PDA

Volledige versie bekijken : wie doet mee? een positieve test tegen de feestdagen!

Nala'tje
26 November 2008, 18:01
hey dames,

ik open dit topic voor diegenen voor wie het deze maand niets was,
die goed nieuws willen voor het einde van het jaar :-)

ik ben de eerste :-)
zou wel leuk zijn he, een cadeau'tje voor onder de kerstboom :-)

nala, 4e ronde, NOD 29 december

groetjes

veerle
26 November 2008, 18:32
Hi Nala;

i'm next :-)
Als verjaardagskado heb ik geen positieve test aan mijn man kunnen geven!!
maar inderdaad, onder de kerstboom is ook heeeeel speciaal of met den nieuwjaar :-)
als hoop ik niet al te veel want anders is de tegenslag weer te groot als de ms er zijn!

xxx
xx
x

Mientje
26 November 2008, 21:49
Hey dames,

Ik ben al van in het begin aan het hopen dat ik tegen de feestdagen zwanger zou zijn. Maar de kans wordt steeds kleiner hé. Nog steeds geen ms hier (dag 47), morgen naar de dokter.
Maar ik duim mee dat er hier toch nog een paar eindejaarsbaby's gaan gemaakt worden :-)

xxx
Mientje

L@yla
26 November 2008, 22:56
hoi allen,
vandaag moest ik naar de gyne ,mijn eisprong was een week later waardoor ik dus nog altijd geen nod heb,en ik die dacht dat ik voor een keer overtijd ging en dat het mss wel eens prijs zou kunnen zijn,de gyne zei dat hij niet kon zien of ik dan al dan niet zwanger ben dus ik moet nog een weekje afwachten,als het niet zo is dan moeten we beiden getest worden,de gyne zei letterlijk dat het veel te lang duurt voor mensen van onze leeftijd dus ja ik begin een beetje ongerust te worden,mijn droom komt niet uit ik had graag zwanger geweest voor mijn verjaardag volgende dinsdag maar wie weet ook een kerstkadootje,ik hoop het de moed begint me stillaan in de schoenen te zakken,
zo een hele tekst maar het moest er even uit

vele gr
triestige layla:(

veerle
26 November 2008, 23:14
Hoi Layla,

Wat lees ik nu??!!! Ik denk eigenlijk dat we ons nog niet echt "zorgen" moeten maken!
Vriendin heeft er 9maanden over gedaan! en de gyne zei toen voor het jaar doen we niks...
En zie nu is u eisprong anders gevallen, wie weet heb je de afgelopen maanden ook gewoon
op andere dagen geklust... Koppel van mijn leeftijd waren 2j aan proberen en ook altijd op
verkeerde moment geklust. Na die 2 j proberen ze eens op de 14e dag na ms en hup hune kleine is
1j en de tweede is op komst...
Don't worry geniet van het eindejaar en beginnen volgend jaar met goeie moed
als het in dec niks is!!
dikke knuffel en een hartje onder de riem van mij!
xxx
xx
x

Annelies
27 November 2008, 08:22
Hallo allemaal,

ik hoop ook dat er voor mij nog dit jaar positief nieuws in de bus zit. En ik hoop het voor jullie allemaal ook.
ik kan bij deze ook niet zeggen aan de hoeveelste ronde wij zitten, ben ondertussen al de tel kwijt geraakt. nu toch al een kleine 2 jaar.

Gisteren had ik een raar gevoel toen ik opstond, maar vandaag is dat gevoel er niet meer.
ik weet dus niet wat ik er moet van denken. Zal nog 10 daagjes moeten wachten om het zeker te weten. Hopelijk niet weer de zoveelste teleurstelling.

veel moed aan iedereen
liefs Annelies

L@yla
27 November 2008, 08:58
hoi veerle,
das heel erg lief van je! ik vond het ook een beetje raar dat hij nu al wil testen maar hij is van mening waarom altijd een jaar wachten het is tijdverlies,ik heb namelijk een nieuwe gyne,mijn vorige werkt daar niet meer dus hop krijg ik een nieuwe... nu ja hij is wel sympathieker en geeft echt over alles uitleg! het zou idd kunnen dat we gewoon echt verkeerd klussen ik denk dat ik mij eens ovulatietesten ga aanschaffen!

gr
layla

mini
27 November 2008, 09:37
Of gewoon vragen om een opvolging te doen in uw cyclus. De gyné volgt dan mee op wanneer uw eitje klaarzit, door middel van de follikelmeting. Dan 'moet' je wel klussen op de dagen dat de gyné zegt, maar is al er zijn al veel mensen door geholpen. :)

lies
27 November 2008, 16:31
Bij mij werken ovulatietesten niet. ik denk dat ik teveel water drink, maar ik kan dat echt niet laten. Je mag normaal vier uur voor je test niet drinken. De enige moment dat ik dat doe is 's nachts en ovulatietesten werken niet bij het opstaan.

15 euro in het water dus. Maar ik kan wel heel mooi mijn cyclus bijhouden met tempen en op basis van uitscheiding. Dat werkt heel precies en ik gebruik zo'n site die alles voor je bijhoudt. ik ben daarmee begonnen na mijn MK, om te weten of ik wel een eisprong kreeg....

sunshine
27 November 2008, 17:51
Bij mij is dat echt volgens het boekje. Ik heb mijn regels om de 28 dagen, ik heb altijd een lichte streep op de test, op dag twaalf wordt die iets donkerder, op dag 13 en 14 is die echt donker, en op dag 15 wordt die terug wat lichter, om dan weer heel licht te worden. En dat is al twee keer exact hetzelfde geweest, dus dat zit bij mij wel goed. En ik drink wel hoor, niet veel en probeer de laatste 2 u ervoor niet te drinken, maar zelfs als ik veel drink kan je het verschil zien. Misschien ligt het aan de soort testen Lies???

lies
27 November 2008, 22:42
ofwel heb ik gewoon weinig hormoon-toestanden.
ik gebruik dezelfde als jij denk ik: die van sensitest, met het kadertje en het hartje.
ik zie geen streep, behalve twee dagen een hele lichte en daarna weer niks.

Sweetdreams1987
27 November 2008, 22:50
Ik hoop om der bij te zijn om tegen de feestdagen een positieve test te hebben.
Ik zit nog maar in mijn eerste cyclus en normaal moet ik morgen mij ms krijgen,
maar ondertussen had ik de 20ste in de morgend een beetje bloedverlies...
Dus ik ben mijn telling kwijt !
Ach we zullen wel zien é :D

-x-

Laurence
28 November 2008, 07:06
ik hoopte op een positieve test voor de verjaardag van mijn man, en dat is vandaag.ik heb toch een testje gewaagd maa hijwas negatief.
Maar ik geef de moed nog niet op want het was eigenlijk te vroeg om te testen.
Maar het komt wanneer het komt, ik zie er zo naar uit, maar ben niet meer bezig met alles uitrekenen.

veerle
28 November 2008, 10:39
hi laurence,

mijn man verjaart volgende week (net in mijn vruchtbare dagen)
een testje kan ik hem niet geven maar, wie weet wordt ons kindje
op zijne verjaardag 'gemaakt' ;)
We zullen wel zien wat en wanneer het komt zeker?!

xxx
xx
x

Annelies
29 November 2008, 09:32
hey,

ik vind dit allemaal zo spannend, ik hoop echt dat jullie allemaal zwanger zijn nog dit jaar.
nog 9 dagen voor mij,,maar die gaan zo traag voorbij, ongelofelijk.

toch maar blijven duimen

xxx

Laurence
29 November 2008, 11:40
Bij mij zal het misschien voor de feestdagen zijn. Hoop ik toch een beetje.
Ik heb het hem niet als verjaardagscadeau kunnen geven, maar misschien wel volgende maand.
Het zou toch leuk zijn om je predictor onder de kerstboom te kunnen plaatsen :)

veerle
29 November 2008, 17:44
hi laurence,

zo denk ik ook kindje maken op zijn verjaardag en dan als pakje
onder de boom de test! maar ik ga me niet te blij maken!
Ik denk dat het eerder een valentijnsgeschenk gaat zijn hier...

