Volledige versie bekijken : Kwaaltjes
Een vraagje... ik ben sinds april gestopt met de pil en nog niet zwanger (wat ik zeker ook niet verwacht had)... maar ik heb wel al iets anders gekregen in de plaats. Ik voel mij precies weer een echte puber: ik sta vol met puistjes, ik heb het voortdurend warm, mijn buik doet raar...
Zijn er ook die het geluk hebben om deze kwaaltjes te krijgen en is er iets wat je er tegen kan doen?
Anneke8
10 June 2010, 16:45
hey Mij,
Ik heb nog maar een cyclus zonder pil gehad dus oplossingen heb ik niet.
Maar ik kan je wel geruststellen dat je niet de enige bent met 'kwaaltjes'.
Ik heb last van pijnlijke borsten na de eerste week in de cyclus, af en toe voel ik me even wat misselijk, ik heb steekjes in mijn buik, mijn buik lijkt toch wel wat opgezwollen, mijn borsten zijn wat gegroeid, en af en toe heb ik het gevoel dat de wereld wat wiegelt. En ik ben enorm emotioneel en gevoelig.
Niet vreemd dus dat ik gelijk dacht dat dit op zwangerschap zou kunnen wijzen, maar ik was al heel blij om een eerste cyclus met normale lengte te hebben.
Het meest vreemde is dat ik nu in de eerste deel van mijn cyclus enorm veel last heb van mijn knie (waar ik al jaren mee sukkel) en in de tweede deel van de cycluls niet meer. Mijn kine, die wat alternatiever is, beweerde al lang dat er enige connectie met mijn buik is, dus die is in zijn nopjes ;)
Bedankt voor je reactie
Die steekjes in mijn buik heb ik idd ook en mijn buik lijkt met momenten echt opgezwollen waardoor ik al rap denk dat ik zwanger ben, om dan de volgende dag weer te denken van niet...
Ik had me voorgenomen niet fel er mee bezig te zijn maar eigenlijk lukt me het moeilijk van me af te zetten omdat het allemaal zo spannend is en ik nog moet wennen aan al die nieuwe gewaarwordingen..
We nemen de kwaaltjes er dan maar bij zeker :)
Anneke8
10 June 2010, 17:05
Dat had ik me ook voorgenomen, maar ik slaag er niet in.
Je voelt voortdurend vanalles en kan niet anders dan daarbij stilstaan.
Mijn man is er wel nuchter in momenteel. Nu vind ik dat wel goed, anders zou ik me er te hard op focussen. Zijn nuchtere houding compenseert :)
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.