Volledige versie bekijken : Cereals Goodnight of Nutrilon Goedenacht
mamamia
19 August 2010, 11:53
Hoi
Heeft er iemand ervaring met 1 van die 2?
Ik zou mijn zoontje zijn avondfles willen geven met 1 van die 2 dingen.
Mag je bv als je nan pro 2 geeft zijn avondfles geven met die nutrilon goedenacht?
groetjes
xxx
_liesje_
19 August 2010, 12:43
Wij geven nutrilon goede nacht.. En helpt hier toch goed. Slaapt goed door! Int begin even zoeken, want gaat uiteraard niet door de gewone nr 2, wel door 1-2-3 tutjes, op stand 1. Eben moest even wennen, dat het smorgens tut 2 is, en savonds 1. Maar nu perfect...
Maar wij hebben wel ook de gewone van NutriloN
kimmieke
20 August 2010, 22:04
Ik geef hier nan pro 2 met savonds cereals good night.
Heb hier goede ervaringen mee, hij slaapt flink door en hij vindt het nog lekker ook!
Een tijdje geleden dronk leander zijn flesje heel slecht, toen ben ik begonnen met een schepje van die cereals bij te voegen (verschillende smaken, good night, 5 granen, honing en sinds kort met cacao)
Ik mag wel maar 1 schapje toevoegen, anders drinkt m toch weer slecht.
Ik zou zeggen, probeer het eens uit! Granen kunnen geen kwaad, en ze hebben er een verzadigender gevoel door!
mini
21 August 2010, 08:49
die cacao vind ik wel slecht om op te lossen.
de vanille met rijst en honing met granen gaan dan wel weer goed en drinkt ze super vlot.
ik het de nutrilon goedenacht in m'n handen gehad en 'k vond dat eerlijk gezegd waanzinnig duur voor zo'n klein potje. 't Is nu ni da ge da mocht mengen met de gewone melk hé. 't Is puur nutrilon goedenacht.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.