Volledige versie bekijken : Vakantie!
Little Bee
15 June 2010, 19:25
Nu het zonnetje ons hartje komt verwarmen en ons humeur van vitamientjes voorziet, dromen we van vakantie met ons lief babytje op de arm en onze man langst onze zij...
Waar gaan jullie op vakantie deze zomer? Of blijven we lekker thuis?
Wij blijven lekker thuis, ons Mathisje is nog een beetje te klein!
Op reis gaan zal voor volgend jaar zijn!!!!
Wij gaan dit jaar ook niet op vakantie. Omdat we deze zomer nog geen creche hebben (pas vanaf september) moeten ik en mijn man apart vakantie nemen, eerst hij drie weken, dan ik drie weken :-(
Volgend jaar willen we wel op vakantie gaan, als het wat gaat met een beebje van iets meer dan een jaar, willen we naar Turkije gaan. Het plan is wel om mijn ouders mee te nemen, dan kunnen zij ook af en toe wat bij Jarne blijven terwijl mama en papa het er van nemen ;-)
sunshine
15 June 2010, 19:52
Wij gaan naar center parcs in Frankrijk eind augustus. Kijk er al naar uit :)
Eind augustus naar Normandië. Eerst Rouen en daarna Deauville.... oh, we kijken er nu al naar uit!!! :D
Wij vertrekken maandag voor een weekje naar normandië
Wij blijven dit jaar thuis. We hebben ons centjes gebruikt om de living te verbouwen/op te knappen.
Little Bee
15 June 2010, 22:26
Mijn man heeft enkel 10 dagen vakantie eind januari... Wie heeft er tips waar we dan op vakantie kunnen gaan? Liefst niet té lang met het vliegtuig maar wel een lekker weertje en een zonnetje (nu ook niet snikheet want mijn man heeft het altijd snel te warm en dan zaagt hij te veel en Jacky heeft dat van hem geërfd want het is ook zo'n zweetertje:-) Jacky is dan 10 maanden.
hier ook geen reisjes deze zomer, hoewel ik het wel fijn zou vinden om even weg te zijn maar goed, hopelijk krijgen we hier ook goed ( niet te warm ) weer!
wij gaan begin september naar Turkije! maar das nog lang aftellen se! :)
Little Bee, Egypte is misschien iets voor januari?
Wij zijn er vorige jaar in maart geweest op (uitgestelde) huwelijksreis. We wilden nog 1x met z'n 2-en weg zijn voor we aan onze bouw begonnen. Is een 4 uurtjes vliegen als ik mij niet vergis?
Wij hebben toen ook gewoon gekeken, wat is het kortste bij en goedkoopste waar we toch van de zon kunnen genieten in die periode.
jesterke
16 June 2010, 10:24
begin augustus naar frankrijk!
Eind juli gaan we naar het zuiden van frankrijk! xxx
_liesje_
16 June 2010, 11:36
Ik zit nu twee weekjes aan zee :) met veel wind :( kan dus ook niet zo heel veel buiten met mijn mannetje... maar ja se..
x
sunshine
16 June 2010, 13:14
Geniet ervan ;)
snoezel
16 June 2010, 16:34
wij zijn in april een weekje naar zee geweest
en hopen ergens in oktober er ook nog een weekje tussenuit te kunnen.
ver weg zal het niet zijn maar gewoon met ons gezinnetje weg is al goed genoeg hé
Wij gaan eind juli met m'n ouders een midweek naar Center Parcs in het noorden van Nederland (Groningen). Zal blij zijn dat ik er eventjes tussenuit kan. En lekker "zwemmen" met ons meisje. Ze zal nog wat klein zijn, maar daar hebben ze een super babybad.
boeleke2704
16 June 2010, 21:04
Wij gaan eind Juli een weekje naar Oostenrijk, samen met mijn ouders en m'n zus haar gezinnetje. (kado van ouders :) ) Kijk er al naar uit!!! Benieuwd hoe dat gaat gaan met ons klein manneke.
Jippie01
16 June 2010, 21:41
Hoi hoi allemaal, wij zitten momenteel in Zeeland, Nederland. Stralend, mooi weer, een open blauwe hemel maar veeeeeeeel wind. Dus we moeten onze meid altijd goed inpakken als we gaan wandelen.
Maar die lucht hier doet haar goed hoor... slapen tijdens de wandelingen, elke nacht al geslapen van half 12 tot half 8 en tussendoor lachen, bellekes blazen en brabbelen... Zalig toch :angel:
Op deze manier is het voor ons alledrie echt genieten :)
Trinity
16 June 2010, 22:08
Wij hebben niet echt plannen, maar dat hebben we nooit....ben nogal impulsief op dat gebied. Allicht niets deze zomer, maar in mei zijn we op camping geweest met mijn broer zijn gezin. Misschien Thailand begin volgend jaar.