XXX
XX
X

Laurence
30 November 2008, 10:23
Dat is ook een mooi geschenk hé.
Als het niet lukt voor onder de boom, dan lukt het wel met een rode strik erond. :)

veerle
30 November 2008, 11:18
hi dames

mijn vruchtbare dagen zijn daar,
ik kan het niet laten om er toch rekening bij te houden :s
ik snap niet hoe andere dames het 'uit hun kopje kunnen zetten'
ben niet hele dagen bezig met het zwanger zijn maar dat nu
de vruchtbare dagen er zijn zit tich wel in mijn koppie :)

duimpjes omhoog deze week ;)

xxx
xx
x

poepie
30 November 2008, 11:32
ik ga ook mee voor dat valentijnsgeschenkje...

groetjes
xxx

poepie
30 November 2008, 11:44
veerle laat je maar eens volledig gaan !!! ;)

Ik duim voor je !

groetjes xxx

L@yla
30 November 2008, 20:08
hoi veerle,
het is wel normaal denk ik dat als je weet dat je vruchtbaar bent je er mee bezig bent,ikzelf doe het ook wel onbewust,k heb nu vandaag ovulatietesten gekocht,ik hoop dat dit ons iets verder helpt!

gr en succes deze week
layla

veerle
1 December 2008, 09:49
hi

dames we zijn alvast goed begonnen deze 'vruchtbare week' komt ook nog dat
ik verlof heb deze week eindelijk :) joehoe en mijn man heeft de morgenpost dus s avonds
kunnen we het snel gezellig 'warm' maken met z'n 2 ;)
enfin ik wens iedereen hier een vruchtbare maand en een mooi pakje onder de boom!!

xxx
xx
x

Annelies
2 December 2008, 11:43
hey,

ik dacht dat ik mijn vruchtbare week al voorbij was, maar ik heb zondag enorme pijn gekregen,
zelfde pijn als ik normaal bij een eisprong heb.
maar zondag zat ik al aan dag 25 van mijn cyclus. zou dat kunnen dat het pas zo laat is?

xxx

lies
2 December 2008, 11:45
ben je normaal regelmatig?
misschien innesteling?

L@yla
2 December 2008, 12:16
hoi annelies,
wij zijn 7 maand bezig en volgens mijn gyne heb ik bijna altijd mijn eisprong een week later dan verwacht wat mss wel aan de oorzaak ligt van het feit dat het zolang duurt dus mss best eens kijken om evt met ovulatietesten te beginnen zo weet je het zeker
gr
layla

Annelies
2 December 2008, 13:33
Hey,

ik heb in het begin dat ik stopte een cyclus van 23 dagen (een keer of 2)
daarna heb ik ongeveer een jaar een cyclus gehad van exact 33 dagen.
Toen ben ik begonnen met clomid en andere pillen om de bevruchting te helpen. Toen is er vanalles misgegaan denk ik
want toen had ik cyclussen tussen de 46 en de 53 dagen.
na mijn eerste miskraam heb ik had ik terug 33 dagen en dan dat tweede miskraam, vandaar dat ik nog niet zeker weet hoelang mijn cyclus nu is.
Ga nog mijn ms afwachten deze maand en volgende maand eens testen met die ovulatietesten.
heb dat eigenlijk nog nooit gedaan, is dat betrouwbaar?
xxx

sunshine
2 December 2008, 14:19
Volgens mij wel omdat het bij mij echt elke maand hetzelfde is, bij mij werkt dat heel goed. Nu nog hopen dat ik er ook zwanger van word...

lies
2 December 2008, 18:50
bij sunshine werkt dat goed, bij mij helemaal niet. ik drink te veel water.

Nala'tje
2 December 2008, 19:27
ik heb er ook gekocht, maar ik drink ook veel water. werken ze dan niet?
en om welk uur doen jullie de testen?
er staat dat je niet met ochtendurine mag doen, maar mag het dan wel als je al even wakker bent, bij m'n 2e plas?

groetjes

Sweetdreams1987
2 December 2008, 19:40
Hier nog steeds niet mijn ms gehad :D
Dus wie weet :lol:
Ik heb gistere nog getest ma toe nwas het nog negatief...

-x-

Laurence
3 December 2008, 06:56
bij mij werken die ovulatietesten ook niet. kheb het al drie keer gepobeerd, en er is nooit geen enkele lijn tevooschijn gekomen. en nochtans,ik drink ni veel.

sunshine
3 December 2008, 09:22
amai das wel pech hebben, 'k heb blijkbaar veel geluk dat dat bij mij wel werkt, zo te zien werkt het bij de meesten niet... En ik drink ook veel, 'k probeer er wel op te letten van de twee uren ervoor wat minder te drinken en niet meer naar toilet te gaan, maar soms lukt dat niet en toch blijft het bij mij heel goed afleesbaar. Dus ja, 't hangt af van persoon tot persoon zeker?

veerle
4 December 2008, 09:56
hi sunshine,

zie op je ticker dat je bijna kan testen ;)
hoop dat de duiveltjes niet bij u op bezoek komen!

xxx
xx
x

sunshine
4 December 2008, 10:04
Merci :-)

Ik vermoed wel dat het een beetje later zal zijn, ik heb mijn eisprong twee dagen later gehad. Afwachten... pfff! Kan lastig zijn...

Fieke
5 December 2008, 19:24
ik ga ook mee voor een positieve test onder de kerstboom!

Als alles goed gaat, dan heb ik ergens volgende week mijn kunstmatige insiminatie!
Dus dan kan ik het nog net voor de feestdagen weten!

Ik duim voor iedereen eh!

L@yla
5 December 2008, 19:56
fieke!
ik duim zo hard mee voor je het zou voor iedereen leuk zijn een positieve test maar voor jou in het bijzonder!
daarom wens ik je veel succes en dat je in 2009 mama mag worden

gr
layla

poepie
5 December 2008, 20:00
veel succes fieke!

groetjes

Nala'tje
6 December 2008, 13:30
hey fieke wij duimen allemaal mee!!!

musti
6 December 2008, 16:22
Hallo ik ben nieuw hier,
Mijn vriend en ik proberen ook voor een kindje, ik ben nog maar 1 maand met de pil gestopt.
Nu had ik toch een vraag. Ik ben vandaag 2dagen overtijd! Gisteren had ik bij het opstaan heel licht roze verlies, daarna niets meer, vandaag heel weinig bruinerig slijm... tklinkt een beetje vies sorry daarvoor. Ik heb wel het gevoel dat ik mijn regels zou moeten krijgen, mijn buik staat een beetje dik en ik heb dezelfde symptomen als ik mijn regels moet krijgen. Na het stoppen van mijn pil had ik een hele week bruinerig slijm en een regelgevoel. Een week of twee geleden ben ik bij het opstaan heel erg misselijk geworden in de morgen, ik had dit zo een 2 dagen, daarna niet meer. Iemand hier ervaring mee? En natuurlijk zou ik zwanger zijn? Ik wil nog geen test doen, denk dat dit te vroeg is.
Musti

mini
6 December 2008, 17:23
Eerst en vooral welkom! ;)
Om te antwoorden op uw vraag; De misselijkheid van twee weken geleden kan mss wijzen op uw eisprong. Sommige vrouwen hebben daar last van, andere niet. :)
Het is altijd mogelijk dat je een langere cyclus hebt, maar of je zwanger bent, dat weet je pas na een thuistest of een bloedonderzoek. ;)

