PDA

Volledige versie bekijken : Studio 9 Months

kingka
18 October 2007, 22:39
Studio 9 Months biedt sinds kort in haar studio te Gent de mogelijkheid tot 3D (foto) en 4D (film) echografie. Tussen de 22ste en de 32ste week zouden de mooiste plaatjes gemaakt kunnen worden. Prijzen varieren van 20 tot 150 euro. Deze echografieën zijn enkel bedoeld als 'aandenken' en vervangen dus geen onderzoek bij de dokter.

http://www.studio9months.com/

Iemand ervaring mee?

Mrs O.
15 December 2008, 13:10
Heb net even op website gezien... Er is er eentje in Waterloo (ni zo ver vr mij) en ben er sterk over aan het nadenken om zo'n 3D - 4D echopakketje te laten doen als ik ver genoeg ben binnenkort...

Een vriendin van mij heeft dit laten doen en het is wel echt mooi om zien...

Mr twijfel nog een beetje... wil ik mijn kindje al op voorhand is bewonderen, of wachten we geduldig af tot de geboorte??? hmmmmmmmm

Wie van jullie denkt er ook aan om dit te laten doen?
Het is wel een mooi souvenir natuurlijk he...

mini
15 December 2008, 13:23
Ik zou da toch héél graag doen. :)
Is toch iets apart hé. En later als je kindje wat groter is, zal je stiekem nog regelmatig kijken en terugdenken aan die fijne tijd ;)

rienemieke
15 December 2008, 14:13
ik heb altij bij mijn igen gyn een 3D echo gekrege en af en toe een 4 D
echt mooi om te zien!!!

Kimmy
15 December 2008, 14:33
bij mij heeft de gynaecoloog dat ook voorgesteld om te doen, ik ga dat zeker doen, ik kijk ernaar uit!
want het bewonderen op zo'n 3 of 4-D is wel nog iets anders dan het bewonderen terwijl je het vasthoudt, é...

Nes
15 December 2008, 16:42
Ik ga vragen of ze het in de kliniek donderdag niet op dvd kunnen zetten. En anders ga ik wel eens naar Waterloo, als m'n ventje me wil voeren natuurlijk. Want das toch een unieke nagedachtenis he.
Vorige keer hebben ze geprobeerd een 3D te doen maar dan zaten m'n darmen nog in de weg.
Moet je veel op voorhand een afspraak maken daar?

snoezel
15 December 2008, 17:23
wij hebben het niet laten doen en ik heb er eigenlijk geen spijt van :/
ik vond een echo alleen al leuk genoeg om naar te gaan kijken en als de gyne zei dat het in orde was was ik tevreden...
t is geen gyne die de echo doet hé!

Nes
15 December 2008, 18:50
Ja, ik vind die echo's op zich ook al leuk. Maar 't is voor de herinnering dat ik het zou doen. Dat moet toch leuk zijn om daar achteraf naar te kijken. Ik zal het der vanavond met mijn ventje eens over hebben, zien wat die denkt. Maarja, mannen, 'k denk dat hij het onnozel zal vinden.
'K heb naar de kliniek gebeld maar de gyne was al weg en ze konden me niet echt antwoorden, ze zeiden me om een dvd mee te brengen als het dan mogelijk zou zijn. Dus 'k zal dat maar doen.
Zijn het dan gewone dokters die die echo's maken of is het zo gewoon een soort winkel?
Grts.

kingka
15 December 2008, 20:51
Zijn het dan gewone dokters die die echo's maken of is het zo gewoon een soort winkel?
Het is gewoon een soort winkel, het vervangt dus absoluut geen echo bij de gynaecoloog.

ka80
15 December 2008, 21:48
Ik ben het eens met snoezel,... ook al begrijp ik wel dat jullie graag 3 en 4D willen hebben van jullie kindje. Ik ben al blij dat alles goed gaat en zie de echo's eigenlijk enkel als een medische opvolging.
Om eerlijk te zijn heb ik niet zo'n enorme vloed van emoties met de echo's. Ik ben gewoon blij te weten dat alles goed gaat. De laatste keer vroeg de dokter of ik nog wat meer beelden wilde (omdat ze zich schuldig voelde dat ik elke keer een uur in de wachtzaal zit) maar omdat alles perfect was volgens haar op de echo vond ik het niet nodig om meer te zien en anderen nog langer te laten wachten. Ik heb liever een verrassing en de échte kennismaking op de dag van de geboorte eigenlijk.

