PDA

Volledige versie bekijken : Maart 2011

elsken
9 July 2010, 14:59
Dames ik mag mij hier vandaag met heeel veeel angst aankondigen voor de berekening van maart 2011.
Vandaag pos getest en maandag mag ik al naar de gyn gaan omdat ze weet wat ik al allemaal heb meegemaakt.
Eerlijk gezegd weet ik niet goed wat doen.
Buiten het ongezonde voel ik mij goed maar heb wel superveel schrik.
Hoever ik ben weet ik niet vandaag dag 45 van de cyclus en ik weet niet hoeveel mijn cyclus is.
xxx

Machteld
9 July 2010, 15:03
Amai Els een hele dikke proficiat! Ik hoop voor jou mee dat alles heel vlot verloopt en je een droom van een zwangerschap mag hebben!

Bo
9 July 2010, 15:05
Dat doet mij nu eens plezier!!!!!! Proficiat meiteke!!!! :) :) :)
Ben keicontent voor u! En nu duimen we allemaal dat t deze keer wèl de goeie keer is en dat alles goed mag verlopen zodat je in maart je babytje in je armen hebt.... *zucht*... ben echt blij voor je :)

elsken
9 July 2010, 15:07
Ik denk wel dat het goed zit want heb ongelooflijk ms pijnen alsof ik ze elke moment ga krijgen.
Maar ik klaag niet ik neem het het allemaal supergraag bij.

bedankt meiden
xxx

Bo
9 July 2010, 15:10
Positief denken :) en er gewoon in geloven.... eens moet het toch de goeie keer zijn è! En ik duim dat het deze is!
Dikke knuff X

elsken
9 July 2010, 15:14
ja boke hebt ge toevallig geen 10000000 duimen op u handen staan aub.
Maar ik ben zooo blij dat ik zooooo misselijk ben, mss zal ik binnen een paar weken anders piepen maar toch ben ik blij.
Ik had al een voorgevoel maar we hebben deze maand maar 1keer sex gehad (bloos) door familiale omstandigheden en blijkbaar de juiste keer.

Bo
9 July 2010, 15:22
Dat 1 keertje genoeg is... heb ik ook aan den lijve ondervonden :rolleyes:... hihihi
Zo zie je maar soms è. Het leven kan raar ineen zitten ;)
En keigoed dat je misselijk bent, hoe vervelend ook, t is en blijft een héél erg goed teken! En lieve schat, ik duim me suf, tot mijn handen blauw en paars zijn! Beloofd!!!! :D

Liefde is...
9 July 2010, 15:28
Super Elsken!!

Nog eventjes geduld en je weet al heel wat meer en dan kan je rustig genieten van je zwangerschap met alle ongemakjes erbij ;)

Ik duim mee!!!

elsken
9 July 2010, 15:39
Weet je ik hoop heel hard maar als de natuur weer niet meewilt dan is het zo.
Klinkt mss raar maar ik moet mijzelf beschermen

_liesje_
9 July 2010, 15:42
O elsken, wat super nieuws!!!!
Hier staan ook al onze duimpjes omhoog voor jullie!
Geniet er maar van!!!!!!!!!!!!!!!
Dikke zoen

patje
9 July 2010, 17:03
Super! Ik duim dat alles goed verloopt voor jullie!
Je verdiend het super hard meid! :)

charythepooh
9 July 2010, 17:20
proficiat elsken! das al de 3e maart mama! ik gun het je heel erg! verdomme, waarom lukt da hier toch ni? ik heb precies geen chance he! ik dacht da kwam door die bbz, maar ik zie dat jullie ook terug weer vlot zwanger raken!