Sweetdreams1987
6 December 2008, 18:02
Hallo ik ben nieuw hier,
Mijn vriend en ik proberen ook voor een kindje, ik ben nog maar 1 maand met de pil gestopt.
Nu had ik toch een vraag. Ik ben vandaag 2dagen overtijd! Gisteren had ik bij het opstaan heel licht roze verlies, daarna niets meer, vandaag heel weinig bruinerig slijm... tklinkt een beetje vies sorry daarvoor. Ik heb wel het gevoel dat ik mijn regels zou moeten krijgen, mijn buik staat een beetje dik en ik heb dezelfde symptomen als ik mijn regels moet krijgen. Na het stoppen van mijn pil had ik een hele week bruinerig slijm en een regelgevoel. Een week of twee geleden ben ik bij het opstaan heel erg misselijk geworden in de morgen, ik had dit zo een 2 dagen, daarna niet meer. Iemand hier ervaring mee? En natuurlijk zou ik zwanger zijn? Ik wil nog geen test doen, denk dat dit te vroeg is.
Musti
Hey,

ik heb ongeveer hetzelfde zoals gij gehad...
ik ben ook iets meer als een maand geleden gestopt,
en ondertussen ben ik al 9dagen overtijd,
het spijtige is wel dat mijn test gistere nog negatief was.
Mss te vroeg getest of mijn lichaam is zich nog aan het aanpassen ,
ik zou het niet weten

-x-

veerle
7 December 2008, 13:26
hi fieke,

awel ik gun het u echt van harte om een leuk geschenk onder de boom!!
en niet alleen u maar, iedereen hier op het forum die een bol buikje wil!

xxx
xx
x

viekebieke
7 December 2008, 23:27
Hallo ierdereen,

Ik ben nieuw hier dus zal ik me eventjes voorstellen zodat jullie me een beetje beter leren kennen.....
Ik ben een meisje van 24 jaar en 3 jaar samen met mijn vriend, hij heeft al uit een vorige relatie een zoon van bijna 4. Een schat van een kind die ik beschouw als een van mezelf.... Begin Augustus besloten mijn vriend en ik om met de pil te stoppen en te gaan voor ons eigen kleine wondertje, maar dat loopt niet zo vlotjes dan ik dacht. Op 29/11 heb ik voor de eerste keer terug mijn regels gehad, dus mijn cyclus heeft exact 110 dagen geduurt :-( ik heb natuurlijk al verschillende zelftesten gedaan en bloed laten prikken, naar de gyneacoloog geweest en die zegt dan dat ik me geen zorgen moet maken dat alles in orde is, maar als je 110 dagen je regels niet krijgt, geloof me, je maakt je wel zorgen. en natuurlijk lijdt ik aan het dikke buiken complex; overal waar ik ga of sta zie ik mensen met dikke buiken..... Als ik eerlijk mag zijn was ik gisteren zelfs een beetje jaloers toen ik hoorde dat Tia een kindje verwacht, niet dat ik het haar niet gun maar waarom zij wel en ik niet????? Ik heb echt bewondering voor mama's die geduldig afwachten en de moed niet opgeven!!! Om het dan allemaal nog een beetje moeilijker te maken vertelde mijn vriend zijn ex vrouw(waar ik een heel goed contact mee heb) ons vorige week dat ze 6 weken zwanger is..... Heel fijn, kan haar zelfs niet meer onder ogen komen zonder dat ik me slecht voel, lijkt of het ierdeen gegunt is behalve mij :-( en ons wondertje zou zo gewenst zijn!!!!!

groetjes viekebieke

veerle
7 December 2008, 23:49
hi viekebieke;

welkomç
hier is het ook zo iedereen wordt zwanger en krijgt babys behalve wij...
Maar, we zijn heus niet alleen en onze tijd komt nog het gaat bij de ene wat sneller dan
bij de andere...Wie weet hoelang tia heeft moeten proberen ;)
En dit forum kan je wel helpen, je kan hier alles kwijt!!! doet soms echt deugd :)

xxx
xx
x

Laurence
8 December 2008, 06:59
Het doet echt deugd om hier je hart te kunnen luchten en de verhalen van onze lotgenoten te kunnen lezen. Onze beurt komt nog wel

mini
8 December 2008, 10:25
Euhm om ff op het Tia-verhaal te komen... Ze hebben de natuur hun gangetje gelaten na de Olympische spelen. :)
Maar dat terzijde. De één heeft het geluk om vroeg zwanger te zijn, de ander moet langer wachten.
Het lijkt soms oneerlijk, maar idd, onze tijd komt ook nog. :)

Kimmy
8 December 2008, 11:38
Fieke, ook ik duim heel hard voor je mee!!!
x

jolien
12 December 2008, 12:30
dag allemaal

En al iemand positief getest. Ik zit nu aan mijn vruchtbare dagen. mijn nod is 29 of 30 december
Heel erg spannend dus. Het is voor ons de tweede keer, heb al een dochtertje van 6 maanden.
Groeten

http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=3643 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)

viekebieke
12 December 2008, 19:12
Hallo iedereen,

Wat kan het toch goed doen om je hart hier is te luchten. Ik zit nu in mijn vruchtbare dagen als ik mijn voorbeeld cyclus zou volgen maar die heb ik dus niet, dus is het gokken en proberen we regelmatig te klussen :-). iedere dag voel ik meer en meer dat mij vriend er ook naar uitkijkt tegen dat we zwanger zijn. Kan echt minder en minder het geduld opbrengen en alle dagen neem ik mij voor om er niet meer te fel mee bezig te zijn en dan onbewust zit ik er altijd aan te denken. Pfff en dan zijn er mensen die zwanger worden van een one night stand en wij moeten er zo lang op wachten. Ik heb echt enorm veel bewondering voor mensen die jaren moeten proberen en de kracht vinden om er mee door te gaan, ik zou het niet kunnen maar dat zal dan ook wel een beetje de aard van dit beestje zijn :-) We wachten af in volle spanning en in tussen bedankt dat jullie een luisternd oor voor ons willen zijn.

Groetjes viekebieke

lies
13 December 2008, 09:59
Pfff en dan zijn er mensen die zwanger worden van een one night stand en wij moeten er zo lang op wachten.
dat heb ik ook al vaak gedacht: als ik zie hoe sommige mensen ongewenst zwanger worden, na één nachtje onvoorzichtig zijn: het leven zit niet eerlijk in elkaar...

pinkytje
13 December 2008, 20:41
ik denk dak ook mee doen
nie op letten,maar na bijna een jaar proberen zit me de moed in de schoenen en weet ik niet meer wat ik wil
ik moet men MS hebben op 19/12
maar heb nu al krampen en jeuk in de borsten en humeurwisselingen,denk dus wel dak ze ga hebben
grts xxx

veerle
14 December 2008, 11:54
voor mij geen leuk pakje onder de boom!!
zal voor 2009 pas worden of 2010 of....nooit!

weer depri na het krijgen van mijn ms 5 dagen te vroeg....

xxx
xx
x

mini
14 December 2008, 12:16
ni opgeven Veerle!
Jouw tijd komt nog!
Mss even je gedachten op totaal iets anders zetten?! :)

Mrs O.
15 December 2008, 09:45
Idd Veerle zeker niet opgeven !!! Ik snap dat je de moed begint te verliezen, maar geef hier niet aan toe...

Alé meid, bij deze zend ik u some positive vibes............
Veel geluk bij de volgende ronde !!!

xx

viekebieke
15 December 2008, 20:54
Komaan Veerle niet opgeven, het zal wel lukken. Geduld ook al is dat zeer moeilijk op te brengen, begrijp je zeer goed,ik heb vandaag weer vernomen dat er weer een kennis zwanger is!! wij wachten verder in spanning.......

Niet opgeven, ooit is het aan ons en wij kunnen zeggen dat onze wondertjes meer dan gewenst zijn!!!!!

xxx viekebieke

jolien
16 December 2008, 09:07
Veerle komt wel goed hoor. Probeer eens te denken het zal toch weer niets zijn, ga er nu ni teveel met bezig zijn, We laten het zo, misschien is het dan wel raak, automatisch ben je er met bezig, ik ook maar soms denk ik ja we zien wel, niet te veel aandenken Jolien, zal wel niets zijn.
Probeer je zoveel mogelijk bezig te houden met van alles, iets tof doen, s'avonds tv kijken, zodat je er ni te veel moet aan denken. Zou het je eerste kindje zijn?

