Volledige versie bekijken : dreigende miskraam
lieke
28 August 2010, 22:09
Hey meiden,
Ik heb even een vraagje.Het is eigenlijk nie voor mij zenne. Gisteren goed nieuws gekregen van de meter van ons ongeboren zoontje, ze is een goeie 5 weken zwanger en ze hadden redelijk lang moeten proberen. Nu vandaag belde ze mij op, haar vriend had ene vrijgezellendag/avond, dat ze toch redelijk veel bloedverlies had. ik ben ermee naar de kraamafdeling gereden en ze hebben een vaginale echo gedaan. het vruchtzakje en het vruchtje zaten er nog, maar het was te vroeg om een hartje te zien kloppen...
Het bloedverlies is even gestopt, maar terug licht begonnen nadat ze in bad gegaan is. Ik wou even vragen of er nog iemand dit gehad heeft en wat uiteindelijk het resultaat was???
Ze had gisteren een vaginale echo gehad bij de gyneacoloog en 's avonds nog geklust...
ik hoop echt dat ze het vruchtje niet moet verliezen, ze is er zo van aangedaan...en ik trouwens ook, ben helemaal mijn kluts kwijt
mini
28 August 2010, 22:50
Een vaginale echo en nog geklust?
Ik weet dat als er een MK dreigt, dat de gyné alle seksuele contact verbied. :confused:
lieke
29 August 2010, 08:00
Ja, maar toen had ze nog geen bloedverlies zenne, da was de avond ervoor dat ze die echo gehad had en geklust had...ik dne k nie dat ze da nu nog doet...
mini
29 August 2010, 09:49
Is het helder bloed of is het eerder bruin bloed?
snoezel
29 August 2010, 09:54
ik denk dat je dat spijtig genoeg weinig kan voorspellen hé.
bij de ene loopt het goed af en bij de andere spijtig genoeg verkeerd.
ik hoop voor je vriendin natuurlijk dat het goed komt maar denk dat het gewoon afwachten gaat zijn :(
boeleke2704
29 August 2010, 10:42
Mijn gyne zei altijd na een vaginale echo dat de mogelijkheid tot een beetje bloedverlies er was, door die echo dus. Misschien dat de combinatie met het klussen dan ook nog teveel was en het bloedverlis tot gevolg heeft?
Maar dus dat bloedverlies na de vag. echo had niets met een dreigende miskraam te maken. Laten we hopen dat het dus door de echo komt!!
Fingers crossed!!!
lieke
29 August 2010, 11:04
Gisteren had ze helder bloedverlies, vandaag eerder wat bruinverlies, maar ze stuurde net dat ze wel terug meer buikpijn heeft dan gisterenavond...
idd dus maar fingers crossed!!! ze ligt nu plat op de zetel stuurde ze
Fieke
29 August 2010, 12:38
Zoiets is altijd heel moeilijk te voorspellen, want soms loopt het goed af, en soms helaas ook niet!
Maar als er al een vruchtzakje te zien is, dan is er toch hoop!
Toen ik bij mijn eerste miskraam naar de spoed ging, met bloedverlies, toen bleek dat het vruchtzakje en alles al weg was!
Dus ik zou idd gewoon ook blijven duimen, en haar zoveel mogelijk doen rusten !
mini
29 August 2010, 12:52
Bij mijn MK was er nog een vruchtzakje te zien, maar geen vruchtje. :(
Ik heb zelfs geen bloedverlies meer gehad de twee opvolgende dagen.
Bij mij is het uiteindelijk een curettage geworden.
Jyotsna
29 August 2010, 14:56
ik duim mee dat het goed afloopt!!
bij mij is het toen helaas fout gelopen. Ook rood verlies, en bij de echo 's avonds was er al niks meer te zien. Maar er zijn evengoed gevallen waar het wel goed bij afloopt he. Fingers crossed!