Laat het weten he Nes, Mrs O en Kimmy, moesten jullie naar Waterloo trekken!

Nes
15 December 2008, 23:12
Zoals ik al zei vind m'n ventje het maar niets en wil hij dus niet naar Waterloo. Ik moet m'n hoop dus maar leggen op de kliniek. Maarja, foto's zijn ook heel goed hoor. Gelukkig heeft ze 3 en 4 D en hopelijk zitten m'n darmen niet meer in de weg.
Ik ben echt een gevoelsmens. Bij elke echo krijg ik tranen in m'n ogen en als ik nog maar denk dat ik mama word dan begin ik te wenen van blijdschap.

Mrs O.
16 December 2008, 10:40
hey Nes, super sorry da u ventje het niet ziet zitten... Ik vind dat jij relatief kalm blijft onder zijn 'desinteresse' vr je zwangerschap en de baby (als ik het zo mag noemen - bedoel dit helemaal niet slecht)... Ik hoop echt voor jou dat hij snel bijdraait...
Dus ik wens je veel succes id kliniek !!!!

Ik ga nu maandag eerst is vragen aan mijn gyné of hij zo'n 3D foto kan maken, en als da kan denk ik da ik voorlopig daarmee genoegen ga nemen... zegt hij nee, overweeg ik toch serieus om is nr waterloo te trekken.. Idd totaal ni relevant op medisch vlak, mr idd wel een mooi souvenir !!

Heb het nog ni aan mijn ventje gevraagd mr dieje ziet alles zitten als het over toto gaat dus daar maak ik mij geen zorgen over...

Kimmy
16 December 2008, 10:40
Laat het weten he Nes, Mrs O en Kimmy, moesten jullie naar Waterloo trekken!
ik trek niet naar Waterloo (dat zou ik er niet voor over hebben) maar mijn gyné maakt zélf zo'n foto's en een dvd'tje (normaalgezien tijdens mijn volgend bezoek volgende week dinsdag)

x

Mrs O.
16 December 2008, 10:42
kimmy: ik ben nu al jaloooooooooooerssssssss :-) laat weten hoe het resultaat was he

Ben zo into mama zijn he, kan echt ni meer wachten, zou liefst vanavond gn slapen en wakker worden 7 juni... in volle bevalling :)

Mrs O.
16 December 2008, 10:43
ps: het is weer aant korten vr ons he :)
ikke nog 6 en gij nog 7 en we zien babybeer en toto weer...

oh da rijmt !!!

Kimmy
16 December 2008, 14:27
ik tel af hoor... als het stripje van mijn "babypilletjes" (omnibionta) op is, is het zo ver :)

de gyné had gezegd dat hij heel misschien al zou zien of het een meisje of een jongetje wordt, dat lijkt mij wel erg vroeg, niet? het moment dat ik ga ben ik één dag minder dan 17 weken...

intussen praat mijn Tim ook tegen mijn buikje 's avonds, Mrs. O. ! Supervertederend vind ik. Bij ons praat babybeer zelfs terug! Hij zegt dan: "mama heeft wel een beetje dorst" of "ik denk dat mama misschien wel een stukje chocolade heeft verdiend" ;)

Het is maar een tip die ik je geef, é!

liefs
Kimmy

Mrs O.
16 December 2008, 14:40
HAHA !! :) hmmm... ik denk da toto ook wa meer gt terugpraten... merci voor de tip !!!

Het is idd vroeg om het geslacht te bepalen, mr ik hoop toch in stilte dat de gyné iets ziet... Mr het zal dan wellicht eerder bij een vermoeden blijven denk ik... en dan zeggen ze meestal niks
heb je een voorkeur kimmy???

Oh ik ben zo ongeduldig... Ik zou echt ni knn wachten tot bevalling om geslacht dan pas te kennen :) so not me...
chapeau vr de mensen die dat wel kunnen..