Aangezien je ms er nu 5 dagen te vroeg was. Was je eisprong ook 5 dagen vroeger hé. Had je dan al geklust? Ik begin altijd een dag of 4-5 na mijn ms en dat een 15 dagen lang om de 2 dagen, daar moet ongeveer je eisprong wel tussen zitten, of het moest zijn dat je een langere cyclus hebt dan valt die nog iets later hé.

Groetjes Jolien
Veel succes

http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=3754 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)

veerle
16 December 2008, 10:44
hi jolien,

Ik weet wel dak mijn gedachte zou moete verzette maar, is nie altijd simpel hé!
Mijn ms zijn bijna gedaan, dan kunnen we weer met goeie moed beginnen!
Het is idd ons eerste kindje. Bedankt voor je tip hopelijk zet het ons op de goede
weg!

xxx
xx
x

L@yla
16 December 2008, 19:40
hoi veerle, op naar de volgende?
kop op meid,ik weet het word lastiger met de tijd,ik kan er van meespreken,ondertussen ook al even bezig,aangezien je zegt 5 dagen te vroeg, zou het geen innesteling kunnen zijn,ik wil je geen valse hoop geven maar wie weet he?
ik hoop in ieder geval dat we er mogen bijzijn binnenkort:

dikke zoen van je partner :)
layla

veerle
17 December 2008, 21:41
hi layla,

we zitten inderdaad in hetzelfde schuitje hé in de boot van ' het wil maar niet lukken ;)'
misschien heb jij nog een leuk geschenk voor nieuwjaar ;)
denk niet dat het hier een innesteling was, heb ze tot vandaag gehad minder fel en pijnlijk
dan anders maar ze waren er wel :s
Succes partner ;)

xxx
xx
x

viekebieke
17 December 2008, 23:39
Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje, 5 dagen geleden had ik mijn eisprong en nu heb ik de laatste dagen zo een raar gevoel in mijn onderbuik aan de rechterkant, precies of ik mijn eisprong nog moet krijgen en hij is er constant een heel raar gevoel. Heel raar! Zou het mss zo ver zijn? voor de rest heb niet echt ergens last van. Ik kan pas een test doen op 29 december maar dat duurt nog zo lang.....

xxxxxxxx viekebieke

jolien
18 December 2008, 08:37
hey viekebieke,
ik denk dat het teken is dat de eisprong achter de rug is of nog moet komen, maar ik denk eerder dat je hem al gehad hebt, aangezien je hem 6 dagen geleden moest hebben.
Ik heb hem dinsdag gehad en heb gisteren een ganse dag lichte pijn gehad in onderrug en ongi pijn in buik, lichte druk.

ik heb wat opgezocht: ovulatiepijn
Sommigen merken een niet precies te lokaliseren pijn in de onderbuik, pijn die een of meerdere dagen duurt. Bij anderen komt die pijn plotseling op en duurt enkele seconden of minuten, soms ook uren; de pijn kan dan precies in de linker of rechterkant van de onderbuik gelokaliseerd worden.De ovulatiepijn kan ook in de rug of in de benen uitstralen.

De ovulatiepijn loopt samen met de eisprong, maar kan nooit – zoals wel vaak gedaan wordt – gelijkgesteld worden met de eisprong. Ze kan namelijk al enkele dagen voor, maar ook nog na de eisprong optreden. Het is een bijkomend verschijnsel van de vruchtbare periode en kan de overige waarnemingen (cervixslijmpatroon, temperatuurverloop) bevestigen

groetjes

http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=3811 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)

viekebieke
18 December 2008, 10:04
Hey Jolien,
Vandaag is de pijn weg dus je kan wel gelijk hebben, ik had idd ook pijn die uistraalt naar mijn been.

viekebieke

veerle
18 December 2008, 21:45
hi dames,

ik had zaterdag mijn ms wat 5 dagen te vroeg was ik moest normaal pas gisteren mijn ms krijgen! Nu zijn mijn ms weg van gisteren maarn gister en vandaag had ik toch nog een heel klein beetje bloedverlies :s maar niet echt zo ms bloedverlies :s
iemand enig idee wat dat kan zijn? :s

xxx
xx
x

L@yla
19 December 2008, 00:19
hoi veerle,
mss toch zoals ik zei innesteling ofwel de cyclus die wat wat in de war is anders heb ik geen idee
dikke zoen
layla

Laurence
19 December 2008, 07:05
ik denk dat je cyclus wat in de war is.
Een innestelling denk ik niet want je hebt je ms gehad

viekebieke
19 December 2008, 19:24
Hey dames,

Vandaag voel ik mij al veel beter, twas dus buikgriep, misselijk en diarree, ik dacht natuurlijk al iets anders. vandaag heb ik als ik naar toilet ga een licht roze schijn op het toilet papier en nu heb ik aan de de linkerkant van mijn onderbuik pijn. Mss zie ik weer dingen die er niet zijn en ben ik er weer teveel mee bezig. Maar na 5 maand begin ik stilaan een beetje te wanhopen ookal weet ik dat er hier al mama's zijn die veel langer bezig zijn. Pfff waarom toch......

knuffs viekebieke

L@yla
19 December 2008, 19:37
hoi viekebieke,
ik heb het ook gehad deze week buikgriep, was ook al blij toen ik dinsdag toen ik doodmisselijk opstond maar nee griep:(
ik versta je heel goed het word lastiger naarmate je langer bezig bent maar hou de moet erin en probeer je zinnen wat te verzetten, ik was er int begin ook heel hard mee bezig en wierd depri omdat we nog altijd niet zwanger zijn,maar volgens de gyne werkt dat averechts, hier ook al 8 maand bezig dus ik duim met je mee

gr
layla

jolien
19 December 2008, 20:03
Viekebieke

het kan zijn dat het de innesteling is als je wat roos slijm verliest. meestal gebeurt de innesteling een dag of 5-6 na uw eisprong. en dat is nu ongeveer zeker omdat ik zie dat je nog 8 dagen moet voor nod. het zou misschien wel goed kunnen zitten deze keer

ik hoop het voor jou

groetjes

viekebieke
19 December 2008, 22:01
Ik hoop het ook, nog even wachten en dan hopen dat we de 29ste positief kunnen testen, en dat we dan toch nog met een positieve test het jaar kunnen afsluiten.... Mijn vriend vroeg me vandaag wat ik graag onder de kerstboom wil, ik wil niks....gewoon een positieve test, is dat nu zoveel gevraagd????? Maar dames we mogen niet opgeven en er zeker blijven voor gaan, ook in het nieuwe jaar.

viekebieke
20 December 2008, 14:33
Vandaag weer niks meer te zien van bloedverlies, ik word er stilaan depri van....

jolien
20 December 2008, 16:20
Hey

Het zal de innesteling geweest zijn, het zal wel positief zijn. Ik moet mijn nod de 30/12 krijgen. Ben ook benieuwd, duurd veel te lang.

Groeten

http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=3881 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)

viekebieke
20 December 2008, 16:38
Idd jolien het duurt veel te lang, ik heb echt geen geduld maar nu testen heeft ook geen zin. We zullen geduldig moeten afwachten.......En er ondertussen niet teveel aan proberen te denken!! Ik duim voor jou!!!

knuffs viekebieke

Nikki1982
21 December 2008, 10:11
Hallo dames!!

Ik ben toch niet de enige die op hete kolen zit, wat is er vervelender dan dat wachten hele tijd hé pfff :-(
Mijn NOD was 18dec, heb toen ook getest diezelfde dag, het was negatief. Ik heb niet meer getest, ik durf niet meer omwille van de ontgoocheling. Dus nu maar wachten op die stomme ms hehe. De dagen rond men NOD wel veel last gehad van ongipijn en de week ervooor ook.
Een vrouwenlichaam kan je doen afien hé!!
Veel succes iedereen!

Liefs!

viekebieke
21 December 2008, 20:32
Hey nikki, idd het wachten is het verveelendste...... Als ik jou was zou ik als ik op 25/12 nog geen regels heb gehad toch nog is testen, je weet maar nooit. Maar ik begrijp ook dat je bang bent voor de ontgoocheling, ik moet nog 6 dagen wachten voor ik kan testen en ik ben ook al bang dat het weer niets gaat zijn.......

