanwinst heeft natuurlijk een dubbele naam gekregen: Willow Rose.
Sweetdreams1987
26 November 2008, 22:17
Das ook wel een mooie naam
-x-
Surprise
27 November 2008, 07:19
Ik was vroeger een echte fan van Takle That vooral van Mark , maar die naam vindt ik toch niet zo leuk , maar das ieder zijn smaak hé.
lady bug
27 November 2008, 11:40
ik was ook een hevige fan en krijg nog steeds kriebels als ik ze hoor. zoals een echte fan hoort te reageren gun ik het Mark heel erg. en de naam mag er wel zijn.
isabelga
28 November 2008, 09:57
als 10 - 12 jarig meisje was ik zot van Marc Owen. Ik heb hem hier in Lucca eens live gezien een paar jaar geleden tijdens zijn solo project. een dikke proficiat aan zijn familie.
Over de naam: ik vind het wel een mooie naam. In Engeland en Amerika, niet in Belgie...
snoezel
29 November 2008, 06:45
en ons isabelga die heeft er voor gezorgd dat ik toen ook fan ben geworden!
wat hebben we toen gehuild toen ze gestopt waren :D
lady bug
30 November 2008, 11:07
hier nog een. achteraf gezien nogal belachelijk, maar toen waren ze mijn alles
isabelga
1 December 2008, 09:57
ik herinner me mijn broer die op eindreis was in Engeland die periode. hij kwam thuis en zei doodleuk: ik wilde die laatste CD voor jou kopen, maar je hebt die zeker al. Ik begon te wenen als een klein kind. zo boos dat ik was! die CD kwam in Belgie maar enkele weken later op de markt ... De band tussen mijn broer en mij is nooit meer hetzelfde geweest ;)
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.