Januari reis: ik droom van een verblijf in een ijshotel in Finland, maar dat is natuurlijk geen warme vakantie hehe. Had eigenlijk graag daar getrouwd....
jesterke
29 June 2010, 11:43
:) daarstraks pasfotootjes laten nemen voor haar reispasje, zo schattig als ze klein zijn!!!
Little Bee
29 June 2010, 11:52
Ik was naar een reisagentschap geweest en die mevr dacht aan Gran Canaria voor januari.. Iemand daar al geweest? Anders Lanzarote of Tenerife?? Verschillende mensen zeiden me al niet naar Egypte te gaan met de hygiëne voor een baby'tje enzo.. Hoe doe je dat dan eigenlijk met de groentepap? Er zijn blijkbaar hotels die de groetepap klaarmaken voor jou, maar ik vind dat niet echt te vertrouwen?? uit een potje geven dan?
boeleke2704
1 July 2010, 14:26
Nog 3 weekjes en we zijn weg!!!
Weekje Oostenrijk met de familie :) (ouders, zus en gezin en wij)
Ik kijk er al zoooooo naar uit!!! Gelijk Henri nu zo leuk en flink is, zal wel heel fijn worden!!
Wij moeten dan ook s werk gaan maken van pasfoto enz...
Eens goed op een rijtje zetten wat we allemaal mee moeten hebben en dus nog in huis moeten gaan halen...
Spannend!
Oh Boeleke, dat gaat fijn zijn, zo met z'n allen er even tussenuit!
Ik zou wel vlug gaan voor die pasfoto en de e-id, want dit duurt toch een tijdje eer je dit hebt?
Wij vertrekken binnen 2 weekjes naar de zee voor een weekje. Na een jaar en half bouwstress te hebben, kijken we er zoooooo enorm naar uit; we hebben er écht even nood aan!
Ik was naar een reisagentschap geweest en die mevr dacht aan Gran Canaria voor januari.. Iemand daar al geweest? Anders Lanzarote of Tenerife?? Verschillende mensen zeiden me al niet naar Egypte te gaan met de hygiëne voor een baby'tje enzo.. Hoe doe je dat dan eigenlijk met de groentepap? Er zijn blijkbaar hotels die de groetepap klaarmaken voor jou, maar ik vind dat niet echt te vertrouwen?? uit een potje geven dan?
Kan je geen babycook meenemen en op je kamer zetten?
Zou het toch ook niet echt vertrouwen om het door de keuken zelf te laten maken, hoor.
Little Bee
2 July 2010, 21:30
Binnen een maandje vertrek ik met Jacky en mijn broer naar het zuiden van Frankrijk waar mijn ouders, broertje en zusje zijn. We gaan met de auto. Het is 10 uur rijden... Nu zitten we te twijfelen om 'snachts te rijden wanneer Jacky slaapt of overdag.
Overdag natuurlijk veilig voor eventueel vermoeidheid, maar indien de 'savonds vertrekken zouden we ervoor nog een paar uur kunnen slapen... Of overdag en dan hopen dat Jacky zin heeft om lang in de maxi-cose te zitten. Zoiezo zijn we van plan om regelmatig te stoppen... Maar ik weet niet goed wat we zouden doen..
Nog een ander vraagje; de dag dat we zouden vertrekken moet Jacky nog naar K&G voor haar derde prik.. Slecht idee om dan in de auto te zitten en nieuwe afspraak maken of?
Ik ging dan nog vragen wat allemaal mee te nemen maar zie juist dat die topic al begonnen is!!
rienemieke
2 July 2010, 21:46
wij vertrekken nu zondag voor een weekje De Haan!
kijk er al naar uit tziet ok goed uit wat het weer betreft!
@ Little Bee, als ze de hele rit in de maxi-cosi zit is het best dat je ze eruit kan halen als jullie stoppen, om even een andere houding aan te nemen. Als jullie snachts rijden zou het dan ook zonde zijn om haar wakker te maken, terwijl overdag ze toch af en toe wakker (zou moeten) worden om te eten.
Is mijn gedacht natuurlijk he. Op zich zal het wel 'makkelijker' zijn om snachts te rijden
wij vertrekken vrijdagnacht naar Spanje (Playa de Aro) voor drie weken
mijn ouders zijn er ook en mijn beide zussen gaan er ook elk een week of 10 dagen zijn!
ik ben wel wat zenuwachtig voor de autorit...
Little Bee
7 July 2010, 23:29
Hoe lang moet je rijden? Rij je overdag?
jesterke
29 July 2010, 20:50
zaterdag ochtend vertrekken we naar frankrijk!!!
Vraagje... we zouden rond 5u s morgends vertrekken, zouden jullie dan nog pap geven of zo proberen? normaal eet ze om half 8
snoezel
30 July 2010, 09:49
ik zou het zo proberen.
anders is ze mss helemaal uit haar ritme en uit haar doen...
wij gaan eind oktober naar het zwarte woud.
is nu wel niet zo ver rijden natuurlijk maar kijk er zo naar uit!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.