Volledige versie bekijken : Slecht humeur
Annelies22
31 October 2008, 10:07
Hey meiden,
Een vraagje. Heeft er iemand nog last van een slecht humeur sinds ze gestopt is met de pil? of met moodswings?
Ik ben sinds begin september gestopt en ik heb het dikwijls echt moeilijk met mezelf! Maar kan het daaraan liggen? Aan de hormonen? Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat ik niet te genieten ben, en bij momenten zou ik niets anders doen dan treuren en wenen. Ik heb ook geen fut meer, en geen zin meer om iets te doen. Ik doe alles vaak met tegenzin.
Groetjes,
Annelies
Kimmy
31 October 2008, 10:40
hey Annelies,
Ik had dat de eerste maand idd ook heeeeel erg, ik was zo triest en ik had daar precies geen echte reden voor!! Ik vrees dat het dus idd te maken heeft met het stoppen met de pil en dat er niet teveel aan te doen is behalve misschien voldoende sporten en gezond eten om het allemaal niet nog erger te maken...
Bij mij was het weg toen ik zwanger was, hoewel je zou denken dat ik nu nog meer moodswings zou hebben huil ik minder dan ooit (ik ben een blèterke normaal :)).
Jezelf verzorgen zou ik dus zeggen en praten met je vriend en af en toe je tong afbijten als je iets grof wil zeggen waar je achteraf spijt van zou kunnen hebben!
liefs,
Kimmy
Annelies22
31 October 2008, 10:55
Thanks Kimmy, ik zal er rekening mee houden :-)
Succes nog!!!
Geniet van je zwangerschap.
Liefs,
Annelies
taschkevdv
31 October 2008, 11:00
hey
ik heb er ook wel wat meer last van.ben wel vrij snel op men tenen getrapt tegenwoordig.ben ook in september gestopt, is nog maar juist dus we zien wel na een tijd.van dat wenen kan ik ook over meespreken.heb het nog niet gedaan omdat ik men eigen al goed heb kunnen inhouden maar als ik me volledig zou laten gaan...
gisteren was ik ook wel ontroerd, men beste vriendin had gevraagd of ik even wou langs komen.ze had een klein verassingske voor mij :)
nu bleek het een maansteen te zijn, dit zou blijkbaar helpen bij de vruchtbaarheid :).ben niet bijgelovig maar vond het gebaar wel heel lief :)
groetjes
Kimmy
31 October 2008, 11:58
gelovig of niet doet er idd niet toe, het gebaar was echt wel heel lief van die vriendin, het toont toch dat ze meeleeft, é!
Annelies22
31 October 2008, 12:31
Zo tof! Leuk cadeautje en dat doet eens deugd hé.
snoopy
31 October 2008, 12:31
Ge moet er mij niet van spreken van je humeur. Gisteren had ik ook weer zo'n dagje. Alles viel tegen, ik had geen zin in niets. En de kapper heeft mijn haar dan nog eens zo kort geknipt Ik kon wel blèten, en dramatiseren dat ik gedaan heb. Niet te doen, anders zou ik gewoon gezegd hebben oh ja het groeit wel terug. Ik zie er wel 10 jaar ouder uit met dat kapsel. :(
Ik had zin om de ganse dag te slapen, zodat ik van niets meer wist ...
Vandaag gaat het alweer wat beter ... pfff hormonen é ... ze kunnen serieus met mijn voeten spelen.
:)
Nessie
31 October 2008, 13:05
Mijn humeur is niet aanzienlijk veranderd hoor. Wel meer pijnlijke maandstonden en ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik heb wel meer zin om te vrijen sedert ik gestopt ben met de pil.
Zo zie je maar wat die hormonen eigenlijk allemaal met je lichaam doen!
Annelies22
31 October 2008, 13:27
Zin om te vrijen heb ik in elk geval wel nog veel. Gelukkig maar... Anders zou het helemaal niet goedkomen hé.
Wij hebben allebei soms een beetje teveel zin zelfs! Eigenlijk moet je een dag tussenlaten hé, en niet elke dag "klussen" maar wij moeten ons best doen om een dagje over te slaan :-)
taschkevdv
31 October 2008, 16:29
hier worden we miss wel goedgezind van :) het is bijna weeeeekeeend :)
iedereen een goed weekend toegewenst!!
groetjes
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.