PDA

Volledige versie bekijken : 3x Gyn

Wende
9 November 2008, 22:24
Wat gaat de Gyn doen bij de 3e afspraak? Dus vrorige week had ik mijn 1ste Echo en nu moet ik 19 nov weer heen wat gaat er deze x gebeuren?

snoezel
10 November 2008, 08:07
vanaf na de 12 weken echo controleren ze gewoon telkens alles.
zo was het toch bij mij...
ze houden alles in de gaten of je kindje goed groeit, goed bijkomt, of er nx mis is.
bij mij was het vanaf de 16 weken ook gewoon op de buik een echo en niet meer inwendig.

mini
10 November 2008, 14:47
Volgende week heb'k nog een inwendige echo. En daarna zou het op de buik zijn :)
Dus volgende week zou ik 7 à 8 weken ver zijn.
Derna moet'k om de 4 weken ter controle. Kijken of m'n bloeddruk ok is, gewicht niet te fel naar boven. Ook keer m'n urine controleren op de suiker. Nja vooral echo é :)

Wende
11 November 2008, 02:24
Ja maar, moeten ze dan ook weer naar "binnen" met een apparaat?? Of gaan ze nu alleen maar aan de buitenkant werken, urine bekijken, bloeddruk meten?

Laurence
11 November 2008, 12:16
Meestal is het tot 12 - 14 weken inwendige echo, en daarna pas op de buik. Maar ik denk ook dat dat een beetje afhangt van de dokter zelf.

mini
11 November 2008, 14:14
Om eerlijk te zijn, 'k zou me daar geen zorgen in maken.
Het hoort bij het zwanger-zijn ;)
En voor die twee minuten da ge met uw blote poep op die tafel ligt... :D
Gaat wel iets anders zijn als ge moe bevallen ;)

lady bug
11 November 2008, 15:25
bij mij was het op 12 weken al een echo op mijn buik. maar de gyne had me wel aangeraden om met een volle blaas te komen. dan wordt het kindje wat naar boven geduwd en is het makkelijker te zien

lotjen
11 November 2008, 22:03
Ik was 11 weken en 4 dagen ver bij mn tweede echo,en dan hebben ze ook een uitwendige echo gedaan.
En die inwendige onderzoeken enzo,we worden er maar beter gewoon aan zeker :)