PDA

Volledige versie bekijken : waar vind je ...

snoezel
26 July 2010, 13:43
ik was een jongensmama hé :)
en ik vind het toch niet zo gemakkelijk om voor die meisjes iets te vinden.
waar vind je van die gewone broekjes voor meisjes.
heb hier een hele boel leuke t-shirtjes maar zoek dus broekjes.

waar vinden jullie die?

Machteld
26 July 2010, 14:56
Ik heb veel gevonden bij jbc - maar mss is Diede nog wat te klein daarvoor aangezien ze daar pas echt te goei beginnen vanaf maatje 62...

Mare haar kleren komen meestal van: jbc, hema, h&m of af en toe leuke dingen bij c&a. Oh en waar je soms leuke spullekes vindt is bij de zeeman!!!! Hangt een beetje van de moment af, want soms is't echt pure kitsch, maar ik heb haar snoezigste kleedje in de kleinste maat van daar!!!

snoezel
26 July 2010, 14:57
zeeman was ik al geweest maar dat hangt inderdaad van de moment af hé.
en spijtig genoeg ook dikwijls van het filliaal en dat van ons is niet zo super :(

zal eens bij jbc gaan snuisteren. ze kan nu in een 62 :)

Machteld
26 July 2010, 15:11
oh perfect dan! jbc is echt super vind ik...al zijn het vaak toch ook wel echte girlie spullen. Waarmee ik niet bedoel roos ofzo, maar gewoon met frullekes...

Machteld
26 July 2010, 15:12
Ja zeeman is soms echt een beetje marginaal vind ik. Ik wil wel kleren kopen die maar 2 euro kosten, maar je mag het niet zien e...:D

Saar
26 July 2010, 16:26
Hier komen de meeste kleedjes uit de hema, H&M en zara..
Snoezel, anders moet je nog profiteren van de solden en eventueel is in kinderboetieks of de duurdere winkels gaan zien! Kan je nu nog echt koopjes doen als je er u zin vind! ;)
Heb me vorige week eens goed laten gaan in de Fred en Ginger winkel! :D

dorien_951
26 July 2010, 16:54
Bij de prémaman hier vind je kei veel kleding voor meisjes... maar weinig voor jongens

mini
26 July 2010, 18:36
broekjes haal ik ofwel in de h&m of de zara :)

sunshine
26 July 2010, 18:42
prémaman is nu echt wel goedkoop in de solden (ben zaterdag in Gent geweest) en er lag heel veel voor meisjes!

_liesje_
26 July 2010, 19:58
Voor meisjes vind ik bij hema super mooie dingetjes! (Das voor mijn nichtjes é ;) onzen Eben draagt wel degelijk jongeskledij :p En zoals men zusje zegt, jbc ook. Maar absolute favoriet is de zara... Ook voor jongetjes.

Bo
26 July 2010, 20:54
Hier ook een echte Zara-koper (als ik tijd heb) en in de C&A heb je soms ook wel leuke dingen. Een vriendin van me koopt veel voor haar dochter in de Hema.
En omdat ik zo weinig tijd heb, vooral om te gaan shoppen, bestel ik ook vrij veel uit de La Redoute en 3Suisses. Leuke spulletjes voor niet te veel geld, en voor mij makkelijk omdat ik er de deur (zeg maar zaak :D) niet voor uit moet.

_liesje_
26 July 2010, 23:14
Hier ook een echte Zara-koper (als ik tijd heb) en in de C&A heb je soms ook wel leuke dingen. Een vriendin van me koopt veel voor haar dochter in de Hema.
En omdat ik zo weinig tijd heb, vooral om te gaan shoppen, bestel ik ook vrij veel uit de La Redoute en 3Suisses. Leuke spulletjes voor niet te veel geld, en voor mij makkelijk omdat ik er de deur (zeg maar zaak :D) niet voor uit moet.

Dat we dezelfde smaak hebben, valt niet écht meer te betwisten é ;)

Machteld
27 July 2010, 08:46
Och ja Zara - dat was ik vergeten! Ik passeer er niet zoveel, omdat ik dan echt nr de Meir moet fietsen, maar als ik er ben: oh la la mijn bankrekening! :D

rienemieke
27 July 2010, 11:02
hier koop ik veel in
jbc
zara
h&m
z and co
hema ( vroeger nu minder want nu hangt er nie zoveel meer vind ik voor haren leeftijd)
en folieke!!!!

folieke hier nog niet genoemd geweest maar echt mooie dingen voor echt wel weinig geld!

Bo
27 July 2010, 16:00
Dat we dezelfde smaak hebben, valt niet écht meer te betwisten é ;)

:D wel grappig.....

snoezel
27 July 2010, 16:59
bo: heb je toevallig een merk van die geweldige sjaal die laurens zondag aan had.
vond het echt zo leuk!
en mag ik dan ineens ook nieuwsgierig zijn hoeveel het gekost had :)
als ze dat in een meisjesachtig kleurtje hebben ben ik helemaal verkocht!

Bo
27 July 2010, 17:53
Eh... Skillz of zoiets meen ik. Ik zal straks eens kijken thuis.
Hier hadden ze die in verschillende kleurtjes ja, ook meisjeskleurtjes ;) En die vlogen de deur uit! Ik dacht dat het rond de 10 euro heeft gekost, maar ik ben niet zeker (mijn hoofd is een zeef, sorry :rolleyes:)
Ik denk dat je die slabbetjes (want dat zijn t eigenlijk) wel op veel plaatsen kan vinden.

Bo
28 July 2010, 10:18
T is dus Skibz.
Ik ga straks toch nog even naar de babyzaak hier, dan zal ik nog even kijken wat t ook alweer kost.

snoezel
28 July 2010, 12:14
k heb het even gegoogeld en je vindt ze nog dikwijls in webwinkeltjes!