Knuffs viekebieke

jolien
21 December 2008, 22:13
Hey

Ik moet ook nog eventjes wachten, ben benieuwd, zal wel niets zijn, van de eerste keer. Maar hoop toch van wel, bij vorige zwangerschap ook vlug zwanger. Nikki ik zou toch nog eens een testje doen hoor, ik hbe nu een 5 dagen na mijn eisprong, ook buikpijn. Jij ook hé vorige week, bij mijn vorige zwangerschap had ik voor mijn Nod en de dag zelf ook buikpijn, een ongi gevoel en ik was zwanger. Misschien kan het wel hoor.

Groetjes

http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=3927 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)

Nikki1982
22 December 2008, 10:02
Goeiemorgen morgen, goeiedag hihi

Merci voor jullie reacties, mss hebben jullie gelijk!! Ik zal woensdagmorgen testen want ik moet zien of ik met kerstavond e wijntje mag drinken hé ;-) Ik hou jullie op de hoogte, maar nu voel ik niets meer dus. Denk een clycus overgeslagen ofzo. Voor viekbieke en jolien begint het ook serieus af te korten de NOD!!! Ik duim voor jullie dames!!

Groetjes

Laurence
22 December 2008, 10:17
Ik weet het hier allemaal niet zo goed meer.
Het hele weekend heb ik constant (zwart)slijmerig verlies gehad. Niets van helder bloed.
Vandaag nog een heel klein beetje, maar echt niks tennopzichte van dit weekend.
Nu weet ik niet, waren het mijn ms en ben ik terug een week te vroeg, of moet ik mijn ms nog krijgen.

Ik kan normaalgezien pas eind deze week testen, dus daarmee weet ik ook nog niets.
Kben nu wel onderweg naar huis omdat ik al verschillende keren heb moeten overgeven.
Griep of iets anders??? Wie zal het mij zeggen

mini
22 December 2008, 11:24
We duimen voor je Laurence, dat het geen griep is, maar dat je een positieve test mag hebben binnen dit en 5 dagen ;)

lies
22 December 2008, 14:52
@ laurence -- spannend, ik duim voor je.
@ mini -- super trouwens dat je ongesteld bent. ik heb daar indertijd 8 weken op moeten wachten...

Nala'tje
22 December 2008, 19:24
hey dames,

wie kan er al testen?

bij mij begint nu een spannende week...
vandaag op dag 28 maar cyclus is nogal onregelmatig...
woensdag hebben we een kerstfeestje, dus als ik ze dan nog niet heb ga ik een testje doen om te zien of k een glas mag drinken :-)

pfffffffffffff spannend, en het wachten kan toch zo lang duren he!!!!

viekebieke
22 December 2008, 21:16
Dag dames,

En klaar voor de feesten? Spannende dagen voor sommige onder ons.... Ook voor mij, ben aant aftellen maar ik heb sinds vandaag een een bruin verlies en redelijk veel.... Zou het mijn cyclus zijn en mijn maandstonden al? Ik heb zo een raar gevoel oin mijn buik e, oh ik weet het allemaal ni meer begin spoken te zien en het begint precies een obsessie te worden. Het zal wel weer niks zijn, pfff.

Sippe groetjes van viekebieke

De volgende 5 dagen gaan lang duren.......

mini
22 December 2008, 21:42
Ja wel ik ben super blij ;)
Alleen heb'k echt véél bloed verlies, precies een kraan die openstaat, heb da nog nooit gehad :o (sorry voor de details)

Nikki1982
23 December 2008, 11:03
Goeiemorgen allemaal

Vanmorgen heb ik een testje gedaan maar het was negatief, dus nu maar wachten op mijn duiveltjes. Hopelijk blijven ze niet te lang weg.
Voor de anderen hoop ik dat ze wel positieve test hebben ;-)

Liefs

Laurence
23 December 2008, 11:05
Hey viekebieke
die 5 dagen gaan inderdaad lang duren. ik ben juist terug van bij de dokter.die heeft mij een beetje hoop gegeven.
Hij heeft wel een testje gedaan, maar die was negatief.
Hij heeft mij wel gezegt dat ik met de hormonen die ik neem een tussenbloeding kn hebben(mini-maandstonden noemt hij dat) en dat ik toch zwanger ben.
Maar dat het gewoon nog te vroeg is om te testen.
Voor de rest denkt hij dat ik een maagzweer heb, en dat ik daardoor zo ziek ben, maar hij dacht ook dat ik zwanger was.

Voorm mij dus geen drank met de feesten :) wie weet

Kennen jullie dat verhaal nog met de honden van mijn schoonmoeder?
Wel, gisteren was ik daar, en de honden deden weer super raar. Ze bleven maar bij mij liggen in de zetel, mijn man mocht zelf ni naast mij komen zitten. Toch raar ze die beesten.

Maar ja we zien wel hé, nog niet te veel hopen zeker.

sunshine
23 December 2008, 11:10
Ik ga duimen, 'k hoop het echt voor jou!

mini
23 December 2008, 11:34
Ja, ik weet dat nog :)
'k zal voor je duimen Laurence, want jij verdient dit zo! :)

Nala'tje
23 December 2008, 19:43
hey laurence,
ik duim ook mee!!!!
ik ga morgenvroeg een testje doen.
kwestie van weten wat ik mag drinken morgenavond op het kerstfeestje :-)
spannend... de laatste dagen duren inderdaad echt lang!!!
groetjes

Laurence
23 December 2008, 20:48
We zullen nog effe moeten wachten voor te testen, maar ik ga morgen in elk geval een testje kopen, zo kan ik misschien nog is testen op kerstdag zelf.

jolien
23 December 2008, 20:51
Hey laurence
Ik duim ook voor jou. Ik moet nog 6 dagen wachten. Spannend maar denk wel dat ik zwanger ben. Of wel is mijn lichaam me goed voor de zot aan het houden.

Heb af en toe buikpijn en lage rugpijn, nu al heel de avond. Ik denk innesteling
Vlug wenen
AL een dag of 4 diaree, had dat bij de vorige zwangerschap ook
gisteren opeens begon mijn gezicht te gloeien, rood zien,
Soms eens misselijk
moe

Groetjes

L@yla
24 December 2008, 00:29
hoi allen,
nog een late update,
hier weer nix vandaag zijn de ms aangebroken, efkes toch weer een lastig moment! tis ons precies niet gegund nu ja een mens moet voort e ,k had het wel beetje gehoopt maar goed op naar de volgende dus

gr
layla

Laurence
24 December 2008, 09:17
Ik heb hier ook al die symptomen.
rugpijn, draaierig, misselijk (enkel 's ochtends :)) heel vlug wenen, dat doe ik anders ni snel.
khad gisteren ruzie met mijne man. We stonden midden op de straat en opeens begonnen de tranen van mijn gezicht te rollen :)

wie weet hé. Anders kan ons lichaam toch heel goed met ons voeten spelen :)

Nikki1982
24 December 2008, 09:18
Oooh Layla wat jammer, nu is dat sowieso minder hé, met de feestdagen hoop je nog feller erop :-( vind het erg voor je!

Nala'tje heb een test gedaan? Laurence veel succes als je gaat testen, hou ons op de hoogte!

Liefs

Nala'tje
24 December 2008, 10:44
ja test gedaan deze morgend...
rarara... nix natuurlijk :-(
pffff echt balen!
vanavond kerstfeest dus zal maar proberen om mij wa te herpakken!
pfffffffff vind het echt rot, denk da t nooit gaat lukken...

groetjes

Nikki1982
24 December 2008, 11:38
Neeeeeeeeeeeeeee dat meen je niet??? Sjeezes wat is dat toch bij iedereen :-(
Oh meiske vind het erg voor je, dit is idd echt balen.

