Volledige versie bekijken : 2 meme's
stamperke
30 August 2010, 20:46
hebben vanavond m'n ma gevraagt om doopmeter te worden van ons boontje,maar we zijn er nu nog nie uit of we zijn ma zullen vragen of zijn pa.
zijn ma van m'n vriend is doopmeter van Emelina'tje maar natuurlijk omdat ze nie bij ons is zou ie ze daarom opnieuw vragen.
ik sta daar natuurlijk niet achter en vind dat we mijn schoonvader zouden moeten nemen,het is toch niet omdat Emelina hier niet is dat ze daarom haar meme niet is?!
wat denken jullie hiervan?
merci'kes
kyanoke
30 August 2010, 21:00
moeilijk, maar ik zou je vriend volgen en haar opnieuw vragen
stamperke
30 August 2010, 21:02
voel me dan precies een beke schuldig naar zijn pa toe ook,precies of we zetten die man ook aan de kant :s.
is idd moeilijk.
Prutske5
30 August 2010, 22:40
Echt niet gemakkelijk, maar ik neig meer naar jouw gedacht. Ik vind je schoonmoeder een volwaardige meter van Emelina, al kan ik me dan heel goed voorstellen dat ze het er ook heel moeilijk mee heeft.
Ik zou er nog een paar nachtjes over slapen en dan met zijn ouders gewoon eens samen zitten, gewoon vragen hoe zij erover denken?
stamperke
31 August 2010, 17:15
da snap ik ook wel da ze daar moeite zou mee hebben en da is ook wel normaal,maar we kunnen toch moeilijk laten om zijn pa te vragen als peter daarom,mss egoistisch van ikke maar zo denk ik er wel over.
bij mij zou dat dan overkomen als vervanging van ons popje.
is da stom??kweet et nie
Prutske5
1 September 2010, 12:13
Awel ja, juist daarom, dees boontje vervangt Emelina niet he, het is haar brusje. Ieder zijn eigen meter en peter vind ik, hoeveel pijn het ook doet :(
Maar ik zou er voor mezelf proberen er niet teveel over te tobben, maar in de plaats daarvan er openlijk over babbelen met de grootouders zelf. Het is een gevoelskwestie he, en ik zou ook altijd willen dat niemand op zijnen teen getrapt word, liefst gewoon ieder zijn eerlijk gedacht vragen...
ni gemakkelijk!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.