PDA

Volledige versie bekijken : Bloedverlies bij spontane miskraam

Belle
20 August 2010, 20:03
Hoi,

Ik heb nu een week geleden een spontane miskraam gehad. Ik was 6w zwanger en denk het vruchtje of blaasje gezien te hebben.
2 dagen heb ik echt veel bloedverlies gehad.
Nu is het al veel minder maar met momenten nog steeds rood.
Ik mag pas 26/8 naar de gynaecoloog om te controleren of alles weg is.
Dit vind ik toch wel lang!
Ik vind die bloeding precies ook zo lang duren.?! :confused: Of is dit normaal?

Ik heb sinds gisteren een steek in mijn rechter zij/lies.

Pff, ik ken mijn lichaam niet meer op dit moment. Dat is het vervelendste en aangezien ik nu ziekteverlof heb, heb ik 'niets' anders te doen dan vanalles voelen en wachten tot de bloeding stopt. :(

Hartje is weer gelucht en dat doet deugd! :)

Hopelijk kan iemand een antwoord geven.

Mercietjes.

mini
20 August 2010, 20:45
De bloeding zal normaal gezien evenlang duren als je MS. Maar in sommige gevallen kan dit langer duren. Je lichaam 'reinigt' zichzelf. Je bent zwanger geweest en dat vergt veel van een lichaam, ondanks het eigenlijk nog pril was.

Prutske5
20 August 2010, 21:22
Belle meid, zelf heb ik een curretage gehad, ik heb geen idee van de pijnen die je nu zou kunnen voelen of van hoe lang het bloedverlies zou kunnen duren. Ik weet wel uit ondervinding dat je thuis de hele tijd hierop gefocusd bent en dat er vanalles door je hoofd schiet :(
Zelf heb ik toen veel van me af proberen te schrijven, dat, tv en veel traantjes.
Nog 6 dagen.. ik hoop dat tegen dan het bloeden stillesjes gestopt is en dat de gyne je zal kunnen gerust stellen.

Sweetdreams1987
20 August 2010, 22:17
Hey Belle ,

Ik heb zelf ook een spontane miskraam gehad op 10 weken ongeveer...
Bij mij heeft de bloeding exact 1 week geduurd. Op dag 2 is het vruchtje vanzelf afgekomen. De pijn is echt verschrikkelijk é , was toch ook blij dat het gedaan was.
Ma elke keer ik zo'n pijn had was het een teken dat mijn baarmoeder samentrok.
Nadien zag ik een propje slijm.

Heel veel sterkte nog meid !

Belle
21 August 2010, 10:32
Bedankt voor de reacties!
Vandaag is het alweer een beetje beter. Geen rood verlies meer! Enkel bruin..
Nog even en dan kunnen we terug beginnen oefenen. :D

bezemie
21 August 2010, 11:42
het lichaam reinigt zich inderdaad en bij de 1 kan het al wat langer duren dan bij de andere.
maar het feit dat je een 'propje' zag is goed nieuws. hopelijk is alles eruit (sorry dat dit zo cru klinkt), maar ik heb slechte na ervaring gehad met curettage, mijn lichaam ging hormonaal helemaal uit de bol, terwijl bij een spontaan mk je lichaam veel rapper zijn draai vindt.

Volgende keer beter meid, het allerbeste

Belle
22 August 2010, 12:03
Hoi,

Ik had gehoopt dat het rood bloedverlies tegen vandaag toch wel gestopt zou zijn. Niet dus :(. Ik ga morgen toch maar eens naar de HA bellen want als er nog iets zit en ik moet een curettage dan liefst deze week nog want ik begin volgende week weer te werken.
Ik heb ook nog steeds een vervelend gevoel in mijn rechter lies.
Hopelijk kan ze me snel duidelijkheid geven want ik ben het beu!
Ondertussen ook al 2 weken niet kunnen oefenen met mijn vriend en we vinden dat beiden wel jammer natuurlijk. :rolleyes:

Ja, wat een vrouw niet lijden kan. :p

liz
22 August 2010, 15:01
Mjah, ik vind dat echt wel pijnlijk voor jou. Ik heb jammer genoeg een abortus moeten plegen iets meer dan een jaar geleden. Door omstandigheden... Sorry voor de vrouwen die al zolang zwanger proberen te worden en ook voor jou. Sorry ... Maar 'k heb dat dus moeten doen, en het was niet goed gedaan en ik had ook zo'n buikpijn in mijn zij. Uiteindelijk is er dan vastgesteld geweest dat mijn abortus niet goed was gedaan. Nu, 'k heb dat dan nog eens moeten doen.. Nu ik hoop dat bij jou alles goed komt en 'k vind het echt voor jullie. Hopelijk komt alles goed met je lichaam en het vergt tijd om zoiets te boven komen... Ik wens je alvast, veel sterkte, succes, en het beste voor jullie. greetz