Ik hoop dat je evengoed een fijne kerst zult hebben, er komen echt waar betere tijden. Tis heel moeilijk nu (voor iedereen trouwens hier) maar dames niet opgeven!!! We blijven vechten hé!!

Duimen omhoog voor Laurence!! Voor iedereen een prettig kerstfeest!!!

Liefs V

veerle
24 December 2008, 16:38
Hi dames,

Jammer dat het hier bij de meeste weer niks is :'(
Maar 2009 staat voor de deur en wie weet wat dat jaar voor ons in petto heeft ;)

@ Laurence:vorige maan had ik ook zo huilbuien, huilde ook bij het minste en hoopte ook
dat het mega emotioneel zijn zou wijzen op een zwangerschap. Maar dat was bij mij niet
het geval.. Hoop dat het bij u wel zo is!! :-)

ondanks de negatieve testjes toch aan iedereen een fijne kerst!!!

xxx
xx
x

Laurence
24 December 2008, 17:13
Vrolijk kerstfeest iedereen.
Dat iedereen hier in 2009 een pracht van een kindje in zijn armen mag houden!!!!!!!!!!!!!!!

jolien
25 December 2008, 09:37
Hey layla

Wat spijtig voor jou meid, en met die dagen. Hoop voor jou dat het de volgende ronde raak is

Nala'tje, het kan toch nog ik zie dat je uw ms nog moet krijgen binnen 4 dagen, hcg staat misschien nog niet hoog genoeg.

Groetjes

http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=4050 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)

Nala'tje
25 December 2008, 14:17
hey jolien, mijn ticker staat op de langste cyclus die ik al heb gehad, vlak na het stoppen met de pil. heb er ook al van 26 dagen gehad, dus weet eigelijk nooit wanneer ik nu juist kan testen.
maar kheb al krampen dus de ms komen eraan denk ik...
groetjes

Nikki1982
26 December 2008, 13:34
Hey Nala'tje

Gaat het een beetje? Ik hoop ni dat je regels zijn doorgekomen!!

Pff hier ook nog geen ms, om zot van te worden. Kunnen niet veel doen dan wachten zeker :-s

Iedereen fijne kerstdagen gehad trouwens? Hier was het tof geweest, vele pakjes hihi en heel gezellig!! Tis alweer om jammer genoeg!

Liefs!!

Laurence
26 December 2008, 16:11
Hier is er nog altijd niks op komst. Zou ze normaalgezien vandaag moeten krijgen of morgen ten laatste, als mijn cyclus klopt natuurlijk.
Maar nog altijd geen spoor.
Hopelijk komen ze niet :):):)

Nala'tje
27 December 2008, 10:51
hey,
nee nog geen regels doorgekregen, maar gisteren wel weer negatief getest!!
da wil dus zeggen dak weer een langere cyclus heb :-(

nikki, ben jij al 10 dagen overtijd? of zit je op dag 10 van je cyclus?

groetjes

L@yla
27 December 2008, 12:43
Hoi allen,
goede feestdagen aan iedereen en dat onze wensen mogen uitkomen!
gr
layla

Nikki1982
27 December 2008, 22:27
Hey Nala'tje
Ik ben inderdaad 10dagen overtijd pfff, ik denk gewoon dat ik een lange cyclus heb. Als ze er niet zijn begin van het nieuwe jaar, ga ik misschien eens bij de huisarts langs. Maarja doorkomen zullen ze toch ooit moeten doen, hoop ik :-s

jolien
28 December 2008, 08:52
Hey

Ik moet nog 2 dagen wachten, denk wel dat ik zwanger ga zijn of wel houd me lichaam me voor de gek.

Groetjes

Veel succes iedereen

http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=4133 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)

veerle
28 December 2008, 13:46
hi jolien,

ik wou dat ik dat nu ook s kon zeggen se na
8 maanden proberen ;)

good luck! ;-)

xxx
xx
x

L@yla
28 December 2008, 19:24
hoi veerle,
idd zou dat ook graag eens zeggen vandaag een depri dagje ,gisteren weer een vriendin die na 2maand hop zwanger is dan zakt de moed mij efkes in de schoenen,alhoewel ik het die mensen heel hard gun begint het nu echt wel lastig te worden,ik vraag me af wanneer het aan ons is
we doen na nieuwjaar testen, we gingen ze al een tijdje doen maar er kwam iedere keer iets tussen, nu wil ik het gewoon weten want het feit dat ik zo pieker of het al dan niet zal lukken kan mss een rol spelen in het zwanger worden
gr
en prettige feestdagen laya

veerle
28 December 2008, 19:34
hi l@yla,

ik begrijp perfect hoe je je voelt!! Ik moet zeggen dat ik er deze maand (tot nu toe)niet echt veel mee bezig ben
mss dat het dan wel prijs is :s maar, ik hoop er niet op...
Zullen wel weer zien aan het einde van de maand... Ivm de testen, wij gaan 12maand proberen en dan pas testen, omdat ze
naar het schijnt voor 12maand niet echt iets doen.
We zien wel hoe het loopt, maar ik verwacht niks...

xxx
xx
x

jolien
29 December 2008, 09:41
Hey laya en veerle

Weten jullie wanneer jullie je eisprong hebben? Klussen jullie veel? VInd het echt spijtig voor jullie dat het niet lukt.

Groetjes

http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=4184 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)

Nala'tje
29 December 2008, 10:55
hey dames,

ik ben dus vandaag officieel 1 dag overtijd :-) heb nog nooit 35 dagen gehad!
voel de ms er wel aankomen denk ik...

we vertrekken zometeen op vakantie naar centerparcks, met de hele familie,
dus ofwel ben ik daar een dagje depri, ofwel doe ik daar een positieve test!

spannend! ik zal jullie wel in spanning moeten laten tot vrijdag, want daar is geen internet :-)

ik wens jullie allen een fijn nieuwjaar :-)

groetjes nala

Nikki1982
29 December 2008, 10:56
Hallo Jolien, laat je ons iets weten? Zeker doen hé.

Vind het erg voor jullie Layla en Veerle, dat jullie heel snel prijs mogen hebben. Gun het niemand om zolang te moeten wachten... Mag het nieuwe jaar jullie heel veel geluk brengen.

Ik zal iets laten weten als die van mij es langskomen ;-) alhoewel ik soms denk: ze gaan komen. Maar niets hé, men lichaam heeft er plezier in dat ik hier zit te wachten precies.

Liefs!

veerle
29 December 2008, 11:40
hi Jolien,

Mijn eisprong voel ik niet echt maar heb dan meer witverleis...
En klussen doen we om de dag zo heb je normaal gezien altijd je vruchtbare periode er tussen
maar tot hier toe is het dus nog niet raak.
Heb ook 6maand een perfecte cyclus ghad van 28 dagen en vorige maand kreeg ik ineens
mijn ms 5 dagen te vroeg. Dus dat maakt het ook niet gemakkelijker..

xxx
xx
x

Nikki1982
29 December 2008, 14:06
Hey Veerle

Als het vorige maand anders was de cyclus enz en je bent al even aan het proberen... Waarom schaf je je geen ovulatietesten aan? Heb er veel dingen over gelezen ivm mensen die langer wachten zoals jou en hiermee goede resultaten behalen. Sommige hadden zelfs hun vruchtbare dagen verkeerd ingeschat, mss maak je dan meer kans.