Kimmy
16 December 2008, 15:22
ik heb geen voorkeur! in het begin van mijn zwangerschap wou ik het liefst een meisje, iets later toch liever een jongetje en nu maakt het mij eigenlijk niets meer uit.

Ik wil het gewoon weten...

Voor mij is dat belangrijk omdat ik me er een beeld van wil kunnen vormen, omdat ik niet aan bepaalde dingen kan beginnen zonder het te weten.

Ik ben ook nogal een plannertje, ik hou niet zo van verrassingen en aangezien er nog wel veel zullen komen met zo'n kleintje, wil de paar dingen die kunnen onthuld worden, toch al laten onthullen :).

Wat zouden jullie liefst hebben?

liefs
Kimmy

taschkevdv
16 December 2008, 15:34
ik wou vroeger altijd eerst een jongen en dan een meisje, maar nu weet ik niet of ik nog wel 2 kindjes wil dus maakt het voor mij echt niet uit.mijn vriend zegt dat waarschijnlijk een meisje zal zijn omdat hij een jongetje wil (typisch :) ).

snoezel
16 December 2008, 15:59
wij wisten het niet en bij een volgende wil ik het weer niet weten!
vond het echt spannend!

Mrs O.
16 December 2008, 16:14
Tim wil graag een jongen, ons mama is ervan overtuigd dat het een meisje zal zijn, en ik... Hmmmm...

Ik heb al vanaf het begin het gevoel dat het een jongen gaat zijn... terwijl het op zich voor mij totaal niet uitmaakt... Mr als ik over het kindje nadenk, dus als ik aan het wegdromen ben over 'als hij/zij geboren is', dan is ons kindje ALTIJD een jongen... dus ik denk dat ik onbewust toch ook mss een jongetje wil...

Snoezel, echt, snap niet hoe je je nieuwsgierigheid zo lang kunt bedwingen... idd zeer spannend, mr aangezien ik zoals kimmy ook vrij groot 'plannerke' ben, wil ik het gewoon op voorhand weten...

kimmy, heb op internet wat zitten googlen en er zijn dus blijkbaar toch wat mensen die het geslacht van hun babytje al kennen op 16 - 17 weken... meestal is het dan wel een jongetje, want dan zien ze 'ze littzle zizi' :)

Kimmy
16 December 2008, 17:45
ach, maar eigenlijk als de gyné dus zegt dat hij het geslacht nog niet durft zeggen is het meer dan waarschijnlijk een meisje? :)

man, ik tel zo hard af...

ik ga straks zwemmen, ik kocht in de decathlon een prachtig badpakje voor zwangere vrouwen voor maar 17 EUR of zo!!! ongelooflijk, mooier dan mijn normale badpakken: is kersrood (ok, beetje paars-roze :))

tip voor alle anderen dus: goedkoop, zit goed en is heel mooi (zelfde model ook in babyblauw gemengd met donker blauw te krijgen)

x

Mrs O.
16 December 2008, 18:01
tim zit ook altijd te vragen: wanneer gn we zwemmen???

Ik heb er eerlijk gezegd ni zoveel zin in, terwijl ik altijd doodgraag zwom... (mijn ouders hebben mij op mijn 3 jaar leren zwemmen omdat ik overal ih water sprong :) )

Mss als mijn buikje wa dikker is en duidelijk een zwangerschapsbuik is en niet een fat belly die ik ni kan intrekken, dat ik dan weer wa meer zeflvertrouwen zal hebben om mezelf in badpak te hijsen...

stom ik weet het,...

soit, annelies gt nr huis, de werkendag zit erop.. vanavond nr de naailes, mijn zwnagerschapsbroek verder gn stikken !!!