Prutske5
9 July 2010, 21:00
Elsken!! Proficiat meisje!!!!!!!!!!!!!

snap wel dat je jezelf wil beschermen, das toch normaal, maar goh, ik ben zo content voor u da ge zo misselijk zijt (klinkt vies é, sorry, maar echt é) :)

een heeel dikke kaars met maar twee duimen bij, is dat ook goed?

elsken
10 July 2010, 16:28
Chary geloof mij meid, ik heb het deze maand maar 1x gedaan zonder te tellen, te denken alles gewoon losgelaten omdat ik zooooo een ongelooflijke angst had en je ziet blijf erin geloven meid het gaat lukken.

dames ik ben vandaag echt kotsmisselijk echt waar maar ik ben er blij om.
Hebben jullie dat ook dat je precies het gevoel hebt dat je buikgriep gaat krijgen van de buikpijn? Het is niet constant he maar het voelt bij mij zo wel aan.
Dank je wel allemaal dat jullie zo meeleven en mij steunen.
dank je echt waar.
xxxx

rubentje
10 July 2010, 20:53
Joepie elsken - dan zijn we al met 3 in maart :)

Ik ben ook elke morgen enorm misselijk en dan ben ik zo blij hé :). Ik hoop dat we samen nog heel misselijk gaan worden zo weten we dat alles goed verloopt hé

charythepooh
11 July 2010, 09:51
De 3 maart meiden gun ik het heel erg, want jullie zijn allemaal MK/BBZ slachtoffers! tis nu eerst eens aan jullie om chance te hebben ;) de andere ook natuurlijk hoor!

Ingsken
11 July 2010, 10:25
Thanx Chary!

Ik hoop dat het geluk nu ook heel snel jou te beurt mag vallen. Want jij verdiend het zeker.

Ik hoop dat je vlug mag starten met IVF en dat het snel prijs mag zijn.
Ik duim voor jou!!

oebbe
11 July 2010, 10:57
Proficiat ingsken,
Zou je eens geen andere ticker aanmaken nu?
We zijn met velen die al een MK of BBZ achter de rug hebben, ikzelf ook, maar gun het iedereen om terug zwanger te geraken.
Met of zonder een verlies achter de rug.

elsken
12 July 2010, 15:03
Ho dames ben daarjuist bij de gyn geweest en ik ben 5w5d zwanger.
Ze zei ik zie het hartje wil je het horen en ik heb gezegd nee ik wil het niet horen om mij te beschermen maar ze heeft het mij wel getoond.
Volgende keer wil ik het wel horen heb ik gezegd want dan kan mijn vriend meekomen.

Het zit in de baarmoeder wat heel belangrijk is en ze verschoot dat het zo rap al was.
Ik zeg tja ik heb echt niet gedacht en niet geteld en kijk ik zit hier nu.
Ik zeg haar ik ben echt misselijk, maar vind het niet erg, als ik 2 happen eet moet ik stoppen want ik wordt dan zo ongezond maar het hoort erbij.
buikpijn ms achtig heel normaal en borsten zijn zwaarder geworden maar voor de rest juich ik alleen maar en hoop ik dat de volgende 6w heeeeel snel voorbij gaan.
veel succes iedereen en aan de andere maart zwangere dames proficiat, mss moeten we die beide topic samenbrengen of zou dit niet lukken???

xxx

kyanoke
12 July 2010, 15:32
elsken das heel goed nieuws he, ben blij voor u en dat de volgende 6 weken voor u en voor mij heel rap voorbij vliegen hoor ;-)

Prutske5
12 July 2010, 16:38
Oh Elsken, zo goed dat het zit waar het moet zitten :):):)

ik kijk alvast ongeduldig met je uit naar 30 juli ;)

Bo
13 July 2010, 09:07
Whoehoe! Keigoed nieuws! En nu duimen we mee dat die weken snel en vlekkeloos voorbijgaan è :)