Liefs x

veerle
29 December 2008, 18:05
hi nikkie,

ik heb ook al wel gedacht aan zo ovulatietesten maar,
dan is het weer moeten hé... vandaag heb ik mijn eisprong dus moeten we klussen...
dat is ook weer niet goed :s
weet niet wat ik moet doen het proberen of niet... Deze maand heb ik eens met niks rekening gehouden
niet geteld en niet aan de vruchtbare dagen gedacht gewoon om de dag klussen..
we zullen wel weer op einde van de maand zien wwat het heeft opgebracht...

xxx
xx
x

sunshine
29 December 2008, 18:40
Bij ons is dat niet zo hoor, dat het dan MOET. We doen het enkel als we beide zin hebben. Het enige voordeel bij mij is dat ik meer duidelijkheid heb over of er al dan niet een kans is dat ik zwanger kan zijn. Dat was dus al in twee van de drie gevallen niet zo. Mij helpt het wel een beetje om de tijd dat ik bezig ben te relativeren...

veerle
29 December 2008, 20:10
hi,

misschien ga ik dan toch maar eens zo testen halen,
ik kan ze gewoon bij het kruidvat kopen hé?!
moet je die dan eigenlijk elke dag gebruiken? ken die testen eigenlijk niet,
heb nog geen ervaring met ovulatie-en zwangerschapstesten :s

xxx
xx
x

jolien
29 December 2008, 21:01
HEy

Als je eisprong eraan komt hebben de meeste vrouwen wel meer zin om te klussen. Wij hebben toch 1,5 week om de 2 dagen geklust. Soms ook eens wat minder zin, maar toch genieten en niet echt denken dat het moet.
Veerle: klus je dan een hele maand om de 2 dagen. Ik zou het toch vanaf een dag of 5 na us ms een 2-3 tal weken lang., Dan is het wel raar hé dat het niet zo lukt. misschien eens verder gaan.

Groetjes

L@yla
30 December 2008, 02:57
hoi veerle,
net klaar met werken en nog even een late reactie: die ovu testen kan je idd gewoon kopen in kruidvat, er zitten er 5 in een doosje,wat je best doet is volgens mij je cyclus plus 10dagen en dan iedere dag zo een testje dan kan je normaal je eisprong niet missen,ale zo heb ik het toch gedaan, ik had 2 dagen zo een pos test,het helpt toch al iets vind ik

gr
en veel succes
layla

Laurence
30 December 2008, 09:03
Bij mij zal het deze ronde ook niks zijn. We hebben niet geklust in de vruchtbare periode omdat ik zo ziek was. Op naar ronde 5 zeker :(

Nikki1982
30 December 2008, 09:59
Veerle ik merk dat je beetje ontmoedigd geraakt, je kan het altijd eens proberen hé. Nu zou ik de testen nog ni gebruiken en nog niet bestellen, omdat je zegt dat je vruchtbare periode om is. Ik hoop niet dat je je regels krijgt, maar ik zou tot dan wachten moesten ze komen. Als je schrik hebt dat het van moeten is, dan zou ik je echte vruchtbare periode ni zeggen tegen je vriend (prestatiedruk)

Nu heb je wel ook al veel kans om zwanger te zijn als je effectief om de dag hebt geklust, maar moest t ni gelukt zijn... Ik ken mensen die er via sensitest hebben besteld, heb er vele goede dingen over gelezen en gehoord. Gewoon op de site www.sensitest.nl, ze zijn goedkoop daar en worden heel discreet naar je toegezonden.

Ik bedoel, je kan altijd proberen hé, je bent dan misschien zelfs geruster. Sowieso ik ben geen geduldig mens en moet ik te lang wachten dan ga ik die ook bestellen.

groetjes

lies
30 December 2008, 15:42
hey Veerle,

misschien moet je toch eens overwegen om te gaan tempen? Als je dan bij de gyne zou langsmoeten voor verder onderzoek, dan spaart dat twee maand uit. en je krijgt zelf ook een beter zicht op je cyclus.

lies

L@yla
30 December 2008, 16:49
hoi nala tje en jolien,
lief dat julie meeleven met ons
veerle ik trek er me wel aan op dat ik hier niet de enige ben die zo lang moet wachten en er zijn er wss nog...
ivm de eisprong ik weet nu heel goed wanneer hij is, heb vorige maand met ovutesten gewerkt en daardoor dus ook op het juiste moment geklust maar het komt wel zeker ik heb goeie moed voor 2009

veerle
30 December 2008, 18:23
hi dames,

ik denk dat ik in de volgende ronde (die hopelijk niet komt) ook die ovulatietesten
eens ga gebruiken en niks tegen mijn man zeggen dat het moment er is...
we zullen dan wel zien...klussen om de dag deden we ongeveer 1,5 week maar in de volgende
ronde ga ik s zoals jolien zegt na de 5e dag na ms om de 2 dagen tot einde van de maand!
zien of dat iets oplevert en natuurlijk het kussen onder de poep :d

xxx
xx
x

jolien
30 December 2008, 19:43
Hey dames

Ik heb vandaag getest en was negatief. Vind het heel raar, Heb zoveel symptomen. Kan wel zijn dat ik eisprong iets later gehad heb, dus afwachten, binnen een paar dagen doe ik nog een testje als de ms er niet zijn. of misschien was mijn hcg nog niet hoog genoeg.

Groetjes

mini
30 December 2008, 20:41
Hey Jolien,

Het kan natuurlijk zijn dat je niet zwanger bent hé. Ik zou er eerlijk gezegd niet teveel op hopen, anders is de teleurstelling des te groter. Om even te vergelijken met mezelf. September had'k enorm veel (zwangerschaps)kwaaltjes en ik was niet zwanger. Oktober had'k eigenlijk weinig tot geen last. Behalve darmen die me parten speelden. En ik was zwanger :)

veerle
30 December 2008, 21:25
hi dames,

Er gaat geen maand voorbij of... inderdaad weer eentje zwanger in
de vriendengroep na 1 maand klussen.
Ben beginnen huilen toen ik de sms kreeg!!Ik gun het ze van harte
maar het is elke maand van dat.. eerst krijg ik van iemand het goede nieuws en
dan volgen mijn maandstonden...en beginnen we weer vanaf 0
Weer een depri avond nu :s

xxx
xx
x

Lieseke
30 December 2008, 22:04
Haai dametjes

Na heel wat geprul, cyclussen van 43 tot meer dan 100 dagen, had ik (volgens ovulatietesten) een normale cyclus. Nu zijn we ondertussen 30 december, wat willen zeggen 2 dagen overtijd. Dit wel als ik een cyclus zou hebben van 28 dagen. Ik heb wel geen 'kwaaltjes' van aankomende ms of het zwanger zijn.

Langs de ene kant zou ik graag willen testen, maar langs de andere kant ben ik bang voor de teleurstelling.

Wat zouden jullie doen?

Groetjes en prettige feestdagen
Lieseke

ka80
31 December 2008, 09:46
Ik zou nog eventjes wachten, nog zo'n 5 dagen ofzo. Dan heb je meer kans op een juiste test omdat de hcg waarde nu nog te laag zou kunnen zijn. Hoop voor je dat het raak is!

sunshine
31 December 2008, 09:48
Wanneer had je precies je donkere streep?

L@yla
31 December 2008, 11:01
hi veerle,
kop op meid, hou de moed erin, het komt echt wel, t is hier ook soms efkes lastig,vooral omdat het hier in de omgeving ook echt babyboom is
maar ik wens je voor 2009 een babytje, gr
layla

Laurence
31 December 2008, 11:16
Voor mij is het dus niet meer voor de feestdagen, maar ergens in 2009 hoop ik.

Nala'tje
2 January 2009, 16:13
hey dames,

ik ben terug van vakantie,
ik heb op dag 37 nog een teste gedaan, en daar kwam een TWEEDE STREEPJE tevoorschijn!!!!
dat was een leuke verassing op oudejaar!!!!!
maandag moet ik naar de dokter om bloed te laten nemen...

veel liefs, nala

mini
2 January 2009, 16:29
Proficiat nala'tje!
Wat een goed begin voor het nieuwe jaar!
Ik wens je een zorgeloze zwangerschap toe en hopelijk mogen we met z'n allen snel jouw voorbeeld volgen ;)

ka80
2 January 2009, 16:38
PROFICIAT NALATJE !!!!!! geniet ervan

lies
2 January 2009, 16:53
super! nala'tje: proficiat en geniet ervan!