Kimmy
16 December 2008, 18:16
maar aan het zwempak merk je wel dat het een zwangerschapsbuikje is hoor...

ik vind het wel raar om te zwemmen, die buik hangt daar dan precies zo onder :), ik ben ook altijd erg bang om stompen te krijgen, ik zwem vaak met één hand, de andere hand beschermend op mijn buik, wel grappig...

jammer dat je zo ver woont, Mrs. O., anders konden we samen :)

ik ga eens uitzoeken of antwerpen geen zwangerschapszwemmen heeft sè

groetjes
Kimmy

Nes
16 December 2008, 23:27
Ja, ik probeer kalm te blijven maar soms lukt dat toch niet hoor. Inwendig doet me dit enorm zeer en heb ik wel stress daardoor.
Vandaag is het gewone onderzoek bij de gyne goed verlopen. Alles is in orde. Wel 2 kilo bijgekomen deze maand, in totaal 5 kilo. 'K moet dus echt beginnen opletten. Voor de rest moet ik nu elke week een test doen om te kijken of mijn nieren goed werken. En mijn bloeddruk stond weer te hoog. 15 misschien heeft dit wel met mijn ventje te maken.?

Als ik hem vertel dat hij tegen mijn buik moet praten zodat ons spruitje zijn stem begint te kennen, dan verklaart hij me helemaal klaar voor het zothuis.! Den mijnen is alles behalve romantisch op dit gebied. Maarja soit.

Mrs O.
17 December 2008, 10:57
5 kilo valt toch mee nes??? mijn vriendin die nu 26 weken ver is, is 17 kilo al bijgekomen !! DAT is veel, mr 5 kilo valt toch goed mee... zegt de gyné daar iets over??

Ik moet opletten van mijn gyné omdat ik met serieus overgewicht zit van mijn eigen, en da ik zo meer risico zou knn hebben op zw.diabetes, mr tot nu toe alles ok - nog mr 1 kg derbij...

Je bloeddruk kan idd hoog staan vd de stress he... Heb je problemen met je nieren??? Hoe toont zich dat?

Dikke knuffel !!!!!

taschkevdv
17 December 2008, 11:09
Hey kimmy

ik woon wel bij jou in de buurt ben ik niet goed genoeg om mee te gaan zwemmen dan?! ;) hihi.ja als je dat van dat zwangerschapszwemmen hebt gevonden moet je het maar is laten weten he.

Mrs O.
17 December 2008, 11:35
maar aan het zwempak merk je wel dat het een zwangerschapsbuikje is hoor...

ik vind het wel raar om te zwemmen, die buik hangt daar dan precies zo onder :), ik ben ook altijd erg bang om stompen te krijgen, ik zwem vaak met één hand, de andere hand beschermend op mijn buik, wel grappig...

jammer dat je zo ver woont, Mrs. O., anders konden we samen :)

ik ga eens uitzoeken of antwerpen geen zwangerschapszwemmen heeft sè

groetjes
Kimmy
oh sorry kimmy had je berichtje niet gezien...

Merci vr de uitnodiging :), mr ja, anvers is een beetje ver he :)

kan wel ni handig zijn zo met één hand zwemmen he :)

Gisteren id naailes goed doorgewerkt, mijn broek is gestikt, nu nog enkel rekband aanpassen (was te kort aan rugzijde) en erin stikken, maar das voor na de kerstvakantie... Nog mr 3 maand bezig, ma tga al goe !!!

Kimmy
17 December 2008, 11:39
Hey kimmy

ik woon wel bij jou in de buurt ben ik niet goed genoeg om mee te gaan zwemmen dan?! ;) hihi.ja als je dat van dat zwangerschapszwemmen hebt gevonden moet je het maar is laten weten he.
hey Taschke, a, ja, jij bent ook van Hoboken!
ik ga iedere week zwemmen nu en het is heeeerlijk, het voelt als echt eventjes tijd voor mij en babybeer helemaal alleen, samen zwemmend, hij in mij en ik in het zwembad :)
ik ga naar de Wezenberg, zin om eens mee te gaan??

ik vond overigens geen zwangerschapszwemmen in de buurt...

taschkevdv
17 December 2008, 12:04
aaah ja ik ben ook van Hoboken :)
aah zo klinkt wel tof he. Ja je hebt ook nog een zwembad in hoboken zelf maar daar zijn ze aan het werken....maar als we de plannen mogen geloven zou het er wel een pak op verbeteren.dus ja is Wezenberg idd het dichtste he. Heb er wel eens zin in :) maar momenteel kom ik thuis maak ik eten, ruim wat op en plof in mijn zetel voor de rest van de avond :)

Nes
17 December 2008, 19:13
De gyne heeft niet veel gezegd op het gewicht nu. Daar ik haar op voorhand had gezegd dat ik totaal niet heb opgelet deze maand wegens stress. Ba zei ze, dan werk je dat erna der wel af he.