kyanoke
29 August 2010, 15:15
hier tot mijn 18 wken helder bloedverlies gehad, wel geen buikpijn en het resultaat ligt nu in zijne relax ;-)
BeautifullyChaotic0
29 August 2010, 22:25
Bij mij was het op zaterdag een beetje bruin verlies, dan de donderdag er op helder rood bloed. Ben die avond een vaginale echo laten nemen en er zat toen nog een vruchtzakje. Maar er zat geen vruchtje in. Was toen 5 weken en half en dacht dat je op die moment toch al iets zou moeten zien in het zakje. Uiteindelijk is het een volledig natuurlijke miskraam geworden. Maar er zijn hier een hoop op het forum die ook verlies hebben gehad en waar alles uiteindelijk ok mee was. Heb ook collega's opt werk die tijdens hun zwangerschap bloedingen hebben gehad en waar alles ok bij is. Ik hoop echt dat het maar een gesprongen ader is ofzo.
lieke
30 August 2010, 10:35
Ze moet seffes om 20 na 12 naar de gyneacoloog, dus dan weet ik misschien iets meer. voorlopig heeft ze geen bloedverlies meer... dus mijn fingers zijn dubbel crossed!!!
insaf
30 August 2010, 12:00
ik had op men 9weken bloedverlies echt helder rood. Ik ben toen direct naar de gyn van wacht geweest en alles was ok met de baby ik had constipatie en daardoor sprongen er adertjes...Dat is zo pakt een weekje gebleven dan weer weg dan weer bloed uiteindelijk was de constipatie weg en bloeide ik ni meer. Op men 11 of 12 weken had ik weer bloedverlies maar ik had geen constipatie ofzo en dit bloed heb ik tot men 17 weken gehad non stop en de oorzaak weten ze niet... En nu ben ik bloedvrij... heeeel soms komt er na een toiletbezoekje een kleeeeein beetje mee maar ni meer zoals vroeger.
Ik duim alvast mee
lieke
30 August 2010, 13:18
Net bericht gehad dat het vruchtje nog veilig zit, was goed gegroeid en ze heeft het hartje gezien/gehoord, dus voorlopig goed nieuws....ben echt superblij
boeleke2704
30 August 2010, 13:19
Een hele opluchting!!!
insaf
30 August 2010, 18:26
super! :D :D
BeautifullyChaotic0
30 August 2010, 20:07
Geweldig goed nieuws !!!!!!!!!!!
Fieke
31 August 2010, 11:53
Das idd goed nieuws!
Tis te hopen dat alles goed blijft lopen!
cocelinetje
31 August 2010, 12:36
Super!!! :)
lieke
6 September 2010, 11:45
Weer troubles met mijn vriendin. Gisteren stuurde ze dat ze bruinverlies had met precies weefselstukjes erbij. Ze moet om 14 uur terug naar gyneacoloog, maar ze vreest het ergste, ze zegt dat ze zich niet meer zwanger voelt. Nu weet ik niet goed of het komt omdat ze voorbereidt wil zijn op het ergste of dat ze idd het vruchtje kwijt is.
Dit is zo slopend hé en dan overkomt het mij nog nie. Ik leef zo met haar mee, maar wat kan een hoogzwangere vriendin nu nog meer zeggen tegen haar dan dat ik hoop dat alles inorde is en dat mijn duimen gekruist zijn. ik weet dat ze heel blij voor ons is als meter van de baby, maar dit meot toch zo aan haar vreten...
ach nog ffkes geduld en dan weten we weer wat meer
groetjes
kyanoke
6 September 2010, 12:05
tja vervelend he, ik kan er van meespreken, ook bloedingen gehad tot mijn 18 wken. afwachten is de boodschap, ik had da ook zo van die bruine weefselstukjes maar da was zo een 2 dagen na mijn heldere bloeding. bij mij is alles toen goed afgelopen.
Kimmy
6 September 2010, 15:47
och, lieke, ik duim hard met jullie mee... tis voor jou niet evident nu, é, zwanger zijnde en beseffend dat de meter van je kindje straks met nogal dubbel gevoel meter wordt
laat ons iets weten, é!
lieke
6 September 2010, 21:03
hey meiden,
Toch weer goed nieuws gekregen. Waarschijnlijk was het bruinverlies nog een restant van haar bloeding vorige week, omdat ze heel de week gerust heeft, had het niet de kans gehad om uit haar baarmoeder te komen. vruchtje was meer als een cm,dus alles was inorde, weer grote opluchting hier!!! ze is uitgeteld voor 21 april 2011...
groetjes
Fieke
6 September 2010, 21:05
Gelukkige toch goed nieuws!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.