PDA

Volledige versie bekijken : Zenuwachtig

Tisjake
26 August 2010, 13:34
Hey meiden,

Ik ben enorm zenuwachtig, ik moet sebiet naar de huisarts om bloed te laten trekken. Ik weet dat mijn 2 testen heel positief waren maar het is toch duidelijker als je bloed laat trekken en als de dokter zegt dat je zwanger bent dan hé.
Ik hoop dat deze zwangerschap vlot gaat verlopen want daar heb ik soms wel wat schrik voor.
Ik weet niet aan wat ik mij kan verwachten en dat boezemt mij wel een beetje angst in.

Ik ga nu maar is vertrekken naar de dokter.

xXx Tisjake

kleinke
26 August 2010, 13:51
veel succes bij de dokter!
hou ons op de hoogte he :)

tiger
26 August 2010, 14:28
Alvast een dikke proficiat!

Fieke
26 August 2010, 16:18
Veel succes, wanneer weet je iets?

phieke
26 August 2010, 17:41
Super veel succes!!!

Prutske5
26 August 2010, 20:53
ooh Tisjake, ik hoop dat je snel je resultaten kent

nerveus en bang zijn we allemaal hoor, maar daarvoor zijn we allemaal hier he

hopelijk weet je straks al meer :)

Kathy
27 August 2010, 09:03
En Tisjake weet je al iets meer?

Tisjake
27 August 2010, 12:58
Hey dames,

Tot nu toe weet ik nog niets van mijn resultaten straks moet ik om 16.45 terug naar de huisarts voor mijn resultaten.
Wat ik niet wist is dat de dokter een volledige chekup laat doen van je bloed in verband met toxoplasmose, rubella enz...
Dat is wel goed vindt ik zo weet ik zelf ook waar ik moet voor oppassen en welke ziektes ikzelf al heb gehad.

Mijn huisarts heeft gezegd dat ik al naar gasthuisberg moest bellen voor een consultatie en echo te laten maken in de 2de helft van oktober dan zou ik normaal 12 à 13 weken moeten zijn.
Dus ik bel voor een afspraak en blijkbaar moet je voor die 12-weken echo eerst nog eens komen voor een intakegesprek + het in orde maken van mijn dossier met de vroedvrouw en een echotje om te zien hoe ver ik daadwerkelijk ben. Want blijkbaar is dat heel belangrijk dat de 12-weken echo op 12 weken wordt gedaan en niet ervoor of erna.
Dus maandag 6 september om 14.45 zal ik rond die tijd mijn babytje waarschijnlijk voor het eerst zien en zal ik weten hoe ver ik ben en of alles in orde is.

Ik zal straks als ik mijn uitslag heb gekregen nog een berichtje achterlaten om te zeggen of alles oke is.

XXX Tisjake

stamperke
27 August 2010, 21:23
en meis alles in orde van je bloeduitslag :)

Tisjake
27 August 2010, 21:24
Hallo meiden,

Ik ben daarstraks naar de huisarts gegaan en ben dus degelijk wel zwanger :).
Voor de rest is alles in orde, kmoet alleen oppassen dat ik geen toxoplasmose krijg want daar heb ik geen antistoffen tegen.
Dus zal ik zorgen dat ik mijn kat haar bakje proper maak met handschoenen aan en al mijn rauwe groenten extra was.
Ik kijk nu volop uit naar 6 september om ons babytje te zien.

XXX Tisjake

stamperke
27 August 2010, 21:27
meid super,geniet er maar van :),toxo ben ik ook nie imuun tegen mja gewoon extra opletten.nogmaals nen dikke proficiat :p

bezemie
28 August 2010, 08:52
dat is leuk nieuws! (en de clomid werkt dus echt é, ik ga er deze maand ook terug aan beginnen als m'n nod er straks doorkomen, het was bij mij ook de tweede keer raak met CL)

Idd, de gyne vroeg bij mij ook om rond week 7-8 langs te komen. (dan zien ze hartslag en of het op de goede plaats is ingenesteld)

nog es een dikke proficiat!

Tisjake
28 August 2010, 10:47
Dank jullie allemaal meiden.

Het is leuk om hier je gevoelens te kunnen bespreken i.v.m de zwangerschap en dat jullie dat allemaal begrijpen.
Buiten aan een hele goede vriendin die hetzelfde doormaakt als wij kon ik met dit probleem bij niemand terecht (natuurlijk kon ik er met mijn vriend over babbelen maar dat is niet hetzelfde )
Daarom meiden voor de diegene die nog niet zwanger zijn je ziet geef de hoop niet op en voor de meiden die zwanger zijn proficiat geniet ervan. ;)

XXX Tisjake

Prutske5
28 August 2010, 11:56
een superdikke PROFICIAT Tisjake!

hier ook niet immuun voor toxo terwijl ik hier ook met 2 poezekes in huis zit, tja niks aan te doen. Groenten heel goed wassen en vlees goed doorbakken, meer kan je niet doen he.

en nu genieten he, 6 september gaat er snel zijn (maar niet snel genoeg :D)

Fieke
29 August 2010, 12:34
een dikke proficiat!

Toxoplosmose, zelfs al heb je antistoffen, je moet daar nog altijd heel voorzichtig mee zijn!
Niet enkel de kattenbak, maar ook rauwe groenten goed spoelen!
En geen préparé eh!
Want daar smak ik zo naar, maar ja dat zal voor in het moederhuis zijn!
Dan kan mijne man hier naar de broodjeszaak gaan, en mij een broodje préparé meebrengen! :)

mini
29 August 2010, 12:55
héhé Fieke; zo herkenbaar.
Maar toen ik in het ziekenhuis lag, ben ik da helemaal vergeten.
Ik heb m'n eerste broodje préparé gegeten toen ik bijna twee weken thuis was. :o

Tisjake
29 August 2010, 13:47
Ik denk niet dat ik daar zoveel last van ga hebben, want ik eet bijna geen preparé.
Ik denk dat ik het moeilijker ga hebben met zoetigheden want ik ben een enorme zoetebek.
Ik moet wel zeggen dat ik sinds ik die eerste test gedaan heb ik veel anders ben gaan eten, veel gezonder en tot nu toe gaat het prima.
Waarschijnlijk omdat ik weet voor wie we het doen hé.

Ik heb een klein vraagje? Waaraan kan ik mij verwachten tijdens het intakegesprek met de vroedvrouw. Ik kan mij daar dus echt niks bij voorstellen.

XXX Tisjake

stamperke
29 August 2010, 22:22
Mmm...préparé goh da mis ik soms ook wel,en nen pita,ma zal toch et eerst zijn dak zal eten en da zal een broodje préparé zijn :p

vasoramasa
30 August 2010, 09:52
Ik denk niet dat ik daar zoveel last van ga hebben, want ik eet bijna geen preparé.
Ik denk dat ik het moeilijker ga hebben met zoetigheden want ik ben een enorme zoetebek.
Ik moet wel zeggen dat ik sinds ik die eerste test gedaan heb ik veel anders ben gaan eten, veel gezonder en tot nu toe gaat het prima.
Waarschijnlijk omdat ik weet voor wie we het doen hé.

Ik heb een klein vraagje? Waaraan kan ik mij verwachten tijdens het intakegesprek met de vroedvrouw. Ik kan mij daar dus echt niks bij voorstellen.

XXX Tisjake

bij bij was dat toen de medische geschiedenis die ze vroeg, me meette, me woog, bloed afnam, de eerste echo deed om te zien hoever ik was en ofdak ik nog andere vragen had.