Voor de nieren. Mijn spruit begint nu zijn/haar toilet te doen in mijn buik en mijn nieren zijn de schoonmaakploeg. Ik moet dus controleren of ze hun werk wel goed doen!!! :) Ik heb vroeger ook een operatie gehad aan mijn urinewegen waardoor ik moet opletten met mijn nieren. Voldoende drinken en een beetje zien welke medicatie ik neem das alles. Maar mijn operatie heeft niets te maken met het testen van de nieren denk ik.

ka80
17 December 2008, 21:05
Hey Nes, ik vind dat jouw gyne toch wel een beetje overdrijft wat je gewicht betreft hoor. 5 kg is toch echt niet zo veel!!! Natuurlijk werk je dat er daarna wel af, zo is het voor iedereen toch?

Goed drinken en wat snoezel zegt, misschien wat extra magnesium? Hier bestaat een watermerk met veel magnesium in (niet te drinken) maar heb wel veel minder krampen sinds ik dat elke dag drink, dat zal in België ook wel bestaan denk ik.

Veel geluk he Nes! Ge doet dat goed hoor. Als het een troost mag wezen, mijn man is nu ook niet zo romantisch en doet eigenlijk of ik helemaal niet zwanger ben. Ik doe nog altijd even veel in het huishouden (maw alles) hij heeft geluk dat ik nog steeds een kleine buik heb en me goed voel. Maar ik mag niet klagen, we houden veel van elkaar. En je zal wel zien, eens jullie baby er is komt alles goed, hoop ik toch...

xx

Nes
17 December 2008, 21:38
Hey ka80, 'k ben blij dat ik niet alleen ben die vind dat 5 kg niet overdreven is. Ik zeg dan tegen mezelf: nog maximum 10 bijkomen in ongeveer 18 weken is goed. Meer wil ik echt voorkomen.

Dat water ken ik niet. Ik ga het eens opzoeken. Als het bestaat zal ik het ook wel kopen.

Ja, ik hou ook veel van hem en ik ben der wel zeker van dat dit wederzijds is. Jij omschrijft het echt wel goed, den mijnen doet ook alsof ik niet zwanger ben. Ofwel ligt hij met zichzelf in de knoop, een papa... ? Want soms doet hij echt wel raar hoor. En ik doe ook alles thuis. Ik vind dat voor sommige dingen mijn buik wel al in de weg komt te zitten. Niet bij alles maar sommige dingen. Bv. Me rekken om iets te nemen dat hoog ligt gaat me niet zo goed meer af. En ik denk dat ze het idd zullen snappen als de baby er is.

Laurence
17 December 2008, 22:00
onze mannen toch.
om eventjes terug te komen over de 3D echo. Ik ben ginder geweest. echt een lieve vrouw. bij ons is het niet gelukt, ze lagen niet goed, maar heb niets moeten betalen.
Dat was trouwns de laatste keer dat we ze op echo gezien hebben.

Nes
17 December 2008, 22:08
Laurence dat moet hard zijn om daarover te praten nu.

Ik moet morgen naar de kliniek voor dat groot onderzoek. Ingewanden enzo controleren. Ik vroeg gisteren aan mijn gyné of ze dat daar op een schijfje konden zetten. Ze kon me niet antwoorden maar ze denkt dat het mogelijk moet zijn het te ontvangen via mail. Zoja hoop ik dat een hotmail goed genoeg zal zijn. Zal het voor de zekerheid ook naar het werk laten versturen moesten ze dat doen. Ik heb ook een DVD meegenomen. Een gewone CD ROM heb ik niet meer. 'K ben benieuwd.

Nes
18 December 2008, 23:28
Ze zetten in de kliniek geen beelden op schijfjes ofzo. En een 3D was niet mogelijk daar de navelstreng voor het gezichtje zat.

