Volledige versie bekijken : 11 dagen na pregnyl lichte streep ?
cien
6 August 2010, 14:05
meisjes, vooral dan diegene die pregnyl gebruiken;
ik zit nu exact 11 dagen na mijn pregnyl spuit (264 uur dus)
als je rekent dat elke 33 uur de waarde halveert zou ik nu op een waarde zitten van 5,8 mlu..
KV testjes zijn als ik me niet vergis gevoelig vanaf 20 mlu, allerminst vanaf 15 mlu
toch heb ik nu binnen de tijd een nét zichtbaar lijntje gekregen (kan het zien als ik mijn arm strek :p)
ik weet dat het toch evengoed een vals resultaat kan zijn maar toch is er die hoop natuurlijk.....
wie heeft hier ervaring mee?
pffffffspannend!
vasoramasa
6 August 2010, 14:10
geen ervaring mee, maar ik zou het super vinden als je prijs hebt :D
Fieke
6 August 2010, 16:46
Ik wil je zeker niet ontmoedigen! Maar met pregnyl moet je voorzichtig zijn!
Ik heb ook ooit eens te snel getest, en dan doet het veel pijn als het achteraf niet zo is!
Maar ik wil ook positief zijn! Mijn gyn zei altijd dat pregnyl na 10 dagen volledig weg is! Dus ja, dan zou het wel kunnen natuurlijk!
Anders, bloed laten prikken, dan ben je zeker hoeveel je waarde staat eh!
Ik hoop in elk geval mee op het laatste!
mini
6 August 2010, 16:54
Mocht je (over)morgen opnieuw testen en het streepje wordt duidelijker, dan mag je toch positief denken hé ;)
cien
7 August 2010, 10:29
negatief deze morgen :(
ofwel breekt mijn lichaam zeer traag hcg af, ofwel zijn de testen extra gevoelig....
op naar ronde 16 :o
kimmieke
7 August 2010, 13:30
Hoi cien,
Ik ben niet tevreden over die testen 2 voor 5 euro. Ik had er ook een licht streepje mee, en ik was niet zwanger...mijn vertrouwen is helemaal weg bij die testen.
Dus ik zou gewoon over een paar dagen eens testen met een andere test!
Wij duimen!!
Fieke
7 August 2010, 14:02
Je mag ook niet te vroeg testen eh!
Normaal vanaf 14 dagen na de pregnyl zpuit moet je of je regels krijgen,
of een positieve test hebben!
Als ik goed meevolg ben je nu dus 12 dagen na de pregnyl?
Ik had ook geen positieve urinetest, en bleek toch zwanger!
Bloed uitslag is nog altijd het beste!
Veel succes, niet opgeven!
cien
7 August 2010, 20:23
das waar fien...ik wist wel zenne dat er een grote kans was dat het nog van de pregnyl was dus ben ni te hard van stapel gelopen.
enfin, nu weet ik in ieder geval dat de pregnyl hcg volledig uit mn lijf is... volgens spoor van hcg zal volledig van eigen makelij zijn :rolleyes:
insaf
8 August 2010, 12:20
hoi cien, had net hetzelfde voor als jou ik had enorm opgezwollen borsten en pijnlijke tepels (12dagen na pregnyl) en ik dacht dus dat ik zwanger was ik deed dus een test een die was positief (kruidvattest) deed het de dag nadien en die was negatief(clearbleutest) en had dan naar de gyn gebeld en die zei ook van niet te vroeg testen wacht echt 14dagen al wast langer want die pregnyl kan positief testen
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.