PDA

Volledige versie bekijken : geen middagdut meer...

snoezel
8 September 2010, 15:22
onze kobe heeft beslist dat hij geen dutje meer wil doen overdag.
ik probeer wel maar na drie kwartier zingen en dan heel hard mama geroep haal ik hem er dan maar uit hé.

met gevolg dat ik dus wel geen tijd meer heb om even neer te zitten (kobe zit nu weer op mijn schoot)
wanneer moet ik hier nu een dweil slagen?

het leven van een mama hé :rolleyes:

PETRA
8 September 2010, 16:15
Ja niet zo simpel om voor je huishouden nog tijd te vinden zeker!
Je kan Kinga's hulp inroepen :D
Nog enkele maandjes en dan heb je zeeën van tijd als Kobe naar school gaat:)!

Kimmy
8 September 2010, 16:42
kan je kobe de dweil niet laten slagen :p
onder het motto "twee vliegen in één klap"!!

lieke
8 September 2010, 16:56
Ja snoezel, da's minder natuurlijk... die twee uurtjes in de namiddag kunnen zo wel eens even deugd doen hé... ja en da dweilen, 's avonds maar zeker als de kids in bed liggen :confused:

snoezel
8 September 2010, 21:37
als kobe naar school gaat ben ik ook mee hé :)
die komt bij mij in het klasje te zitten!

och ja, t zal wel weer wennen hé
maar kon zo genieten van even rust in huis :D

youngmom
19 September 2010, 19:58
Bij ons wouden de jongens ook niet meer slapen. Dus had ik er niets beters op gevonden dan te zeggen "Jullie moeten niet slapen maar rust een beetje op de zetel. Gewoon een beetje liggen." En binnen de kortste keren liggen ze alletwee in dromenland ;)

snoezel
20 September 2010, 16:23
:) heb dat hier ook al geprobeerd maar dat is voor vijf minuten en hij is weer weg.
maar eigenlijk doet hij het best wel goed zo zonder dut 's middags.
af en toe gaat hij wel nog zijn bed in. ik kijk gewoon naar hem.
vandaag heeft hij al de hele middag buiten gespeeld en hij zit hier nu nog leuk te spelen.
meestal is hij rond 19u dan wel bekaf en gaat hij rond half acht zijn bed in ipv acht uur.

youngmom
20 September 2010, 16:36
De jongens slapen nu ook bijna niet meer. Sem zou nog in de klas over de middag eens durven slapen (al 2 x op dinsdag gebeurt). En de woensdag gaan ze wel hun bed in. School is vrij vermoeiendvoor hen vooral full-time! Nu das enkel positief nu ik zwanger ben. Die komen thuis, eten een boterham, en kijken samson en gert (nu bezig) en de mama kijkt gezellig mee :p en daarna wat spelen, eten, bad en bed in...