Volledige versie bekijken : vraagje aan Snoezel
Kimmy
31 October 2008, 09:44
hey Snoezel,
Kobe is nu bijna drie maanden. Aangezien ik zelfstandige ben, zal drie maanden zowat het allermaximum zijn dan ik kan thuisblijven. Denk je dat Kobe er nu al klaar voor zou zijn om jou niet meer elke dag de hele dag te zien? Zou je het zelf al fysiek (mentaal?) aankunnen om nu terug te werken??
Ik ben voor dit alles toch een beetje bang...
Bedankt voor je antwoord!
Liefs,
Kimmy
snoezel
31 October 2008, 15:53
och kimmy,
ik denk als het moet dan moet het hé.
onze kobe is heel blij om in zijn park te liggen en naar zijn mobiel te kijken, maar heeft ook wel graag dat je er mee rondwandeld en tegen bezig bent... k weet niet of een onthaalmoeder/kribbe echt wel altijd tijd heeft om daar zo met bezig te zijn. er zijn daar nog kindjes hé... maar ze slapen ook nog veel hé. bij onze kobe is dat eten, een uurtje kijken/ spelen en mee bezig zijn en dan een uur een half of twee uur slapen.
ik denk wel dat onze kobe het leuk zou vinden om bij de onthaalmoeder te gaan omdat hij zo graag rondkijkt. als zijn neefje hier is dan heeft hij ook altijd zo veel om naar te kijken.
nu ik heb geluk dat ik maar terug moet als hij bijna zeven maand is. k vind het leuk dat ik hem op mijn gemak kan leren patatjes eten, fruitpap, ... t gaat geen baby'tje meer zijn dat ik daar moet gaan afzetten.
of hij mij zou missen??? dat denk ik niet. ik denk dat hij dan gewoon de aandacht van de onthaalmoeder zal opeisen. uiteindelijk willen zo'n kindjes gewoon eten, een propere luier en dat je met ze bezig bent... of dat nu echt ik moet zijn... geen idee eigenlijk
hopelijk heb ik een beetje geholpen.
snoezel
Kimmy
31 October 2008, 16:07
bedankt snoezel!!
je helpt zeker :)
het relativeert én het doet mij nadenken....
liefs,
Kimmy
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.