Laurence
19 December 2008, 08:09
Het is idd moeiljk om erover te praten, maar soms doet het zon deugd.
Bi ons hadden we een troebel beeld omdat de hoofdjes te dicht bij elkaar lagen en er niet genoeg vruchtwater omheen zat.
Maar het troebele beeld was wel prahtig

Nes
20 December 2008, 00:28
Praat er dan maar over Laurence!!! Als het je goed doet.

Ik hoop volgende keer meer geluk te hebben.

Mrs O.
23 December 2008, 18:27
Ivm de 3D en 4D, wij gn wss het zo laten.; Tim vindt het overbodig... dus ja :) dacht dak meer te zeggen had thuis ma tvalt dik tegen... :)

ivm het geslacht: wij dachten het geslacht aan iedereen te vertellen, mr nu zijn we op dat idee aan het terugkomen... het iss idd leuker als een geheimpje 'onder mams en paps' en dat de vrienden en familie moeten wachten... Nu vannacht zitten denken, ik kan echt ni zwijgen he over zo'n dingen en het zou zo moeilijk worden om ons geheimpje ni te verklappen, dat ik over 'drastische maatregelen ' aan het nadenken ben en mss zelf ook het geslacht ni ga vragen ad gyné... begin echt te twijfelen nu... AAAAAAAAAAAAGH

Als het van tim zou afhangen wachten we zoiezo tot de bevalling- hij zou da veel leuker vinden, dus ik zit nu dik te twijfelen... :)

oh, ik en beslissingen nemen he... heb het nooit gekund...

Nes
23 December 2008, 19:16
Ja ik zeg dan eens hij en dan eens ze, zo raken ze er niet meer aan uit. Als je je dan eens misspreekt. Want dat gebeurd werkelijk wel.
Ik zou het niet uithouden om het niet te weten. Tegenwoordig zijn de dingen zo ofwel meisje ofwel jongen. Veel uni is er niet meer.

Mrs O.
23 December 2008, 21:52
neen das waar, mr de kinderkamer komt in zandkleur en licht olijfgroen, dus is unisex hé... en meubeltjes die we graag willen zijn in lichte houtkleur (berkenkleur v ikea precies) Kleertjes hmmm... was zoiezo van plan ni te veel te kopen op voorhand...

mijn ma heeft gisteren een te zalig mutske gebreeën (zegt ge da zo?), in licht beige wol, en ik heb dan 2 ponponnekes gemaakt die ze erop heeft gezet als teddybeeroortjes, gewoon te schattig !!! ons pralinéke zal er zooooo schoon mee zijn :)

op zich heb ik zéker nog tot 26 januari om te beslissen of ik het geslacht wil weten op voorhand ja of neen hé... Tegen dan zou ik toch beslissing moeten kunnen nemen :)

Nes
23 December 2008, 22:00
Au de kleur van de kamer vind ik schitterend! Wij houden ook van die kleuren maar wij mogen niet verven van onze huisbaas. Dus bij ons zal het een witte kamer zijn. Vind het wel zonde want ge kunt niet 100% uw gedacht doen. Maarja. Ik heb een kamer in de catalogus van draembaby gezien, we gaan met de kerstdagen eens gaan zien naar de kwaliteit.
Hoe zit het eigenlijk in den ikea? Want in de catalogus staat er eigenlijk maar een babykamer. Hebben ze in de winkel meer keuze? En de prijs zo ongeveer? Ja, ik weet dat ik veel vraag. Die die ik gezien heb in draembaby zou rond de 500 euro komen.
Dat mutske moet echt schattig zijn! Ge hebt nog een klein beetje tijd he. En ja, ge kunt het derna nog altijd vragen he.

Laurence
24 December 2008, 10:26
In den ikea hebben ze er ook een paar, maar ik vind die bij dreambaby veel mooier :)

Je kan bij dreambaby al je lijst leggen, en de kamer eropzetten. Dan geniet je van de 10% korting bij het afsluiten, en ze komen gratis leveren :)

Nes
24 December 2008, 10:41
Ik heb daarjuist een mail ontvangen van baby2000 en der staat een kamer in die we graag zien voor een redelijke prijs. Ik denk dat we daar eens gaan kijken. Ik weet niet hoeveel de levering is.

