PDA

Volledige versie bekijken : Why Cry Mini Analyzer

mamamia
8 July 2010, 10:16
Beste

Dit vond ik op het internet.
Kent deze iemand?
http://www.bellybandit.eu/shop/why-cry-mini-analyzer.html

Why Cry Mini Analyzer is een revolutionaire stap in de ontwikkeling van communicatie en ontwikkeling van de juiste emotionele eigenschappen van je baby en het resultaat van 10 jaar onderzoek naar communicatiepatronen van pasgeboren baby’s.

Why Cry Mini Analyzer bevat een digitale processor die signalen opvangt en een sample van het huilende geluid van je baby opneemt en analyseert op frequentie, intensiteit, herhaling, duur, hoogt en andere variabelen om te bepalen waarom de baby huilt.
Internationale studies hebben bewezen dat de Why Cry Mini Analyzer tot 95% nauwkeurig is in het analyseren in de reden van huilen.

De moet niet gezien worden als een vervanging van aandacht geschonken door ouders of verzorgers, maar kan een perfect hulpmiddel zijn bij het bieden van optimale zorg aan je baby!
Beschikbaarheid: In voorraad
€ 59,95

sann
8 July 2010, 10:30
nee wist niet dat zoiets bestond... Kan in sommige gevallen wel eens handig zijn, maar ik geloof er niet echt in...

Bo
8 July 2010, 10:33
Sorry als dit wat cru overkomt, maar ik vind dit dus klinklare onzin.

Het is inderdaad in t begin wat zoeken waarom je baby weent, je kent elkaar ook nog niet en ik vind het een heel natuurlijk proces dat je je kind eerst moet leren kennen, voordat je het begint te begrijpen. Natuurlijk is dat begrijpen vrij relatief in t begin, maar zeg nu zelf... na een tijdje merk je toch zo aan het huiltje wat er scheelt! Vuile luier, honger, dorst, moe, aandacht, boos, verdriet, pijn, gewoon even zeuren... ik kon het na een paar weken al vrij goed zeggen hoor. En daar heb ik geen machinetje voor nodig... laat staan dat het verkeerd analyseert en je kind ligt daar met een kakpamper tot aan zijn oren te brullen en dat ding zegt: ik wil slapen :D
Sorry.... ;)

Machteld
8 July 2010, 11:12
Ben er persoonlijk ook niet zo'n voorstander van...zou denk ik bang hebben dat ik te veel op het toestel ga vertrouwen en op den duur men instinct niet meer kan volgen.

Zoals Bo zegt: na een paar weken heb je het wel door, vind ik. en als het dan ne keer is dat je't niet doorhebt...tja heel spijtig en vervelend, maar das ook niet het einde van de wereld.

Maar ik kan wel begrijpen als iemand een extra check in huis wil...

mini
8 July 2010, 14:12
Ik volg eigenlijk de mening van Bo en Machteld.
Je leert je kindje kennen hoor. In het begin is het wel wat zoeken. Volg gewoon je instinct als moeder, meer kan je niet doen hoor. Je zal er zelden naast zitten. ;)

boeleke2704
15 July 2010, 17:17
Communicatie is mijne 'dada' hè! En idd, ik ben ook meer voor het gewoon elkaar leren kennen! Zo'n machineke... Pfff...

Trouwens, communicatie is ook zoveel lichaamstaal! Zeker bij zo'n kleintjes... binnenkort een analyzer met beeld???

Sorry, laten we dat hoogtechnologische gedoe maar achterwege laten en onze kindjes op de ouderwetse manier leren kennen! Ook vele beter voor de ontwikkeling van kindjes hun communicatieve èn sociale ontwikkeling!!