PDA

Volledige versie bekijken : Tips voor zwanger te worden

liz
19 July 2010, 15:12
Hallokes allemaal. Ik ben hier nieuw op deze site en ik heb hier een beetje rondgekeken en gelezen..
Ik ben 22 jaar en mijn vriend is 35 jaar en graag hadden we een kindje ge willen. We hebben er al vaak over gepraat over onthaalmoeder 2x per week en voor de rest het kindje bij ons te laten. Ook qua werk en geld is er geen probleem en we denken eigelijk hetzelfde qua opvoeding van ons toekomstig kindje.
We hebben er dus vrij goed over nagedacht en we willen er graag eentje.

Ik en mijn vriend willen graag zwanger worden. En ik had graag enige tips gehad voor zwanger te worden. Ik heb ondertussen het internet een beetje geraadpleegt maar ik zou graag van jullie je ervaringen willen delen met mij.

Ik rook zelf en mijn vriend ook. We gaan 1x per week eens uit en dan drinken we ook graag eens alcohol. Maar nu heb ik gelezen als je meer kans wilt maken dat we beiden zouden moeten stoppen met roken en drinken. Voor ons zou dat geen probleem zijn. Ik heb verder ook gelezen dat je sommige standjes kan gebruiken en even op je rug kan blijven liggen met een kussen onder je bekken als de daad gedaan is.
Maar misschien hebben jullie nog wel tips voor ons met jullie eigen ervaringen?
Ik bedank jullie voor even tijd te maken voor mij vraag.
Hartelijk bedankt!
liz

dorien_951
19 July 2010, 15:24
Ik denk om te beginnen dat je inderdaad misschien stopt met roken... gewoon kwa gezondheid want er zijn er genoeg die blijven roken.
Maar voor de rest zou ik gewoon mijn leven rustig zijn gangetje laten gaan.
Als je begint te focussen op zwanger worden (wat je toch ga doen) kan het zijn dat het niet echt zo goed vlot.

Je kan gewoon een beetje berekenen wanneer je je eisprong hebt en rond die periode klussen en laat die speciale standjes maar achterwegen ... tenzij je die leuk vindt natuurlijk

mini
19 July 2010, 16:06
Ik zou eerst en vooral al beginnen met het innemen van foliumzuur, dit al een goeie maand alvorens je zwanger wenst te worden.
Het is vrij te verkrijgen bij de apotheek, drogist,...

Wierke
19 July 2010, 18:03
tja tips...wij hebben in het begin ook bepaalde standjes gedaan waarvan gezegd wordt dat ze beter zijn om zwanger te worden, en ik ga elke keer met de benen in de lucht liggen na het klussen... maar tot nu toe ( na 11 rondes ) nog niet zwanger.
Het enige waar je echt naar moet kijken is de periode dat je klust, ik denk dat dat het voornaamste is.

Voor de rest wens ik jullie heel veel succes en plezier!

groetjes, Wierke

Wheelee
19 July 2010, 18:46
veel plezier en vooral veel succes.
Ik hoop dat het klussen om de dag mag helpen. Ik ben eerder 3 keer zwanger geweest maar heb deze zwangerschappen helaas niet mogen uitdragen. Maar regelmaat in het klussen zal goed doen. En inderdaad je twee meest vruchtbare dagen berekenen. Kijk ook eens op www.vruchtbaredagen.nl

grtz Wheelee

Snoetje
20 July 2010, 12:16
Hallo,

de beste tip die ik je kan meegeven vna toen wij aan het proberen waren was om heel regelmatig te vrijen. Bij ons was dat om de 2 dagen. MIjn cyclus is immers hééél onregelmatig dus met berekenen raakten wij niet ver.

alvast veel succes gewenst!:)

Yvonne Jansen
23 July 2010, 12:43
Hebben jullie weleens gedacht om inzicht te krijgen via andere hulpbronnen, bijvoorbeeld een astroloog?
Je persoonlijke Maanstanden en de hieraan verbonden cycli, geeft veel helderheid en laat per persoon zien wanneer je vruchtbare periode is.
Een oeroud middel, maar er zeker ééntje die kan bijdragen tot een zwangerschap.

Hartelijke groet Yvonne

mini
23 July 2010, 15:35
Niks voor mij in ieder geval, ik geloof niet in die zaken :o

sunshine
31 July 2010, 11:16
Ik heb dat laten doen bij Tuur en dat klopte niet helemaal. Ik was met de maanstanden later vruchtbaar dan met mijn eisprong en uiteindelijk wel zwanger geraakt volgens de eisprongberekening en niet die van de maanstanden. Behalve als het zaadcelletje 5 dagen geleefd heeft :D.
Wat wel klopte was de stand van de maan op de dag dat hij verwekt was voor het bepalen van het geslacht.

Ik weet dus niet goed of ik daarin geloof, volgens mij zal het wel iets zeggen, de maan beïnvloedt zoveel...