PDA

Volledige versie bekijken : positief of negatief

Jane
3 June 2010, 20:33
Dag dames,

graag even jullie raad en advies...

Een paar dagen geleden had ik steken in mijn baarmoeder en aan mijn linkereistok. Heb toen overwogen om naar de gynae te gaan maar ik kon geen afspraak vastkrijgen. Nu ben ik 1 dag overtijd. Heb een 'lifetest' gedaan en daar is het streepje supersupersuperlicht. Het is eigenlijk alleen de rechterzijde van de dikte van het streepje die heel lichtjes roze is. Ben dan daarnet nog snel naar de Carrefour gereden om een andere test te halen. Was een Clearbluetest en die is negatief.

Wat denken jullie? Negatief of toch nog kans? Iemand hetzelfde meegemaakt?

jen
3 June 2010, 20:42
ik heb dat gisteren ook gehad maar heb paar uur later mijn regels gehad dus veronderstel dat het bij mij negatief was. maar wie weet na paar dagen nog eens test doen é.

kyanoke
3 June 2010, 21:16
jane die van kruidvat halen, 2 voor 5 euro, die lijken mij het best betrouwbaar

charythepooh
4 June 2010, 08:03
ik heb in tijd bij de bbz ook positief getest met eentje van life, en twas ook zo'n licht strepeke, maar kwas zwanger zenne, ofwel eens opnieuw testen, ofwel bloed laten afnemen als je zeker wilt zijn...

jen
4 June 2010, 10:31
vandaag toch naar de huisarts niet perse voor dat geval met die test en mijn regels maar voor iets anders maar komt goed uit dan kan ik het in een keer toch vragen :)

kimmieke
4 June 2010, 22:25
En wat zei de huisarts jen?

jen
5 June 2010, 11:08
de huisarts zei dat het wrsl een vroege mk is geweest :(
maar sinds gisteren avond begin ik terug te twijfelen heb mijn regels nu maar 2 dagen gehad 1 dag heel lichtjes en de tweede dag heel hard. dat is toch ook niet normaal é heb normaal wel vijf dagen ofzo. of zou dit het gevolg kunnen zijn van die vroege mk. pfff ik weet het niet meer ze :(

Jane
5 June 2010, 16:59
update: vandaag nog een Clearblue gedaan en die was negatief. Ben ondertussen al drie dagen overtijd. Dit is echt frustrerend. Ben een andere keer ook al eens 5 dagen overtijd geweest. Als mijn ms dan toch moeten komen heb ik liever dat ze zo snel mogelijk komen...:(