PDA

Volledige versie bekijken : Ovulatietesten

Lieseke
17 November 2008, 09:51
Ik heb nogal een onregelmatige cyclus ... heb van begin augustus mijn maandstonden niet meer gehad. Dus ben ik begonnen met ovulatietesten. Vorige week donderdag had ik twee donkere streepjes op de test en natuurlijk is het klussen niet achterwege gebleven.

Heeft er iemand het idee wanneer ik dan, hopelijk niet, mijn ms zou moeten krijgen?

Groetjes
lieseke

snoezel
17 November 2008, 09:56
normaal 14 dagen na je eisprong!
hopelijk heb je dan een zwangerschapstest met een dikke streep vast hé :)

Lieseke
17 November 2008, 10:00
Dat zou fantastisch zijn ...

Maar ja, dat wil iedereen hier wrs wel.

L@yla
17 November 2008, 10:46
dat is zeker! ik heb veel witverlies en veel krampen voor de rest nog mijn wens om voor mijn verjaardag zwanger te zijn zal niet uitkomen denk ik:(

chikaka
18 November 2008, 08:21
Hoi Hoi,

Ik wou eventjes vragen of er al iemand de ovulatietesten heeft geprobeerd van sensitest. Ik heb nu al ongeveer 5 dagen een tweede lichte streep die verschijnt. Is dit nog normaal?

groetjes

sunshine
18 November 2008, 09:18
Ja ik gebruik dezelfde testen, en heb ook altijd een lichte streep als die negatief is, wanneer het echt positief wordt, dan wordt de streep opmerkelijk donkerder. Om positief te zijn moet de streep minstens even donker zijn dan de controlestreep. Je hebt nu al een licht lijntje omdat iedereen altijd een kleine hoeveelheid LH aanmaakt.

chikaka
19 November 2008, 12:24
Dank u wel Sunshine..

Ik weet niet wanneer mij eisprong zou geweest zijn of nog moet zijn. Mijn eerste cyclus duurde 41 dagen.. Indien normale cyclus dan zouden mijn regels aanstaande zondag moeten doorbreken....

Lieseke
30 November 2008, 18:03
Eindelijk ... Ik had niet gedacht dat ik zo blij zou zijn om mijn ms te hebben.

Weer een nieuwe start ... hopelijk met een normale cyclys