Mrs O.
24 December 2008, 12:52
wij gn onze kamer ook bij dreambaby kopen... wacht zal is zien vr de naam... zijn super van prijs én goed van kwaliteit. En het zijn meegroeibedjes, héél handig !!!

ah BALOU of FOX gn we kopen :)... heb weer een keuzeprobleem :)

Ben ook al is in baby 2000 gn zien, en die zijn véél duurder dan dreambaby..; Ook wel héél mooi kamers

Anneke
24 December 2008, 13:12
Wij hebben ook de kinderkamer BALOU! Maar wij hebben ze gekocht bij Paradisio.
We hebben ineens de driedeurskleerkast genomen en het bijpassend bureau'tje. Dan wordt het ineens een tienerkamer als je het bedje ombouwt he.

ka80
26 December 2008, 16:27
Wij hebben het bedje maar nog geen matras. Wij blijven niet wonen waar we nu wonen (we huren) en het heeft voor ons dus geen zin om een hele kamer te gaan kopen. We zullen binnen een of twee jaar verhuizen (we sparen nu heel goed zodat we een leuk huis kunnen kopen wanneer de prijzen van de huizen goed gedaald zullen zijn, haha ik zie het allemaal goed zitten!!!). Nu doen we dus echt geen kosten, mijn man is nu planken gaan halen om zelf een kast en een aankleed/ververs tafel ineen te timmeren. Ok, het zal minder mooi zijn enzo maar daar gaat onze baby zich niets van aantrekken denk ik.

groetjes!!

mini
26 December 2008, 17:13
Wij hebben een babykamer van om en bij de 300 euro, uit den ikea. En 'k vind persoonlijk dat ze zo vanuit een boekske kan komen ;) Nu nog een kindje :D
Mja, 'k was er redelijk vroeg bij om kinderkamer aan te kopen. Maar 'k heb er geen spijt van. :)

Nes
26 December 2008, 19:05
Wij zoeken binnen een paar jaar ook te verhuizen om iets te kopen maar ik wil wel al een kamer. Natuurlijk geen dure. Niet meer of 500 euro wil ik gaan. Ik ben zo een pietje precies en alles moet tot in de puntjes zijn.

vasoramasa
29 December 2008, 11:30
lijkt me erg leuk, maar is me jammer genoeg te ver. weet iemand eentje die dichterbij deurne antwerpen ligt? groetjes

vasoramasa
29 December 2008, 11:33
oeps foutje met men vorig kalendertje

Nes
29 December 2008, 23:53
Hey vasoramasa, heb je al op die website gekeken? Daar vind je de adressen oven gans europa. Anders eens vragen aan je gyne.

mini
15 January 2009, 18:33
Voor de mensen uit west-vlaanderen en omstreke (die waterloo een beke te ver vinden ;))

2D - 3D - 4D pret-echografie :) (www.Cfor9.be)

Nes
16 January 2009, 10:59
Nu ik eraan denk. Ik moet nog zo eens een 3D foto vragen in de kliniek. Vorige keer zat de navelstreng in de weg en mee in de kliniek te liggen was ik veel te bezorgd over de baby om daaraan te denken.

Trinity
16 January 2009, 16:14
Dat water ken ik niet. Ik ga het eens opzoeken. Als het bestaat zal ik het ook wel kopen.
Kijk eens op de volgende website, lijst van waters met specificaties aan welke stoffen ze rijk zijn, ook magnesium.

btw: vichy is goed voor buikkrampen.......is alleen niet te drinken (zout-water) :-)

http://mcs.test-aankoop.be/images/6/60621_ATTACH.pdf

Nes
18 January 2009, 14:10
Der moet zo een nieuwe studio zijn in Laken. Binnenkort heb ik het adres enzo en deel ik het jullie mee. Daar doen ze dvd'tjes voor ongeveer 50 euro en naar het schijnt duurt zo een filmpje heel lang.

Nes
18 January 2009, 14:11
Trinity, bedankt voor de site!!!