Volledige versie bekijken : Surprise
Surprise
26 November 2008, 11:34
Hallo,
Ik ben Gillian 30 jaar en sinds 2001 getrouwd met Kurt , we hebben samen een dochter van 8jaar en ik had al een dochter uit een vorige relatie die nu 13jaar is.
We wonen in LANAKEN en hebben tot onze grote verassing vorige week ontdekt dat ik zwanger ben!
Het was echt niet verwacht ik was al eventjes aan de sukkel met mijn gezondheid waardoor ik bloedproeven , scanners , echo's enz... heb ondergaan maar nergens was gebleken dat ik zwanger was.
Vorige week maandag moest ik maar weer eens naar de genycoloog voor een bijkomend onderzoek en ineens was het van verassing u bent in verwachting ik was toen 5 weken en 3 dagen ver !
We konden het allebei niet geloven , nu zijn we een weekje verder en zijn we de eerste choc te boven en zijn we op zoek naar een andere woning die ideaal moet zijn voor ons nieuwe kindje erbij.
Zo dat was het zo een beetje.
http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=5787 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)
Grtjs, Gillian
Kimmy
26 November 2008, 12:05
dag Gillian,
Welkom op het forum! Proficiat met je zwangerschap.
Spannend, zo'n derde kindje op komst! Hoop je op een jongetje deze keer of is het niet belangrijk?
Hopelijk gaat het wel snel beter met je gezondheid!!
Succes met alles
liefs
Kimmy
Surprise
26 November 2008, 14:04
Hallo,
Bedankt en nee ik hoop niet op een jongetje iedereen denkt wel dat we naar een zoon verlangen maar nee hoor het is mss een cliché maar het belangrijkste is dat ons boelleke gezond en wel op de wereld komt.
Mijn man en kinderen hebben allicht een lichte voorkeur voor een broertje maar als de baby er eenmaal is denk ik dat het geslacht niet meer zoveel zal uitmaken.
Grtjs
isabelga
26 November 2008, 16:59
Hey Surprise! Proficiat met de zwangerschap!
Hoe reageren de grote zussen op het nieuws? Ze zijn al wat groter, dus kunnen ze volop meegenieten (en vooral een handje toesteken als de mama met een dikke buik rondloopt)
groetjes
Sweetdreams1987
26 November 2008, 17:33
Hey,
amai klinkt echt wel als een surprise é :D
hopelijk hebben jullie geluk met een nieuwe woonst te vinden!
-x-
Surprise
26 November 2008, 18:20
Hallo,
De zusjes waren door het dolle heen en vooral de jongste kan niet wachten tot het zo ver is voor haar zijn 9 maanden lang hé.
Idd het was een echte surprise.
Een woning zal wel lukken dat hoop ik dan toch want ik wil geseteld zijn voordat de kleine surprise geboren wordt .
Grtjs , aan jullie
Gillian
Nes
26 November 2008, 21:22
Poficiat Surprise, das dus echt een surprise :)
Surprise
27 November 2008, 07:16
Hallo Nes,
Jaja een echte surprise :) :D :) :D
Laurence
28 November 2008, 07:08
Leuk voor jou, ben echt blij.Geniet maar met volle teugen van de zwagershap
Surprise
28 November 2008, 07:52
Bedankt Laurence,
We doen ons best maar het is al pech sinds gisteren aan platte rust onderworpen toch voor een paar dagen mijn bloeddruk is van 12/8 naar 8/6 gekelderd nog nooit last van gehad . Maar omdat ik zoveel last heb gehad bij mijn 2de moet ik nu extra opletten. ;) :/
ka80
28 November 2008, 14:29
Ik had dat ook surprise, ik zat op 8/5 (rond de 10 weken zoiets) mijn bloeddruk is wel terug normaal nu (11/7). Zonder iets te doen maar zou terug kunnen dalen binnen enkele weken. Weet: beter een lage dan een hoge bloeddruk he!
Het probleem is dat ik een aantal keer bijna was flauwgevallen. Pas op dat je niet met je buik ergens opvalt ofzo. Eventueel wat zout eten (chips maar is wat vettig) en vooral, goed en gezond eten en het komt wel in orde, hoop ik voor je!
groetjes
Surprise
28 November 2008, 21:52
Bedankt voor de tip ka80 , we doen rustig aan want vooral met de auto rijden vindt ik voor het ogenblik heel benauwd.
Laurence
29 November 2008, 11:44
Voor een lage bloeddruk hebben ze mij in het ziekenhuis een vleessla gemaakt met heel veel look en peterselie (verse).
Je bloeddruk is er onmiddelijk terug ok van, maar je hebt wel nietmand meer rondom je, ...
Surprise
29 November 2008, 11:48
Dan moet ik dat ook maar eens proberen ! :D
Want het gaat maar niet omhoog , pff
kingka
29 November 2008, 22:16
Ik dacht dat look je bloeddruk net verlaagde?
kingka
Laurence
30 November 2008, 10:20
bij schoot hij in ieder geval de lucht in met look. Mijn grootmoeder zij dit altijd, en bij ons werkt het.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.