L@yla
2 January 2009, 17:00
proficiat nala'tja geniet ervan!

hier is het nix een testje gedaan en wss is het omdat ik mijn eisprong heb dat ik pijnlijke borsten heb,klopt dus niet met de banner,mss is dat de reden dat het maar niet wil lukken,we hebben goeie moed voor 2009

gr
layla

veerle
2 January 2009, 19:42
PROFICIAT NALA!! van een goed begin gesproken!!!;)

l@yla: ik wens je in 2009 ook een baby en liefst dan deze maand nog!!!;)

aan iedereen: de allerbeste wensen voor 2009 en alles wat jullie zelf wensen, wens ik jullie
ook toe!!

xxx
xx
x

Laurence
2 January 2009, 20:04
Proficiat nala'tje :)

Mrs O.
3 January 2009, 12:18
proficiat nala !!!! wat een mooi nieuwjaarsgeschenk :)

elke
3 January 2009, 13:26
Hallo

allereerst een dikke proficiat voor Nala.
Aangezien ik nieuw ben op dit forum, zal ik me even kort voorstellen. Ik ben Elke, 25jaar, ben sinds september gestopt met de pil, nu op't moment ben ik ongeveer een week overtijd. Heb 31 december test gedaan maar deze was negatief. Nu nog steeds geen ms. Heb ik misschien te vroeg gestest?

mini
3 January 2009, 13:32
Hoi Elke,

Eerst en vooral welkom ;)

Ten tweede :D
-Het is mogelijk dat je te vroeg getest hebt. Je kan een tweede test doen, maar ik zou persoonlijk nog enkele dagen wachten. (mss dinsdag ofzo testen)
-Het is mogelijk dat jou cyclus nog in de war is door het pilgebruik. Je lichaam heeft minimum 6 maanden nodig om 'af te kicken'. Het is mogelijk dat je cyclus voordien redelijk normaal was, maar dit komt waarschijnlijk door de hormonen die nog in je lichaam zitten. Sommigen hebben het geluk om snel zwanger te zijn, anderen doen er ruim een jaar over. Het gemiddelde ligt op 6 maand.
Maar als je echt twijfelt kan je mss eens langsgaan bij HA, die dan een bloedtest zal doen.

Véél succes bij het zwanger worden.

X

elke
3 January 2009, 13:45
Oke dan zal ik nog tot dinsdag wachten om een andere test te doen. We zullen zien, kan haast niet wachten. Mijn vriend denkt dat ik het me allemaal inbeeld, en is er zeker van dat ik niet zwanger ben. Heb de laatste weken veel last van vermoeidheid, raar gevoel in mijn buik en pijn aan mijn tepels. Zijn dit eigenschappen van een zwangerschap?

mini
3 January 2009, 14:10
Dit kunnen idd de eigenschappen zijn van een zwangerschap! MAAR... het kunnen evengoed kwaaltjes zijn, dat je lichaam aan het 'ontpillen' is.
Ik had die kwaaltjes de eerste maanden ook. :)
En in oktober had'k van niets last, dus dacht'k niet zwanger te zijn. :)
Kort erna deed ik een positieve test. (Helaas is het kort nadien wel fout gegaan)
Ik bedoel maar, focus je er niet teveel op, want de teleurstelling zou des te groter zijn.

jolien
3 January 2009, 14:20
Nala'tje een dikke proficat, ik wens jou een hele goede zwangerschap toe.

Elke: Ik heb het nui ook voor, ik moest disndag ongesteld worden, heb gisteren nog een test gedaan negatief, ontpillen kan wel niet want heb 2 maand een mini pil genomen en daarna nog 3 weken de gewone pil. Voor ik zwanger was van mijn dochtertje heb ik 7 jaar de pil genomen, zijn gestopt en hebben de eerste maand voorzichtig geweest en hebben regels zo eens laten komen en daarna zijn we er echt voor gegaan en ik was zwanger, wel een miskraam dan de volgende keer terug zwanger en dan ben, ik bevallen van ons dochter. Super vruchtbaar; ik vind het raar, ik heb 2 keer last gehad van buikpijn en rugpijn deze maand, eisprong waarschijnlijk, misschien heb ik hem wat later gekregen, hebben wel bijna 2 weken geklust om de 2 dagen dus: ik weet het niet meer, ik ga nu maandag terug testen. Hoop positief en voor jou ook nog. Als ik niet zwanger ben waar blijven mijn regels dan

Groetjes

Doortje
3 January 2009, 15:27
Jolien hopelijk heb je maandag een pos.test spannend ! Duim voor je
Nala proficiat, het komt allemaal wel he.

lieve groetjes Doortje

elke
3 January 2009, 15:51
hoelang kan je ontpillen heb het al twee keer voorgehad. Nu is het gevoel wel anders heb ook soms het gevoel dat Ik mijn ms ga krijgen maar het is altijd gewoon wit of doorschijnend vochtverlies. Op wat kan dit duiden?

mini
3 January 2009, 16:02
Ontpillen, dat hangt van persoon tot persoon af. De één moet 6 maand ontpillen, de ander in het geheel niet. Het hangt naar mijn weten vooral af, welke pilsoort je hebt genomen en vooral hoelang.
Het ontpillen is niet fijn, want het brengt van die kwaaltjes met zich mee, waarvan je op den duur gaat denken: Nu kan het niet anders, ik ben zwanger! Maar als je test een negatief resultaat hebt.

Het vochtverlies die je hebt, daar kan ik niet veel over zeggen. :/
Wel moet ik zeggen, dat ik vorige maand witverlies had en er me vragen bij stelde en de dag nadien had'k m'n MS.
Had je vroeger last van bepaalde dingen waarvan je wist, m'n MS zijn op komst? Bv, opkomende acné. hoofdpijn?
Ik hou dit voor de moment wat in het oog. En vorige maand had ik meer last van pukkeltjes, paar dagen voor m'n MS ;)

elke
3 January 2009, 16:35
last van buikpijn en dan wist Ik dat ik ze de dag nadien ging krijgen. Ook heb Ik last van acne maar is nu minder. We zien wel, wss zal het wel loos alarm zijn.

mini
3 January 2009, 16:43
Wie weet :)
In ieder geval, het wachten duurt het langst dat weet iedereen hier al ;)

jolien
4 January 2009, 16:22
hey dames

ben vandaag ongesteld geworden. 5 dagen overtijd.

iedereen veel succes. groetjes

http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=4505 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)

elke
4 January 2009, 19:11
Jolien, da's jammer, hoe lang ben jij al aan het proberen? hopelijk de volgende keer meer geluk. Ga maar lekker verder oefenen.

Nala'tje
4 January 2009, 19:43
hey jolien,
das jammer!
volgende ronde beter!
veel liefs nala

Nikki1982
5 January 2009, 08:13
Hey Nala'tje

Een hele dikke proficiat, wat fijn seg in het nieuwe jaar. Na hoeveel rondes was het nu eigenlijk raak?

Ondertussen zit ik op dag 47, nog steeds braaf aan het wachten op men duiveltjes.
xx

jolien
5 January 2009, 09:41
Hey

Bedankt voor de steun. Het is nog maar de 1 ronde hoor.
De vorige keer was ik de eerste keer zwanger, maar werd een miskraam, de tweede keer terug zwanger en 9 maanden later een mooie, gezonde dochter. Dus misschien is het wel voor de volgende maand hé.

Elke heb jij terug al een testje gedaan.

Groetjes

http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=4558 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)

elke
5 January 2009, 12:37
Nee ik ga sebiet naar de winkel, kan niet meer wachten tot morgen. Laat jullie het resultaat wel weten. Ben wel benieuwd.

Nala'tje
5 January 2009, 18:47
hey nikki,

hier was het prijs in ronde 4

wanneer zou je testen moesten je ms niet doorkomen?

groetjes

Nala'tje
5 January 2009, 18:48
elke, al nieuws?

Nikki1982
6 January 2009, 08:50
Hey Elke, weet je al iets?

Nala'tje hoe was de bloedtest?

Liefs

Nala'tje
6 January 2009, 10:16
mijn hcg was 196, wat niet zoveel is, i
k moet volgende week terug om te zien of het gestegen is,
maar kheb al wel van anderen hier gehoord da sommiogen nog minder hgc hebben dus ja...
nog even afwachten

groetjes