elsken
20 July 2010, 09:11
He dames even een update van mij.
Vorige week woensdag bloed verloren. Dus in paniek gebeld en ik moest via spoed komen. Wat bleek ze wouden geen echo doen omdat ik maandag nog maar één had gekregen en ze zeiden als het toch misloopt dan kunnen wij daar ook niets aan doen dus ga maar naar huis en morgen neem je contact op met je gyn.
Ik was heeeeel teleurgesteld zeker omdat ik verteld had wat ik al voorgehad had en dat ik wou dat ze mij gerust stelden maar noppes ik kon vertrekken.
Dus heeeeel de nacht niet geslapen en de dag daarna mocht ik naar de gyn gaan om te kijken. Het was instellingsbloeding maar ze deed niet moeilijk ze begreep mij precies.
En maar wachten want ze had een spoed bevalling.
uiteindelijk heeft ze het hartje laten horen en alles was in orde. Ze zei dat het al groter was dan ze dacht het was op 6w1d al 58mm en als ik maandag geweest was op 5w5d was het nog maar 23mm. leuk he.
Nu heb ik het gisteren op mijn werk verteld omdat ik pas uit verlof was en doordat ik een risicoberoep doe moet ik het zeggen. ik moet wel nog contact opnemen met arbeidsgeneesheer maar ik moet nog wachten van de gyn.
gisteren heb ik dan stiekem nog eens een echo laten doen (uitwendig omdat ik een heeeeeeeel stresserend weekend heb meegemaakt en ik wou gewoon zeker zijn) en het was al 1,3cm en mijn baas zei dat ik al 7w1d zou zijn ipv 6w5d.
nu ja ik zie wel op die paar dagen steekt het niet he. maar ik was wel blij dat hij zei dat alles goed was. Nu ga ik echt wel wachten tot 30juli want dan moet ik terug gaan bij de gyn.
Ze heeft mij wel utrogestan voorgeschreven 3x per dag om de innestelling te helpen.
ambetant goedje maar ja we nemen het erbij.
zo nu weten jullie weer iets meer en voor de rest blijft de misselijkheid met ups en downs komen. Vandaag echt de eerste keer moeten overgeven maar ik ben er niet boos om.
mijn gewicht gaat er echt op achteruit. al 4kg kwijt maar het is niet erg.

xxxxxx

Isabelle B
20 July 2010, 09:49
Hoi Elsken,
Proficiat met je zwangerschap!
Ik lees hier dat je 4 kilo verloren bent, dat is van het overgeven? Vroeg me dat gewoon af omdat ik gelezen had dat je op 7-8 weken al een kilo of 2 kan bijgekomen zijn van de zwangerschap.

Koke
20 July 2010, 10:15
Oooh elsken, ben zo blij voor je!!! Ik wens je echt een droom van een zwangerschap en een wolk van een baby toe!!!
Dikke kus!!!

charythepooh
20 July 2010, 13:22
elsken, ik ben heel blij voor je! man man wat wil ik dit ook allemaal toch zo graag eens meemaken :(

Fieke
20 July 2010, 13:31
proficiat aan alle maart mama's!
Laat ons hopen dat er nog veel volgen!

elsken
20 July 2010, 15:21
chary meid ik geloof dat jij je hier heel vlug zal mogen aansluiten. je kan effectief zwanger worden dat heb je al 2x bewezen.
echt meid probeer er niet teveel mee bezig te zijn zeg eens een maand foert en denk er niet aan, echt waar ik heb dat vorige maand ook gedaan geloof mij ik zei van het hoeft voor mij niet meer ik heb teveel schrik en kijk het was prijs en ik wist het zelf nog niet eens, aangezien we maar 1x sex hadden gehad die maand.
ik heb echt niet geteld, niet gedacht aan een zwangerschap en niet geteld hoeveel dagen ik al zat in mijn cyclus.
ik ben er rotsvast van overtuigd dat je het ook kan en je zal wel zien je zal mij nog gelijk geven meid.
ik heb ook lang gedacht om effectief met IVF en zo te beginnen want ik was het wachten ook meer dan beu (ik vond dat na 2j het nu ook wel genoeg mocht zijn), en je ziet zoals vele al gezegd hebben laat het los en het komt vlugger dan je denkt.
maar lieve meid ik weet dat het veel makkelijker gezegd is als gedaan ik weet dat maar al te goed, ik zei ook elke maand en nu denk ik er niet aan maar toch deed ik het toch of ik het nu wou of niet maar echt waar deze keer kwam het zelf niet in mij op om eraan te denken, in tegendeel ik liep dat ik op het toilet zat omdat ik er zo een angst van had en je ziet (pas op het is heeel welkom hoor versta mij niet verkeerd he maar je weet wel wat ik bedoel), lieve schat ik wens het je van harte heeeeel spoedig toe want je mag ook eindelijk eens gelukkig worden.

btw ik weet hoeveel pijn het doet om elke keer weer te moeten lezen dat er iemand anders perfect zwanger is, ik weet waar je door moet (zoals nog andere dames het wel weten).
Hopelijk heb je er iets aan maar ik gun het je van harte.

xxxx