PDA

Volledige versie bekijken : officiël bevestigd

taschkevdv
25 November 2008, 15:58
allé het is dus bevestigd door de dokter :) we zijn inderdaad zwanger.de hgc waarde was wel maar 56 dus het is nog heel pril.moet al niet opletten met toxoplasmoso dus ben ik ook al content voor.
heb ook al gebeld naar de gyne en 6 januari mag ik komen pff nog zo lang.hopelijk is alles in orde dan he....

groetjes

lies
25 November 2008, 16:40
proficiat! en geniet ervan!

Kimmy
25 November 2008, 16:43
joehoew!! proficiat Taschke!!
het positieve aan het feit dat je gisteren negatief testte en vandaag positief is dat ze correcter kunnen uitrekenen wanneer het verwekt is denk ik, niet?

6 januari is inderdaad nog lang maar geloof me: het is het wachten waard - ik was ongeveer even lang zwanger toen ik voor het eerst ging en het was leuk om het hartje direct te kunnen zien kloppen en al iets te herkennen van mensje, anders zie je alleen een vruchtzakje en da's het ook niet, é :)

amai, je hebt geluk dat je immuun bent voor toxo!! ik benijd je, ik zou veel doen voor een bruin broodje met préparé en ajuintjes :)

geniet ervan, hoor!

Enne... vergeet die crèche niet te boeken ;).

groetjes
Kim

snoezel
25 November 2008, 16:45
een hele dikke proficiat!!!!
super zeg, de zwangere volgen elkaar hier goed op hé!

taschkevdv
25 November 2008, 17:00
allemaal al mercikes.

hehe kimmy ja ben echt content want i love preparé :) sowieso ga ik er wel wat opletten hoor, maar af en toe kan ik het toch eens doen he :)

de crèche staat al in de agenda voor morgen :).vanavond gaan we eten me de dienst dus zal het niet gaan.

groetjes

isabelga
25 November 2008, 17:48
taschkevdv: Proficiat!

Nala'tje
25 November 2008, 20:16
proficiat taschke!
geniet ervan!

groetjes

lotjen
25 November 2008, 21:04
een dikke proficiat!!!
Tis hier een vruchtbaar forum blijkbaar :)
Veel liefs Lotte

Nes
25 November 2008, 23:17
Proficiat!!!!
Beter dat je wat later moet gaan want zoals hierboven vermeld is er nu nog niet veel te zien bij jou. Tegen dan zal je het hartje horen en nu enkel een vruchtzakje. Ik geef je een raad, maak een lijstje met alles dat je wil vragen want op het moment van de echo zal je alles wel vergeten en zo heb je je lijstje. Ik had hetzelfde probleem en eenmaal thuis zat ik daar, en dat en dit vergeten 'kieken'. :-)

Ja Kimmy, mij moet je het niet zeggen zo een lekker broodje préparé, ik heb der ook zo een zin in. Maarja, 'k moet nog wachten. Pfff. Ik heb nu wel in alles zin dat ik niet mag eten :-(

Sweetdreams1987
26 November 2008, 00:37
Nog ne dikke proficiat é!
Geniet der maar goe van !

-x-

Mrs O.
26 November 2008, 10:43
hey tashke

super goe nieuws he...

ik ben ook beschermd tegen toxo, dus wij horen idd bij de gelukkigen...

Voor diegenen die gene préparé mogen eten: ik eet er ook gene, uit solidariteit !!! lief he :)

mini
26 November 2008, 10:51
Proficiat! Geniet van je zwangerschap!