PDA

Volledige versie bekijken : groentepap met vlees

cocelinetje
15 July 2010, 11:24
Hoi iedereen,

Even een vraagje: kan het eigenlijk kwaad als je kindje niet alle dagen vlees in zijn/haar groentepap krijgt? Omdat wij hier thuis ook niet alle dagen vlees eten, vergeet ik soms wel eens een stukje te kopen voor Lander. Hoe doen jullie dat eigenlijk? Nemen jullie het vlees dat jullie 's avonds ook eten? Ik koop soms bv. een kipfilet en maak er dan 2x vlees van voor Lander. Het gevolg is dus dat ik redelijk veel moet weggooien ook, want ik durf vlees ook niet te lang bewaren.

lily
15 July 2010, 12:37
Hey,
ik doe het als volgt. Ik heb vorige week voor Lynn vlees meegebracht: kipfilet, varkengsmignonet en kabeljouw. Dit heb ik in stukjes van +-20gr versneden en ingevrozen. Nu haal ik er er elke dag een stukje uit, zodat ik wat kan afwisslen. Volgende keer koop ik weer wat anders ... ik wist anders ook niet hoe het te doen.
Maar het lijkt me niet erg hoor als ze niet elke dag vlees/vis hebben.

xxx

snoezel
15 July 2010, 14:16
hier was het ook niet alle dagen vlees of vis hoor.
drie dagen in de week wel en de andere niet of zo...
wel eens een eitje (eens dat mag) en genoeg varieren hé.

Bo
15 July 2010, 14:46
Hier doe ik het ook zoals Lily. Ik vries het direct in, in kleine porties die ik er dan gewoon hoef uit te nemen en recht in de babycook te gooien ;)
Ik zorg er wel voor dat Laurens zeker 2 keer per week vis eet en voor de rest niet elke dag vlees hoor. Een eitje af en toe, couscous heeft hij ook al gegeten en vond het superlekker, rijst en pasta ook maar af en toe.

winnie
15 July 2010, 16:03
wij vriezen ook het vlees in kleine porties in en dan rechtstreeks de babycook in. En toch minstens 1 x vis.

mini
15 July 2010, 22:00
Hier ook in porties invriezen. ;)

cocelinetje
15 July 2010, 22:06
Dankjewel dames :) Ik heb het nu ook in kleine porties verdeeld en ingevroren :)