PDA

Volledige versie bekijken : Begrijpen wie begrijpen kan

Kathy
17 August 2010, 10:48
hallo iedereen,

Mijn lichaam doet wederom eens raadselachtig, daarom graag jullie raad:)

Begin juli kreeg ik mijn MS maar niet en daarom naar de gynaecoloog gestapt. Hij zag dat mijn baarmoederslijmvlies dik was en concludeerde dus dat mijn MS eraan zaten te komen.
Ik zag het niet zitten om op reis mijn MS te krijgen en hij stelde voor om duphaston te nemen. Zo gezegd zo gedaan.
Op 19 juli toch mijn MS gekregen op reis een viertal dagen. De dagen nadien goed geklust. Thuis gekomen en op 31 juli 2 dagen bloedverlies gehad. Niet zoals mijn MS maar toch ook niet superweinig. Ik dacht dat het kwam doordat ik met duphaston gestopt was en dus terug mijn MS kreeg. Verder geen aandacht aan besteedt. Vorige week krijg ik plotseling last van bruinverlies. Verder heb ik enorm veel last van brandend maagzuur, al enkele dagen.

Zou het heel misschien kunnen dat ik zwanger geraakt ben? Dat die lichte bloeding van 31 juli eventueel een innestelingsbloeding was? Of ben ik weer veel te hoopvol ingesteld?
Misschien nog vermelden dat als ik ervan uitga dat de eerste bloeding op 19 juli mijn MS waren dan zou ik mijn MS moeten gekregen hebben op 15 augustus. 2 dagen overtijd dus.
Als de 2 bloeding van 31 juli mijn MS waren dan moet ik pas op 28 augustus mijn MS terug krijgen.

Graag jullie mening? Hoe zouden jullie rekenen?
Naar mijn gynaecoloog bellen is geen optie, hij is met vakantie...

Groetjes

bezemie
17 August 2010, 10:59
oei, mss al eens een zwtestje doen?
ik heb geen ervaring met duphaston, maar als je idd ervan uitgaat dat je ms op 19 waren dan is de vruchtbare periode van 28 Jul 2010 tot 04 Aug 2010 en zijn we nu idd 2 wkn verder, ...
Ik zou gewoon testen of naar HA gaan om mss bloed te trekken

PETRA
17 August 2010, 11:05
ik volg bezemie hoor, er bestaat wel een kans dat je zwanger bent en dat zou nu al kunnen tekenen

Kathy
17 August 2010, 11:53
Ja, heb er ook al aan zitten denken om een testje te halen...Maar ben weer bang voor de teleurstelling.

Snoetje
17 August 2010, 13:29
maar deze onzekerheid is ook maar niets hé...
kan je beter testen en ineens uit je droom gehaald worden (of in de zevende hemel zitten :p)

kimmieke
17 August 2010, 14:56
Ik zou ook eens testen hoor Kathy!!

cien
18 August 2010, 02:06
als je 19 juli ongi was kan je denk ik heel moeilijk een innestelingsbloeding hebben gehad op 31 juli...je ei zou er dan juist aankomen en pas 5 dagen later kan het zich innestelen...

kzou er niet teveel graten inzien, volgens mij is het gewoon een tussentijdse bloeding zoals die al wel eens zonder reden willen gebeuren...

Kathy
18 August 2010, 08:58
Heb gisteren 2 testjes gedaan. Eentje van Life (apotheker) en eentje van clearblue. Eerst diene van life gedaan en daar was echt wel een lijntje op te zien. Moest het zelfs niet draaien of keren in het licht:-). Direct nadien de clearblu gedaan en dat was negatief. Afwachten zeker:)

Kathy
18 August 2010, 09:43
Nu lees ik overal dat de gewone CB veel meer HCG moet hebben om positief te zijn. Weten jullie hier meer over?

charythepooh
18 August 2010, 09:46
clearblue is echt niet goed! helaas....

die van life zijn zeer goed en zeer gevoelig, ik heb hier ook vroeg positief mee getest met mijn bbz, en moest ik weten waar ik ze kan vinden, koop ik enkel nog die van life!

deze week heb ik hier een testje gedaan van kruidvat met een +, en kreeg een duidelijke + sindsdien weer 2 testen gedaan en beide negatief, en nu soms bruinverlies, en het gevoel dat het bloed eruit loopt down-under... maar er is helemaal nog niks van bloed!

ik zou bloed laten nemen dan weet je het zeker....

Kathy
18 August 2010, 09:58
Ja, ik zou idd wel bloed willen laten nemen maar wil nu ook niet om de 2 maand bij die dokter staan voor een test. Begin me een beetje te schamen.
Die life testen koop ik steeds bij de apotheker. In het Brusselse kan je deze gemakkelijk vinden! Als dit ver is voor je wil ik ze gerust kopen en opsturen!

De situatie bij jou is ook wel raar he. Zou je gerust raad wil geven maar krijg er zelf kop noch staart aan.

Kathy
18 August 2010, 14:24
Heb me dernet nog een testje gekocht. Vanmiddag niets meer proberen te drinken, dan kan ik testen als ik straks thuis kom. Duimen jullie mee?

Snoetje
18 August 2010, 14:28
Uiteraard!!!

jen
18 August 2010, 14:29
tuurlijk duim ik mee :)

bezemie
18 August 2010, 15:31
alle twee de duimen in de lucht! en je niet schamen hoor, voor het zoveelste bezoek bij de HA, daar dienen ze toch voor!
Laat snel iets weten é

bezemie
18 August 2010, 15:32
hoe is het nu, zijn de :devil: al door gekomen?

Kathy
19 August 2010, 09:08
Gisteren nog eens een life testje gedaan en opnieuw een licht streepje. Ben compleet in de war, wil nog niet te vroeg victoria kraaien, maar ergens kriebelt het toch een beetje. Het zijn weliswaar lichte streepjes, maar toch zichtbaar.

jen
19 August 2010, 11:30
ik zou toch eens naar de huisarts gaan dan weet je het zeker é ;)

Kathy
23 August 2010, 10:15
Hier is het allezins weer niet geworden. 2 positieve testen in mijn handen en een negatieve bloedtest. Vanaf nu laat ik mij niet meer verleiden door die stomme testen.

jen
23 August 2010, 13:35
zoveel valse positieve testen deze maand :s
spijtig voor jou kathy en heb je je ms nu ook al of nog steeds niet hoeveel dagen al overtijd?